Autor Tema: managers  (Llegit 8082 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
managers
« el: 02 de Octubre de 2007, 17:29:15 pm »
Ei!

Algu te noticia de quuan sortirà el nou Football Manager 2008?
Em podeu donar quatre bones raons per triar aquest manager abans que algun altre, com ara el que treu EA?

He vist que el PES el treuen el 25/10/07, pero pels que ens agarada el manager ens haurem d'esperar a Nadal???

Fins ara

Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • Gènere: Masculí
  • SOM DE 2ªA!!!
Re: managers
« Respondre #1 el: 02 de Octubre de 2007, 17:36:38 pm »
Encara no té data de sortida, només s'ha comentat que sortirà abans de Nadal. Normalment surt cap a finals d'Octubre, o sigui que suposo que ens haurem d'esperar almenys un mes.

Raons per triar el joc:

1. És un manager
2. La gran infinitat d'equips i de lligues, competicions...
3. Ha millorat en molts aspectes sobre les edicions d'anteriors anys, sobretot en l'economia, fent-lo un dels jocs més reals del mercat (si no el que més)
y 4. Pots jugar amb el Sabadell

Per cert qui vulgui ja està disponible la Demo d'aquest joc, per si no pot esperar a que surti pot anar esbrinant les innovacions que s'han fet per aquesta nova edició.
SOM DE SEGONA!!!

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #2 el: 07 de Octubre de 2007, 19:45:44 pm »
Ja hi ha sortida per aquest manager, serà el dia 26 d'octubre, o sigui que només ens queda poc més de dues setmanes per tenir la nova versió del joc.
« Darrera modificació: 08 de Octubre de 2007, 15:54:22 pm per Frannistelrooy »
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 08 de Octubre de 2007, 03:03:03 am »
pues ya keda poco si, yo en principio tengo pensado comprarmelo ya k es un juego k vale la pena tenerlo original, ademas de k no es tan caro, como hacia con el pcfutbol :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #4 el: 08 de Octubre de 2007, 11:35:03 am »
Merci per les respostes.

Jo havia sigut un gran viciat dels pcfutbol's, fins el 2004 mes o menys, però ara fa tres anyets que m'havia retirat dels vicis, l'any passat vaig probar una mica el pcfutbol2006 erò no em va agradar, i aquest any em tornar a motivar molt trobar un bon manager.
M'alegra que em digueu que el 26 ja surt a la venta, si aquest és el que em recomaneu dels que sorten al mercat actualment de managers doncs el probare, he estat mirant per altres foros i també recomanen aquest o el de EA, pero EA mai ha estat bo fen managers...de fet ni simuladors...

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #5 el: 11 de Octubre de 2007, 11:59:34 am »
Ei, a l'emule he vist que ja esta el football maanger 2008, algu sap si es la versio que sortirà aqui?  O potser es la versio d'algun altre pais (Italia, Anglatera...)

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #6 el: 11 de Octubre de 2007, 16:19:00 pm »
La que está en el emule no es la versión española (hasta el día 26 no sale en español).
Tampoco creo que sea una versión de otro país puesto que los primeros sitio donde sale (UK, Irlanda, Italia, Francia, Portugal, Grecia, Noruega, Suecia, Finlandia, Irlandia, Dinamarca, Belgica y Holanda) haste el 19 de octubre nada de nada.
Yo recomendaría no desperdiciar tiempo y banda en bajarme este archivo ya que o bien a algún empleado de SIGAMES se le a ido la mano o eso es una mera versión antigua del FM (o algo peor).
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 19 de Octubre de 2007, 02:31:51 am »
aqui diuen que ja el tenen : http://www.futbolplus.com/smf/index.php?topic=113909.0  per si ho voleu probar.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #8 el: 20 de Octubre de 2007, 08:42:08 am »
Gràcies Pipo, i si que és el joc, a més es pot jugar totalment en castellà.

Per cert per a qui s'ho baixi que sàpiga que diuen que l'arxiu que conté l'idioma castellà no funciona (almenys a mi)... http://www.gameburnworld.com/gameburnworld.htm    des d'aquí diuen us podreu baixar el crack i un pack d'idiomes on ve inclòs el castella  ;)
« Darrera modificació: 20 de Octubre de 2007, 12:37:59 pm per X-Men Aigua »
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #9 el: 26 de Octubre de 2007, 14:50:10 pm »
Merci tio, es la primera vegada que puc jugar abans de que sortir al mercat, visca el freekisme!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 26 de Octubre de 2007, 15:56:23 pm »
Merci tio, es la primera vegada que puc jugar abans de que sortir al mercat, visca el freekisme!!

como k freekismo? xDDD yo tambien lo tengo ya hace 1 semanita, no se si es el ordena o el juego k me va bastante lento xD De todas formas vale la pena  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #11 el: 28 de Octubre de 2007, 15:43:55 pm »
M'han regalat el joc pel meu cumple, aviam si puc aconseguir guanyar la champions amb el Sabadell   ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #12 el: 28 de Octubre de 2007, 20:03:10 pm »
Home, al final s'acaba aconseguint no et pensis  ;D  ... normalment en 4 anyets (de vegades menys) es pot pujar el sabadell a  primera divisio i d'aqui a guanyar la champions pots comptar uns tres o quatre anys més... en aquest sentit el joc ofereix bastantes posiblilitats.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #13 el: 02 de Novembre de 2007, 05:17:24 am »
veo mas facil que la ganes con el sabadell, que no con el deportivo  :laugh: :laugh: :laugh: ;)

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #14 el: 04 de Novembre de 2007, 22:00:05 pm »
Eis companys, me rallat. Aixo de veure kom es mouen les "xapes" no m'acava de convecem, vale que les opcions de intereccio amb els jugadors i la complexitat de tactiques i entrenaments esta molt ben desenvolupada, pero a mi m'agrada veure juga (amb el pcfutbol sempre feia simulador 10 minuts partis), i ara vull tornar a fer el mateix. No entenc com aquest joc nomes te modalitat 2D...

Per aixo vull probar el Fifa Manager que segons tink entes va sortir 1 de novembre...he probat de baixar amb l'emule i el torrent que hi ha dona error i m'he baixat un .rar i s'ha de fer una serie de coses per instalar que ho probare pero no ser si m'hen sortire...mentresta nt m'agradaria demanar-vos si em podrieu donar un cop de mà com el football manager posant un link ven guapo on no sigui complikat akoneguir el joc!!

merci!!

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #15 el: 04 de Novembre de 2007, 22:38:14 pm »
Buf a mi els managers de la companyia EA mai m'han acabat de convèncer (TCM i el que tu dius ara)... jo miraria d'acostumar-me a les xapes perquè un manager com el FM no el trobaràs mai (actualment al mercat, s'entén)
 :xin-xin
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #16 el: 04 de Novembre de 2007, 23:42:19 pm »
Eis companys, me rallat. Aixo de veure kom es mouen les "xapes" no m'acava de convecem, vale que les opcions de intereccio amb els jugadors i la complexitat de tactiques i entrenaments esta molt ben desenvolupada, pero a mi m'agrada veure juga (amb el pcfutbol sempre feia simulador 10 minuts partis), i ara vull tornar a fer el mateix. No entenc com aquest joc nomes te modalitat 2D...

Per aixo vull probar el Fifa Manager que segons tink entes va sortir 1 de novembre...he probat de baixar amb l'emule i el torrent que hi ha dona error i m'he baixat un .rar i s'ha de fer una serie de coses per instalar que ho probare pero no ser si m'hen sortire...mentresta nt m'agradaria demanar-vos si em podrieu donar un cop de mà com el football manager posant un link ven guapo on no sigui complikat akoneguir el joc!!

merci!!

al pcfutbol tenies la opcio de visionar els partits, pero jo crec k poca gent visiona els partits en akest joc, al menys jo el k feia era resultat excepte algun partit com una final de champions,... pcfutbol, fm, el tipus de joc es diferent al fifa o al PRO, akests 2 ultims estan encara mes preparats graficament per jugar els partits.

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #17 el: 05 de Novembre de 2007, 15:03:26 pm »
*****, doncs jo els visionava tots...encara recordu tios....promanager, vaig fitxar pel compos i el vaig pujar a primera, i despres ja vaig fitxar pel rayo i vaig acabar a l'espanyol!! era superguapo veure que cada camp era diferent i poder veure el futbol aixi...si m'haig d'acostumar a les xapes ho fare, pero mai tindre la certesa de si ho estic fent be o no, si el jugador que he fitxat controla be els passos, fa be els centros... en canvi amb EA si que puc visionar, el que passa es que l'haig d'instal.lar, esta amb arxiu .iso, mirare aquesta tarda com el puc instalar..estic miran manuals per internet...

Jo mai he sigut d'arcades, nomes si estem uns quants al voltant d'una play passan la tarda, pero a casa meva tot el que he jugat han sigut: simcity, themepark, industry giant, simtower, themehotel....en fi...tot el que es construir!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #18 el: 05 de Novembre de 2007, 23:18:05 pm »
*****, doncs jo els visionava tots...encara recordu tios....promanager, vaig fitxar pel compos i el vaig pujar a primera, i despres ja vaig fitxar pel rayo i vaig acabar a l'espanyol!! era superguapo veure que cada camp era diferent i poder veure el futbol aixi...si m'haig d'acostumar a les xapes ho fare, pero mai tindre la certesa de si ho estic fent be o no, si el jugador que he fitxat controla be els passos, fa be els centros... en canvi amb EA si que puc visionar, el que passa es que l'haig d'instal.lar, esta amb arxiu .iso, mirare aquesta tarda com el puc instalar..estic miran manuals per internet...

Jo mai he sigut d'arcades, nomes si estem uns quants al voltant d'una play passan la tarda, pero a casa meva tot el que he jugat han sigut: simcity, themepark, industry giant, simtower, themehotel....en fi...tot el que es construir!!

Home no es el mateix, pero si k et pots fer una idea de com es el jugador e, si se'n va individualmente, si fa bons pases, si es desmarca, etc... vale k es una mica mes aburrit amb les xapes...

Grans jocs de construcció per als k ens agrada akests tipus de jocs :)

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #19 el: 06 de Novembre de 2007, 11:37:29 am »
Ok, pos ja nire fent. com no he començat amb el SBD, estic sobre la jornada 15 i estic a mitja taula, he fitxat a Gerard Bordas, un tal villa del mitj camp iun tal rueda de defensa...
Com que es el primer joc que jugo d'aquesta saga no ser com serà el final de temporada, si podre fitxar per algun altre ekip...
De moment he vist que puc fitxar com a segon entrenador per algun ekip o de ojeador...tot i k no motiva molt, no??
El que tambe ralla una mika es que tinformem de tots els resultats quan van passant els dies a la barra de proceso, van sortint els marcadors de mundials sub-20, 4 divisio d'anglaterra...jo crec que informan-me del meu grup, champions i 1 divisio no hauria prou...
En fi, que el joc si que es molt bo, el que hem falla es que no hi ha simulador...pero ja m'acostumare....

Ala, a jugar doncs!!