Autor Tema: RADIO SABADELL VERGONYÓS  (Llegit 9300 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re: RADIO SABADELL VERGONYÓS
« Respondre #40 el: 09 de Octubre de 2007, 18:56:03 pm »
si si Hicks, és curiós com es critica la quota de soci del  :scut (jo també ho trobo abusiu vista la plantilla) i ara defensen a capa i espasa la Radio que també es paga amb els impostos...
I segueixo pensant que no es pot anar de pueblerinos (que si al MiniEstadi es crida pixapins, que si pobrets els de la Radio pq no tenen medis, etc), q no us adoneu q això és una punyetera VERGONYA que el Bustos presumeix ahir amb la Terribes a TV3 de la seva ciutat gran amb vivenda protegida de lloguer i aquí semblem els tontus que hem de donar-li les gràcies per tenir una ràdio.

« Darrera modificació: 09 de Octubre de 2007, 19:13:28 pm per X-Men Foc »
Honor al Sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #41 el: 09 de Octubre de 2007, 19:07:43 pm »
si si Hicks, és curiós com es critica la quota de soci del  :scut (jo també ho trobo abusiu vista la plantilla) i ara defensen a capa i espasa la Radio que també es paga amb els impostos...
I segueixo pensant que no es pot anar de pueblerinos (que si al MiniEstadi es crida pixapins, que si pobrets els de la Radio pq no tenen medis, etc), q no us adoneu q això és una punyetera VERGONYA que el Bustos presumeix ahir amb la Terribes a TV3 de la seva ciutat gran amb vivenda protegida de lloguer i aquí semblem els tontus que hem de donar-li les gràcies per tenir una ràdio.

:bigcry: :bigcry::bigcry: :bigcry: ??? ??? ???
« Darrera modificació: 09 de Octubre de 2007, 19:13:43 pm per X-Men Foc »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #42 el: 09 de Octubre de 2007, 20:40:00 pm »
Jo crec que el treball de RS en quant al Centre d'Esports Sabadell és molt bo. Podem estar o no estar d'acord en algunes coses, com la que dieu dels penals a la Copa Federació. Tampoc crec que n'hi hagués per tan, però tot són opinions.

Si escoltem altres radios locals oferint els partits del seu equip, veurem que GramaRadio, directament és LAMENTABLE. El mateix passa amb la de Badalona, per no parlar de Hit Radio o d'altres de tarragonines.
Crec que el Sabadell tampoc ofereix tanta informació com per donar més de la que donen.
El Sergi Garcés ho fa molt bé -és una opinió meva-, i també m'agrada molt el noi que ara està a peu de camp.

De fet, l'única cosa que potser he trobat que sobrava fins ara i molt poc professional, va ser el diumenge a la tertúlia -no era ni tan sols durant la retransmissió del Benidorm-Sbd)- va ser quan el Carles B va intentar que una noia de l'aeroport d'Alacant parlés per la radio en directe, per no dir res. Només se sentien rialles i l'Aleix des dels estudis va fer el que "va poguer" per sortirse'n.

És una anècdota dins d'una bona informació i d'uns bons informadors que parlen del Sabadell a RS. Però també havia de treure alguna cosa negativa no  :icon_question:  :cheer :arbit

:ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #43 el: 09 de Octubre de 2007, 20:53:03 pm »
Jo crec que el treball de RS en quant al Centre d'Esports Sabadell és molt bo. Podem estar o no estar d'acord en algunes coses, com la que dieu dels penals a la Copa Federació. Tampoc crec que n'hi hagués per tan, però tot són opinions.

Si escoltem altres radios locals oferint els partits del seu equip, veurem que GramaRadio, directament és LAMENTABLE. El mateix passa amb la de Badalona, per no parlar de Hit Radio o d'altres de tarragonines.
Crec que el Sabadell tampoc ofereix tanta informació com per donar més de la que donen.
El Sergi Garcés ho fa molt bé -és una opinió meva-, i també m'agrada molt el noi que ara està a peu de camp.

De fet, l'única cosa que potser he trobat que sobrava fins ara i molt poc professional, va ser el diumenge a la tertúlia -no era ni tan sols durant la retransmissió del Benidorm-Sbd)- va ser quan el Carles B va intentar que una noia de l'aeroport d'Alacant parlés per la radio en directe, per no dir res. Només se sentien rialles i l'Aleix des dels estudis va fer el que "va poguer" per sortirse'n.
És una anècdota dins d'una bona informació i d'uns bons informadors que parlen del Sabadell a RS. Però també havia de treure alguna cosa negativa no  :icon_question:  :cheer :arbit

:ok

:laugh:   Yo también lo escuché, y me rei bastante... Es un tono diferente, no todo tiene que ser informacion seria puntual, tambien puede haber momentos como ese, de un poco de coña...  Además el "baidellou" este esta bien zumbao... mas incluso que el Ivan Martin, que ya es mucho!!!     Y ese momento, aunque parecia mas propia del Carrusel de la Ser de los sabados, la verdad es que lo encontré divertido    :ok
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #44 el: 09 de Octubre de 2007, 22:22:59 pm »
Estic completament d´acord en que quan alguna cosa no ens agrada, em de criticarla, per veure entre d'altres coses si es pot millorar. ¿Criticar a Radio Sabadell per no donar els penalts de la copa federacio?, totalment licit. ¿Dir que a Radio Sabadell no son professionals per coses com aquestas? ho trobo excesiu.
Pot ser la gent que critica a Radio Sabadell, que torno a dir que es licit, no esta criticant a que te que criticar. Pot ser s'ha de criticar a qui dona presopostos a Radio Sabadell, o a qui els gestiona, o a qui decideix que es fa o que no es fa a aquesta emisora. I no se perque crec que no es precisament cap professional de Radio Sabadell el que gestiona presupostos o el que decideix el que s'ha de donar a la radio o no. Em sembla que tot aixo es mes politica que radio i que els que de veritat treballen a la radio no tenen poder per dir o fer el que creuen que seria millor. Aixo ho deu decidir un altre.

Per cert Hicks, t'ho dic de bon rotllo, però,aixo que dius de que la seva professió els permet viure moments bons que a molta gent amb altre tipus de feina els agradaria sobretot als forofos del sabadell com nosaltres, no se. ¿Per qué no vas estudiar periodisme i pot ser estaries tu al camp retransmetent el partit en comptes de queixarte de que ells tenen sort per poguerlo fer? :beer2
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #45 el: 09 de Octubre de 2007, 22:41:09 pm »
la verdad que el balldellou este es un cachondo,ayer le llevo al aleix un recuerdo de benidorm(un bocadillo)jajaja
SOM DE 2a A!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #46 el: 09 de Octubre de 2007, 23:51:48 pm »
Us recordeu de les emissions de Matadepera Ràdio? Ells també feien el que podien. I gràcies que ens retransmitien el CE Sabadell!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #47 el: 10 de Octubre de 2007, 00:15:48 am »
Per cert Hicks, t'ho dic de bon rotllo, però,aixo que dius de que la seva professió els permet viure moments bons que a molta gent amb altre tipus de feina els agradaria sobretot als forofos del sabadell com nosaltres, no se. ¿Per qué no vas estudiar periodisme i pot ser estaries tu al camp retransmetent el partit en comptes de queixarte de que ells tenen sort per poguerlo fer? :beer2

Ja treballo en un diari iho dic per la resposta q he llegit q quan fa fred estan allà al peu del canó i ja ho sé i reconec els moments dificils de la seva profesió peró també hi ha de bons. Un paleta també pasa fred i si ens fa un dia una cosa malament també protestarem encara q reconeixem q treballa dur. Ja et dic q reconec q dir q va ser vergonyós va ser excesiu peró si q era motiu de critica i no entenc pq no es pot criticar encara q reconeixi el seu treball com aixi feia en els temps de matadepera radio q amb poquisims medis feien unes bones retransmisions
« Darrera modificació: 10 de Octubre de 2007, 00:26:29 am per hicks »

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #48 el: 10 de Octubre de 2007, 09:49:27 am »
Us recordeu de les emissions de Matadepera Ràdio? Ells també feien el que podien. I gràcies que ens retransmitien el CE Sabadell!

jo si q ho recordo, amb el carles fite, oi?

allo si q era treballar amb pocs mitjans, pero amb il.lusió i ganes...jo crec q les critiques estan molt be, pero q s'hauria de mirar els totals:

- les retransmissions amb l'equip de RS estan molt be, una mica "toves" de vegades
- l'emissora en general fatal, no us oblideu q es municipal, amb tot el q aixo implica...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #49 el: 10 de Octubre de 2007, 12:49:24 pm »
- les retransmissions amb l'equip de RS estan molt be, una mica "toves" de vegades
- l'emissora en general fatal, no us oblideu q es municipal, amb tot el q aixo implica...

Waaaaaaal.la !!!!!  deus ser de la línia dura, oi?
no no per res sino per això

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #50 el: 10 de Octubre de 2007, 19:24:23 pm »
jo si q ho recordo, amb el carles fite, oi?

allo si q era treballar amb pocs mitjans, pero amb il.lusió i ganes...

Que grans que eren, i jo tornant-me mono al poble per aconseguir que se sentís mínimament bé.

En el que estic d'acord, és que a part dels esports, la ràdio de la capital està molt 'teledigirida'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #51 el: 10 de Octubre de 2007, 19:42:17 pm »

Waaaaaaal.la !!!!!  deus ser de la línia dura, oi?
no no per res sino per això

ara mateix i amb aquest comentari no crec pas ser dura ( puc ser molt pitjor!!!) soc senzillament realista!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #52 el: 10 de Octubre de 2007, 20:42:33 pm »
Pot ser la gent que critica a Radio Sabadell, que torno a dir que es licit, no esta criticant a que te que criticar. Pot ser s'ha de criticar a qui dona presopostos a Radio Sabadell, o a qui els gestiona, o a qui decideix que es fa o que no es fa a aquesta emisora. I no se perque crec que no es precisament cap professional de Radio Sabadell el que gestiona presupostos o el que decideix el que s'ha de donar a la radio o no. Em sembla que tot aixo es mes politica que radio i que els que de veritat treballen a la radio no tenen poder per dir o fer el que creuen que seria millor. Aixo ho deu decidir un altre.

Home Bermos, clar que les crítiques són pels gestors i polítics que fan cartells a la ciutat amb el lema "Radio Sabadell 5 anys" com treient pit de que tinguem ràdio quan mai hauriem d'haver depengut de la Radio Matadepera (jo també els hi dono les gràcies per haver retransmés tots aquells partits del Sabadell).
Honor al Sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #53 el: 10 de Octubre de 2007, 22:13:57 pm »
Cambiando de tema.
Los de radio sabadell todavia no se han enterado de que  al sabadell b, le han quitado los tres puntos del partido del sabadell nord :smart: :-X    :-[
 :no:                                           :no:                                                                     :no:

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #54 el: 11 de Octubre de 2007, 17:26:13 pm »
y un pequeño error en su pagina web,habla de que en badalona se perdio 2-0. :ostres
SOM DE 2a A!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #55 el: 11 de Octubre de 2007, 17:30:27 pm »
Jo trobo fora de lloc criticar a RS per no donar els penals de la Copa Federació...

Fan una MOLT bona feina als informatius d'esports de cada dia, i als partits de cada setmana. Si un dia, pels motius que siguin (que segur que n'hi ha molts) no poden allargar un programa, i retallar l'estona del seguent per donar uns penals sense importància d'un partit on  jugaven la majoria de juvenils, no ho trobo tan descabellat....
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #56 el: 12 de Octubre de 2007, 11:48:03 am »
Jo trobo fora de lloc criticar a RS per no donar els penals de la Copa Federació...

Fan una MOLT bona feina als informatius d'esports de cada dia, i als partits de cada setmana. Si un dia, pels motius que siguin (que segur que n'hi ha molts) no poden allargar un programa, i retallar l'estona del seguent per donar uns penals sense importància d'un partit on  jugaven la majoria de juvenils, no ho trobo tan descabellat....

Un compañero ya hizo hace tiempo una encuesta sobre si la afición arlekinada se queja con motivos o es criticona por vicio... Este post nos ha sacado a todos de dudas  ;D  :beer2

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #57 el: 12 de Octubre de 2007, 15:54:33 pm »
VERGONYÓS. Ese es el título del post. Y eso es lo que yo encuentro que son las opiniones que estais teniendo algunos con respecto a RS. Es vergonzoso que os pongais a criticar la labor de unos profesionales del medio de la radio. Todo empezó por unos penaltis no retransmitidos y ya estais sacando errores de que si no se han enterado de que al Sabadell b les quitaron los 3 puntos o que si se equivocan en el resultado de Badalona.... ES REALMENTE VERGONZOSO LO QUE ALGUNOS HACEIS CON UNOS PROFESIONALES QUE NOS HACEN TENER AL SABADELL MAS CERCA Y NOS MANTIENEN INFORMADOS DE LA ACTUALIDAD DEL CLUB. Que hay errores? Por supuesto, como en todos los sitios.
Tendría que desaparecer de nuevo RS a ver donde nos iban a mantener informados de la situación del club.

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #58 el: 12 de Octubre de 2007, 16:04:14 pm »
bermos simplemente digo que ay un error en el resultado,y les e dejado un e-mail cn el aviso, ni mucho menos es una critica,pero es la realidad,lo de los penaltis ya dije que me parece normal,porque ay unos horarios y hay que seguirlos!!y no creo que sea tan vergonzoso exponer una cosa que es real!! :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #59 el: 12 de Octubre de 2007, 16:21:26 pm »
Hervi, no digo que sea vergonzoso exponer una critica que sea sobre algo real, yo mismo lo he hecho muchas veces. Pero encuentro que empieza a ser desagradable porque se comenzó con el tema de los penaltis de la copa federación, y poco a poco, unos y otros vamos sacando pequeños errores que todos los medios comenten, y mas aun a traves de sus paginas web. Llevamos unos años teniendo información diaria sobre nuestro equipo, a mi juicio, bastante profesional. Hemos estado mucho tiempo sin tener una radio que nos retransmitiera los partidos ligueros del Sabadell, sin que nos informaran a diario sobre eso. Y creo que lo que tenemos que hacer es apoyar a estos profesionales y subirlos a la cuspide a ver si asi les dan mas presupuesto y pueden realizar mejor su labor.¿No lo hacemos con L'Arlequinat, por qué no con L'Anotador?