Jo crec que el treball de RS en quant al Centre d'Esports Sabadell és molt bo. Podem estar o no estar d'acord en algunes coses, com la que dieu dels penals a la Copa Federació. Tampoc crec que n'hi hagués per tan, però tot són opinions.
Si escoltem altres radios locals oferint els partits del seu equip, veurem que GramaRadio, directament és LAMENTABLE. El mateix passa amb la de Badalona, per no parlar de Hit Radio o d'altres de tarragonines.
Crec que el Sabadell tampoc ofereix tanta informació com per donar més de la que donen.
El Sergi Garcés ho fa molt bé -és una opinió meva-, i també m'agrada molt el noi que ara està a peu de camp.
De fet, l'única cosa que potser he trobat que sobrava fins ara i molt poc professional, va ser el diumenge a la tertúlia -no era ni tan sols durant la retransmissió del Benidorm-Sbd)- va ser quan el Carles B va intentar que una noia de l'aeroport d'Alacant parlés per la radio en directe, per no dir res. Només se sentien rialles i l'Aleix des dels estudis va fer el que "va poguer" per sortirse'n.
És una anècdota dins d'una bona informació i d'uns bons informadors que parlen del Sabadell a RS. Però també havia de treure alguna cosa negativa no