Buenoooooooo... per fi!!
ja tinc messenger!!
Doncs si que soc d'Ono, si... carai quines casualitats... doncs potser si que sera questio de proveidor, no?
Jo la veritat es que ho vaig provar tot i mes. De la versio inicial del messenger live vaig desintalar-la i instalar una inferior (7.0) pero tal i com diu algun company, no em va deixar començar sessio fins a instalar-me la versio Live i un cop instalada va seguir sense funcionar...
Vaig provar d'instalar 'clons' de messenger (amsn) per si reparava o reinstalava algun component basic... i res...
Vaig donar-li una pila d'instruccions al sistema mitjançant la 'consola' i res...
I avui, poc abans de tallar-me les venes he decidit mirar per si de cas i si... per art de magia m'ha tornat a funcionar...
Si algu encara te el mateix problema puc intentar-li explicar mes detalladament els forums que vaig visitar per intentar sol.lucionar-ho
Per cert... seguint les indicacions d'algun company i de molts comentaris que vaig llegir en altres forums, vaig mirar-me i remirar-me l'hora, la data, l'any, l'us horari... i tot ho tenia be fins que, al final, em vaig enrecordar que el dia que em vaig instalar per primera vegada el messenger li vaig dir que era de Polonia... aixi que vaig ajustar-ho tot a horari polonès... tot i que tampoc va funcionar al reiniciar-lo