Autor Tema: fira aeronautica, sabadell  (Llegit 1725 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat lacachimba

• Aleví
  • Missatges: 56
fira aeronautica, sabadell
« el: 05 de Octubre de 2007, 08:51:33 am »
L'International Air Meeting ja s'ha inaugurat. Ha estat aquest matí a Fira Sabadell i ha servit per posar damunt la taula la importància del sector aeronàutic en tots els seus nivells. Aquest creixement ha estat el concepte més repetit durant l'obertura del certamen. L'alcalde de Sabadell, Manuel Bustos, ha remarcat "la importància d'aquesta Fira, que farà créixer Sabadell" ja que "aquest sector obre moltes portes a nous llocs de treball". És una aposta arriscada, "però la ciutat està demostrant la seva gran capacitat".

El ministre d'Indústria, Joan Clos, ha subratllat que "és un sector que creix cada dia més. Només cal mirar l'explosió de les línies de baix cost, l'increment de trànsit aeri a tot el món, i d'altres aspectes que potser no es tenen tant presents, com la indústria constructora d'avions".  També ha anunciat noves inversions des del govern central, partint del nou Pla Aeronàutic i Espacial d'Espanya, que aconseguiran, abans del 2012, un augment del Producte Interior Brut  en aquest sector. Aquestes inversions s'orientaran en tres sentits: la indústria aeronàutica, el sector espacia i el foment de l'aviació general.

El secretari general d'Interior de la Generalitat, Joan Boada, per la seva banda, ha posat l'accent en un altre aspecte: "L'aviació és un sector molt important en les emergències, des del trasllat de malalts a l'extinció d'incendis, juga un paper cabdal". És per això que, segons Boada, "la Generalitat està treballant per crear una xarxa aeroviària millorada".

informació radio sabadell...

air vaig anar a donar un tom a la fira i despres al aeroport i vaig alusina amb les avionetas que habien i amb tot en general, aprofiteu i aneui us recomanu que aneui esta molt bé
sabadellense hasta la muerte

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
  • Gènere: Masculí
Re: fira aeronautica, sabadell
« Respondre #1 el: 05 de Octubre de 2007, 09:18:28 am »
eso eso venir al aeropuerto osu que trabajo me esperan estos dias bueno gente son las 9.20 se abre a las 10 osea que xao marcho volandooooooooooooo
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #2 el: 05 de Octubre de 2007, 14:03:37 pm »
me agradaría molt anar, a veure si me escaqueixo de la dona i puc anar amb me fill o amb el veí, calachimba saps si donan canapés i a quina hora sería? una salutació, renko saps tu si tambè posan barra lliure? estaría bè fer una canyeta per el pumuki, em faria un parell sense pagar rès.  :balla

Ferni

• Visitant
« Respondre #3 el: 05 de Octubre de 2007, 14:45:56 pm »
me agradaría molt anar, a veure si me escaqueixo de la dona i puc anar amb me fill o amb el veí, calachimba saps si donan canapés i a quina hora sería? una salutació, renko saps tu si tambè posan barra lliure? estaría bè fer una canyeta per el pumuki, em faria un parell sense pagar rès.  :balla

sí, aviam si amb una mica de sort se t'emporten amb una avioneta d'aquestes a alguna illa perduda del continent africà. Alguns i en especial la família quedarien ben tranquils!!!  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #4 el: 05 de Octubre de 2007, 15:05:37 pm »
pot ser demano hora i pista i aterro a casa teva ferni chatín, sempre estàs empipat, no tinc culpa que no et vagin bè els estudis o la feina, a mi em dona lo mateix si el teu g*s pasa gana per deixa ja de ficarte en mi.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #5 el: 05 de Octubre de 2007, 15:50:53 pm »

Pues claro, esque no ha visto el programa?
Menudas barbacoas tiene preparadas el renko para los amigos  :clap2 :clap2 ;D ;D ;D ;D

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
  • Gènere: Masculí
« Respondre #6 el: 05 de Octubre de 2007, 20:54:00 pm »
hay barbacoas birras ah y sobre todo una de azafatas guaysssssssssssssss ssssssss como se entere la dona tururu :police: :police:
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13