Autor Tema: VIDEOS DEL IMAJE SABADELL GAPSA  (Llegit 1567 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
VIDEOS DEL IMAJE SABADELL GAPSA
« el: 06 de Octubre de 2007, 11:38:12 am »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Ferni

• Visitant
Re: VIDEOS DEL IMAJE SABADELL GAPSA
« Respondre #1 el: 06 de Octubre de 2007, 13:28:02 pm »
http://youtube.com/watch?v=egQXmuLheaY  :laugh: :laugh:

erik tu ves rient d la meva panxa q veient la teva em sembla q vas pel mateix camí q jo.....  :laugh: :laugh: vaya Ultra stas fet tio, ja et vec detingut i trucant-me per a q faci alguna cosa.

* Ho tens xungo per intentar-te triunfar a la Layeta o la Tiffany amb aquest cos  :Hecho_polvo:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 06 de Octubre de 2007, 13:37:05 pm »

erik tu ves rient d la meva panxa q veient la teva em sembla q vas pel mateix camí q jo.....  :laugh: :laugh: vaya Ultra stas fet tio, ja et vec detingut i trucant-me per a q faci alguna cosa.

* Ho tens xungo per intentar-te triunfar a la Layeta o la Tiffany amb aquest cos  :Hecho_polvo:

Riu riu però el gordo del video si que va anar a deixar-se la veu al bàsquet que el del Tió va fotre quasi 30 punts perquè li estava donant suport jo a la grada:xupet :xupet

I lo que no entenc que té a veure la layeta i la tiffany.Recordem que ets tu el que vas darrera de elles perquè no pots lligar amb gent de la teva edat ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Ferni

• Visitant
« Respondre #3 el: 06 de Octubre de 2007, 13:49:20 pm »

Riu riu però el gordo del video si que va anar a deixar-se la veu al bàsquet que el del Tió va fotre quasi 30 punts perquè li estava donant suport jo a la grada:xupet :xupet

I lo que no entenc que té a veure la layeta i la tiffany.Recordem que ets tu el que vas darrera de elles perquè no pots lligar amb gent de la teva edat ;)

El q tu vulguis, peró jo no vaig fotent exhibicionisme pels pavellons de bàsquet.
Aviat et portarem al Bora Bora a fer de gogó, jeje.
Amb aquest vídeo m'has recordat Crónicas Marcianas quan el Boris es treia la samarreta.  En fi... no recordarem certes coses  q tinc l'estòmag remogut del "marisc" d'ahir.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 06 de Octubre de 2007, 13:49:34 pm »
vaya colla de gamberros...  :laugh:  :laugh:  :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 07 de Octubre de 2007, 21:44:00 pm »
El diari: El Lúpulo Deportivo, destaca en portada:

Vergonyós comportament dels components de La Força Arlakinada

El divendres van ser vistos en el pavelló de Sol i Padrís part de la plantilla de La Força Arlekinada, amb clars símptomes d'haver consumit xuxeries i cola-loca a mansalva abans d'entrar al pavelló, fins i tot despullant-se dels seus ropatges, en el partit de bàsquet de la tercera jornada de la lliga LEB Plata, disputat per la UB Sabadell.
La directiva també va ser partícep de la exacerbada actuació, i un dels entrenadors de l'equip ha declarat que s'està repensant deixar l'equip veient que està en un club similar a una casa de barrets i no pas de felpa precisament.

Carai... com està el pati!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...