Autor Tema: SABADELL-ORIHUELA  (Llegit 19638 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
Re: SABADELL-ORIHUELA
« Respondre #20 el: 09 de Octubre de 2007, 14:40:54 pm »
Si no es guanya no pasa res. Pero no creieu que ja va sent hora de guanyar algun que altre partidet per no patir al final? :anims
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #21 el: 09 de Octubre de 2007, 15:47:01 pm »
Si no es guanya no pasa res. Pero no creieu que ja va sent hora de guanyar algun que altre partidet per no patir al final? :anims

Hay que ganar sobretodo en casa, pero es importante no perder también. Un empate tras otro empate sabe a muy poco muchas veces y en una liga de 3 puntos y en las que el empate vale solo 1/3 pues al final se acaba mirando más para abajo que para arriba, por eso es mejor ir ganando.

Aunke el rival no es nada propicio para ganar ya que el Orihuela empata mucho y solo lleva 1 derrota, me parece un equipo bastante compacto y dificil de ganar si se consigue ganar este partido el Sabadell empezará a mirar para arriba y eso es importante  :yes:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #22 el: 09 de Octubre de 2007, 19:01:29 pm »
el orihuela ha fet un gran equip,pero confio en que tornarem a sumar 3 puntets,y aixi ens relaxarem tots una miqueta, tambe veig un equip molt regular!estic segur que aquest equip quedara a mitja taula!! :bandera :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #23 el: 09 de Octubre de 2007, 22:28:30 pm »
bueno dons ja tenim el retorn de un parell d´ex-jugadors  :ejem   el txiqui avui a parlat a RS i sembla que ens te una miqueta de ganas o si mes no diu que ell mira pel seu equip, al juanma jo segur que l´aplaudiré quan surti, pero al txiqui.... nose... les seves paraules a la radio no m´han agradat gaire, parlava amb una mica de rencor ......
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 09 de Octubre de 2007, 22:32:19 pm »
bueno dons ja tenim el retorn de un parell d´ex-jugadors  :ejem   el txiqui avui a parlat a RS i sembla que ens te una miqueta de ganas o si mes no diu que ell mira pel seu equip, al juanma jo segur que l´aplaudiré quan surti, pero al txiqui.... nose... les seves paraules a la radio no m´han agradat gaire, parlava amb una mica de rencor ......

Parlem d'Amantegui no  :icon_question:

Bé, jo no aplaudiré a cap dels 2.
Després del partit com a molt, però tampoc penso que ho fagi. Han sigut 2 jugadors que tampoc han aportat massa a aquest club. De Juanma encara, però d'Amantegui...... res de res  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #25 el: 09 de Octubre de 2007, 22:38:45 pm »
Mira que entre tots plegat ensvan donant pel sac un darrera l'altre, encara no fa quatre dies de l1 de Manel i ja ens plantegem si aplaudirem un ex
Que collons, als nostre hem d'animar i als altres que els hi vagi tan malament com pugui, sobretot quan juguen contra nosaltres,
Aquests que parleu ara, que han fet? si em direu el JuanMa si i jo torno a demanar, que ha fet?  una primera etapa bé per fotre el camp a Lleida i un retorn més que desafortunat i llegiu el que dic, desafortunat, no em digueu que ho donava tot i aquestes coses que no porten al lloc, o potser si a 3a

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #26 el: 09 de Octubre de 2007, 22:42:28 pm »
Mira que entre tots plegat ensvan donant pel sac un darrera l'altre, encara no fa quatre dies de l1 de Manel i ja ens plantegem si aplaudirem un ex
Que collons, als nostre hem d'animar i als altres que els hi vagi tan malament com pugui, sobretot quan juguen contra nosaltres,
Aquests que parleu ara, que han fet? si em direu el JuanMa si i jo torno a demanar, que ha fet?  una primera etapa bé per fotre el camp a Lleida i un retorn més que desafortunat i llegiu el que dic, desafortunat, no em digueu que ho donava tot i aquestes coses que no porten al lloc, o potser si a 3a

Què ha fet?

8 gols en lliga l'any de la salvació sense ser davanter.

Més de 15 assistencies DE GOL aquesta temporada amb l'Orihuela.

Deixar de fitxar per equips que estaven fent promoció d'ascens i cobrant més per tornar a Sabadell quan va deixar el Lleida.

Entre altres coses..

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 09 de Octubre de 2007, 22:47:44 pm »
Jo estic força d'acord amb el Vic.

Entenc a l'Adry, però no comparteixo això de les 15 assistencies de gol amb l'Orihuela. No les ha fet pas amb el Sabadell, per tan per mi no compten.

Al Juanma Cruz de la 1a etapa, se li han de reconèixer 2 o 3 partits que els va guanyar ell solet. Per exemple davant l'Espanyol B a casa amb gols antològics. Però dels 34 o 35 partits que deuria jugar, en 20 -com a mínim- ni se'l va veure. Ni rastre. Ei, però ni rastre de gairebé els 10 companys que van saltar amb ell aquell dia. Per això dic que entenc també el que diu l'Adry.

I en això de la pasta, doncs em sembla molt bé que en aquell moment valorés més altres coses que no fóssin els colors dels diners. Això l'honra.
Això sí, una segona etapa lamentable de Juanma Cruz que també va aportar el seu granet de sorra a enfonsar-nos a 3a. Ell amb menys culpa perque va arribar més tard que la majoria de dropos que van fer-ho per començar la temporada.

I d'Amantegui doncs res. Un lateral com a 2a B n'hi ha 35 més. Ja sé que juguen en bandes diferents, però res a envejar a Óscar Sierra per exemple.

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #28 el: 09 de Octubre de 2007, 22:48:31 pm »

Què ha fet?

Deixar de fitxar per equips que estaven fent promoció d'ascens i cobrant més per tornar a Sabadell quan va deixar el Lleida.

Entre altres coses..

Adry hauries de deixar el sentiments i l'amistat a part, estem parlant de futbol i només faltaria que en la seva posició no hagués fet els gols i les assistències!!!!!!!!!
que no acabava els partits, que estava desfondat abans d'hora i no pas pel que s'havia extra esforçat durant el partit. Però entrariem en una discusió en que cada un de nosaltres voldria tenir la raó, jo només et diré l'evidència, mira't la clasificació en que ens va deixar i veuràs que si una va ser nefasta l'altra no va ser passsssssssssssss gaire millor

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #29 el: 09 de Octubre de 2007, 22:58:55 pm »

Què ha fet?

Entre altres coses..

Adry hauries de deixar el sentiments i l'amistat a part, estem parlant de futbol i només faltaria que en la seva posició no hagués fet els gols i les assistències!!!!!!!!!
que no acabava els partits, que estava desfondat abans d'hora i no pas pel que s'havia extra esforçat durant el partit. Però entrariem en una discusió en que cada un de nosaltres voldria tenir la raó, jo només et diré l'evidència, mira't la clasificació en que ens va deixar i veuràs que si una va ser nefasta l'altra no va ser passsssssssssssss gaire millor

Amistats a part, suposo que estarem d'acord en que és dels millors a la seva posició de la categoria, o no? Què preferiu, Diego Carrillo o Juanma Cruz, per exemple?

I del tema que comenta el Mutio... Saps perfectament que no és el mateix penjar pilotes a Kiko Ratón que penjar-les a Rodolfo Orife o a un David Gallo desencertadíssim. I les pilotes continuen sent les mateixes, si no es marquen, no és culpa del que fa les assistències...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 09 de Octubre de 2007, 23:04:39 pm »
Si Adry, tens raó.... però estaras amb mi que aquella temporada MOLT poques pilotes en condicions va posar eeeee. Pel que fos, però apenes la rascava. Les coses com són.
Està clar també que Juanma Cruz és millor extrem que Carrillo i que Kiko Ratón és força més resolutiu que Gallo i Orife junts.

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #31 el: 09 de Octubre de 2007, 23:06:11 pm »
Si Adry, tens raó.... però estaras amb mi que aquella temporada MOLT poques pilotes en condicions en va posar eeeee. Pel que fos, però apenes la rascava. Les coses com són.
Està clar també que Juanma Cruz és millor extrem que Carrillo i que Kiko Ratón és força més resolutiu que Gallo i Orife junts.

I també hauríem de dir que va estar prop de dos mesos lesionat i que va estar jugant amb molèsties força partits..

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #32 el: 09 de Octubre de 2007, 23:08:47 pm »
I per cert, tampoc estic d'acord amb el tema Amantegui. És un bon lateral per la categoria, i jo el fitxava ara mateix pel Sabadell.

• Entrenador
« Respondre #33 el: 09 de Octubre de 2007, 23:10:28 pm »
Bé si que en diem coses  :ejem,  penso que tanata rellevància és més extraesportiva que res més.Jo em reitero sense jutjar la seva categoria exportiva els fets són els fets i no entenc gaire com un es pot preguntar si se l'ha d'plaudir, ès un jugador rival i no vull pensar que al minut 89 ens amarga la tarda
ELS NOSTRES VESTEIXEN A QUADRES

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 09 de Octubre de 2007, 23:10:40 pm »
Si Adry, tens raó.... però estaras amb mi que aquella temporada MOLT poques pilotes en condicions en va posar eeeee. Pel que fos, però apenes la rascava. Les coses com són.

I també hauríem de dir que va estar prop de dos mesos lesionat i que va estar jugant amb molèsties força partits..

Bé si, tot plegat una 2a etapa per oblidar.

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 09 de Octubre de 2007, 23:11:58 pm »
I per cert, tampoc estic d'acord amb el tema Amantegui. És un bon lateral per la categoria, i jo el fitxava ara mateix pel Sabadell.

L'Amantegui està en forma. Res més. Crec que Sierra o Cervián per exemple, té més qualitat que ell.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 09 de Octubre de 2007, 23:12:13 pm »

Completament d'acord amb tu. És una lateral acceptable per la 2a B i que segurament jo també el portava ara mateix al Sabadell.
Això no treu que sigui un més del montón i que a 2a B en poguem trobar molts igual o millors que ell.

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #37 el: 09 de Octubre de 2007, 23:20:06 pm »
Bé si que en diem coses  :ejem,  penso que tanata rellevància és més extraesportiva que res més.Jo em reitero sense jutjar la seva categoria exportiva els fets són els fets i no entenc gaire com un es pot preguntar si se l'ha d'plaudir, ès un jugador rival i no vull pensar que al minut 89 ens amarga la tarda
ELS NOSTRES VESTEIXEN A QUADRES

vic, em demanes que no caigui en sentimentalismes i ets tu el primer que ho fas!  ;D

És evident que el que tots volem és que, com tu dius, els que vesteixen a quadres acabin marcant un gol més que els de groc. Però això no treu que poguem parlar de jugadors de l'equip contrari, i que si ens visiten exjugadors del Sabadell que van deixar un bon record aquí se'ls aplaudeixi com a tal, independentment que siguin rivals, que els nostres siguin els de quadres...

O si en Pablo Sanz encara jugués i vingués amb un altre equip no el xiularies? Doncs penso que igual que quan un actua malament se l'ha de xiular, al que ho fa bé se li hauria d'aplaudir. Crec que és un defecte de tota la societat en general: és molt més fàcil criticar que no pas alabar.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #38 el: 10 de Octubre de 2007, 07:26:06 am »
Jo NOMES aplaudire els jugadors del Sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #39 el: 10 de Octubre de 2007, 12:54:29 pm »
Doncs crec que 2 molt bon jugadors que van passar per el Sabadell i que ara ja no juguen al nostre equip, si a partir d'aquí s'els ha d'aplaudir o no, doncs que cada un jutgi per si mateix.
Si alguns dels dos es substituit diumenge depen de com em piqui i com anem el resultat els aplaudire o no, però el que no faré és xiluar-los.
Per recordar que l'Amantegui també va marcar un gol molt important contra el Peña Sport en el últim Play-off de descens que vem jugar.
Sempre seré Arlekinat!!!