Autor Tema: SABADELL-ORIHUELA  (Llegit 19675 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: SABADELL-ORIHUELA
« Respondre #40 el: 10 de Octubre de 2007, 13:47:40 pm »
que jo recordi a L'Amantegui ja se li va dir de tot (almenys jo) al camp del Badalona fa unes temporades. crec que era la que ens vem salvar l'ultim partit a casa amb el Peralta, doncs el penultim era a Badalona que ens van guanyar 3-2 i Amantegui perdia temps en les sacades de banda de manera patetica.al Juanma si que li tinc un cert apreci, Amantegui no.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

antcarcer

• Visitant
« Respondre #41 el: 10 de Octubre de 2007, 15:25:48 pm »
Que nadie chille al :arbit que es amigo mio...    :icon_mrgreen:   :icon_mrgreen:

Por favor señores, no confundamos el tocino con la velocidad,  es muy bonito que haya amistad con los jugadores, pero una vez que están en otro equipo, y saltan al terreno de juego, es un enemigo más :beer2

:no:    :no:   AL ENEMIGO NI AGUA          :no:           :no:
« Darrera modificació: 10 de Octubre de 2007, 15:30:14 pm per antcarcer »

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #42 el: 10 de Octubre de 2007, 18:21:44 pm »
Juanma Cruz... Aquell jugador gadità que va fer una gran temporada al Sabadell, guanyant  partits ell solet, com bé ha dit el Mutio, com per exemple amb l'Espanyol B i que tant important va ser per la salvació del nostre equip aquella temporada... Sense dubte, va fer una molt bona temporada i de fet, això li va valer per anar a un Lleida on no va fer absolutament res de res, és a dir, exactament el mateix que va fer en la seva segona etapa al nostre club: RES DE RES! Només li recordo un molt bon partit a Figueres, on vam arribar 300 vegades i com sempre, els de dalt, ni la van ensumar.
Tinc sentiments enfrontats amb aquest jugador, la veritat... Ara bé, ja sigui perquè sóc llicenciat en Història o pel que sigui, m'agrada de tant en tant mirar cap enrera i sembla que la memòria ens falla una miqueta i senyors, aquest diumenge tindrem l'honor de tornar a veure a casa nostra l'últim jugador que va denunciar a l'AFE el CE Sabadell FC... A més, recordo que ho va fer "por si a caso" gairebé es podria dir. L'any del gloriós descens a Tercera, i davant de la inseguretat pel que fa al futur del club i la continuitat de la directiva del sr. Larrosa, aquest jugador ja fos directament o a través del seu representant va denunciar el nostre club a l'AFE. S'ha de dir al respecte que en aquella temporada el club va ser un caos, però una cosa ha de quedar clara, aquella tant denostada directiva per alguns temes, en d'altres, com fou cumplir amb els seus compromisos econòmics no va fallar un sol dia al llarg de TOTA la temporada. Religiosament va pagar els sous millonaris d'aquella colla de mantes mercenàries que ens van enfonsar a tercera.
Jo perdono però no oblido, i en un moment en que aquesta santa afició estava enfonsada moralment i amb el cor en un puny, el gaditano 2, doncs l'1 era l'altra figura, Sergio Iglesias, ens va portar a l'AFE, amb la qual cosa encara haguessim pogut caure més avall de la Tercera Divisió... En fi, diuen que el temps tot ho cura, però hi ha coses i coses! I Miguel Amantegui? Només em provoca INDIFERÈNCIA... Orihuela està lo suficientment lluny com per no veure'l una bona temporadeta.
Sobra dir que no penso aplaudir en CAP MOMENT a cap d'aquests dos jugadors, ni a ells ni a cap dels rivals que pugui venir a casa nostra... Bé, potser faig una excepció, i és amb Antonio Cañadas. De totes maneres, jo sóc del Sabadell, i a casa meva només em preocupen els que porten la meva samarreta, la resta que els aplaudeixin a casa seva, així de clar!
Som-hi nanos! A veure si sortim d'un punyetera vegada d'aquesta depressió en la que sembla que estem inmersos. Noto una certa tristesa en torn de l'equip que em preocupa una mica. Els resultats darrers? Home, ho puc entendre. Ara bé, estem a la jornada set, i si nosaltres estem depres, freds i queixosos tot plegat acabarà baixant al camp i llavors si que l'hem liat! ANIMS A TOTHOM!!!! AQUEST DIUMENGE PODEM I HEM DE GUANYAR!!!!

VISCA EL CE SABADELL FC, ELS SEUS JUGADORS I LA SEVA AFICIO!!!!! :beer2
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #43 el: 10 de Octubre de 2007, 18:42:57 pm »
No animeis a los jugadores visitantes k luego meten un golito a su ex equipo y a uno se le keda cara de *****  :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #44 el: 10 de Octubre de 2007, 18:49:57 pm »
 :clap :clap :clap Muy bien  amigo vicenç, la has clavao, pero ya lo ves a si es la vida, algunos interponen las amistades, a estos colores :bandera :bandera :bandera

:beer2

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #45 el: 10 de Octubre de 2007, 19:34:17 pm »
Vicenç  només l'erres en una cosa, res de depressió o deprimits, senzillament no som comformistes i ens queixem, però no per ensorrar si no per desvetllar a qui no rendeix prou, tots nirem a la NCA amb ànim guanyador i també conscients de la teòrica superioritat del rival, com es diu vanalment "hay que ponerle h****s"

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #46 el: 10 de Octubre de 2007, 21:07:39 pm »
Jo NOMES aplaudire els jugadors del Sabadell
Tienes toda la razón del mundo, luego vienen "Maneles", les aplaudimos y más tarde nos la meten doblada e insultan a nuestro entrenador.
Hay que animar a los nuestros y punto.

:scut Ganaremos 3-0  :bandera , no hay que tener complejos con ningún equipo.

Desconnectat KAELUM

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #47 el: 10 de Octubre de 2007, 21:20:43 pm »
Home, a tots el clubs de futbol s´aplaudeix a jugadors que han deixat una certa "marca" en l´entitat, però en aquests cas.... només ens porten records dolents, almenys a mi. Tal com ha dit en Viçens, s´ha de tenir memòria; i aquests "professionals" del futbol, la majoria de vegades només miran la seva butxaca, tot dient que tenen el Sabadell al seu cor....
Animem el Sabadell, que prou feina tenim... Visca el Sabadell. :bandera

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #48 el: 10 de Octubre de 2007, 22:15:22 pm »
Molt be Vicenç és veritat que el Juanma ens va denunciar  i ames recordo que un dia al final del partit quan anava caps als vestidors va insultar a uns aficionats

Desconnectat benipower

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #49 el: 11 de Octubre de 2007, 04:10:40 am »
Amantegi, un nano q jugant al Badalona encara tenia penjada la samarreta del Sabadell al menjador de casa seva... poc més a dir!!!!!!!  :bandera  :clap

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #50 el: 11 de Octubre de 2007, 14:24:25 pm »
Vicenç, informa't bé del cas abans de parlar-ne ;)

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #51 el: 11 de Octubre de 2007, 14:40:02 pm »

Que vols dir amb això?
Ha explicat, la seva visó de com va veure els fets.
O en algun lloc diu alguna cosa que no es veritat?
Jo no ho se perquè sempre hi ha detalls que no ho acabas de saver del tot.
Sempre seré Arlekinat!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #52 el: 11 de Octubre de 2007, 16:12:00 pm »

No te enfades adry, pero si el vicenç ha dicho algo que no se corresponde a la realidad, y tu sabes la verdad, pues dilo, porque aqui ultimamente el que profundiza en un tema, se le dice que es mentira, pero no se especifica porque :beer2

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #53 el: 11 de Octubre de 2007, 16:30:46 pm »
Jo NOMES aplaudire els jugadors del Sabadell
Tienes toda la razón del mundo, luego vienen "Maneles", les aplaudimos y más tarde nos la meten doblada e insultan a nuestro entrenador.
Hay que animar a los nuestros y punto.

:scut Ganaremos 3-0  :bandera , no hay que tener complejos con ningún equipo.

Estic d'acord en això que guanyarem 3-0 i que cap equip ens ha de fer por :D :D

En canvi, jo si que aplaudiré al Juanma i al Amantegui si es dóna el cas (si els susbtitueixen o algo aixi), durant el partit està clar que no, jo només ANIMO AL SABADELL, però no veig perque no es pot fer un reconeixement a uns bons jugadors que han defensat els nostres colors. S'ha de ser més esportiu, i si son bons futbolistes i millors persones, doncs no entenc aquestes "manies" en no voler-los aplaudir en un moment determinat.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #54 el: 11 de Octubre de 2007, 23:34:50 pm »

Que vols dir amb això?

dons molt facil roger...

que el juanma es va portar molt be quan va martxar i va martxar sense fer soroll i perdent calers i encara aixi segueix al sabadell i s´enrrecorda amb molt carinyo de la aficio.
per cert el dia del aascens a mieres jo estaba devant d´un amic que va rebre una trucada de juanma cruz per saber com habia anat tot i per felicitar-nos pel ascens...molts altres que es fan dir arlequinats no van fer ni la meitat que ell.  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #55 el: 12 de Octubre de 2007, 01:48:29 am »

Que vols dir amb això?

dons molt facil roger...

que el juanma es va portar molt be quan va martxar i va martxar sense fer soroll i perdent calers i encara aixi segueix al sabadell i s´enrrecorda amb molt carinyo de la aficio.
per cert el dia del aascens a mieres jo estaba devant d´un amic que va rebre una trucada de juanma cruz per saber com habia anat tot i per felicitar-nos pel ascens...molts altres que es fan dir arlequinats no van fer ni la meitat que ell. :ejem

Doncs aquest són els detalls que jo no savia!!! ;) :clap
Sempre seré Arlekinat!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #56 el: 12 de Octubre de 2007, 08:12:16 am »

Que vols dir amb això?

dons molt facil roger...

per cert el dia del aascens a mieres jo estaba devant d´un amic que va rebre una trucada de juanma cruz per saber com habia anat tot i per felicitar-nos pel ascens...molts altres que es fan dir arlequinats no van fer ni la meitat que ell.  :ejem

Pero hubo denuncia o no hubo denuncia :mmmm

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #57 el: 12 de Octubre de 2007, 09:05:46 am »

Es evident que el Juanma Cruz és un dels ex-arlequinats més identificats amb el club. Jo he tingut la sort de coneixe´l personalment i puc assegurar que es tracta d´un excel.lent persona.   Si marca (que no marcarà perquè l´Oriola no farà cap gol),  la seva reacció serà mínima i crec que el públic l´ha d´acollir bé, fet que ell agraïria....  i no se sap mai el futur el que pot deparar....  o és que no ens hagués anat bé aquest any disposar d´aquest jugador, especialment des de la lesió de Roberto Morales?

Recordem sinó partits com p.e. el del Espanyol B, on amb un jugador menys durant tot el partit és va posar "l´equip a l´esquena" per intentar guanyar 3 punts molt importants, o el Badalona, on va marcar dos golassos necessaris com l´aire que respiràvem després de la desfeta de Villajoiosa.  Si ens referim a la famosa temporada dels "mercenaris", no oblidem que si no va poder aportar més, va ésser perquè les lesions no el van respectar i s´empenyava a jugar estant encara lesionat, fet que provocava que recaigués, com p.e. a Terrassa.

Denuncia?   Tal com diu l´amic Adry, s´ha de conèixer la totalitat de les circunstàncies i no parlar per boca d´un  titular periodístic. A més a més, tots sabeu que els representants remenen molt en aquests temes, fins i tot massa....

Insults al públic?  Fer un gest de "fer callar" (en calent, no ho oblidem), no és correcte, però no es pot qualificar exactament d´insult.  A més a més, recordareu que des del primer moment es va disculpar públicament.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #58 el: 12 de Octubre de 2007, 10:16:55 am »
la denuncia la va possar el seu representant sense el coneixement delpropi jugador i el tema dels insults (que no van ser insults sino un gest cap a tribuna) , ho va solucionar rapidament demanan perdo a l´aficio  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

antcarcer

• Visitant
« Respondre #59 el: 12 de Octubre de 2007, 10:48:17 am »
la denuncia la va possar el seu representant sense el coneixement delpropi jugador i el tema dels insults (que no van ser insults sino un gest cap a tribuna) , ho va solucionar rapidament demanan perdo a l´aficio  ;)

Muy bien, eso es lo que queriamos saber :ok pero lo despidio el mismo dia que se enteró, o aún lo tiene de representante :beer2