Juanma Cruz... Aquell jugador gadità que va fer una gran temporada al Sabadell, guanyant partits ell solet, com bé ha dit el Mutio, com per exemple amb l'Espanyol B i que tant important va ser per la salvació del nostre equip aquella temporada... Sense dubte, va fer una molt bona temporada i de fet, això li va valer per anar a un Lleida on no va fer absolutament res de res, és a dir, exactament el mateix que va fer en la seva segona etapa al nostre club: RES DE RES! Només li recordo un molt bon partit a Figueres, on vam arribar 300 vegades i com sempre, els de dalt, ni la van ensumar.
Tinc sentiments enfrontats amb aquest jugador, la veritat... Ara bé, ja sigui perquè sóc llicenciat en Història o pel que sigui, m'agrada de tant en tant mirar cap enrera i sembla que la memòria ens falla una miqueta i senyors, aquest diumenge tindrem l'honor de tornar a veure a casa nostra l'últim jugador que va denunciar a l'AFE el CE Sabadell FC... A més, recordo que ho va fer "por si a caso" gairebé es podria dir. L'any del gloriós descens a Tercera, i davant de la inseguretat pel que fa al futur del club i la continuitat de la directiva del sr. Larrosa, aquest jugador ja fos directament o a través del seu representant va denunciar el nostre club a l'AFE. S'ha de dir al respecte que en aquella temporada el club va ser un caos, però una cosa ha de quedar clara, aquella tant denostada directiva per alguns temes, en d'altres, com fou cumplir amb els seus compromisos econòmics no va fallar un sol dia al llarg de TOTA la temporada. Religiosament va pagar els sous millonaris d'aquella colla de mantes mercenàries que ens van enfonsar a tercera.
Jo perdono però no oblido, i en un moment en que aquesta santa afició estava enfonsada moralment i amb el cor en un puny, el gaditano 2, doncs l'1 era l'altra figura, Sergio Iglesias, ens va portar a l'AFE, amb la qual cosa encara haguessim pogut caure més avall de la Tercera Divisió... En fi, diuen que el temps tot ho cura, però hi ha coses i coses! I Miguel Amantegui? Només em provoca INDIFERÈNCIA... Orihuela està lo suficientment lluny com per no veure'l una bona temporadeta.
Sobra dir que no penso aplaudir en CAP MOMENT a cap d'aquests dos jugadors, ni a ells ni a cap dels rivals que pugui venir a casa nostra... Bé, potser faig una excepció, i és amb Antonio Cañadas. De totes maneres, jo sóc del Sabadell, i a casa meva només em preocupen els que porten la meva samarreta, la resta que els aplaudeixin a casa seva, així de clar!
Som-hi nanos! A veure si sortim d'un punyetera vegada d'aquesta depressió en la que sembla que estem inmersos. Noto una certa tristesa en torn de l'equip que em preocupa una mica. Els resultats darrers? Home, ho puc entendre. Ara bé, estem a la jornada set, i si nosaltres estem depres, freds i queixosos tot plegat acabarà baixant al camp i llavors si que l'hem liat! ANIMS A TOTHOM!!!! AQUEST DIUMENGE PODEM I HEM DE GUANYAR!!!!
VISCA EL CE SABADELL FC, ELS SEUS JUGADORS I LA SEVA AFICIO!!!!!