Autor Tema: SABADELL-ORIHUELA  (Llegit 19679 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: SABADELL-ORIHUELA
« Respondre #60 el: 12 de Octubre de 2007, 13:49:09 pm »
El tema insults no va ser altra cosa que un gest mal entès. El que ell volia dir, tal i com un dia després va explicar a la ràdio, és que deixessin de xiular, que encara hi havia temps per salvar-se, i que havien de recolzar a l'equip fins a última hora, i xiular un cop ja haguèssim baixat. De totes formes, va demanar perdó pel gest, com dieu.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #61 el: 12 de Octubre de 2007, 14:25:22 pm »
Despres d´aplaudir (una mica timidamente aixo si) al manel el dia del eivissa i a la vista del que va pasar quand va marcar el gol (una de les reaccions mes esperpentiques que jo recordo d´un exjugador del sabadell a la creu alta), doncs senti-ho pel juanma cruz, el diumente no l´aplaudire ni una mica. I aixo que junt amb cañadas, crec que son dos dels que podriem salvar del desastre del descens. Pero no vull quedar-me un altre vegada amb cara de *****.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #62 el: 12 de Octubre de 2007, 14:45:27 pm »
El tema insults no va ser altra cosa que un gest mal entès. El que ell volia dir, tal i com un dia després va explicar a la ràdio, és que deixessin de xiular, que encara hi havia temps per salvar-se, i que havien de recolzar a l'equip fins a última hora, i xiular un cop ja haguèssim baixat. De totes formes, va demanar perdó pel gest, com dieu.

Ya, pero tiene el mismo representante? ???

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #63 el: 13 de Octubre de 2007, 09:29:11 am »
Juanma Cruz... Aquell jugador gadità que va fer una gran temporada al Sabadell, guanyant  partits ell solet, com bé ha dit el Mutio, com per exemple amb l'Espanyol B i que tant important va ser per la salvació del nostre equip aquella temporada... Sense dubte, va fer una molt bona temporada i de fet, això li va valer per anar a un Lleida on no va fer absolutament res de res, és a dir, exactament el mateix que va fer en la seva segona etapa al nostre club: RES DE RES! Només li recordo un molt bon partit a Figueres, on vam arribar 300 vegades i com sempre, els de dalt, ni la van ensumar.
Tinc sentiments enfrontats amb aquest jugador, la veritat... Ara bé, ja sigui perquè sóc llicenciat en Història o pel que sigui, m'agrada de tant en tant mirar cap enrera i sembla que la memòria ens falla una miqueta i senyors, aquest diumenge tindrem l'honor de tornar a veure a casa nostra l'últim jugador que va denunciar a l'AFE el CE Sabadell FC... A més, recordo que ho va fer "por si a caso" gairebé es podria dir. L'any del gloriós descens a Tercera, i davant de la inseguretat pel que fa al futur del club i la continuitat de la directiva del sr. Larrosa, aquest jugador ja fos directament o a través del seu representant va denunciar el nostre club a l'AFE. S'ha de dir al respecte que en aquella temporada el club va ser un caos, però una cosa ha de quedar clara, aquella tant denostada directiva per alguns temes, en d'altres, com fou cumplir amb els seus compromisos econòmics no va fallar un sol dia al llarg de TOTA la temporada. Religiosament va pagar els sous millonaris d'aquella colla de mantes mercenàries que ens van enfonsar a tercera.
Jo perdono però no oblido, i en un moment en que aquesta santa afició estava enfonsada moralment i amb el cor en un puny, el gaditano 2, doncs l'1 era l'altra figura, Sergio Iglesias, ens va portar a l'AFE, amb la qual cosa encara haguessim pogut caure més avall de la Tercera Divisió... En fi, diuen que el temps tot ho cura, però hi ha coses i coses! I Miguel Amantegui? Només em provoca INDIFERÈNCIA... Orihuela està lo suficientment lluny com per no veure'l una bona temporadeta.
Sobra dir que no penso aplaudir en CAP MOMENT a cap d'aquests dos jugadors, ni a ells ni a cap dels rivals que pugui venir a casa nostra... Bé, potser faig una excepció, i és amb Antonio Cañadas. De totes maneres, jo sóc del Sabadell, i a casa meva només em preocupen els que porten la meva samarreta, la resta que els aplaudeixin a casa seva, així de clar!
Som-hi nanos! A veure si sortim d'un punyetera vegada d'aquesta depressió en la que sembla que estem inmersos. Noto una certa tristesa en torn de l'equip que em preocupa una mica. Els resultats darrers? Home, ho puc entendre. Ara bé, estem a la jornada set, i si nosaltres estem depres, freds i queixosos tot plegat acabarà baixant al camp i llavors si que l'hem liat! ANIMS A TOTHOM!!!! AQUEST DIUMENGE PODEM I HEM DE GUANYAR!!!!

VISCA EL CE SABADELL FC, ELS SEUS JUGADORS I LA SEVA AFICIO!!!!! :beer2

molt bon missatge, el recomano si sr. ...

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #64 el: 13 de Octubre de 2007, 16:16:48 pm »
A pesar de que Juanma Cruz ha sido uno de los últimos jugadores idolatrados en la Creu Alta, yo tengo muy claro que con los jugadores del descenso INDIFERENCIA.
No se merecen ni que se les chifle. Lo siento pero con ellos mi corazón se ha vuelto de piedra. Y mira que todo aquel que haya vestido "con dignidad" nuestra camiseta siempre le estaré agradecido, pero con los de la temporada 2005/2006 nada de nada.

Claro que hay alguna excepción dentro de aquella plantilla y un jugador como ANTONIO CAÑADAS siempre tendrá mi respeto.

Salud y vamos a centrarnos en el Orihuela que es lo que realmente nos interesa.
Por cierto, tengo buenas vibraciones y estoy seguro de que mañana ganamos.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #65 el: 13 de Octubre de 2007, 17:53:22 pm »
yo los aplaudire al final del partido,y en caso de que se queden los 3 puntos en casa, :bigcry:.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #66 el: 13 de Octubre de 2007, 18:04:39 pm »
L'estadística amb l'àrbitre que xiularà diumenge, el Sr. Vallejo Aznar, és si més no curiosa. Dir que és del col.legi aragonès.

Amb ell no em guanyat mai. Vaja, però només ens ha pitat 2 cops. Va ser la 04/05.

Sbd 2 - 3 Benidorm

Castelló 4 - 2 Sbd

El que trobo curiós és que en els 2 partits que ens ha xiulat, ens ha pitat 3 penals a favor. Però 2 d'aquests 3 els hem errat.

Cañadas va fallar el dia del Benidorm, i Marcos ho va fer a Castalia.

Jo crec que això de les estadístiques no serveix per res i que estan per trencar-se.
Diumenge guanyarem.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #67 el: 13 de Octubre de 2007, 19:18:09 pm »
jo d'entrada 4 xiulets per presionar una mica... :cool

despres si perden el partit ja aplaudire als "ex"...

de totes maneres penso q no tornarem a passar de l'empat
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #68 el: 13 de Octubre de 2007, 19:20:49 pm »
PANSO a Mieres tambe em va trucar el Manel preguntanme pel resultat

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #69 el: 14 de Octubre de 2007, 01:35:39 am »
L'estadística amb l'àrbitre que xiularà diumenge, el Sr. Vallejo Aznar, és si més no curiosa. Dir que és del col.legi aragonès.

Amb ell no em guanyat mai. Vaja, però només ens ha pitat 2 cops. Va ser la 04/05.

Sbd 2 - 3 Benidorm

Castelló 4 - 2 Sbd

El que trobo curiós és que en els 2 partits que ens ha xiulat, ens ha pitat 3 penals a favor. Però 2 d'aquests 3 els hem errat.

Cañadas va fallar el dia del Benidorm, i Marcos ho va fer a Castalia.

Jo crec que això de les estadístiques no serveix per res i que estan per trencar-se.
Diumenge guanyarem.

Hombre si hay un árbitro k te tiene mania te la tendrá siempre esa es mi teoría  :laugh:

Y lo de los penales es cierto que es anecdótico, otra cosa es que no se pueden fallar cuando te pitan a favor ya que si lo fallas y acabas perdiendo el partido entonces te lamentas.

Tienes razón las estadísticas suelen estar para romperlas aunke se tarde más o menos tiempo se acaban rompiendo, confio que esta vez sea la buena y se gane en casa.

Espero y deseo que el Sabadell mañana de una lección de humildad ante el Orihuela y se gane el partido.

Al único ex-arlekinado k aplaudiría yo es a Cañadas es el k sí se lo merece de verdad  :yes:, los demás ex del año del descenso creo k no se merecen nada aunke seguro alguien les silbará y eso. A veces duele más un silencio k una mala palabra o un silbido  :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #70 el: 14 de Octubre de 2007, 01:49:58 am »
Normal que perdem esque ja amb el cognom Aznar... :pilotasso

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat makina

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
« Respondre #71 el: 14 de Octubre de 2007, 13:20:21 pm »
cuanto vale la entrada para el partido de hoy?¿

antcarcer

• Visitant
« Respondre #72 el: 14 de Octubre de 2007, 13:35:26 pm »
cuanto vale la entrada para el partido de hoy?¿

15 euros :beer2

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #73 el: 14 de Octubre de 2007, 14:22:25 pm »
Nois, a mi me la suan el juanma cruz y el amantegui y tota aquesta colla que venen avui.

L'unic que per mi es important esque guanyant avui ens fotem a 6 punts del descens, es l' unic que conta... per tant, avui hem de guanyara SI o SI

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #74 el: 14 de Octubre de 2007, 14:33:36 pm »
Por cierto, el ayer leí en el Diario AS que para el partido contra el Orihuela la NCA estrenaría un desfibrilador, cedido por una empresa médica local,y que sería el primer campo de Segunda B en contar con este aprato. ¿Es cierto eso?

Desconnectat Mañas

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #75 el: 14 de Octubre de 2007, 14:49:52 pm »
alguien puede decir la alineacion k puede sacar el sabadell?

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #76 el: 14 de Octubre de 2007, 15:02:07 pm »
Por cierto, el ayer leí en el Diario AS que para el partido contra el Orihuela la NCA estrenaría un desfibrilador, cedido por una empresa médica local,y que sería el primer campo de Segunda B en contar con este aprato. ¿Es cierto eso?

Si, el miercoles salió en el Diari de Sabadell y en la web de Radio Sabadell en las noticias del CE Sabadell también sale :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #77 el: 14 de Octubre de 2007, 15:13:50 pm »
alguien puede decir la alineacion k puede sacar el sabadell?

De Navas, Sierra, Jaume, Antunez, Cervian (si se ha recuperado del todo, sino Roca), Miki , Jose Mari,Pirri,Toni Mora,Ollés y luego o Fran jugando Olles en banda o Carrillo y Olles de punta.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #78 el: 14 de Octubre de 2007, 17:13:16 pm »
veig que ningu informa :boig

Bé doncs gol visitant al primer minut de partit.

12 de la primera part, CE SABADELL 0-1 ORIHUELA
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #79 el: 14 de Octubre de 2007, 17:13:51 pm »
Osti, ja perdem?
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort