Autor Tema: COSA NEGATIVA PENYA 4 GATS  (Llegit 2318 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
COSA NEGATIVA PENYA 4 GATS
« el: 31 de Juliol de 2005, 02:20:51 am »
Ahir em veu decepcionar la plantilla la forman 22 jugadors i un cos tecnic quan van dir el nom de Orife semblava que haguessin nombra a en pele o maradona s'ha d'aplaudir  a TOTS els jugadors igual

P.D.  espero equivocarme però per mi l'Orife aquest any juagra ben poc ja que és jugador justet

Vitrubio

• Visitant
Re: COSA NEGATIVA PENYA 4 GATS
« Respondre #1 el: 31 de Juliol de 2005, 13:08:35 pm »
Per sort existeix la llibertat d'expressió.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 31 de Juliol de 2005, 13:40:27 pm »
jo no crec que la paraula decepció estigui ben posada si hi ha un jugador que t´agrada mes es normal que s´emporti una obació mes gran que un altre, si no mira les presentacions del barsa o del madril i sempre hi han dos o tres jugadors que s´emporten mes aplaudiments que altres . no per aixo han de decepcionar a ningú   :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 31 de Juliol de 2005, 15:32:16 pm »
Jo tampoc li veig decepció :s Es com al genis, un jugador de la casa k sabem com es i tal, pk no es pot aplaudir mes de lo normal? Almenys el jugador veu k l'aficio esta molt agraida amb ell i aixo es bo :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #4 el: 31 de Juliol de 2005, 19:46:34 pm »
Jo també ho veig bé.....Orife es un jugador que, sobretot, defensa l'equip i està bé que la resta de jugadors vegin que això l'afició ho agraeix amb aquestes ovacions.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #5 el: 31 de Juliol de 2005, 20:41:18 pm »
jo igual entenc ke els kuatre gats l'aplaudeixin i cridin els seu nom io tambe ho vaig fer  :laugh: ;D  :icon_mrgreen:
molta sort orife!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #6 el: 31 de Juliol de 2005, 20:51:26 pm »
Por algo será que se aplaudió a Orife. Quizás por que se le hechó de menos el año pasado? Lo que me parece absurdo es que alguno no acepte que parte de la afición sienta estima por según que jugador.

Atención pregunta para SABADELL: Si Juanma Cruz se hubiera quedado con nosotros, ¿hubieras visto mal que la afición le aplaudiera a rabiar?

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #7 el: 31 de Juliol de 2005, 21:29:51 pm »
el penos i patetic de la situacio es que portem ja 12 anys seguits a segona b i ja s'ovaciona a jugadors mediocres com orife per el que va fer fa 2 anys cosa que per cert mai ni a fet ni crec que ho torni a fer,el senyor orife fins arribar al sabadell tenia el seu record de gols en una temporada en 7 per tant ja a demostrat que era flor d'un dia i allo no era normal,i la proba es molt evident les 2 ultimes temporades 8 gols 7 al sabadell i 1 al alcala demostrant que el que es un devanter mediocre.i sobre el que deia el company sabadell sobre els 4 gats no em sorpren si l'ultima temporada al jugador que mes animaban era al dot amb aixo queda tot dit

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 31 de Juliol de 2005, 21:30:48 pm »
Cadascú és lliure d'aplaudir més o meys a un jugador o un altre.

Jo no el vaig ovacionar, ja que em té que demostrar que està aquí per marcar gols, però respecto als que ho van fer.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #9 el: 31 de Juliol de 2005, 22:52:36 pm »
Atención pregunta para SABADELL: Si Juanma Cruz se hubiera quedado con nosotros, ¿hubieras visto mal que la afición le aplaudiera a rabiar?

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Leonderubi jo vaig aplaudir a TOTS els jugadors igual

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #10 el: 01 de Agost de 2005, 22:23:54 pm »
el penos i patetic de la situacio es que portem ja 12 anys seguits a segona b i ja s'ovaciona a jugadors mediocres com orife per el que va fer fa 2 anys cosa que per cert mai ni a fet ni crec que ho torni a fer,el senyor orife fins arribar al sabadell tenia el seu record de gols en una temporada en 7 per tant ja a demostrat que era flor d'un dia i allo no era normal,i la proba es molt evident les 2 ultimes temporades 8 gols 7 al sabadell i 1 al alcala demostrant que el que es un devanter mediocre.

Orife pot ser mediocre o no, això és subjectiu i depén també de la resta de l'equip (li han d'arribar pilotes en bones condicions), però ningú pot negar que és un jugador que ha lluitat pel Sabadell i va ser vital el seu fitxatge a l'hivern de fa 3 anys. I per això, per tractar-se d'un retorn, la gent amb cor li agraeix l'esforç del passat i li desitja sort al present. Que si vols aplaudir a galàctics te'n pots anar al Camp Nou que està a prop.

Finalment he de dir que els de la penya Hooligans Vallès que hi érem, el tenim estima i el vam animar, però no va ser l'únic, doncs tots apreciem el gran capità i l'Ivan Díaz, entre d'altres.
Honor al Sabadell

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #11 el: 02 de Agost de 2005, 22:57:28 pm »
Doncs home, estic lleguint tot aixo i jo crec que lo que es realment penos es que s'estigui discutint per si a algun jugador se l'aplaudeix mes o menys.
Realment penos.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #12 el: 02 de Agost de 2005, 23:14:40 pm »
CREC QUE TOTS SOM DEL SABADELL I HAURIEM D'ESTAR MÉS UNITS, NO US SEMBLA?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #13 el: 03 de Agost de 2005, 01:36:41 am »
Dic jo que a cada soci li agradarà més le joc d'un jugador o altre.
És una tonteria discutir per açò :icon_exclaim:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #14 el: 07 de Agost de 2005, 21:09:19 pm »
Clar s'ha de discutir per coses mes importants.