Autor Tema: m´agradaria demanar al equip  (Llegit 622 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
m´agradaria demanar al equip
« el: 08 de Octubre de 2007, 23:00:36 pm »
si us plau la setmana pasada al ultim partit a casa va pasar una cosa que a mi no em va agradar i es que portavem 1 any que cada partit que acabava l´equip anava fins al centre del camp i aplaudia a l´afició, ara que començen les coses a anar una miqueta pitjor, no perdem el costum de saludar al public fidel que anem al camp i esperem el millor pel club, us demanaria un petit esforç per part vostre i encara que es perdi o empati aneu fins al centre del camp i aplaudiu a l´afició, per que s´ho mereix, espero que nomes passi al partit de la setmana passada i que aquest diumenge torneu a agafar aquesta costum tan maca de nou
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: m´agradaria demanar al equip
« Respondre #1 el: 09 de Octubre de 2007, 01:30:54 am »
Estic totalment d'acord pero jo crec que els partits de casa quan es perden o s'empaten hi ha un clima de xiulets i critiques que fa que els jugadors se'n vagin cap als vestidors sense aplaudir(igual per por de que l'afició no els torni aquests aplaudiments). fixa't que a fora de casa sempre venen a aplaudir-nos sigui quin sigui el resultat, perque ya nosaltres mateixos al xiular el final del partit cridem SABADELL !! SABADELL !! encara que haguem perdut, en canvi a casa això no passa.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #2 el: 09 de Octubre de 2007, 15:54:05 pm »
Estic totalment d'acord pero jo crec que els partits de casa quan es perden o s'empaten hi ha un clima de xiulets i critiques que fa que els jugadors se'n vagin cap als vestidors sense aplaudir(igual per por de que l'afició no els torni aquests aplaudiments). fixa't que a fora de casa sempre venen a aplaudir-nos sigui quin sigui el resultat, perque ya nosaltres mateixos al xiular el final del partit cridem SABADELL !! SABADELL !! encara que haguem perdut, en canvi a casa això no passa.  :xin-xin

Pero hay que tener en cuenta que la 2ª B no es lo mismo que la 3ª división que el Sabadell iba más sobrado y se ganaban los partidos más facilmente, en 2ª B hay mucha igualdad y es importante sumar siempre puntos, a veces un empate con un buen equipo es positivo aunke sea en casa claro, lo malo son las derrotas seguidas.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #3 el: 09 de Octubre de 2007, 20:11:30 pm »
Mira aprobechando el post de mi colega Panso,dire que el partido del Alcoyano,para lamentable nuestra aficion y sobretodo un tio que tenia detras que me falto un pelo para decirle algo,semejante impresentable (no se merece otro adjetivo) se dedico a despotricar sobre los mismos jugadores que hace 3 MESES NOS SACARON DEL INFIERNO,a los 15 minutos de juego.Yo solo digo que nos quejamos del equipo,pero la aficion (una minoria) no esta a la altura del equipo,esta a la altura de equipos como la Rapitenca.Saludos peña!!!
Millor Seguidor

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #4 el: 09 de Octubre de 2007, 20:58:01 pm »
Hi ha gent que es queixa, per queixar-se, per sistema, perque son així, i algún familiar meu es així, i em posa a parir quan comença a lamentar-se dels nostres jugadors enlloc de posar-se amb els contraris, que hi farem.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd