Autor Tema: per a que la gent vingui al camp  (Llegit 4617 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
per a que la gent vingui al camp
« el: 31 de Juliol de 2005, 13:33:18 pm »
 :bandera Penso que de cara a aquesta nova temporada prometedora pels interessos del sabadell que ens espera, una bona manera de que la gent vingui al camp seria posar les entrades a un preu més baix, jo començaria posant(res de dividir-ho com l'any passat que tenien diferent preu els gols que la general :S, que aixo era un follon) entre 6 i 8 € la general, o bé que l'acompanyant que vagi amb algun soci li surti l'entrada a 5-6 €. És molt important recolzar a l'equip desde l'inici de la temporada i no només en moments que vagi entre els 4 primers o entre els 4 últims...i que els jugadors vegin que la ciutat semana rere semana respon amb l'equip, ara clar perque la ciutat respongui els preus tenen que ser temptadors.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: per a que la gent vingui al camp
« Respondre #1 el: 31 de Juliol de 2005, 13:43:34 pm »
una cosa está clara els jugadors contra mes afició te al camp i mes recolçat es nota juga millor o com a minim li posa mes ganes. nomes teniu que enrecordarse de les paraules del jugadors del any pasat tots deian que si no hagues sigut per l´afició no ho haguessin aconseguit  ::)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 31 de Juliol de 2005, 16:01:10 pm »
Jo crec que no deurien de pasar de 6 euros. El problema es que a 6 euros la entrada, venir als 19 partits de lliga que es disputaran a casa valdria 114 euros. Amb aquest preu no seria rentable fer-se soci...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 31 de Juliol de 2005, 16:26:20 pm »
Es que per començar els preus de soci ja haurien de sortir una mica més econòmic.
Perqu suposem q un soci va una mitjana de 15 partits (a 4 no a pogut na pel temps,per malaltia o pel q sigui), si l'entrada costa 10 euros normalment a 15 partits serien:

siguent soci els 125 euros (en cas d soci juvenil q seria el meu cas).
sense ser soci 150 euros

-nomes 25 euros de diferencia siguent soci a sense ser-ne,tenint en compte q el soci algun dia també paga gairebé diriem q no té cap avantatge per a un jove de 20 anys fer-se soci.

ferni20

• Visitant
una rectificació
« Respondre #4 el: 31 de Juliol de 2005, 16:34:03 pm »
perdó no costa 125 euros son 105 euros pero de totes maneres el carnet d soci normal son 150 € a general.
i em tornen a sortir igual les comptes 10 euros a 15 partits un no soci= 150 euros.
un soci q vagi 15 partits al camp també 150 euros.
Surt = ser soci q no ser-ne... no i vec les ventatges per enlloc.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 31 de Juliol de 2005, 16:48:21 pm »
Jo el que intentaria tornar a fer es posar els iglus aquells :yes: i vendre les entrades mes barates que no pas els dies de partit. Aixi la gent de Sabadell pagaria una mica menys que els forasters. Segons vaig llegir temps enrere, el preu de les entrades rondaran els 15€ per partit... no se si finalment sera així
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 31 de Juliol de 2005, 16:51:21 pm »
si acaban fent pagar 15€ costará molt omplir el estadi i per un altre lloc estaria molt bé ho dels iglus  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #7 el: 31 de Juliol de 2005, 16:54:19 pm »
15 :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :disappointed: :disappointed: :disappointed: No hi anirà ningu :bigcry:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 31 de Juliol de 2005, 16:56:40 pm »
No depen dels preus per omplir l'estadi. L'any passat a 1€ tampoc l'ompliem, si que venia 4 vegades més de gent pero ni molt menys arribavem als 14.000 + o -.
Si l'equip juga be, les coses van be i sabem fer bona proganda dels partits, no el preu no es problema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #9 el: 31 de Juliol de 2005, 16:57:52 pm »
Osti, es que 15 euros un partit de segona b ho veig una burrada, i molta gent a l'hivern no gastarà 15 euros per venir a veure el Sabadell. Si us plau, que no valguin això :no:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 31 de Juliol de 2005, 17:23:25 pm »
esque 1 general i 24 tribuna no es molt acertat jo baixaria tribuna i pujaria una mica general
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #11 el: 31 de Juliol de 2005, 19:01:17 pm »
Jo penso que això dels iglus es molt bona idea. Poden posar el preu als iglus fins un dia abans del partit a 6-8 eur. i el dia del partit a les taquilles a 10 eur., pero, si us plau, mai a 15 eur. que no anirà ningú.
Cudi, penso que has tingut molt bona idea amb això dels iglús......segur que tens alguna influencia al club, no li podries fer veure que aquesta iniciativa seria molt bona???
Salutacions companys i................Vi sca el  :scut
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #12 el: 31 de Juliol de 2005, 19:44:38 pm »
Ah!!! També volia dir que no té res a veure amb els que som socis. Jo sóc soci, i penso que per aquest motiu tinc moltes més aventatges que no només em surti les entrades més economiques, però sobretot vull que guany el meu equip i, si es possible, amb el camp ple.......

ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #13 el: 31 de Juliol de 2005, 20:48:15 pm »
jo posaria les entrads als iglus a 9€ i el dia de partit de11€ a13€ seriauna mica car no :'( :'( pro abaixaria i ficaria a 18€ les de tribuna :D :D :D :o
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #14 el: 31 de Juliol de 2005, 21:00:20 pm »
Creo que el precio más adecuado sería a 10€.
Los socios intentaremos acudir a todos los partidos. Ahora, los simpatizantes no creo que acuden a más de 10. Pero bueno, si vienen a 10 partidos ya está bien. Lo que es seguro es que a 15€ los simpatizantes no vendrán a más de 3 partidos.

Solamente pondría las entradas a 15€ los partidos con más tirada como por ejemplo el día del Terrassa.
Eso sí, los socios gratis que ya pagamos bastante.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 31 de Juliol de 2005, 21:16:18 pm »
Cudi, penso que has tingut molt bona idea amb això dels iglús......segur que tens alguna influencia al club, no li podries fer veure que aquesta iniciativa seria molt bona???

Tinc una minima influència amb el club, pero aixo dels iglus ja es va fer aquesta pasada temporada... només me ne enrecordat i ho he recordat, res més :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Penseu que a 10€ x 18 partits =180€ si el carnet val 150€ no guanyes gran cosa (apart dels avantatges que te el carnet) i contant que et perdis algun partit per feian, malaltia,etc encara menys... jo 15€ ho trobu just, ja que si algú que no es soci vol venir tots els partits, millor que es fagi soci, i la gent, si ve de tant en tant no es cap ruina pagar 15€... nose eh? modesta opinió ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 31 de Juliol de 2005, 21:22:40 pm »
Jo ficaria les entrades a 10 € anticipades i els dies de partit 12 € els socis d'altres entitats esportives de Sabadell i 15 € els de fora, que és el que ens costarà en altres camps.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
excessiu 15 euros
« Respondre #17 el: 31 de Juliol de 2005, 23:59:13 pm »
jo no es per dur la contraria cudis pero trobo més que excessiu 15 euros per veure un partit de segona B, d'aquesta manera es imposible passar dels 2000 aficionats com a molt cada semana.
Això si, vec ve el tema dels iglús q costi per exempe si compres l'entrada entre semana 6-7 € i llavors si la compres el dia del partit 10-12.
- El cas està en que el preu de fer-se soci tmb hauria de ser més baix,  el que està clar que si els preus per fer-se soci son cars els preus de les entrades tmb o seran per tal de que valgui la pena fer-se soci...  l'equip a demostrat aquesta passada temporada que necessita a l'afició que estigui amb ells,i si es vol un equip competitiu i entre els 4 primers per començar s'ha de tenir afició. :bandera

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #18 el: 01 de Agost de 2005, 01:45:51 am »
despres de dir que els preus dels carnets son carisims(opinio personal)i molts deieu que no,ara resulta que cuan veieu al preu que se supossa que an de vendre les entrades perque sorti a compte treure el carnet ja comenceu a dir que son molt cares,jo personalment trobo practicament un robatori preus de 15€ i 25€ tribuna,com diu el company ferni20 aixo no crea aficio sino que la rebutja,i per als que hem direu que si l'equip va be la gent vindra encara que costi 15€ doncs crec que no ,feu memoria l'any del play-off el primer partit a casa varen tindre la genial idea de pujar els preus a 2000 pelas resultat 4000 persones el segon partit si no vaig errat el van possar a 1000 pelas resultat 8000 personas,avui dia la gent te moltes posibilitats mes per passar el temps d'oci no com abans que casi l'unica distraccio era el futbol,els clubs an de facilitar que la gent vaji als camps i els ingressos an de sortir d'altres conceptes,un club sense aficio esta mort

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #19 el: 01 de Agost de 2005, 10:56:17 am »
Esque el que passa esque tot pensem en el que va passar la temporada passada amb els preus i no te que passar hem de pujar els preus
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009