Doncs justament ahir vaig fer una redacció sobre el tema jeje. Evidentment em vaig posicionar en contra d'aquesta tortura i assessinat al pobre toro.
Per cert, totes les respostes són contràries a aquesta barbaritat, tot i això, hi ha 7 vots en contra de la prohibició. Algú d'aquests 7 ens podria explicar perquè no s'ha de prohibir?
Mendo, ben fàcil. Perq encara hi ha molta gent q li agrada anar a veure els toros.
No has vist com s'omplen les places de toros per tot Espanya?, i en dies d'entresetmana eh?
Inclús he vist imatges de la Monumental de Barcelona ( q per cert no sabia q es fessin toros a Catalunya encara) i veus la plaça a rebossar de gent i allà i caben gairebé 20.000 persones. Senyal q a la zona del barcelonés, hi ha mínim 20.000 persones q li agraden els toros.
Jo conec a algunes persones q li agraden els toros, coneguts, amics... de fet als meus avis ( en pau descansin) els hi agradaven els toros, com q el meu avi en tenia de toros braus a Extremadura doncs sempre l'ha facinat veure'ls per la tele en aquest espectacle.
En fi, jo crec q a Espanya estaríem parlant de 2 de cada 5 persones q li agrada aquesta "cultura".