Autor Tema: Connectivitat Nokia amb Android  (Llegit 1545 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Connectivitat Nokia amb Android
« el: 14 de Juliol de 2011, 10:12:12 am »
Fa uns dies vaig adquirir un netbook que funciona amb ANDROID. Molt xulo ell, te WiFi i altres 'pijades' que ara no venen al cas.
El tema és que hi volia instal·lar el Nokia PC Suite per poder connectar el mòbil amb el netbook per poder utilitzar l'internet del telèfon quan no em pugui connectar via WiFi, però no em permet fer-ho.
Algú te alguna idea per poder fer aquesta connectivitat mòbil-Android :icon_question: :please:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Connectivitat Nokia amb Android
« Respondre #1 el: 18 de Juliol de 2011, 11:16:44 am »
Si és el famós 'netbook' del qual se me va consultar, jo tinc un i sempre agafe el wi-fi dels hotels que tinc o de la faena.
Si estic fora d'ells, tinc el telf mòbil però si no, la companyia me va oferir incloure el netbook a la tarifa plana.

Lo que no entenc és com no se van poder cargar els dos programes que se van intentar posar en ell.  :mmmm
« Darrera modificació: 18 de Juliol de 2011, 11:35:33 am per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 18 de Juliol de 2011, 11:42:19 am »
Si és el famós 'netbook' del qual se me va consultar, jo tinc un i sempre agafe el wi-fi dels hotels que tinc o de la faena.
Si estic fora d'ells, tinc el telf mòbil però si no, la companyia me va oferir incloure el netbook a la tarifa plana.

Lo que no entenc és com no se van poder cargar els dos programes que se van intentar posar en ell.  :mmmm

Sí, és el 'famós' netbook.
La idea precisament és poder utilitzar la connexió a internet del mòbil quan no disposo de WiFi per fer-ho.
Una de les raons més important, per no dir que actualment és gairebé l'única, és que podria necessitar enviar fotografies amb certa urgència des d'algun estadi de futbol que no disposi del seu corresponent WiFi. :mmmm

El problema dels dos programes el desconec, només sé que això del l'Android és molt siberita pel que fa a competibilitat.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 18 de Juliol de 2011, 11:44:39 am »
Una de les raons més important, per no dir que actualment és gairebé l'única, és que podria necessitar enviar fotografies amb certa urgència des d'algun estadi de futbol que no disposi del seu corresponent WiFi. :mmmm

Si és per açò tots els camps de LFP tenen wi-fi, a la sala de premsa i pots posar tarja de càmera a ordinador i fer l'envio.  :wink2:
Igualment, si vols consulta a la teua operadora de mòbil, allà si lo tens per empresa, no tindràs cap problema per que te façan algo especial.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #4 el: 18 de Juliol de 2011, 11:48:58 am »

Si és per açò tots els camps de LFP tenen wi-fi, a la sala de premsa i pots posar tarja de càmera a ordinador i fer l'enviament.  :wink2:

Aquesta és la teoria, però a la pràctica... m'han comentat que n'hi ha un amb molts problemes en aquest sentit. I quan comencem a fer les espanyes, ja ens ho anirem trobant. :shutup:
VISCA CATALUNYA!!!