Enquesta

Quines son les dicoteques k us agraden més de zh?

La Botellita
6 (4.5%)
Blas Blas
10 (7.6%)
Bora Bora
11 (8.3%)
Casa Candido
3 (2.3%)
Clik
4 (3%)
Costa Sur
6 (4.5%)
Chic
3 (2.3%)
Dalai
0 (0%)
D&D
2 (1.5%)
La Plata
3 (2.3%)
La Sal
18 (13.6%)
L'estolador
4 (3%)
Loonatics
0 (0%)
Jet Set
5 (3.8%)
Manisero
1 (0.8%)
Michumino
8 (6.1%)
Nanai
5 (3.8%)
Paladium
18 (13.6%)
Public Bar
0 (0%)
The Club
1 (0.8%)
Standard
11 (8.3%)
Lash o Area Reversible
7 (5.3%)
Altres
6 (4.5%)

Total de vots: 32

Autor Tema: La Zona Hermetica - Discoteques  (Llegit 19825 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
La Zona Hermetica - Discoteques
« el: 12 de Octubre de 2007, 23:29:13 pm »
Quines son les discoteques que us agraden més de la Zona Hermetica. Podeu elegirne 5.
« Darrera modificació: 12 de Octubre de 2007, 23:32:44 pm per SbdPrimera-Vitto52 »
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

antcarcer

• Visitant
Re: La Zona Hermetica - Discoteques
« Respondre #1 el: 12 de Octubre de 2007, 23:47:07 pm »
Comorrrr :cor :cor mi chumiqueeee? :-[ :-[

Ferni

• Visitant
« Respondre #2 el: 12 de Octubre de 2007, 23:49:36 pm »
Vito et faré un ránking si vols.

De la q m'agrada més i d la q menys, i algunes observacions.....

Deixant de banda l'AREA on he passat gran part de la meva adolescencia i on encara sóc un fidel seguidor als 3 festivals anuals... parlarem de la resta de discoteques de la ZH.

1ª posició: COSTA SUR (motius? evidentment la música, ja q la sala i l'ambient no m'agraden gaire), apesar de tot no i vaig gaire ja q ningú m'hi vol acompanyar  :bigcry:

2ª posició: BORA BORA ( al revés q el Costa Sur, m'agrada l'ambient, especialment femení q es respira i la discoteca està xula) el q no m'agrada és la música. És on vaig més de la ZH la veritat.

3ª posició: LA SAL ( apesar q només hi he anat 1 vegada, em va agradar el tipus d'ambient "puretilla" q es respira) no obstant, estem parlant d'un local molt diminut, no és una discoteca, seria més aviat un PUB-SALA DE FIESTAS.

4ª posició: CHIC SBD, l'he possat abans q Paladium ja q músicalment m'agrada més. Com a local m'agrada però no m'agrada gens l'ambient, molta criatura i la veritat el dia de la inaguració q i vaig estar estava força buit, em sembla q no s'omple mai.

5ª posició PARK PALADIUM, una discoteca q mai m'ha agradat i q crec q actualment també costa d'omplir. Només i he tret el cap algun dijous a la nit 15 minutets i potser algun divendres si fan alguna promoció Kbatera.

6ª posició: D & D, només hi he estat una vegada per cap d'any una estona, però q no m'agrada ni l'estil de música, ni la sala ni l'ambient. Molt mascle amariconat per allà.

7ª posició: MANISERO DE LA SALSA, q dir d'aquest local, petit, calorós, música lamentable i una pudor insoportable. I vaig estar un dijous uns 20 minuts i gairebé em moro de fàstig. Ambient "afro- llatí", q tampoc ajuda gens a q m'agradi la sala......

( de la sala Ángel, Dalai i del Jet Set no opino perquè no hi he estat)

Per a anar a pendre algo m'agraden força el Basic o el Mixuminonegro. I bueno la botellita o el Nanai  tampoc està malament per a començar la nit.

En fi........... q Sabadell desd q va tancar Area doncs no és una de les ciutats on m'ho passo més bé ( discotequerament parlant...)

Vitto, l'Area no possis Area, possa Area Reversible o Lash, q a la nit es Lash em sembla.
Area Concor va deixar d'existir fa uns anys i només fan 3 festes a l'any.
I Malalts de Festa ja no existeix tampoc, possa Jetset.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #3 el: 12 de Octubre de 2007, 23:50:51 pm »
- area(pero cuando montan fiestas como ayer)
-park paladium(para ir un jueves)
-nanai(para ir un domingo)
-costa sur(2 veces al año)
-y crazy(esta al lado del chumino)

ah y el malalts de festa ya esta cerrado,no?? :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 13 de Octubre de 2007, 06:21:39 am »
Casa candido pels primers cubatas de la nit es ideal, bon ambient, molt bona gent !! després standard i la sal i per acabar Paladium !! es una ruta que acostumo a fer. i per votar un cinque lloc doncs el Blas blas.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #5 el: 13 de Octubre de 2007, 08:44:59 am »
 yo el concor,el coixi, el piu, el blau blanc, y la albatros  je je je que bueniiiiiiisimas discotecas sobre todo el coixi una de nenas je je je que tiempos aquellos ah huy se me olvidaba el boeing en la concordia cita de muchos jugadores del sabadell
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 13 de Octubre de 2007, 09:04:30 am »
yo el concor,el coixi, el piu, el blau blanc, y la albatros  je je je que bueniiiiiiisimas discotecas sobre todo el coixi una de nenas je je je que tiempos aquellos ah huy se me olvidaba el boeing en la concordia cita de muchos jugadores del sabadell

JAJAJAJA,que tiempos aquellos, no ibas al colon :beer2

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #7 el: 13 de Octubre de 2007, 12:40:27 pm »
de todas las de la ZH ???

NINGUNAAAAA

Así de claro... Todas son lo mismo... Vas a una y te parece que has ido a todas....     :ko
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 13 de Octubre de 2007, 12:41:57 pm »
Us heu deixat la opció CAP.

La cosa està bastant malament per sortir per Sabadell a partir dels 25.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #9 el: 13 de Octubre de 2007, 12:44:31 pm »
Area Reversible o Lash. Les altres no m'agraden cap.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #10 el: 13 de Octubre de 2007, 12:54:28 pm »
al colon nooo antcarcer solo ivan garrulillos y peleas todas las semanas los de candeu-Ca n'Oriac- tibidabo-el llano una de peleas je je je yo a lo guay
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #11 el: 13 de Octubre de 2007, 13:00:41 pm »
de todas las de la ZH ???

NINGUNAAAAA

Así de claro... Todas son lo mismo... Vas a una y te parece que has ido a todas....     :ko

Pues me ha dicho un pajarito que fuiste a Area el jueves.  ;D Osea que alguna te gusta de discoteca de por allí.  :icon_mrgreen:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #12 el: 13 de Octubre de 2007, 13:20:58 pm »
Enric, para tu info.. La discoteca Area ya no existe como tal... Solo hacen 3 fiestas al año.. Durante el año se llama Reversible, y es una versión cutre del Bora bora, o sea, muchas niñas y regueton de ese   :exxxx  Lo dicho, en Sabadell es lo que hay, solo el D&D es diferente, aunque tampoco me gusta, y la Sal, que bueno, para tomar algo no esta mal, pero....

En cambio en Lleida hay y siempre ha habido discotecas buenas...  Big Ben, Set4dos, Waikiki, Wonder, Florida (algo mas lejos) etc....         :-[
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #13 el: 13 de Octubre de 2007, 13:30:10 pm »
Te lo decía medio en broma MurcianoSbd. Ya sé que Area ya no existe y que solo existe 3 dias al año. jejeje!!! No te enfades hombre!

Pues si. La verdad es que en Lleida hay muy buenas discotecas. Pero yo no soy de Lleida. Voy a mi pueblo cada verano y ya está. Nunca he ido a esas discotecas y me gustaría ir algun dia. A veure si t'animes Ferni. jejeje!!!!!! I anem de marxa per Lleida!!!!!!!!! jijiji!!!!!!!!!

Yo soy de Barcelona Ciudad.

:beer2

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #14 el: 13 de Octubre de 2007, 13:39:12 pm »
yo voy a la disco  afromen de lerida,
por cierto enrike el domingo voy a lleida haver si nos vemos!!

gironaaa :oooooo:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #15 el: 13 de Octubre de 2007, 14:03:12 pm »

Te agradecería que me llamaras Enric. Gracias. Yo no soy de Lleida. Soy de Barcelona. te lo he dicho muchas veces. Solo voy a Lleida en verano.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #16 el: 13 de Octubre de 2007, 14:12:10 pm »

Te agradecería que me llamaras Enric. Gracias. Yo no soy de Lleida. Soy de Barcelona. te lo he dicho muchas veces. Solo voy a Lleida en verano.
ahora si ke me as matao :Hecho_polvo: entonces cuantas veces ves al lleida en directo? pk ir pa lleida es un buen viaje
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #17 el: 13 de Octubre de 2007, 14:14:30 pm »
100%sabadell. Te lo he dicho muchas veces que soy de Barcelona Ciudad. Lo que pasa es que soy del Lleida porque cada verano voy a 1 pueblo de la provincia de Lleida que se llama Os de Balaguer y por representación de la provincia, pues soy del Lleida. Tambien soy del Balaguer. No he ido a ningún partido del Lleida y me gustaria ir a alguno. Lo tengo pendiente. Pero no hay pasta.
« Darrera modificació: 13 de Octubre de 2007, 14:30:44 pm per enric_bcn »

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #18 el: 13 de Octubre de 2007, 14:34:25 pm »
100%sabadell. Te lo he dicho muchas veces que soy de Barcelona Ciudad. Lo que pasa es que soy del Lleida porque cada verano voy a 1 pueblo de la provincia de Lleida que se llama Os de Balaguer y por representación de la provincia, pues soy del Lleida. Tambien soy del Balaguer. No he ido a ningún partido del Lleida y me gustaria ir a alguno. Lo tengo pendiente. Pero no hay pasta.
ok :borratxo

Ferni

• Visitant
« Respondre #19 el: 13 de Octubre de 2007, 14:42:36 pm »
El problema está en q todas las discotecas se decantan a estilos d música parecidos porq "es lo q se lleva".....

por ejemplo JETSET-BORA-CHIC vendrian a ser discotecas del rollete pachanguero con algo d house malo por medio y alguna canciones estilo Melendi, Estopa....

D & D, Nanai  y según tengo entendido la sala Angel apuestan por house "de calidad", aunk weno a mi el house tampoco me gusta la verdad, lo aguanto 15 min. y aun gracias.

Paladium nunca he tenido claro por q música apuestan, sería un rollete house- tecno pero siempre de lo mas malo q puedas encontrar, realmente horroroso. ( desd mi punto d vista eh, si a alguien le gusta... pues vale)

REalmente las 2 únicas discotecas d estilos distintos q hay en la ZH son el Manisero por ambiente latino y el Costa Sur q si q me gusta, así rollete rumbero, aunque también apuestan por ritmillos regaetoneros eh! tampoco es nada del otro mundo no.

En fin.......... Q VUELVA AREA!!!!!!! bueno no.. .q dsp no se llena, mejor los 3 festivales y a tope de gente!!

La Plata aun existe? Yo diria q no no? no se habia estado alguna vez pero creo q no existe ya esta discoteca. O almenos no me he fijado q esté....

Aparte del Area, la discoteca  q me gustaba a mi bastante cuando salia de tarde con 14-15 años era el Skndol, q ahora por la tarde se llama de otra forma... no se como estará ahora pero tenia su que el Skndol de tarde. Era un poco para los q no se atrevian a ir al Area por miedo pero les gustaba el rollete dance....allí sempre caya la canción del "Globo" q a colgado Mutio en el otro post  i bueno esos finales de sesión de tarde del Nyap Buff tmb eran bastante buenos con el THRILLSEKA, RAGE, la FESTA, etc.... se liaban unas tanganas guapas allí también jeje.
« Darrera modificació: 13 de Octubre de 2007, 14:48:44 pm per Ferni »