Vito et faré un ránking si vols.
De la q m'agrada més i d la q menys, i algunes observacions.....
Deixant de banda l'AREA on he passat gran part de la meva adolescencia i on encara sóc un fidel seguidor als 3 festivals anuals... parlarem de la resta de discoteques de la ZH.
1ª posició: COSTA SUR (motius? evidentment la música, ja q la sala i l'ambient no m'agraden gaire), apesar de tot no i vaig gaire ja q ningú m'hi vol acompanyar
2ª posició: BORA BORA ( al revés q el Costa Sur, m'agrada l'ambient, especialment femení q es respira i la discoteca està xula) el q no m'agrada és la música. És on vaig més de la ZH la veritat.
3ª posició: LA SAL ( apesar q només hi he anat 1 vegada, em va agradar el tipus d'ambient "puretilla" q es respira) no obstant, estem parlant d'un local molt diminut, no és una discoteca, seria més aviat un PUB-SALA DE FIESTAS.
4ª posició: CHIC SBD, l'he possat abans q Paladium ja q músicalment m'agrada més. Com a local m'agrada però no m'agrada gens l'ambient, molta criatura i la veritat el dia de la inaguració q i vaig estar estava força buit, em sembla q no s'omple mai.
5ª posició PARK PALADIUM, una discoteca q mai m'ha agradat i q crec q actualment també costa d'omplir. Només i he tret el cap algun dijous a la nit 15 minutets i potser algun divendres si fan alguna promoció Kbatera.
6ª posició: D & D, només hi he estat una vegada per cap d'any una estona, però q no m'agrada ni l'estil de música, ni la sala ni l'ambient. Molt mascle amariconat per allà.
7ª posició: MANISERO DE LA SALSA, q dir d'aquest local, petit, calorós, música lamentable i una pudor insoportable. I vaig estar un dijous uns 20 minuts i gairebé em moro de fàstig. Ambient "afro- llatí", q tampoc ajuda gens a q m'agradi la sala......
( de la sala Ángel, Dalai i del Jet Set no opino perquè no hi he estat)
Per a anar a pendre algo m'agraden força el Basic o el Mixuminonegro. I bueno la botellita o el Nanai tampoc està malament per a començar la nit.
En fi........... q Sabadell desd q va tancar Area doncs no és una de les ciutats on m'ho passo més bé ( discotequerament parlant...)
Vitto, l'Area no possis Area, possa Area Reversible o Lash, q a la nit es Lash em sembla.
Area Concor va deixar d'existir fa uns anys i només fan 3 festes a l'any.
I Malalts de Festa ja no existeix tampoc, possa Jetset.