Jo el que no entenc és perquè hi han tantes discoteques tipu Bora Bora i pocs Pont Aeri, ara Area ja ha baixat molt, etc, etc...
M'agradaria que hi haguessin més discoteques tipu XQUE, CHASIS, PONT AERI, etc...
I que estiguèssin més repartides per Catalunya. Hi ha massa discoteques de House, Pachanguero, Salsa, Reggetohn i poques discoteques tipu hardcore, makina, dance, Progressive, tecno. Per això molts caps de setmana em quedo tancat a casa. Perque per mi no hi han bones discoteques aprop d'on visc jo.
enric molt fàcil. El progressive-trance son estils de música molt poc explotats a Catalunya, es poquet el porcentatge de població q li agrada aquests estils.
Si t'hi fixes han hagut d tancar la majoria d discoteques d'aquest estil per falta de gent: ROCKOLA BCN, DSIGUAL I AREA. I mira q les 3 eren genials eh! jo a Rockola només i vaig anar una vegada però realment m'ho vaig passar bé escoltant Kiyan Zang- The Night, In my dreams... tot a l'estilo POKIPOKI pero brutal. Dsigual hi vaig arrivar a anar 5-6 vegades, però tmb impressionant i bueno Area a sigut la meva segona residencia desd petit, q dir?
Motiu de la falta de gent? Principalment la manca d'idees a la hora d muntar festes. Tu vas arrivar a veure mai a Area q portessin Dj's, o fessin algunes 12 H, o algo q no sigui les dichoses sesions d'aquell home q no sap punxar, Oleart, q sempre possava els mateixos temes, només va millorar la cosa una mica amb l'arrivada d'Alberto Tapia.
En aquests negocis t'has d sapiguer guanyar a la gent.
Discoteques com el PONT AERI encara tenen èxit precisament perq porten a Deejays i gairebé cada setmana fan alguna festa especial q si no tmb estaria buit.. però q el tipus d'ambient a decaigut moltíssim enaquests llocs, ja és ben poca la gent q hi va perq els hi agradi la música, hi ha molta criatura follonera q no distingeix el house del hardcore.
En fi, tocarà provar d'anar algun dia al Activa q deu estar b amb P & B punxant, allà potser encara i deu haber ambientet xquesiano de tota la vida i makineros d veritat i no intents de peladet.
Enric, q consti q això q et dic només passa aquí a Catalunya. Ja t'asseguro q per exemple a Madrid o Valencia el progressiu està molt més explotat i Radical, Fabrik, Panic de Madrid etc, sempre que obren omplen, ara perq? perq fan concursos d Deejays, s'inventen festes cada setmana, porten Dj's, etc etc... cada setmana es un festival si no mira't vídeos de quan fan la CUBIERTA, allò si q és una festa.
En fi... q si vols fotre't un bon festival t'has d fotre la kilometrada padre o agafar bitllets d'avió i cap a Madrid.