Enquesta

Quines son les dicoteques k us agraden més de zh?

La Botellita
6 (4.5%)
Blas Blas
10 (7.6%)
Bora Bora
11 (8.3%)
Casa Candido
3 (2.3%)
Clik
4 (3%)
Costa Sur
6 (4.5%)
Chic
3 (2.3%)
Dalai
0 (0%)
D&D
2 (1.5%)
La Plata
3 (2.3%)
La Sal
18 (13.6%)
L'estolador
4 (3%)
Loonatics
0 (0%)
Jet Set
5 (3.8%)
Manisero
1 (0.8%)
Michumino
8 (6.1%)
Nanai
5 (3.8%)
Paladium
18 (13.6%)
Public Bar
0 (0%)
The Club
1 (0.8%)
Standard
11 (8.3%)
Lash o Area Reversible
7 (5.3%)
Altres
6 (4.5%)

Total de vots: 32

Autor Tema: La Zona Hermetica - Discoteques  (Llegit 19828 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

enric_bcn

• Visitant
Re: La Zona Hermetica - Discoteques
« Respondre #20 el: 13 de Octubre de 2007, 14:47:12 pm »

Jo el que no entenc és perquè hi han tantes discoteques tipu Bora Bora i pocs Pont Aeri, ara Area ja ha baixat molt, etc, etc...

M'agradaria que hi haguessin més discoteques tipu XQUE, CHASIS, PONT AERI, etc...

I que estiguèssin més repartides per Catalunya. Hi ha massa discoteques de House, Pachanguero, Salsa, Reggetohn i poques discoteques tipu hardcore, makina, dance, Progressive, tecno. Per això molts caps de setmana em quedo tancat a casa. Perque per mi no hi han bones discoteques aprop d'on visc jo.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #21 el: 13 de Octubre de 2007, 14:49:17 pm »
veo que preferis buena musica que buenas tias xD a mi sinceramente me da igual la musica que pongan .. mientras haya buen ambiente y un colectivo femenino elevado ya me esta bien xD  :borratxo :borratxo
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Ferni

• Visitant
« Respondre #22 el: 13 de Octubre de 2007, 15:01:44 pm »

Jo el que no entenc és perquè hi han tantes discoteques tipu Bora Bora i pocs Pont Aeri, ara Area ja ha baixat molt, etc, etc...

M'agradaria que hi haguessin més discoteques tipu XQUE, CHASIS, PONT AERI, etc...

I que estiguèssin més repartides per Catalunya. Hi ha massa discoteques de House, Pachanguero, Salsa, Reggetohn i poques discoteques tipu hardcore, makina, dance, Progressive, tecno. Per això molts caps de setmana em quedo tancat a casa. Perque per mi no hi han bones discoteques aprop d'on visc jo.

enric molt fàcil.  El progressive-trance son estils de música molt poc explotats a Catalunya, es poquet el porcentatge de població q li agrada aquests estils.
Si t'hi fixes han hagut d tancar la majoria d discoteques d'aquest estil per falta de gent: ROCKOLA BCN, DSIGUAL I AREA. I mira q les 3 eren genials eh! jo a Rockola només i vaig anar una vegada però realment m'ho vaig passar bé escoltant Kiyan Zang- The Night, In my dreams... tot a l'estilo POKIPOKI pero brutal. Dsigual hi vaig arrivar a anar 5-6 vegades, però tmb impressionant i bueno Area a sigut la meva segona residencia desd petit, q dir?
Motiu de la falta de gent? Principalment la manca d'idees a la hora d muntar festes. Tu vas arrivar a veure mai a Area q portessin Dj's, o fessin algunes 12 H, o algo q no sigui les dichoses sesions d'aquell home q no sap punxar, Oleart, q sempre possava els mateixos temes, només va millorar la cosa una mica amb l'arrivada d'Alberto Tapia.
En aquests negocis t'has d sapiguer guanyar a la gent.
Discoteques com el PONT AERI encara tenen èxit precisament perq porten a Deejays i gairebé cada setmana fan alguna festa especial q si no tmb estaria buit..  però q el tipus d'ambient a decaigut moltíssim enaquests llocs,  ja és ben poca la gent q hi va perq els hi agradi la música, hi ha molta criatura follonera q no distingeix el house del hardcore.

En fi, tocarà provar d'anar algun dia al Activa q deu estar b amb P & B punxant, allà potser encara i deu haber ambientet xquesiano de tota la vida i makineros d veritat i no intents de peladet.

Enric, q consti q això q et dic només passa aquí a Catalunya. Ja t'asseguro q per exemple a Madrid o Valencia el progressiu està molt més explotat i Radical, Fabrik, Panic de Madrid etc, sempre que obren omplen, ara perq? perq fan concursos d Deejays, s'inventen festes cada setmana, porten Dj's, etc etc... cada setmana es un festival si no mira't vídeos de quan fan  la CUBIERTA, allò si q és una festa.

En fi... q si vols fotre't un bon festival t'has d fotre la kilometrada padre o agafar bitllets d'avió i cap a Madrid.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #23 el: 13 de Octubre de 2007, 15:05:46 pm »
Doncs jo fa poc vaig anar a Razzmatazz i no canvia gaire la cosa
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #24 el: 13 de Octubre de 2007, 15:09:20 pm »
Enric, para tu info.. La discoteca Area ya no existe como tal... Solo hacen 3 fiestas al año.. Durante el año se llama Reversible, y es una versión cutre del Bora bora, o sea, muchas niñas y regueton de ese :exxxx Lo dicho, en Sabadell es lo que hay, solo el D&D es diferente, aunque tampoco me gusta, y la Sal, que bueno, para tomar algo no esta mal, pero....

En cambio en Lleida hay y siempre ha habido discotecas buenas... Big Ben, Set4dos, Waikiki, Wonder, Florida (algo mas lejos) etc.... :-[

Esta que esta en negrita es de la misma casa que la SETCINCNOU????
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #25 el: 13 de Octubre de 2007, 15:11:01 pm »

És que hi ha una cosa que no entenc Ferni. Perquè a Catalunya no els hi agrada tant la musica tipu Pont Aeri com al reste de l'estat espanyol? És que no ho entenc noi! Sort que a Lleida encara hi ha alguna cosa de nivell de musica com bé ha dit el murcianosbd. Té tota la raó. Per lo menys a allà hi ha Big Ben, Waikiki, Set4dos, etc...

Em sembla que hi ha més gent de la que sembla la que li agrada la musica tipu Area, Xque i Pont Aeri. A veure si un dia d'aquests vaig amb els amics a l'Activa de Mataró. Ja que és de les poques discoteques que posen maquina de la bona i on em pilla bastant aprop de Barcelona.

A Barcelona no hi ha gaires discoteques així tipu dance, Progressive etc... Em sembla que només hi ha la del Carrer Tarragona que ara mateix no em surt el nom, pero poca cosa més hi ha. Tot lo altre salsa, gitaneo. pachanga, reggeton, etc...

Ferni

• Visitant
« Respondre #26 el: 13 de Octubre de 2007, 15:14:26 pm »
veo que preferis buena musica que buenas tias xD a mi sinceramente me da igual la musica que pongan .. mientras haya buen ambiente y un colectivo femenino elevado ya me esta bien xD  :borratxo :borratxo

PIPO depende del momento. Haber el día q sales rollo cenita trankila para explicarte la semana con los  amiguetes y dsp te vas a tomar algo hasta las 4-5, pues evidentemente te meterás en algun local rollo Bora a buscar "ganado".

Ahora d vez en cuando apetece ir en plan pegarte un buén festival, pegar unos cuantos brincos hasta q salga el sol y pasartelo bién con la música q t gusta recordando viejos tiempos  y esos son los días q ves q por aquí Sabadell no hay nada q valga la pena. Y q para hacerlo t tienes q ir a una PRIVATE SOUND o algun festival especial q hacen 1 vez cada 4 meses.

Vitooooooooooo no es la 7,5,9 q va!!! res a veure!!!  la SEt4dos es una discoteca makinera d'Alforja ( Lleida) la qual tinc bones referencies i m'agradaria anar algun dia.

Ferni

• Visitant
« Respondre #27 el: 13 de Octubre de 2007, 15:21:21 pm »

És que hi ha una cosa que no entenc Ferni. Perquè a Catalunya no els hi agrada tant la musica tipu Pont Aeri com al reste de l'estat espanyol? És que no ho entenc noi! Sort que a Lleida encara hi ha alguna cosa de nivell de musica com bé ha dit el murcianosbd. Té tota la raó. Per lo menys a allà hi ha Big Ben, Waikiki, Set4dos, etc...

Em sembla que hi ha més gent de la que sembla la que li agrada la musica tipu Area, Xque i Pont Aeri. A veure si un dia d'aquests vaig amb els amics a l'Activa de Mataró. Ja que és de les poques discoteques que posen maquina de la bona i on em pilla bastant aprop de Barcelona.

A Barcelona no hi ha gaires discoteques així tipu dance, Progressive etc... Em sembla que només hi ha la del Carrer Tarragona que ara mateix no em surt el nom, pero poca cosa més hi ha. Tot lo altre salsa, gitaneo. pachanga, reggeton, etc...

enric, la del  c/ Tarragona q dius tu podria ser Space? i bueno me n'han parlat bé, però q d progressiu res eh, hi ha una sala dance ( k ja veurem a q ni diuen dance), la principal de house i em sembla q una d pachangueo.

No estic d'acord en això q dius q a l'Estat espanyol agrada el rollo "pont aeri". a l'Estat espanyol agrada el rollo progressiu-trance i si em forces Hardstyle  en quan a música d'aquests estils, però la "makina-hardcore" q jo sàpiga només agrada a Catalunya i Valencia, bueno Valencia ho toca tot: hard-house, hardcore, progressiu....
A Madrid per exemple discoteques hardcorianas o makineras no n'hi han i si n'hi han son poc conegudes.

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #28 el: 13 de Octubre de 2007, 15:23:14 pm »
Ferni. Em refereixo que en el reste de l'estat espanyol a la gent li agrada més la musica canyera que aquí a Catalunya. Sigui la musica que sigui, els hi agrada la musica més canyera que aquí a Catalunya pel que es veu.

Si Ferni. És l'Space. Ara m'ha sortit el nom. Gracies per ajudar'me. És que no em sortía el nom.

I et puc assegurar que a la Comunitat Valenciana hi han discoteques sensacionals. Molta gent m'ho ha dit. Del tipus de musica que ens agrada a tú i a mi.
« Darrera modificació: 13 de Octubre de 2007, 15:28:51 pm per enric_bcn »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #29 el: 13 de Octubre de 2007, 15:54:50 pm »
Solo hay que ver las emisoras de radio que hay por Madrid, Valencia o Murcia, por ejemplo, y compararlas con las de aquí   :exxxx   , No hay ni punto de comparación!!   Flaix FM, por ejemplo, en Murcia, Valencia o Albacete no tiene naaaaaaaaaaaaaada que ver con la que se escucha por aqui en Bcn, porque?   Solo con decirte que Javi Boss tiene programa propio en Flaix Murcia y Flaix Albacete..... Lo mismo que aquí, lo mismo...     :consol
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 13 de Octubre de 2007, 16:14:18 pm »
Casa candido pels primers cubatas de la nit es ideal, bon ambient, molt bona gent !!

I també per anar-hi a sopar abans de les copes també està molt bé  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #31 el: 13 de Octubre de 2007, 16:17:45 pm »
Casa candido pels primers cubatas de la nit es ideal, bon ambient, molt bona gent !!

si cert, la veritat es que hi ha bon menjar i molt be de preu, i els cambrers uns cracks sobretot L'Antonio.
per desgracia lo d'anar a sopar a fora a mi se'm va acabar fa molt temps xD i nomes hi puc nar a fer uns cubates previs.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #32 el: 13 de Octubre de 2007, 18:34:23 pm »

si cert, la veritat es que hi ha bon menjar i molt be de preu, i els cambrers uns cracks sobretot L'Antonio.
per desgracia lo d'anar a sopar a fora a mi se'm va acabar fa molt temps xD i nomes hi puc nar a fer uns cubates previs.  :xin-xin

Que els coneixes als propietaris d'aquest bar  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #33 el: 13 de Octubre de 2007, 19:08:57 pm »
jo per edat "la Sal"...q mes o menys posa musica dels 80...de vegades
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #34 el: 13 de Octubre de 2007, 19:30:59 pm »
la sal amb diferencia  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #35 el: 13 de Octubre de 2007, 19:47:26 pm »

La Sal, of course  :balla :balla

Forero Més Catxondo

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #36 el: 13 de Octubre de 2007, 19:57:33 pm »
yo el concor,el coixi, el piu, el blau blanc, y la albatros  je je je que bueniiiiiiisimas discotecas sobre todo el coixi una de nenas je je je que tiempos aquellos ah huy se me olvidaba el boeing en la concordia cita de muchos jugadores del sabadell

También había antes el DUBOIS (Av. Matadepera), la disco PARÍS (calle París) y el SAN FRANCISCO (ni idea) y el SCORPIOS !!!!!!  juasssssssssss menuda categoría de discotecas había en un momento dado jajajajaja

Y había un par en Castellar que no me acuerdo muy bien como se llamaban, ah si, CALIFORNIA (CALI) i otra que no me acuerdo  :cor

Forero Més Catxondo

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #37 el: 14 de Octubre de 2007, 01:11:31 am »
Pueeeees suelo ir al bora, xDDD llevamos con el jabito 4 findes seguidos fichando los viernes...y hoy a puntito emos estado de ir tmb pero al final na....
También me gusta el costa, aunque hace 10 meses que no voy o mas...
blas-blas para tomar algo....michu, estolador, basic(bongo)....
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #38 el: 14 de Octubre de 2007, 13:47:16 pm »

Que els coneixes als propietaris d'aquest bar  :icon_question:

si si, després d'anar-hi cada dissabte una estoneta ens hem fet molt amics, molt bona gent tota la familia Candido  :ok
28-05-2011 - Eibar -