Senyors, després d'haver-se disputat deu jornades de lliga sento discrepar d'aquells que puguin tenir ben considerat a un dels nostres jugadors i aquest es l'Antúnez. I en aquest sentit crec que inclús a l'actualitat, i en contra del que pensava ho haig de reconéixer, Xavi Roca està oferint un nivell molt més alt que el propi Antúnez.
Sobra dir que jo no tinc res d'aquest jugador, però també crec que no es tracta d'un jugador que ens estigui donant la consistència al radera que tots voldríem. En aquest sentit, vull des d'aquí fer una afirmació que segur a molts de vosaltres no us acabi d'agradar, però per mi JAUME BERLANGA no és com a mínim pitjor que David Antúnez. Estem d'acord en que amb l'Oriola va tenir una actuació desafortunada, però estic convençut que a igualtat d'oportunitats i paciència Jaume Berlanga aporta més seguretat al radera i contundència que Antúnez.
Jaume Berlanga crec que mereix una segona oportunitat i continuïtat en aquest equip, doncs insisteixo, David Antúnez en el 70% dels partits disputats crec que ha estat un autèntic forat en l'eix de la nostra defensa, a més de ser un jugador que crec, no sap aprofitar en absolut la seva presència física. En fi, para gustos los colores, però aquesta és la meva opinió. De totes maneres, Antúnez entre moltes d'altres virtuts en té una que està per sobre de totes, vesteix una samarreta que és sagrada per mi i només per aquest fet tindrà el meu recolzament.