Autor Tema: Ànims a Jaume  (Llegit 2581 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Ànims a Jaume
« Respondre #20 el: 16 de Octubre de 2007, 21:15:15 pm »
Despres de veure el reportatge d'ahir a l'arlequinat demostra que ets un gran jugador i millor persona cosa que no puc dir del Moya que em va decebre molt

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #21 el: 17 de Octubre de 2007, 13:56:20 pm »
 :scut JAUME MOLTS ANIMS, ETS UN CRACK, UN MAL DIA EL TE QUALSEVOL I L'ERRADA ES MOLT HUMANA. VINGA ENDAVANT, I SEMPRE TITULAR.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #22 el: 17 de Octubre de 2007, 14:41:24 pm »
Si esque no habria que darle ninguna importancia al fallo, porque este señor  ha demostrado que es el amo en la defensa.
Animo Jaume, el domingo a por los periquitos :beer2

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
« Respondre #23 el: 17 de Octubre de 2007, 20:04:56 pm »
Anims noi, tots estem amb tu, i ja se sap, qui no renta plats no en trenca, això em diuen a la feina sempre que n'hé fet alguna.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #24 el: 17 de Octubre de 2007, 20:11:17 pm »
nomes erra el que fica la cama...el proper partit tot anira molt millor i espero que no et canviin!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #25 el: 17 de Octubre de 2007, 22:43:24 pm »
jaume estamos contigo yo no estuve el domingo en el campo estaba lejos pero lo leí el lunes piensa una cosa el publico nunca cometerá este fallo ya que no estábamos en tu sitio al igual que tu no cometerás los fallos que yo tengo al igual que muchos currantes en nuestro trabajo no le des mas importancia un día malo lo tenemos todos animo que lo que cuenta es la salvación y que no decaiga el animo tu y los demás soy cojo nudos y estamos con vosotros a muerte :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #26 el: 29 de Octubre de 2007, 18:21:36 pm »
Senyors, després d'haver-se disputat deu jornades de lliga sento discrepar d'aquells que puguin tenir ben considerat a un dels nostres jugadors i aquest es l'Antúnez. I en aquest sentit crec que inclús a l'actualitat, i en contra del que pensava ho haig de reconéixer, Xavi Roca està oferint un nivell molt més alt que el propi Antúnez.
Sobra dir que jo no tinc res d'aquest jugador, però també crec que no es tracta d'un jugador que ens estigui donant la consistència al radera que tots voldríem.  En aquest sentit, vull des d'aquí fer una afirmació que segur a molts de vosaltres no us acabi d'agradar, però per mi JAUME BERLANGA no és com a mínim pitjor que David Antúnez. Estem d'acord en que amb l'Oriola va tenir una actuació desafortunada, però estic convençut que a igualtat d'oportunitats i paciència Jaume Berlanga aporta més seguretat al radera i contundència que Antúnez.
Jaume Berlanga crec que mereix una segona oportunitat i continuïtat en aquest equip, doncs insisteixo, David Antúnez en el 70% dels partits disputats crec que ha estat un autèntic forat en l'eix de la nostra defensa, a més de ser un jugador que crec, no sap aprofitar en absolut la seva presència física. En fi, para gustos los colores, però aquesta és la meva opinió. De totes maneres, Antúnez entre moltes d'altres virtuts en té una que està per sobre de totes, vesteix una samarreta que és sagrada per mi i només per aquest fet tindrà el meu recolzament.

CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 29 de Octubre de 2007, 18:31:10 pm »
Senyors, després d'haver-se disputat deu jornades de lliga sento discrepar d'aquells que puguin tenir ben considerat a un dels nostres jugadors i aquest es l'Antúnez. I en aquest sentit crec que inclús a l'actualitat, i en contra del que pensava ho haig de reconéixer, Xavi Roca està oferint un nivell molt més alt que el propi Antúnez.
Sobra dir que jo no tinc res d'aquest jugador, però també crec que no es tracta d'un jugador que ens estigui donant la consistència al radera que tots voldríem.  En aquest sentit, vull des d'aquí fer una afirmació que segur a molts de vosaltres no us acabi d'agradar, però per mi JAUME BERLANGA no és com a mínim pitjor que David Antúnez. Estem d'acord en que amb l'Oriola va tenir una actuació desafortunada, però estic convençut que a igualtat d'oportunitats i paciència Jaume Berlanga aporta més seguretat al radera i contundència que Antúnez.
Jaume Berlanga crec que mereix una segona oportunitat i continuïtat en aquest equip, doncs insisteixo, David Antúnez en el 70% dels partits disputats crec que ha estat un autèntic forat en l'eix de la nostra defensa, a més de ser un jugador que crec, no sap aprofitar en absolut la seva presència física. En fi, para gustos los colores, però aquesta és la meva opinió. De totes maneres, Antúnez entre moltes d'altres virtuts en té una que està per sobre de totes, vesteix una samarreta que és sagrada per mi i només per aquest fet tindrà el meu recolzament.

És maco això del futbol perque veient el mateix partit molts ho veiem diferent.
Per mi Jaume és un molt bon central i ho ha demostrat sobradament.
Xavir Roca ha començat a entonar-se i també està jugant molt bé.
Però per mi, ahir Antúnez va ser el millor del partit junt amb Pirri. Va donar moltíssima solidesa al darrera, tallant tot el que se li presentava. Per alt molt bé i arribava a tot arreu. En moments em semblava que només estigués ell en defensa i gairebé marca 1 gol. Per mi Antúnez està desmotrant ser un dels millors reforços d'aquest any.
Però clar.... tot son opinions  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #28 el: 29 de Octubre de 2007, 20:02:06 pm »
estic molt d´acord amb tu mutio, (sobre tot per que aixo del antunez, xavi roca i david pirri ja ho varem comentar ahir al camp), hi han jugadors que estan agafant la forma i començen a fer molts millors partits, jo vaig ser un dels mes critics amb el pirri i ara haig de dir que cada dia juga millor, tambe vaig criticar al xavi roca i admeto que ara mateix porta 2 o 3 partits molt bons, el antunez sempre m´ha agradat pero els ultims partits esta jugant molt millor i jo espero que quanlun parell de jugadors mes es possin millor de forma fisica i agafin la ratxa, els resultats aniran a millor, estic segur  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #29 el: 25 de Novembre de 2007, 13:15:00 pm »
GRAN JAUME BERLANGA!!!!!!! El tàndem Jaume & Pep Pagès va fer ahir un partidàs memorable. La parella de centrals que ens va portar a Segona B s'ha per fi reivindicat! Anims i que continui la racha!
Tots aquells que van dubtar sobre el rendiment d'aquest jugador ahir van tenir la resposta sobre la gespa de la Feixa Llarga.

Visa el Sabadell i els jugadors compromesos amb aquest club!

CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

sempre Sabadell

• Visitant
« Respondre #30 el: 25 de Novembre de 2007, 18:52:56 pm »
estic totalment d'acord Jaume i Pep Pages van jugar un molt bon partit, espero que el proxim partit segueixin de titulars