Molt bé pels que critiqueu als criticons! Estic amb vosaltres!
Jo també em vaig indignar al sentir gent xiulant, el que s'ha de fer durant el partit és ANIMAR, ANIMAR i ANIMAR!
La millor actitud del públic després de rebre un gol en contra és la de cridar sabadell-sabadell-sabadell, aixi demostrem als jugadors que estem amb ells i que es pot tirar endavant el partit!
Lo de xiular els canvis, o demanar jugadors, em sembla una falta de respecte molt gran cap a "altres" jugadors. Si quan es fa un canvi del Ollés pel Fran hi ha gent que xiula.. com s'ho ha d'agafar el pobre Fran? Jo el canvi tampoc el vaig entendre i no l'hagués fet en aquell moment (el Fran m'agrada pero per mi no era el canvi adequat), pero aixo ho vem comentar amb els companys de grada, no a crits! (I mireu després qui va fer el gol, potser sense el canvi no l'haguesim fet.. o potser si)
I els crits de Montero, Montero (i que quedi clar que jo també soc dels que faria jugar-lo de sortida).. pero cridar a un altre jugador és una falta de respecte sobre els que estan al camp, sobretot pels que saben que estan jugant a la seva posició... com s'han de sentir? A mi no m'agradaria sincerament.
Això, jo crec que les opinions esta molt bé que les tinguem diferents (aqui tothom faria la seva alineacio i els seus canvis), pero no és plan de començar a criticar, xiular, etc... quan estem a PRINCIPI de temporada, i estem a la zona TRANQUILA de la taula!! Ara ha vingut una ratxa d'empats, pero ja vindra una ratxa de victòries, i segur que una ratxa de derrotes també (que esperem que sigui curta aquesta jajaja)
Apa, animeu-vos! i ANIMEU!
VISCA EL SABADELL!!