Autor Tema: Senyera a la samarreta? si o no?  (Llegit 9100 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
  • Gènere: Masculí
Re: Senyera a la samarreta? si o no?
« Respondre #20 el: 08 de Agost de 2005, 22:41:42 pm »
Que jo sàpiga, aquest tema no s'ha plantejat mai en el Sabadell.

Suposant que fos així, jo prefereria que portés la senyera per demostrar la catalanitat del Sabadell, cosa que en alguns cercles, sobretot en alguns cercles concrets barcelonins, curiosament es dubte... Vaja uns... per a dubtar-ho, si segons com es mira, som més catalans que ells. Però de totes formes, ja m'està bé com està. De fet, la senyera, el Sabadell ja la porta a l'escut (per cert, un escut preciós, així fins i tot, reconegut per aficionats de fora) apart de que és sens dubte un club català però també plural. A més, arreu de l'Estat Espanyol, tothom sap que el Sabadell és un club català, no ho dubteu, em consta que és així.

De totes formes, sospesant pros i contres, preferiria que la portés.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #21 el: 09 de Agost de 2005, 17:27:54 pm »
'Redundar' a vegades resulta una mica ridícul, però tampoc s'ha de fer d'un gra massa. Si a l'escut ja queda clar que un equip és català, per què enganxar-hi més símbols identificatius? Això sí, el Barça i el Sabadell són clubs catalans. Si hi ha aficionats culés o arlequinats fora de Catalunya, és un orgull per a l'entitat, però el club és i serà català... i de tots els seus aficionats.

Jo veuria ridícul q tots el clubs espanyols portessin la bandera espanyola i tots els catalans, la catalana. I sí q entraríem en política, perquè no tots els aficionats estarien d'acord amb la bandera/es q s'han de portar. Personalment, no+ puc dir q això de les banderes, els escuts i els himnes no va amb mi (cap).

El Barça? El catalanisme del senyor Laporta és la hipocresia portada al quadrat. Cadascú pot tenir la ideología q vulgui, però quan presumeixes d'uns valors per arribar a la cadira destijada s'hauria de mantenir un criteri. La senyera és un "guiño" que aquest senyor fa a la massa més catalanista del club, per mantenir-la contenta, satisfeta gràcies a un detall sense importància. Imatge, no+ imatge per assegurar-se la seva continuitat a la cadira. Jo els hi recomenaria a aquesta massa de que es preocupés més d'altres aspectes anti-democràtics: per què el senyor Alejandro Echeverría no figuraba a la candidatura del senyor Laporta... i poc després va ser nombrat directiu del club (el q té més poder) a una assamblea a la qual es va intentar no votar el seu nomenament? Aquesta 'senyera' és una 'laportada' i estic segur q clubs històrics com el Sabadell tenen el respecte suficient per la senyera com per no caure dins aquestes 'modes hipòcrites'.
Això sí, 'chapeau' al Laporta per la seva política de 'tolerància 0' contra els violents.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #22 el: 09 de Agost de 2005, 20:36:06 pm »

Jo, com molt bé s'ha apuntat aquí, no voldria barrejart política i esport perquè una cosa no te res a veure amb l'altre. penso que abans de possar la senyera, que ja hi és a la samarreta doncs la portem a l'escut, possaria la bandera de la ciutat i el logo del centenari.

I el far$a per portar-la no és més català que nosaltes i pel que a mi respecta el far$a no representa a Catalunya  >:D >:D
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 09 de Agost de 2005, 20:44:14 pm »
possaria la bandera de la ciutat i el logo del centenari.

Però si la bandera de Sabadell és lletja i els vexil-lòlegs diuen que no s'agafa per enlloc! (això em portarà crítiques, segur  :laugh:)

Per mi ja estem bé com estem. Deixem-nos de xuminades i pensem només en  :bandera.

Penso que un club no es pot barrejar amb aquestes coses. En la nostra afició hi han independentistes, peperos, sociates, nacionalistes, comunistes, anarquistes, ecologistes i tots els -istes que ens puguem imaginar. No es pot barrejar la política amb l'esport.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #24 el: 09 de Agost de 2005, 22:18:37 pm »
possaria la bandera de la ciutat i el logo del centenari.

Però si la bandera de Sabadell és lletja i els vexil-lòlegs diuen que no s'agafa per enlloc! (això em portarà crítiques, segur  :laugh:)

Per mi ja estem bé com estem. Deixem-nos de xuminades i pensem només en  :bandera.

Penso que un club no es pot barrejar amb aquestes coses. En la nostra afició hi han independentistes, peperos, sociates, nacionalistes, comunistes, anarquistes, ecologistes i tots els -istes que ens puguem imaginar. No es pot barrejar la política amb l'esport.

Aki t'escolto :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #25 el: 09 de Agost de 2005, 22:51:46 pm »
raul podries explicar una mica aixo del "vexil-lòlegs "? ???
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 09 de Agost de 2005, 22:53:45 pm »
I si le posem una senyera Europea :icon_question: :laugh:

O millor: la bandera de Sabadell, l'escut de Sabadell, la quatribarrada, la de Sant Jordi, les estelades roges i republicanes, la estanquera, la europea i la de la ONU. :laugh:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #27 el: 09 de Agost de 2005, 23:08:50 pm »
si si i per acabar la de la "enterprais" de start trek  jajajajajajajaja  :Paletas:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #28 el: 10 de Agost de 2005, 09:59:34 am »

Ho podria explicar... si ho sapigués   ???  Això ho ha possat el birrero, però suposo que seran els estudiosos de les banderes de les ciutats o alguna cosa per l'estil, no birrero? 
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #29 el: 10 de Agost de 2005, 12:21:04 pm »
Bé, ahir deia un filòleg al diari de sabadell deia que el nom de sabadell no té res a veure amb les "cebes" (recordem que a l'escut de sabadell n'hi ha una) i si tenim en compte això podriem dir que qui va fer l'escut de sabadell (que es va fer uns segles més tard de que aparegués el nom de la ciutat) no tenia ni idea de la historia de sabadell  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 10 de Agost de 2005, 19:54:51 pm »

He sigut jo. Perdoneu el tecnicisme :tongue3: :

És la disciplina que tracta les banderes. La bandera és un tros de roba que, fixat en un pal, assenyala quelcom o identifica, representa o distingeix un col.lectiu de persones, una sola persona o una idea.

Els substantius "vexil.lologia" i "vexil.lòleg" deriven del mot llatí uexillum. Els uexilla (plural de uexillum) eren, a l'antic exèrcit romà els estendards compostos generalment per un símbol de metall, a dalt de l'asta, i a continuació un tros apaisat, gairebé quadrat, de roba vermella. Els estendards precedents sense el tros de tela són els "vexil.loides" o falsos uexilla.

No tots els estendards ni senyeres són, doncs, banderes. Sí que ho són, però, tots els símbols de roba fixats a una asta, tals com els esmentats senyera, gonfanó, pavelló, guió, penó i gallardet.

Això és tot. Jo soc un gran aficionat a la vexil-lologia.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #31 el: 11 de Agost de 2005, 11:51:29 am »
El què en sé jo de la bandera de Sabadell:

En principi era mitja de color blanca, que significa la pau i mitja de color verd, que significa la natura. Posteriorment, degut a la gran epidèmia de febre groga que va arrassar literalment la ciutat, es va decidir posar-li una barra groga en senyal de record a totes les víctimes de la malaltia.

És tot el què us en puc dir. Si algú en sap més o creu que estic equivocat, que ho digui :yes:. A mi això m'ho van explicar al cole, va ser una d'aquelles coses que et "queden" sense que arribin a tenir cap mena d'importància pels exàmens >:D.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #32 el: 11 de Agost de 2005, 12:18:39 pm »
Ja fa anys que t'ho van explicar eh?  :laugh:

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #33 el: 11 de Agost de 2005, 12:54:38 pm »
Ja fa anys que t'ho van explicar eh?  :laugh:

Ja et dic, quan feia E.G.B. ... al sortir del cole, en lloc d'anar a casa en bus anavem en dinosaure :icon_exclaim: :Paletas:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 11 de Agost de 2005, 14:31:37 pm »
En principi era mitja de color blanca, que significa la pau i mitja de color verd, que significa la natura. Posteriorment, degut a la gran epidèmia de febre groga que va arrassar literalment la ciutat, es va decidir posar-li una barra groga en senyal de record a totes les víctimes de la malaltia.

Parlem d'aquesta:

És una explicació que també vaig rebre jo, però hauria de ser l'ajuntament el que hauria d'estar documentat.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #35 el: 11 de Agost de 2005, 17:20:26 pm »

Parlem d'aquesta:

És una explicació que també vaig rebre jo, però hauria de ser l'ajuntament el que hauria d'estar documentat.

Que l'ajuntafems estigui documentat :icon_question: Ja demanes massa :icon_exclaim: :Paletas:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #36 el: 17 de Agost de 2005, 12:13:09 pm »
No trobo correcte que nomes un equip de catalunya pugui portar la senyera i el logo de tv3, si a ells els i paguen per portar tv3 k  representa k es la catalana, ho tindrien k fer amb tots els equips de catalunya desde primera fins a lultim de regional k tb son catalans

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #37 el: 17 de Agost de 2005, 12:26:08 pm »
Home lo de tv3 ho porten 2 ekips (almenys a la pretemporada): barça i espanyol. I lo de la senyera doncs q ho porti ki vulgui. Nosaltres no representem a catalunya, representem primer de tot a la ciutat de sabadell, i a partir d'akí tothom que pensi el q vulgui però quanta menys política hi hagi pel mig molt millor ;)

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #38 el: 18 de Agost de 2005, 01:09:46 am »
pues encara em dones mes rao am lo de tv3, k passa ? k nomes han dinformar i ajudar el barça i lespanyó?¿?

I en canvi lunic k fan es donar *** *** els altres quan hi ha partits k poden ser interessants per el club foten una oferta televisiva i de les prespectives de 5000 persones per un partit k i avia passen a ser 500 gracies la tv

CES representa tant la ciutat com el país, k per les espanyes nosaltres tb som polacos

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #39 el: 18 de Agost de 2005, 01:39:19 am »
El Sabadell representa sabadell i els seus aficionats i punt. Això de q per les espanyes som polacos no és cert. A mi mai m'han dit polaco a les espanyes com tu dius per ser català, i si t'ho ha dit algú a tu ha estat una minoria així q no trobo gens correcte generalitzar això.