cada dia surten nombroses opinions, subjectives sobre els diferents partits que juguem, i està bé però són opinions sobre un fet concret i determinat en que tothom i va afegint llenya.
Proposo que hi hagi un post on és faci una crònica objectiva del que ha passat, o sigui minut de les jugades de perill, possibles off side que decideixin, relat dels gols, parades decisives, influència de l'arbitre en el desenllaç.
Em direu que això ja s'està fent, però jo dic que ho trobo a faltar desde fa un parell de temporades. I ho dic després de llegir a seamus que interpela des d'Irlanda i ningú l'hi fa cas a les seves demandes, jo no vaig ser-hi a la primera part, vol dir que la meva seria una crònica parcial i tampoc és el cas. Aquesta crònica no ha pas de ser d'una sola persona si no que cadascú la podria complementar amb aportacions precises, no pas opinions
...res voldria haver-me fet entendre i a vere si aconseguim que qui no ha assistit al partit llegint-la es pugui fer una ideia aproximada del que ha passat