Autor Tema: CE SABADELL I CASTELLÓ (rivalitat?)  (Llegit 1034 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
CE SABADELL I CASTELLÓ (rivalitat?)
« el: 29 de Octubre de 2007, 19:57:54 pm »
Obro aquest post perquè la gent més veterana del fòrum parli una mica i expliqui quin tipus de rivalitat existeix amb aquest equip, així com anécdotes dels desplaçaments a Castalia on tinc constancia segons m'han dit que hi ha hagut incidents més d'una vegada ( el mateix home de la tenda Joan Sports o comentava un dia amb un avi a la tenda) i em sembla q els Hools també han tingut greus problemes per allà.

No se... expliqueu-vos una mica, si realment no hi ha cap tipus de rivalitat histórica i només han sigut casualitat els incidents q s'han produit alguna vegada o bé és cosa d fa moooooooooooolt temps.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: CE SABADELL I CASTELLÓ (rivalitat?)
« Respondre #1 el: 29 de Octubre de 2007, 20:24:05 pm »
Per si no has estat al Nou Castalia és com el Mini Estadi: dues graderies, una sobre l'altra. Doncs bé, l'últim cop que vam anar allà (vam caure per 4-2 amb un penalt fallat amb el 3-2 de Marcos, si no m'equivoco) estàvem a la zona baixa, i ens van escopir i fins i tot ens van llençar cigarrets encesos, un dels quals ens va donar. Nosaltres no ens vam ficar amb ningú, simplement animàvem al Sabadell, mentre que els avis de la zona ens convidaven a seure més endavant amb el bombo, coneixedors de la "gentusa" que hi havia just a dalt nostre, perquè així ens donés tot de ple.

No exagero un pèl. Des de llavors no em cauen GENS bé, a més de la prepotència que es respira per allà (de fet, quan estaven a segona b no pensaven en pujar a segona a, sinó que parlaven de primera directament. Llàstima que un dels molts cops que ho van provar van acabar pujant, i es mantenen).

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #2 el: 29 de Octubre de 2007, 20:25:45 pm »
jo recordo que en els anys 90 ens van apedrear l'autocar i van trencar 1 lluna...

ara no recordo be l'any...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 29 de Octubre de 2007, 20:32:17 pm »
Obro aquest post perquè la gent més veterana del fòrum parli una mica i expliqui quin tipus de rivalitat existeix amb aquest equip, així com anécdotes dels desplaçaments a Castalia on tinc constancia segons m'han dit que hi ha hagut incidents més d'una vegada ( el mateix home de la tenda Joan Sports o comentava un dia amb un avi a la tenda) i em sembla q els Hools també han tingut greus problemes per allà.

No se... expliqueu-vos una mica, si realment no hi ha cap tipus de rivalitat histórica i només han sigut casualitat els incidents q s'han produit alguna vegada o bé és cosa d fa moooooooooooolt temps.

Aquest home si que era un perill... et deu sonar allò del cotxe de l'àrbitre que van volcar i això no? doncs adivina qui va ser:tongue3: :tongue3:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #4 el: 29 de Octubre de 2007, 23:48:49 pm »
Només es per incidents. Es facil tenir incidents alla si ets català. Abans dels problemes ke vem tenir HHVV ja hi havia hagut enganxades. Es una zona conflictiva , plena de sonats provocadors  més enlla dels ultres. L'autocar de Penya Sabadell ja va tenir problemes abans , el van apedregar  i pels carrers tot eren provocacions de la gent gran.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #5 el: 30 de Octubre de 2007, 01:01:09 am »
a mi un any que vem perdre 6-2 o 6-3 , en la primera jugada del partit, es quedava un jugador del Sabadell sol, em vaig mitg aixecar y uns vells em van començar a donar espentes i a dir-me de tot pel sol fet d'aixecarme xD em va dir que la proxima vegada que m'aixeques em tirarian cap avall de la grada (jo era molt jovenet i clar vaig callar) ara el meu germà al veure-ho els hi va achantar una mica la boca. i l'any dels incidents doncs la veritat es que feia por esta alla, no crec que hi torni mai mes aquell camp.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #6 el: 30 de Octubre de 2007, 13:33:05 pm »
yo puedo decir que en los78-80 habia buen rollo en el viejo castalia ivamos con la peña sabadell con el martinez de los neumaticos los hermanos que tenian camiones los toledano cantidad de buena gente y sin ningun altercado nada mas que el normal en estos partidos pero de peleas nada de nada
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #7 el: 30 de Octubre de 2007, 15:51:29 pm »
Pero porqué empezó esta rivalidad? Algún motivo debe haber, no salen rivalidades de la noche a la mañana y menos si, como algunos compañeros dicen aquí, antes nos llevábamos bien...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 03 de Novembre de 2007, 20:20:32 pm »
A Castellón totes les aficions tenen problemes, recordo un play-off d'ascens, no se si va ser el que va pujar el Castellon, que a l'ultim partit (i crec recordar que era amb el Burgos, no em feu gaire cas) hi va haver una batalla campal a fora de tres parells de c.... Autocars apedregats, baralles, insults, llançaments d'objectes són comportaments normals a Castalia amb l'aficio visitant... i no nomes per part dels ultres. No crec que cap aficionat que s'hagi desplaçat a Castalia guardi un bon record de la visita.