Autor Tema: Barcelona is not catalonia  (Llegit 19644 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Barcelona is not catalonia
« Respondre #120 el: 05 de Novembre de 2007, 20:54:18 pm »
Alguna vegada has estat al mini-estadi i has sentit tot el que ens arriven a dir...?
I tot son avis... oi q si? ;)

no...hi ha de tot...per desgracia
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #121 el: 05 de Novembre de 2007, 20:54:57 pm »
También nos han llegado a decir cosas en.... en la Rápita, por ejemplo... Y no hago una pancarta que ponga "Rapitenca is not Catalonia" o algo por el estilo... Puedo pensarlo, si, pero no tendria sentido poniendola... Con eso quiero decir, que mas allá del sentido o no que tenga, si se pone es simplemente porque sabe que hay alguien al que le pueda molestar    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #122 el: 05 de Novembre de 2007, 20:56:29 pm »
También nos han llegado a decir cosas en.... en la Rápita, por ejemplo... Y no hago una pancarta que ponga "Rapitenca is not Catalonia" o algo por el estilo... Puedo pensarlo, si, pero no tendria sentido poniendola... Con eso quiero decir, que mas allá del sentido o no que tenga, si se pone es simplemente porque sabe que hay alguien al que le pueda molestar    ;)

Ya molesta, porque no veas lo amargamente que os quejais la mayoría!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #123 el: 05 de Novembre de 2007, 20:59:03 pm »
umbria q hi vaig gairebé cada any al mini i sempre son els iaios els q criden i diuen coses va...  Tot s'ha de dir, akesta pretemporada ha estat l'any que menys coses en contra del sabadell he sentit...seria pq stavem tots a tribuna?

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #124 el: 05 de Novembre de 2007, 22:20:41 pm »
umbria q hi vaig gairebé cada any al mini i sempre son els iaios els q criden i diuen coses va...  Tot s'ha de dir, akesta pretemporada ha estat l'any que menys coses en contra del sabadell he sentit...seria pq stavem tots a tribuna?
a mi qui ho diu o ho deixa de dir, em patina, el fet es que encara la majoria es pensen que son superiors i que son els unics que son catalans i defensors de la terra patria i els unics que tenen dret a dir-se catalans...
x cert...aqui a la NCA alguns diuen que xiulen els avis i ens emprenyem...quan xiulen i critiquen al camp del barça no s'els hi ha de fer cas...
de totes maneres el que penseu em sembla molt be...jo ho respeto tot perque ningu em fara cambiar d'opinió!!!!!!!!!!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #125 el: 05 de Novembre de 2007, 22:22:56 pm »
También nos han llegado a decir cosas en.... en la Rápita, por ejemplo... Y no hago una pancarta que ponga "Rapitenca is not Catalonia" o algo por el estilo... Puedo pensarlo, si, pero no tendria sentido poniendola... Con eso quiero decir, que mas allá del sentido o no que tenga, si se pone es simplemente porque sabe que hay alguien al que le pueda molestar    ;)

hombre...pues si le molesta sera porque se ha creido la milonga:
barça=catalunya
y lo escribo asi porque esta peña creen que el orden en importacia es este... :beer2

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #126 el: 05 de Novembre de 2007, 22:24:36 pm »

o serà que et vas fent gran i ja ten problemes amb l'oida  :clap2 :clap2
el que està clar és que Barça IS NOT CATALONIA pesi a qui li pesi i que trist que com a referència del nostre país només se sàpiga explotar això, i Catalunya és el que és i cada vegada es va desintegrant més fins que no en quedarà res, serà totalment absorbida, jo no ho voldria i sempre el reivindikaré el meu país peró la tendència és aquesta i no veig a ningú, persones o entitats amb ganes i capacitat de fer el que sigui per tirar endevant la independència, NOMÉS TROBEM QUE APROFITATS OPORTUNISTES per interessos EXCLUSIVAMENT personals mouen de tant en tant  els fils donant sensació de que alguna cosa és posible