Autor Tema: Samarreta del Sabadell  (Llegit 1807 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
Samarreta del Sabadell
« el: 18 de Octubre de 2007, 19:29:33 pm »
Quins llocs coneixeu on es pugui comprar la samarreta del Sabadell ?? , fa dies que estic esperant que les hi portin al "Joan Sports" i m'han dit que encara n'hi ha per bastants dies, he trucat al Nil Bambi i ni en tenen ni en tindràn més, he trucat a secretaria i allà no en saben res. :o
Gràcies.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
Re: Samarreta del Sabadell
« Respondre #1 el: 18 de Octubre de 2007, 20:00:34 pm »
Que jo sapigue, nomes la poden vendre a Joan Sports, tenen la exclusiva.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #2 el: 18 de Octubre de 2007, 20:14:35 pm »
Nomes al Joan Sports, son únics!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #3 el: 19 de Octubre de 2007, 23:23:13 pm »
pues esto si ke es marchendasing de primera!!!!! si señor! a esperar ke kizas los reyes magos nos las traeran! estamos aun en la edad de piedra :geek
« Darrera modificació: 21 de Octubre de 2007, 22:57:34 pm per 100%sabadell »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #4 el: 20 de Octubre de 2007, 09:39:57 am »
hace mas de 1 año que estoy intentando comprar una equipación infantil...no hay manera.
con quien narices han firmado estos las camisetas del club (jako, ya lo se, es una manera de hablar)

luego entra el monras en el foro y se pone a la defensiva...bueno pues si alguno de sus amiguitos, que me consta que en el foro hay mas de uno disfrazado de buen rollo, lo lee le agradeceria que se vuelva a dar una vuelta por aqui y nos explique donde estan las equipaciones para poder ir a COMPRARLAS, que nadie esta hablando de que nos regalen nada...
pronto os contare algo que esta haciendo una penya para sus socios que os sorprendera y lo facil que ha sido...hasta que no lo tenga no me pidais mas detalles porque mi intencion sera colgar una foto.
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #5 el: 20 de Octubre de 2007, 09:53:00 am »
hace mas de 1 año que estoy intentando comprar una equipación infantil...no hay manera.
con quien narices han firmado estos las camisetas del club (jako, ya lo se, es una manera de hablar)

luego entra el monras en el foro y se pone a la defensiva...bueno pues si alguno de sus amiguitos, que me consta que en el foro hay mas de uno disfrazado de buen rollo, lo lee le agradeceria que se vuelva a dar una vuelta por aqui y nos explique donde estan las equipaciones para poder ir a COMPRARLAS, que nadie esta hablando de que nos regalen nada...
pronto os contare algo que esta haciendo una penya para sus socios que os sorprendera y lo facil que ha sido...hasta que no lo tenga no me pidais mas detalles porque mi intencion sera colgar una foto.

Aparte del amigo pau, que ya creo que lo han puesto a dedo, para que reciba todas las os***s, lo del señor molet, tambien es digno de estudio :ostres :ostres :-X

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #6 el: 20 de Octubre de 2007, 09:57:49 am »

Aparte del amigo pau, que ya creo que lo han puesto a dedo, para que reciba todas las os***s, lo del señor molet, tambien es digno de estudio :ostres :ostres :-X

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Millor Moderadora Forera Novell