Autor Tema: JORNADA 8 1A DIVISION!!  (Llegit 5251 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
JORNADA 8 1A DIVISION!!
« el: 19 de Octubre de 2007, 16:47:59 pm »
segun publica el diario sport,mañana a las 20:00 villareal-barça en abierto por tele 5.
nos quieren volver locos!!

http://www.sport.es/
« Darrera modificació: 20 de Octubre de 2007, 23:11:00 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Ferni

• Visitant
Re: VILLAREAL-BARÇA por tele 5.
« Respondre #1 el: 19 de Octubre de 2007, 16:51:18 pm »
ostras, por 2 minutos te me has adelantado Hervi jeje... efectivamente, por tele 5 mañana el Villarreal- Barça, flipante!!

Diario As ( 19-10-07)  www.as.com

Telecinco anuncia que emitirá el partido de Liga Villareal-Barcelona cuyos derechos ha cedido AVS
Mediapro y Sogecable discrepan sobre qué partido de la octava jornada de liga es el de interés general, y por tanto debe ser emitido en abierto.

Telecinco ha anunciado que emitirá mañana el partido de Liga que disputan Villareal y Barcelona, cuyos derechos han sido cedidos por Audiovisual Sport (AVS) a los operadores en abierto ante la "falta de interés" de laSexta por emitirlo, según AVS, y fuentes de la cadena de Fuencarral confirmaron a Europa Press que el partido se emitirá a las 20.00 horas de mañana.

LaSexta ha anunciado la emisión del Real Madrid-Espanyol, mañana a las 22.00 horas, de acuerdo con los horarios fijados por la Liga de Fútbol Profesional (LFP).

Mediapro, accionista de laSexta, y Sogecable, que controla AVS, mantienen desde el comienzo de la temporada un conflicto por los derechos de emisión de la Liga española, hasta que un tribunal decretó, a través de medidas cautelares contra Mediapro, que la comercialización de los derechos de la Liga competen a AVS.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #2 el: 19 de Octubre de 2007, 22:16:03 pm »
????????????

bueno, pues me alegro...vaya fin de semana eh!!!
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 20 de Octubre de 2007, 12:35:41 pm »
El partido de las diez me da mala espina, creo que los de sogecable irán a saco, para jo**r otra vez a la sexta. :ok :beer2

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #4 el: 20 de Octubre de 2007, 17:07:11 pm »
Ojalá jodan a La Sexta bien jodida, porque a los de este canal les gusta j**** a los demás, y mucho...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 20 de Octubre de 2007, 20:22:57 pm »
Apuntar un par de datos sobre el partido:

minuto 2: Santi Cazorla marca el 1-0.*

minuto 12: Senna mete el segundo de penalty.

* Uh Uh Oleguer y Puyol aun la buscan en la jugada del primer gol.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 20 de Octubre de 2007, 20:40:22 pm »
Por cierto, minuto 33 gol de Senna de penalty injusto. Digo injusto porque merecía expulsión Milito que solo vio amarilla...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 20 de Octubre de 2007, 20:43:10 pm »
Le perdona la expulsión a cambio del error del primer penalty que solo lo han visto él y los comentaristas de la tele. Qué bien haces los apuntes del partido eh? Solo cuando marca el villareal, no te has dejado un apunte por el medio? Ya q lo haces almenos hazlo bien ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 20 de Octubre de 2007, 20:47:29 pm »
Le perdona la expulsión a cambio del error del primer penalty que solo lo han visto él y los comentaristas de la tele. Qué bien haces los apuntes del partido eh? Solo cuando marca el villareal, no te has dejado un apunte por el medio? Ya q lo haces almenos hazlo bien ;)

El primer penalty es clarisimo. Toca balon pero se lleva al delantero por delante.

Cierto, entremedio metio un crio el 2-1. Ahora calienta la Regina Dosantos. Va acabar jugando el Barça B

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #9 el: 20 de Octubre de 2007, 20:52:05 pm »
Desde que al madrid le pitan esos penaltis a favor parece que ahora todos los son sí, pero no deberían. Tú lo dices, toca balón. Si le tocara luego con la otra pierna te diría que sí que es penalty, pero al tocarlo con la misma pierna no lo veo tan claro como tú.

Ferni

• Visitant
1ª DIVISIO JORNADA 8 (aprofitem el post)
« Respondre #10 el: 20 de Octubre de 2007, 20:53:25 pm »
mitja part:

DEPOR 1 - 3 VALENCIA  :paret :paret
VILLARREAL 3 - 1 BARÇA
LLEVANT 0 - 2 SEVILLA

tarda de gols de moment a 1ª divisió.....

Birri, com dius que el primer penal no era? Els dos penals són clars.
Tu ets un home de fútbol, no siguis tan fanàtic i mira de ser just pels dos bàndols. :mmmm

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #11 el: 20 de Octubre de 2007, 20:53:46 pm »
Desde que al madrid le pitan esos penaltis a favor parece que ahora todos los son sí, pero no deberían. Tú lo dices, toca balón. Si le tocara luego con la otra pierna te diría que sí que es penalty, pero al tocarlo con la misma pierna no lo veo tan claro como tú.
:clap :clap el primer penalti es dudoso!!
SOM DE 2a A!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 20 de Octubre de 2007, 20:55:54 pm »
:clap :clap el primer penalti es dudoso!!

Hay una diferencia entre un culé y un merengue. El merengue justifica los penaltis q no son con criterio (equivocado), el culé los justifica con los penaltis q le pitan al Madrid. Dejad de mirar a la Casa Blanca, que os irá mejor. Y si, es normal que tu no veas penalti... ves el futbol con cristal azulgrana. Yo no.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 20 de Octubre de 2007, 20:59:22 pm »
No soc fanatic ferni. Simplement si el fum fa comentaris amb akest to jo li contesto en el meu. El primer no es un penal clarissim com tu dius, com a molt t'acceptaré que diguis que és dubtós pq sino no estariem discutint ara. Només mira com surt disparada la pilota. Tu creus que si hagués trobat cama hagués sortit així? Ki ha tocat pilota dels dos? Ara em dirás que és falta del que treu la pilota... pq primer treu la pilota i després es token els jugadors pq està clar que no poden desapareixer. Podràs dir que sóc fanatic, però a mi no em digueu que no sou anticulés pq d'objectius vosaltres dos res de res amb les películes que us monteu solets moltes vegades...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #14 el: 20 de Octubre de 2007, 21:01:10 pm »
I fum, no es que miri la casa blanca, es q sembla que vegis la tele amb un vel blanc tu ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #15 el: 20 de Octubre de 2007, 21:04:31 pm »
No soc fanatic ferni. Simplement si el fum fa comentaris amb akest to jo li contesto en el meu. El primer no es un penal clarissim com tu dius, com a molt t'acceptaré que diguis que és dubtós pq sino no estariem discutint ara. Només mira com surt disparada la pilota. Tu creus que si hagués trobat cama hagués sortit així? Ki ha tocat pilota dels dos? Ara em dirás que és falta del que treu la pilota... pq primer treu la pilota i després es token els jugadors pq està clar que no poden desapareixer. Podràs dir que sóc fanatic, però a mi no em digueu que no sou anticulés pq d'objectius vosaltres dos res de res amb les películes que us monteu solets moltes vegades...

Ui ui ui una cosa no te res a veure amb l'altra eh? Les histories que ens montem els hi expliqués a les nostres dobles personalitats. A mi m'agrada que perdi el Barça, i m'agrada que perdi el Madrid, no dic que no. Pero no veig un partit amb el fanatisme que guanyi o perdi algu, ni amb el meu equip tan sols. Simplement m'agrada el futbol, i he disfrutat amb els primers minuts del Villarreal i amb la resposta del Barça.
El primer penal, es penal. T'accepto que em diguis que es dubtós perquè allunya la pilota, però per fer-ho tira a terra al davanter rival. El segon es penal i expulsió.
Pero no barregem coses, que s'ha de tenir més bon humor. Que el futbol no es qüestió de vida o mort... es més que això! (m'agrada molt el post de les frases mitiques).

Per cert, se'n va Oleguer. No sé que fa aquest home jugant a Primera Divisió.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #16 el: 20 de Octubre de 2007, 21:05:35 pm »
I fum, no es que miri la casa blanca, es q sembla que vegis la tele amb un vel blanc tu ;)

No home no... el to es burlesc, t'ho accepto... pero es irònic. No es fanatisme ni odi ni res semblant. Amb el Madrid faig el mateix.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #17 el: 20 de Octubre de 2007, 21:06:00 pm »
fum nose com veuras la tele pero el primer penal jo veig al abidal treure la pilota...de   fet mira com diu el birri com surt disparada la pilota........com tambe et dic que el segon es vermella.......en lloc de dir que si els demes veuen les imatges en blaugrana preguntat de quin color les veus tu

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #18 el: 20 de Octubre de 2007, 21:08:34 pm »
Per cert, se'n va Oleguer. No sé que fa aquest home jugant a Primera Divisió.

Mira, és l'unic amb el que coincideixo amb tu. Amb lo de que s'ha de tenir més bon humor també, però com dius després el que fa rabia és el to burlesc. Les bromes son més divertides quan no s'estan ficant amb algú que és el que no m'ha agradat ;) Bueno deixo ja el tema que sino semblarà que si q soc un fanatic xD   :xin-xin

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #19 el: 20 de Octubre de 2007, 21:10:43 pm »
el primer penalti para mi lo es, aunk si no hubiese pitado tampoco pasa nada, se lleva la pelota y seguidamente al delantero. Y el segundo penalti perdona la expulsion por ser el ultimo defensa.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!