Sóc conscient de que el que vaig a dir no és en absolut popular, però crec que de vegades cal ser una mica políticament incorrecte.
Portem nou jornades de lliga i el balanç en faig no pot ser un altre que positiu, sense cap mena de dubte. Crec que un equip que acaba de pujar de categoria i que té el que té, en tots els sentits, tampoc pot demanar massa més. Vaig ser dels molts que, com vosaltres, es va posar les mans al cap quan el nostre president es va pujar a la parra i va afirmar en pretemporada que aquest equip aspirava poc menys que a que a quedar entre els quatre primers. Ara per ara, el gran i únic objectiu d'aquest equip ha de ser el de la permanència, així de clar. Tot el que no sigui treballar i pensar en aquest objectiu, és erroni i ens pot portar a patir una decepció enorme, i ja van... Per tant, insisteixo, ara per ara crec que la trajectòria del nostre equip no és gens dolenta, i en línies generals crec que s'està mantenint una bona línia de treball.
Ara bé, reafirmant-me totalment en lo dit, també vull plantejar una petita queixa i és que després d'escoltar les nou rodes de premsa que portem del nostre entrenador m'estic començant a cançar de sentir sempre la mateixa cançoneta quan l'equip no guanya o senzillament no juga bé. El tema "pressuspost", que si és un dels quatre més baixos de la categoria, que si "duros a quatre pessetes",que si tingués un pressupost de dos milions d'euros, que si tinc un davanter que cobra 400 euros, etc, etc, etc. Compte! Són veritats com a punys i jo no les negaré MAI. És més, per ser-ne molt conscient és que molts de nosaltres vam estar en desacord amb les declaracions fetes en el passat pel nostre president. Ara bé, no ens podem passar la vida escudant-nos sempre en el mateix tema.
No ha passat un sol diumenge que aquest tema no hagi sortit a la palestra, i sembla que només amb esmentar-lo tots els nostres mals ja tenen causa i diagnòstic. Em fotut més números en nou jornades que un nen de primària en tota la seva vida escolar. El baix pressuspost evidentment que explica que la nostra plantilla mai es pugui comparar amb la d'un Alacant o un Oriola, això és de calaix. Ara bé, que l'Eïvissa o un tristíssim Espanyol B ens empati gairebé en el descompte no té res a veure amb cap pressupost, o que no tirem ni una vegada entre els tres pals a la segona part al camp del Benidorm amb un home més, tampoc.
Per tant com dic una cosa, dic l'altra. Si l'equip està espès, si homes com el Toni Mora encara no han aparegut sobre el camp, si Antúnez té un dia inspirat de cada deu, si Miki després de la lesió no ha estat el mateix o si per exemple, Carrillo fins ara no se l'ha vist fer res de bo en detriment d'altres jugadors als que se'ls ha negat sistemàticament una oportunitat, d'això senyors el pressuspot no en té CAP culpa.
Deixem de plorar, sisplau! No ens podem passar sistemàticament trobant el perquè de tots els nostres problemes en el nostre comentadíssim fins a l'extenuació pressuspot. Repeteixo, és l'explicació de moltes de les nostres carències, però NO és l'explicació de tot. L'Hospitalet amb menys pressupost que nosaltres va fer un play-off, i l'any en que nosaltres el vam fer amb el Diego Torres i companyia, m'agradaria saber de quants calers disposàvem. Seria bo que comencèssim a assumir errors i el que no fem bé sobre el camp, i ens deixèssim de parlar tant de si tenim tants euros en comparació a no se qui.
Ramon Moya ha tingut, té i tindrà el meu recolzament sense cap mena de dubte. No sóc sospitós de formar part de cap penya anti-Moya ni molt menys. És més, quan en aquest fòrum la immensa majoria apostava pel Julià Garcia a principis de la passada temporada, jo ja vaig apostar pel nostre míster inclús quan encara era a L'Hospitalet. Ara bé, crec que això no vol dir que haguem de dir a tot que sí, en tot moment i sense condició.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!