Haurieu de tenir més respecte en akest foro per la gent que xiula al camp. Molts d'aki sou molt joves i no veu viure mai al Sabadell en el lloc que li toca i entenc que per vosaltres , podrir-se a 2B no es tant greu pk es lo unik ke heu viscut i mira , anar tirant ja va bé , po heu d'entendre als companys arlekinats més veterans , ke tenen la mentalitat de ke el Sabadell fa molts anys ja ke s'arrosega una categoria per sota de la que li toca , amb això només vull justificar el nerviosisme ke alguns arlekinats poden tenir a l'estadi i crek fins i tot ke no va destinat ni al Moya ni a ningú en concret , sino a l'aire , a la rabia que els hi dona que el Sabadell no pugui guanyar , i ho heu de respectar tinguin o no raó.Penseu ke l'ansietat que acompanya al Sabadell es la mateixa que hi havia a l'Hercules , Castelló etc , pk en realitat som un club d'akest estil , i no pas un Gava pel cual jugar a 2B es el seu sostre.
Per altre banda , molt positiu ke almenys ahir , el Moya no fikes pel mig novament l'excusa del pressupost .Es un important primer pas per solucionar les coses.Ara ja només val guanyar a Valencia!!
No estic gens d'acord amb tu.
A mi que la gent fagi el que vulgui que per això és lliure. Però criticar TOT el que hi ha i el que es fa, no és normal. Del tema de les edats estas força equivocat. Força d'aquests que xiulen segur que han vist al Sabadell a 1a divisió per exemple, però n'hi ha MOLTS que no passen dels 24 o 25 anys.
El que si que es podria xiluar és si tinguéssim els jugadors que té el Benidorm o l'Orihuela o l'Alacant... i juguéssim sempre com ahir. Però amb el que hi ha, i no és cap excusa, és trist però ens hem de conformar.
Tu parles de casos amb urgències historiques com Castelló i Hércules. Correcte, però aquests equips a 2a B triplicaven el pressupost amb el que treballa actualment el Sabadell.
Jo ja em vaig preguntar fa temps, perque una ciutat com Sabadell només pot optar a ser el 3r o 4rt pressupost més baix de tot el grup III. Perque equips com el Gavà ens han virlat jugadors aquests estiu com Matamala o Joan Oriol
El criticar per criticar com ahir en el canvi del Pirri, que el demana ell, és on realment es veu "l'admiració" pel Sabadell que poden tenir aquests que xiulen tot el que es mou.
I pel que diu l'arrrrrrlekinat, TOTHOM pot opinar el que vulgui. Sigui beneficiós o no ho sigui per l'equip. Tothom té els seus pensaments. Però la crítica negativa i que MAI aporta a res és la que sobra. I no ho dic per ell, parlo en general.