Autor Tema: SABADELL - VILA-REAL B  (Llegit 23885 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: SABADELL - VILA-REAL B
« Respondre #100 el: 28 de Octubre de 2007, 22:59:24 pm »
Per mi partit semblant al de fa 15 dies amb l'Orihuela.
La veritat és que em torna a semblar un empat just. Potser si en comptes de Fran hagués jugat Kiko Ratón el mà a mà que ha tingut amb el porter després de la GRAN jugada de Montero haguéssim guanyat.

Crec que criticar l'entrenador i alguns jugadors sobra. I no és el mateix de cada setmana, simplement és el que hi ha.
Si de cas el que té la culpa és el que va vendre un producte mitjà com a un de molt bo. Hem perdut NOMÉS 2 partits en 10 jornades i tenim 8 equips per sota. Com deuen estar ells no  :icon_question:

Dir que portem una ratxa negativa no em sembla just. Com deia l'hervi més amunt una ratxa negativa seria portar 4 o 5 derrotes seguides.
També podriem dir que portem 5 jornades imbatuts no  :icon_question:

Deixem treballar i no tan criticar que això és molt fàcil. I per cert, avui s'han tornat a sentir les mateixes queixes i xiulets de sempre. Em segueix semblant deplorable escridassar a qualsevol que segui a la banqueta del Sabadell. El Sr. Moya li discutireu tot el que vulgueu però té MOLTÍSSIMA experiència a la categoria. Xiuleu quan s'acabi el partit no quan estigui en joc. Això no ajuda al vostre "estimat" club. El que ha sigut "el no va más" han sigut els crits i xiulets amb el canvi de Pirri. Fins que alguns companys de seient s'han aixecat i els han dit que ell mateix havia demanat el canvi. Han callat llavors. Senyors, el criticar "sin más" i perque si, sobra. Us podeu quedar a casa i escoltar el partit per la Radio que també està molt bé i podeu cridar allí mateix fins que els veins es cansin dels vostres crits. Jo directament tinc els collons plens d'escoltar TONTERIES cada partit que juguem a casa del sector de sempre  :ko

Si en algun moment estem en zona de descens a 3 o 4 punts de la salvació, llavors es podria parlar de fer "rodar" caps, ara mateix em sembla agossarat.

Per cert, per mi avui molt bé tan Xavi Roca com David Antúnez  :ok
« Darrera modificació: 28 de Octubre de 2007, 23:03:45 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #101 el: 28 de Octubre de 2007, 23:06:45 pm »
ke razon tienes mutio, si yo estava en la zona de barça is not catalonia y en el minuto 5 ya estavan kejandose alguna persona cerca a esa zona, era tocarla carrillo y ya se escuchava ya esta ya se acabado el peligro etc etc, menos criticar y mas animar :borratxo
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #102 el: 28 de Octubre de 2007, 23:08:24 pm »
ke razon tienes mutio, si yo estava en la zona de barça is not catalonia y en el minuto 5 ya estavan kejandose alguna persona cerca a esa zona, era tocarla carrillo y ya se escuchava ya esta ya se acabado el peligro etc etc, menos criticar y mas animar :borratxo

Correcte. Et pot agradar més o menys qualsevol jugador del Sabadell. Però en aquell moment està lluint i jugant pel teu equip. Criticar-lo i xiular-lo al minut 10..... això és ajudar  :icon_question: Això si, de les veus que només se senten per criticar, MAI els he sentit animar.

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #103 el: 28 de Octubre de 2007, 23:09:14 pm »
el hombre que ha sacado el pañuelo es el mismo que cuando ha marcado toni mora el gol i Pirri ha venido a animar a la gente el ha empezado a hacerle butifarras .. es patetico.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #104 el: 28 de Octubre de 2007, 23:09:19 pm »
Totalment just l'empat.

Nosaltres hem tingut el travesser a la primera part i l posterior xut ... la jugada següent ens claven el 0-1 !!

estem al q ja es va dir fa 3 mesos ... falta un DAVANTER !!!

ns costa molt fer gol i si no arriben de segona linia com avui, Toni Mora, no fem treballar al porter rival.

Suposo q la secretaria està treballant per incorporar algún punta al Decembre.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #105 el: 28 de Octubre de 2007, 23:12:04 pm »
Pirri ha marxat del camp lesionat, que fins i tot això es critica  :clap
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #106 el: 28 de Octubre de 2007, 23:17:54 pm »
A veure, sí, molts empats que no són derrotes però si perdem ara a Valencia, ja em direu quin panorama ens toca.
No confiu en que guanyem allà. Ja n'estic fart del Moya!
Honor al Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #107 el: 28 de Octubre de 2007, 23:21:48 pm »
A veure, sí, molts empats que no són derrotes però si perdem ara a Valencia, ja em direu quin panorama ens toca.

Realment creus que la culpa dels 6 empats en 10 jornades és del Moya  :icon_question:

Si, podem jugar amb 2 puntes, però llavors si perdem 1 a 3 cada partit.... no sé com serien les opinions.

A València es pot guanyar perfectament i segur que llavors tots canviariem les opinions.

www.miequipo.es

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #108 el: 28 de Octubre de 2007, 23:30:24 pm »
increible que hay gente que le echa las culpas al moya  :laugh: :laugh: :laugh: , supongo que ellos en su lugar pondrian a un entrenador que con este equipo nos ascendera a 1a, la verdad que no es comprensible...  :ko

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #109 el: 28 de Octubre de 2007, 23:38:10 pm »
increible que hay gente que le echa las culpas al moya  :laugh: :laugh: :laugh: , supongo que ellos en su lugar pondrian a un entrenador que con este equipo nos ascendera a 1a, la verdad que no es comprensible...  :ko

la gente kiere k pongan a del boske  :laugh: :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #110 el: 28 de Octubre de 2007, 23:41:11 pm »

Realment creus que la culpa dels 6 empats en 10 jornades és del Moya  :icon_question:

Si, podem jugar amb 2 puntes, però llavors si perdem 1 a 3 cada partit.... no sé com serien les opinions.

A València es pot guanyar perfectament i segur que llavors tots canviariem les opinions.

Doncs jo SI crec que no s'hagin sumat tres punts en alguns dels partits que s'ha empatat és responsabilitat total del mister i no ho dic pel partit d'avui

Pel que guanyarem perfectament a Bunyol, doncs és la teva opinió, jo crec que no tornarem ni amb el puntet.  I això ja s'asembla al conte de la lletera, ho anem perdent tot, fa ja massa jornades que es diu quye la setmana que vé si toca guanyar, però la realitat és que res de res.  Ahhhhh i fins ara hem jugat contra rivals teoricament assequibles, a la meva manera de veure-ho ho tenim molt pelut. Pel que fa a la teoria de les jornades sense perdre jo també puc dir que amb set sense guanyar ens acostem al rècord del Bonet amb fermesa i tot això no te res a veure amb (Moya dimisión)  ******* que rectifiqui i es dediqui al futbol que en sap prou, passa que semblem una ONG només regalant vidilla als desauciats
« Darrera modificació: 28 de Octubre de 2007, 23:46:02 pm per vic@rlekinat »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #111 el: 28 de Octubre de 2007, 23:48:14 pm »

Doncs jo SI crec que no s'hagin sumat tres punts en alguns dels partits que s'ha empatat és responsabilitat total del mister i no ho dic pel partit d'avui

Pel que guanyarem perfectament a Puçol, doncs és la teva opinió, jo crec que no tornarem ni amb el puntet.  

Bé, jo no dic que guanyarem perfectament la setmana vinent, dic que es pot guanyar perfectament, que és molt diferent. I clar, també podem perdre.

I per això dels empats, podria estar d'acord en el del dia al camp de l'Espanyol.... la veritat és que el del dia de l'Ibiza si un no la perd i l'atre no rellisca, Manel no marca. Aquí Moya no pot fer res. Alcoy, Orihuela i avui res a dir. Al camp de l'espanyol es podria discutir allò de fer un canvi per matar el partit, que podria haver estat efectiu, però potser no. I el de Benidorm que jugant contra 10 podriem haver sortit més a atacar.
Per cert, suposo que llavors també serà gràcies al Moya el dia que guanyem a l'Ontinyent al minut 87.

Que els que acaben jugant son els jugadors. Ells tenen la màxima responsabilitat, tan de la derrota com de l'empat com de la victòria.

Millor començar a tallar caps i criticar per crear un clima com el de fa 2 anys....... em sembla que de moment no anem tan malament amb el que hi ha.

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #112 el: 28 de Octubre de 2007, 23:53:51 pm »

Si si es que no et dic el contrari, gracies a Moya hem guanyat alguna cosa, of course. Però cabreja moltissim punts con Eivissa i Espanyol, són quatre punts? són molt més que quatre punts i aquí no es pot fallar, si més no no fallar sempre.
Em sembla que aquesta dinàmica que portem només la pot canviar un cop de timó, i desenganyat l'únic que pot donar aquest cop de timó és el MOYA fent alguns canvis revulsius, i no em diguis que no n'hi ha més que hi ha gent que no va nio convocada i d'altres amb una titularitat que pel vist fins ara no es mereixen. No es tracta de criticar es tracta de buscar solucions a una situació que s'està convertint d'emergència

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #113 el: 28 de Octubre de 2007, 23:57:38 pm »
Jo crec que estar a 5 punts dels de dalt i 3 i 4 respectivament dels de baix portant la dinàmica que portem no està malament. El dia que guanyem 2 partits seguits ens podem sortir.

Això dels canvis revulsius doncs..... és que no sé a qui et refreixes.
Montero enlloc de Carrillo que no ha agafat la forma però que el considero un bon jugador i poca cosa més.

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #114 el: 29 de Octubre de 2007, 00:02:39 am »
Villanova pot ser un revulsiu quan s'ha de desencallar un partit
Sortir amb un atac més fort per afrontar un rival a les primeres de canvi i sorprendre'l també
Jo no sóc l'entrenador per anar donant ideies, però el ZEMAN a Foggia no tenia pas cap jugador destacat i bé que se les enginyava per amarrar els punts vitals que són els que al final fan sortir el comptes. On podem guanyar dos de seguits si no guanyem als equips que hem jugat aquestes jornades?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #115 el: 29 de Octubre de 2007, 00:04:16 am »
el q tmp hem de fer és possar en un pedestal al Moya pq ens a pujat. Com entrenador ha de pendre unes decisions, per ell seràn les encertades en akell moment, despres els minuts i el resultat diràn si ho ha encertat o no.

Personalment no li dono tota la culpa a Moya, però tampoc cal exculparlo totalment.

Hi han molts factors q influeixen en un resultat i Moya porta uns partits q no els convina de la manera apropiada.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

• Entrenador
« Respondre #116 el: 29 de Octubre de 2007, 00:09:01 am »
És que és precisament això, no es tracta de crucificar a ningú, però les coses podrien haber anat molt millor i li hem d'exigir que les faci anar millor, sense demanar dimisions no coses fora de lloc, però vam donar vidilla a Eivissa i mira on és ara, podiem distanciar Espanyol i Vila-real i els tenim a tocar, sense aquestes mancances estariem per sobra del Gavà i fot fot molt haber regalat tant

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #117 el: 29 de Octubre de 2007, 00:14:42 am »
És que és precisament això, no es tracta de crucificar a ningú, però les coses podrien haber anat molt millor i li hem d'exigir que les faci anar millor, sense demanar dimisions no coses fora de lloc, però vam donar vidilla a Eivissa i mira on és ara, podiem distanciar Espanyol i Vila-real i els tenim a tocar, sense aquestes mancances estariem per sobra del Gavà i fot fot molt haber regalat tant

Si però es clar, els altres equips també juguen.
I d'aquests 10 partits jugats, ens hem enfrontat amnb equips MOLT superiors a nosaltres. Una altra cosa és que no estiguin en bona classificació. Però els Benidorm, Badalona, Alcoyano, Orihuela, Terrassa o Ibiza tan econòmicament com per plantilla ens superen i no pas de poc.

Estic d'acord amb el que diu el Randel que a ningú se l'ha de posar en un pedestal per alguna cosa que sigui passada encara que hagi estat exitosa. Que si la cosa no funciona i no guanyem els propers 3, 4 o 5 partits està clar que s'ha de fer un canvi de rumb. I com se sol dir és més fàcil canviar-ne 1 que 22. Però tampoc us enganyeu i us penseu que aquest seria el remei a tots els nostres mals.

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #118 el: 29 de Octubre de 2007, 00:22:11 am »
  Al marge dels errors tàctics, que "haberlos haylos" i de no saber "matar" els partits, en aquest partit ha faltat molta sort i sinó fixem-nos en el tram final de la 1ª part.  Fins a 4 oportunitats seguides claríssimes que ni ells saben com les han tret.  Acte seguit, el gol.  I no parlem de la sort que també han tingut amb la lesió de Pirri, que fins aquell moment estava construïnt joc bastant encertadament per les bandes.  Jo crec que el Sabadell ha estat en la línia del dia de l´Oriola i per sobre del dia de l´Alcoià.

Demanar dimisions em segueix semblant absolutament prematur, més quan ningú dóna noms alternatius. Això no vol dir que es pot discutir perfectament criteris a l´aliniació, com el fet de deixar Ollés a la banqueta a mitja part, quan és un jugador que quan apareix, "treu petroli" d´on sigui, o el fet de que Montero no tingui més minuts.   Jo personalment comptaria molt més amb el trident MONTERO-TONI MORA-OLLES com a titulars habituals, amb Fran a la "recàmara" per si l´ocasió ho refereix.  Crec que no és interessant mermar tant d´efectius la davantera, ni donar tota la responsabilitat a un jugador que té un gran futur, però que encara li falten "hores de vol".

El que si serà necessari és tantejar el mercat d´hivern, per apuntalar una sèrie de mancançes de l´equip, però també perquè el "míster" tingui més opcions viables de joc.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #119 el: 29 de Octubre de 2007, 01:09:47 am »
Otro empate esta vez ante el Villarreal B ya van 5 empates seguidos. Aun asi estoy contento por el punto, se podía haber perdido y eso sí sería peor. Yo ya sabia k si se empezaba perdiendo como mucho se optaría al empate y asi fue. Y si se empieza ganando no te puedes dejar empatar al final tampoko asi k hay k meter algún día 2 o más goles y recibir algún día 0 goles pq si siempre el Sabadell mete 1 y recibe 1 pocos partidos se ganarán de esta manera.

Vamos a hacer un pekeño repaso/balance de los partidos disputados del Sabadell hasta ahora:

Las 2 derrotas, bueno la 1ª 2-0 ante el Miapuesta Castelldefels k puede ser un rival k opte al descenso, será importante ganarle en la vuelta y ganarles en el goal-average particular creo k eso hay k tenerlo en cuenta pero para la 2ª vuelta por si acaso la liga acaba muy igualada y mejor asegurar la permanencia aunke sea asi. La 2ª derrota al campo del Badalona ofreciendo buena imagen sobretodo en 2ª parte con un 2-1 final .. pudo ser un empate.

Las 2 victorias muy merecidas y meritorias ante el Ontinyent por 3-2 y la siguiente ante el Terrassa por 2-4, yo creo que el equipo egarense no perderá ningun partido más en casa asi k se sacó 3 puntos en un campo k es muy complicado puntuar y más en 1 derbi se ganó convenciendo y con buen juego y ese buen juego debe tener continuidad.

Los 6 empates han sido contra grandes rivales a mi entender: Eivissa (está ahi arriba y solo ha perdido 1 partido aunke se escaparon 2 puntos al final), Alcoyano (puede ser un equipo k baje pero no lo creo, eso si es un rival bastante complicado de ganar y más en su campo), Benidorm (ahora está bajando su rendimiento pero hasta entonces estaba imbatible gran empate en ese campo), Orihuela (otro de los gallitos del grupo k solo ha perdido 1 partido y nunca es malo empatar con ellos), Espanyol B (yo creo k saldrá de la zona de descenso pero padeciendo, se sacó un empate k sabe a poko ahi y se escaparon de nuevo 2 puntos al final). Y hoy ante el Villarreal B pues se empezó perdiendo como con Orihuela pero se salvó un punto.

Mi balance es éste: Las 2 derrotas merecidas aunke se pudo sacar 1 punto en Badalona. Las 2 victorias merecidas aunke pudo empatar el Ontinyent. Los 6 empates pues un poko de todo. Con Eivissa y con Espanyol B debieron ser 2 victorias si po. Con Alcoyano pues poco juego un justo empate. Con Benidorm jugando con 1 más la 2ª parte creo k se pudo ganar ahi. Con Orihuela y Villarreal B para mi se salvó 1 punto pq estaba más cerca la derrota k otro signo, ahi los 2 empates son positivos.

Asi k le doy de nota al equipo un 6 hasta ahora. Están cumpliendo el objetivo de la permanencia sumando 2 victorias, 6 empates y solo 2 derrotas eso buen balance y somos 12º. Se esTá a 5 puntos de los play-offs de ascenso, a 3 del de descenso y a 4 puntos del descenso. Esto significa k los 3 próximos encuentros van a marcar un poko el camino por el k luchará el Sabadell sin oblidarse nunca de la premisa k la permanencia es lo 1º. Yo creo k todos ya firmariamos acabar 12º la temporada sin padecer  :yes:

Próximos 3 partidos: Al campo del Levante B, pues sería buenisimo ganar ahi, lo importante de nuevo es no perder pq se acercaría ese equipo k huele k bajará al Sabadell y no interesa eso para nada. Un empate lo vería con buenos ojos pero si se gana se miraría más arriba k no abajo  :yes: Perder sería muy malo pero no catastrófico ni tampoko para echar a Moya ...

Luego vienen 2 equipos catalanes k lo están haciendo muy bien en casa arlekinada, el lider Girona k tiene 21 puntos y la Gramanet k va 3º empàtada a puntos con el Alicante en este caso con 19. Se jugaria los 2 partidos en casa, ya no digo la importancia k seria sacar los 6 puntos, si se sacasen 4 lo veria bueno tambien y incluso hasta 3 y 2 tambien.

Pero de estos 3 partidos k se vienen para mi ya firmo sacar 9,7, 6, 5 y hasta 4 puntos. De hecho si se ganan los 3 estaríamos tocando la promoción segurisimo. En cambio como se pierdan 2 o 3 casi seguro se miraría abajo, asi k estos 3 partidos k se vienen son importantes para cambiar la dinámica de empates y empezar a mirar para arriba. Bueno 1º es el Levante B y hay k ganarles para cojer confianza y buena moral claro k sí.

Por favor tengamos paciencia con el equipo y con el entrenador no lo están haciendo nada mal. ¿ Kien no firmaría este comienzo de liga ? Yo ya lo firmaba antes k estar bajando ... y ofreciendo mal juego, en cambio el equipo da buena imagen y eso para mi es importante pese a k solo se empate.

VAMOS SABADELL A GANAR AL PAPÁ-HIJO LEVANTE B  :laugh:  :yes:  :cheer  :anims
« Darrera modificació: 29 de Octubre de 2007, 01:27:44 am per pajarillo »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.