Com cada derbi entre els dos equips aquests de la capital... amb nervis, tensió, poc joc i amb unes aficions lamentables.
L'Espanyol ha jugat bastant ordenat. Valverde els ha inculcat un estil de joc clarament ofensiu, però sense perdre mai el cap en defensa. Avui al trobar-se amb el gol en contra al principi, han seguit jugant com sempre, i han tingut un parell d'ocasions a la primera part per empatar i remontar també. Els canvis de la segona part, demostren que Valverde és molt gran i en sap molt de futbol. L'innombrable i el Soriano, han sortit i han donat l'oxigen que estava perdent la davantera perica, han aconseguit l'empat, i podien haver guanyat si no fos que davant de porteria no han acabat de matxacar.
Per part del Barça, el Rijkaard la ha cagat del tot. Si treu al Bojan, es queda sense atac a la banda esquerra, és de llibre. Si ja hi havia una manta nòrdica al camp (Guddjonsen), fica a una manta brasileira (Ronaldinho), i s'ha carregat tota opció d'atac per el centre i l'esquerra. Desprès amb l'empat, ha rectificat i ha ficat al Ezquerro i s'ha equilibrat una mica el desastre. En defensa... els culés tenen un gran problema.
El derbi de la grada... com sempre, penós. Uns que ni saben respectar el minut de silenci, dient imbecilitats, altres llençant bengales a sobre d'altres aficionats, altres exhibint banderes i pancartes amb contingut polític, com sempre, lamentables aficions.
Capítol a part té l'afició de l'Espanyol, que anima sovint a un equip que es diu '**** Barça' i que normalment no juga en aquest estadi. I no només ho fa al partit d'avui. És una cosa habitual.
P.D.: Un jugador em va regalar 2 entrades de Tribuna per el partit. Com que ja he vist uns quants derbis capitalins, i em donen PENA, les vaig regalar a un matrimoni d'amics meus. A casa, menjant una pizza, s'està més a gust.