Enquesta

Prohibiríeu la circulació de camions per les vies ràpides (ex: Eix transversal C-25 Lleida-Manresa-Girona)?

7 (36.8%)
No
6 (31.6%)
Que treguin la paraula "ràpida" i es quedi amb "via"
4 (21.1%)
Que canviïn la categoria i passin a ser carreteres convencionals, així podran circular camions tranquil·lament
2 (10.5%)

Total de vots: 18

Autor Tema: Camions per les vies ràpides  (Llegit 5044 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Camions per les vies ràpides
« el: 24 de Octubre de 2007, 21:39:13 pm »
A veure, en primer lloc, aquesta pregunta no va dirigida als conductors de camió, sinó a la DGT i al Ministeri de Seguretat Vial i tot el tinglado que porta tot això de carreteres i vehicles. A més, segurament en aquest fòrum hi ha algú que porta camions en la feina, i per això no voldria que ningú s'ofengués amb la meva enquesta. Només vull saber per què en una via que es pot anar màxim a 100 km/h (en alguns trams a 90 ó 80, però generalment a 100), quasi bé sempre et trobes camions de tot tipus, i la majoria de gran tonatge (tràilers) que s'aprofiten del pas gratuït d'aquest tipus de vies per estalviar-se els peatges (ep, que també té la seva lògica, no fotem), a velocitats bastant inferiors a la que un turisme inferior a 3500 kg podria gaudir fins a la velocitat màxima permesa, i així entorpint als altres vehicles més ràpids i originant una cua espatarrant la majoria de vegades. Jo em pregunto: per què no treuen el terme "ràpida"? O bé que passi a ser de categoria carretera convencional? Què opineu? Ah, i ho torno a dir: NO VA DIRIGIDA ALS CAMIONERS!! 1 RESPECTE PER A ELLS!! Gràcies.
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Camions per les vies ràpides
« Respondre #1 el: 24 de Octubre de 2007, 23:14:04 pm »
Ah, pero es que queden vies rapides??? Entre les limitacions de velocitat i l'escasetat d'alternatives als embusos... jo diria que anar a 100 mes que una obligacio o un limit es un miracle!!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #2 el: 24 de Octubre de 2007, 23:20:17 pm »
Ah, pero es que queden vies rapides??? Entre les limitacions de velocitat i l'escasetat d'alternatives als embusos... jo diria que anar a 100 mes que una obligacio o un limit es un miracle!!!

millor millor! i més limitacions haurien de possar. Els q vulguin córrer a 140 km/h perq arriven tard a treballar q es llevin més d'hora.
No paren de sortir per la televisió el núm. de morts en cada trimestre de l'any i realment és impressionant, és massa gent la q perd la vida per les carreteres.
He sentit rumors de que reduirien els límits d velocitat a l'autopista a llarg termni, penso q ja fan bé. El q no entendré mai perq fan cotxes que puguin córrer a 200-220 km/h si els límits són MOOOOOLT inferiors. Q facin cotxes en els q no es pugui sobrepassar mai els 120-130 km / h i seguramente s'evitaran molts accidents.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 24 de Octubre de 2007, 23:22:12 pm »
Lo que se dice via rapida la C- 25, no creo que sea, con tantos KM con un carril solo :beer2

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 24 de Octubre de 2007, 23:30:02 pm »

millor millor! i més limitacions haurien de possar. Els q vulguin córrer a 140 km/h perq arriven tard a treballar q es llevin més d'hora.
No paren de sortir per la televisió el núm. de morts en cada trimestre de l'any i realment és impressionant, és massa gent la q perd la vida per les carreteres.
He sentit rumors de que reduirien els límits d velocitat a l'autopista a llarg termni, penso q ja fan bé. El q no entendré mai perq fan cotxes que puguin córrer a 200-220 km/h si els límits són MOOOOOLT inferiors. Q facin cotxes en els q no es pugui sobrepassar mai els 120-130 km / h i seguramente s'evitaran molts accidents.

No diguis bestieses ferni... anar per una autopista de 5 carrils a un limit de 80 kms/h com posaran ara l'1 de novembre es una vergonya per aquest pais. I encara et penses q el motiu es reduir els morts o beneficiar el medi ambient? El motiu es recaudatori totalment, radars i mes radars... i anar a 120 per una autopista de 5 carrils ara serà motiu de presó! Es una vergonya!

MILLORS TRANSPORTS PUBLICS I MILLORS INFRAESTRUCTURES!!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #5 el: 24 de Octubre de 2007, 23:38:39 pm »

No diguis bestieses ferni... anar per una autopista de 5 carrils a un limit de 80 kms/h com posaran ara l'1 de novembre es una vergonya per aquest pais. I encara et penses q el motiu es reduir els morts o beneficiar el medi ambient? El motiu es recaudatori totalment, radars i mes radars... i anar a 120 per una autopista de 5 carrils ara serà motiu de presó! Es una vergonya!

és evident q es beneficiin d'aquesta circumstancia i més quan veus q la gent segueix fotent l'animal per la carretera tal com el fan.
És lamentable q s'enganxi a gent per l'autopista a 160 km/ h donant positiu en control d'alcohólemia i drogats, potser haurien d fotre multes més elevades de preu ja q a molta gent no li ve d'una multeta de 240 €.
La culpa de q s'arrivi aquest extrem és de la incivilització q es té en aquest país.
En temes velocitats la veritat és q no sé com estan els altres paisos, ara bé, en temes d'alcoholèmia ja et puc assegurar q en paisos com Alemanya el q condueix no es beu ni un chupito ( per molta fama de "bebedors" q tnguin els alemanys..).
Si tu saps q et poden multar per parlar per móbil, no dur el cinturó, sobrepassar X velocitat i anar begut, perq continues cometent infraccions? És realment d'estúpids la veritat..... és com la gent q et diu q els han multat 10 vegades per la Rda de Dalt amb els radars. No paren d'avisar q no corris, no és una cosa q ens vingui de nou o q no s'avisi, és una cosa q tothom sap però ben poquets ho respecten... llavors la gent o q surti d casa amb seny o que pagui les multes i calli.

Continuo dient q sóm masses els morts a la carretera en cada cap de setmana, ponts o vacances. I lo pitjor q molts dels morts són els q anaven bé per la carretera i la infracció era comesa per un altre vehicle  :no: :no:

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #6 el: 25 de Octubre de 2007, 19:37:40 pm »
Lo que se dice via rapida la C- 25, no creo que sea, con tantos KM con un carril solo :beer2
Si no vaig errat, i segons el Codi de Circulació, una via ràpida és aquella via en la qual hi ha un o més carrils (la majoria de tràfic lent en alguns trams), que no té accés directe amb propietats colindants (igual que les autopistes, però no com carreteres i autovies em sembla) i es pot anar màxim a 100 km/h. En la majoria de trams de la C-25 hi ha doble línia contínua i pocs amb discontínua per poder avançar amb comoditat. Els trams amb carrils de tràfic lent haurien de predominar més, crec jo, perquè quan et trobes camions a marxes forçades (amb perdó i respecte als camioners :yes:) i no el pots avançar, ja has begut oli.
Però segueixo pensant que hauria de ser una via en la qual els camions, sobretot tràilers, no hi haurien de circular, i no perquè em fàcin ràbia (tot el contrari), sinó per SEGURETAT, per la senzilla raó que, tractant-se d'una via relativament estreta, i a sobre circulant-hi més de pressa que en una carretera normal (per molt ampla que pugui ser), un camió que circuli a 100 km/h (no tots poden, és clar) no pot tenir un control d'estabilitat i de la velocitat com pot tenir un turisme o una furgoneta mitjana, de manera que els reflexos del conductor del camió estan bastant més limitats que els d'un conductor d'un cotxe a l'hora de dominar el vehicle corresponent, tant en marxa com en moments de frenada  :icon_exclaim:.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #7 el: 25 de Octubre de 2007, 23:02:43 pm »
Si no vaig errat, i segons el Codi de Circulació, una via ràpida és aquella via en la qual hi ha un o més carrils (la majoria de tràfic lent en alguns trams), que no té accés directe amb propietats colindants (igual que les autopistes, però no com carreteres i autovies em sembla) i es pot anar màxim a 100 km/h. En la majoria de trams de la C-25 hi ha doble línia contínua i pocs amb discontínua per poder avançar amb comoditat. Els trams amb carrils de tràfic lent haurien de predominar més, crec jo, perquè quan et trobes camions a marxes forçades (amb perdó i respecte als camioners :yes:) i no el pots avançar, ja has begut oli.
Però segueixo pensant que hauria de ser una via en la qual els camions, sobretot tràilers, no hi haurien de circular, i no perquè em fàcin ràbia (tot el contrari), sinó per SEGURETAT, per la senzilla raó que, tractant-se d'una via relativament estreta, i a sobre circulant-hi més de pressa que en una carretera normal (per molt ampla que pugui ser), un camió que circuli a 100 km/h (no tots poden, és clar) no pot tenir un control d'estabilitat i de la velocitat com pot tenir un turisme o una furgoneta mitjana, de manera que els reflexos del conductor del camió estan bastant més limitats que els d'un conductor d'un cotxe a l'hora de dominar el vehicle corresponent, tant en marxa com en moments de frenada  :icon_exclaim:.

El meu tiet és camioner, i et dic de bona mà que cap camió pot arribar a 100 km/h. Llavors t'ho deus confondre amb algun furgó de grans dimensions que a vegades, costa distingir-los dels camions rígids. Tant camions rígids com trailers estan limitats a 90 km/h. I bueno entorn això de seguretat, en part tens raó, i a on més raó tens és a on els peatges. La vida de camioner cada cop és més dura, i cada cop s'en treuen menys beneficis dedican-se a aquest ofici, llavors com tu dius, es de lògica que si poden, es puguin escaquejar dels peatges. :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #8 el: 26 de Octubre de 2007, 17:53:42 pm »

El meu tiet és camioner, i et dic de bona mà que cap camió pot arribar a 100 km/h. Llavors t'ho deus confondre amb algun furgó de grans dimensions que a vegades, costa distingir-los dels camions rígids. Tant camions rígids com trailers estan limitats a 90 km/h. I bueno entorn això de seguretat, en part tens raó, i a on més raó tens és a on els peatges. La vida de camioner cada cop és més dura, i cada cop s'en treuen menys beneficis dedican-se a aquest ofici, llavors com tu dius, es de lògica que si poden, es puguin escaquejar dels peatges. :beer2
Us imagineu ja la situació quan ens fotin pels morros la limitació a 80 km/h per aki la C-58 i les altres de l'àrea metropolitana de BCN? Per part meva, tinc sort que per la feina que faig (comercial-transportista), utilitzo molt poc l'àrea més propera dels voltants Barna (Cornellà, Hospitalet...), però ja planyo als centenars de milers de vehicles (en general) que els toqui anar a pas de tortuga per aquestes vies per entrar o sortir de la ciutat comtal (i que en hores punta a la majoria ja els agradaria anar a 50 km/h!). Però que no ho veuen aquests ministres de la porra, que d'aquesta manera no es reduirà l'emissió de CO2? Si no fos perquè s'ha de comprar petroli per força als països àrabs, crec que la meitat dels cotxes del planeta funcionarien amb motors elèctrics o, si més no, amb molt menys emissió de gasos contaminants. És més, s'haurien d'inventar els motors amb corda, com els de joguina  :yes:! No, no rigueu! Amb una mica d'enginy, es podria fer un invent del TBO ideant un sistema de molla amb una autonomia mitjana d'uns 50 km. Així, si se t'acaba la corda en plena autopista, et pares al voral, agafes la clau, uns quants girs i apa, a seguir la ruta  ;D :laugh: ;D :laugh:!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #9 el: 27 de Octubre de 2007, 17:20:27 pm »
ferni aki el problema no es la velocidad, pk sino mira alemania k no hay limite de velocidad. Aki lo k pasa k aun falta muxo por mejorar las carreteras, tambien la gente tendria k saber el coxe k lleva, pk muxas veces ves coxes k corren una m***** y los ponen a tope, esos tiene mas peligro k otra cosa.

Y lo de limitar la velocidad en la c-58 me parece una tonteria muy grande, lo k kieren es llenarse los bolsillos  :**** Si kieren reducir la contaminacion k pongan otro carril mas y mejoren el transporte publico, asi dejaran de haber atascos por el dia y se reducira la contaminacion. Por la noxe ya me diras tu ir a 80 y tener toda la autopista para ti, te duermes xDDD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #10 el: 29 de Octubre de 2007, 16:37:07 pm »

és evident q es beneficiin d'aquesta circumstancia i més quan veus q la gent segueix fotent l'animal per la carretera tal com el fan.
És lamentable q s'enganxi a gent per l'autopista a 160 km/ h donant positiu en control d'alcohólemia i drogats, potser haurien d fotre multes més elevades de preu ja q a molta gent no li ve d'una multeta de 240 €.
La culpa de q s'arrivi aquest extrem és de la incivilització q es té en aquest país.
En temes velocitats la veritat és q no sé com estan els altres paisos, ara bé, en temes d'alcoholèmia ja et puc assegurar q en paisos com Alemanya el q condueix no es beu ni un chupito ( per molta fama de "bebedors" q tnguin els alemanys..).
Si tu saps q et poden multar per parlar per móbil, no dur el cinturó, sobrepassar X velocitat i anar begut, perq continues cometent infraccions? És realment d'estúpids la veritat..... és com la gent q et diu q els han multat 10 vegades per la Rda de Dalt amb els radars. No paren d'avisar q no corris, no és una cosa q ens vingui de nou o q no s'avisi, és una cosa q tothom sap però ben poquets ho respecten... llavors la gent o q surti d casa amb seny o que pagui les multes i calli.

Continuo dient q sóm masses els morts a la carretera en cada cap de setmana, ponts o vacances. I lo pitjor q molts dels morts són els q anaven bé per la carretera i la infracció era comesa per un altre vehicle  :no: :no:

Ferni este último fin de semana he visto k dijeron al telenotícies k han pillado a 1 de cada 10 k iban en 1 coche drogados esto es alucinante un 10% de los k conducen iban drogados con alguna sustancia ilegal, ya no digo de borrachos digo drogados k es casi peor. Los k van drogados o colocados van ciegos al volante si es k para ir por ahi matando a otra gente k no tiene culpa de nada k se keden en su casa tomando lo k kieran y no salgan a liarla ... pero claro la vida es injusta y siempre muere la gente buena y los malos siempre perduran y no digo k sean malos los k van drogados ni mucho menos pero son unos inconscientes k pueden matar vidas ajenas al meterse a conducir pq es como si llevasen una bomba al volante pues parecido.

Deberían hacer un transporte alternativo para los k kieran emborracharse y luego volver a casa sin tener k conducir, es decir seria como un taxi o autobús pero solo para la gente k salga de la discoteca o de los bares estos.

El problema es de fácil solución pero a la vez es complicado llevarlo a cabo. Para empezar pq coño ponen coches k corren tanto si la ley prohibe sobrepasar un limite de velocidad. Si lo ponen es pq kieren k haya gente k sobrepase y por tanto con multas se forran. Es k es increible como puede ser k la gente muera más en una carretera k no de vieja practicamente ... seguro k muchos de estos k mueren injustamente en accidente por culpa de otros les joden una vida entera eso es lo k me **** a mi  :****

Por eso mismo he decidido no sacarme el carnet de conducir en forma de protesta, yo paso de conducir para k tenga un accidente por culpa de otro yo paso ... antes cojeré el transporte público k también últimamente da problemas con los horarios de trenes y metro  :****

Además k debería haber un transporte eléctrico es decir coches k te lleven solos al destino sin tener tu k conducir eso sería lo ideal y siempre a una velocidad constante de 50-100 máximo  :yes:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 30 de Octubre de 2007, 13:38:21 pm »
pajarillo eso k dices de no sacarte el carnet no sirve de nada, evitar k salgas accidentado? tambien puedes tener la mala suerte de ser atropellado por un borraxo...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #12 el: 30 de Octubre de 2007, 15:06:03 pm »
pajarillo eso k dices de no sacarte el carnet no sirve de nada, evitar k salgas accidentado? tambien puedes tener la mala suerte de ser atropellado por un borraxo...

Si ya lo sé ya he visto varios casos por la TV sobre eso. También puedo ir en el coche de alguien y tener un accidente  :yes:  Pero hay k evitar al máximo las situaciones de riesgo de accidente. ANTES SENCILLO K MUERTO  :****  Pero bueno yo soy consciente además de eso de lo que contaminan los coches y eso no me gusta nada, habrá k mejorar en gasolinas más ecológicas pq si no nos cargamos el clima mundial  :yes:

Al final me lo sacaré pq no tendré otro remedio más k nada pq la sociedad de hoy en día necesita poder desplazarse pero no me convence para nada hasta k no vea k se reducen los accidentes no creo k me lo sake me da más miedo cojer un coche por culpa de estos muertos k se ven todos los días k ya te crees k te tocará a ti y es k en mi caso soy tan gafe ...  :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Ferni

• Visitant
« Respondre #13 el: 30 de Octubre de 2007, 17:48:49 pm »

jos, ahora me has recordado el chiste de:

"-mi marido se murió por culpa del alcohol.
 - Que pasa que era alcohólico o que tubo un accidente iendo borracho?
- No no, es que  murió atropellado por el camión de las cervezas."

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #14 el: 30 de Octubre de 2007, 21:00:47 pm »

Buenisima esa Ferni jajaja xD  :laugh:  ;D

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 31 de Octubre de 2007, 02:23:33 am »

:laugh: :laugh: :laugh:

Por cierto pajarito, tambien deberias vigilar los transportes aereos xDD  :smoking: