A veure, en primer lloc, aquesta pregunta no va dirigida als conductors de camió, sinó a la DGT i al Ministeri de Seguretat Vial i tot el tinglado que porta tot això de carreteres i vehicles. A més, segurament en aquest fòrum hi ha algú que porta camions en la feina, i per això no voldria que ningú s'ofengués amb la meva enquesta. Només vull saber per què en una via que es pot anar màxim a 100 km/h (en alguns trams a 90 ó 80, però generalment a 100), quasi bé sempre et trobes camions de tot tipus, i la majoria de gran tonatge (tràilers) que s'aprofiten del pas gratuït d'aquest tipus de vies per estalviar-se els peatges (ep, que també té la seva lògica, no fotem), a velocitats bastant inferiors a la que un turisme inferior a 3500 kg podria gaudir fins a la velocitat màxima permesa, i així entorpint als altres vehicles més ràpids i originant una cua espatarrant la majoria de vegades. Jo em pregunto: per què no treuen el terme "ràpida"? O bé que passi a ser de categoria carretera convencional? Què opineu? Ah, i ho torno a dir: NO VA DIRIGIDA ALS CAMIONERS!! 1 RESPECTE PER A ELLS!! Gràcies.