Autor Tema: Barcelona is not catalonia  (Llegit 19675 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Barcelona is not catalonia
« el: 06 de Juny de 2007, 10:14:12 am »
avui , acabo de veure com continuen fent el payaso, treient la famosa pancarteta, barça is not catalunya,continuen provocant avui hi havia molt gent de sabadell simpatitzants del barça, preguntantse perque no son benvinguts al estadi, em deien el diumenge vaig venir a veure el sabadell amb el mallorca, i pensu que com afeccionat dels dos equips catalans l'equip de la meva ciutat i el barça no entenc perque creen antipaties amb els culers de sabadell que estimem el sabadell, gaire casi tots els culers de sabadell de la penya blaugrana van asiduament a l'estadi i no ententen aquesta payasada,ademes si alguns ho veieu be, el que ja no es pot aguantar es veure que a part de les pancartetes tambe treien banderes del sabadell con si representessin la nostra aficio,aixo no pot ser es una burrrada,es posicionava, amb l'altra aficio que an trencat valles del camp,i al carrer tirant pedres als cotxes i arrencant senyeres del seus propis seguidors pericus,els del barça incluits els boixos sortien trankils i tots el comentaris eren a veure si pujeu o amb aquest estadi no podeu estar a tercera, si cadascu fes una pancarta perque els equips ens perjudiquen, posaria una de la grama is not catalunya,el figueres,el badalona perque recordeu els anys de putades dels propis equips catalans , jo pensu que el que si es arlequinat i cule, el diumenge si el sabadell necesita anims van abans a la creu alta o el espanyol l'any pasat tambe que ens van machacar sense jugarse res, cada cop que trepitjen l'estadi fan destroses,
al meu fons no es veuen banderes extrañes perque aquest any controlem mes a la gent que es posa alla i penja la seva bandera,i estic donant la meva opinio personal sense representar ningu ,com que sempre ataqueu pel mateix lloc, salutacion a la filla del presi que es millori , fora la pancarteta ridicula, frikis totals :**** :****
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: continua la provocacio
« Respondre #1 el: 06 de Juny de 2007, 10:38:21 am »
Eis! que jo vaig anar amb la samarreta del sabadell del centenari i em vaig posar al gol del afeccionats pericus...i  no vaig veure que tranquesin cap valla...només que li van llençar "algo" al jorquera, pero que noel van tocar i aquest va fer "teatre", si no podies portar una samarreta o una bufanda de sabadell, jo estic en contra de veure cada 15 dies ala NCA samarretes del far$a i del mandril...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #2 el: 06 de Juny de 2007, 10:45:54 am »
La pancarteta (que ahir eren pancartetes) sobraben més que mai. Sens dubte era una provocació. si la porten en els partits del sabadell pues mira..penses q son una colla de freaks i fora. pero portar-la ahir era provocar..
quanta gent culé podia haver ahi al camp? 4000? 5000? encara sort com no els hi van dir res o trencara la cara..
aixo sense contar els crits a favor del espanyol..(ara potser resultaran que akesta colla són periquitos?  :icon_question:)
nose..a mi com a culé em foten aquestes tonteries, si la pancarta la portessin uns seguidors del espanyol em callo i ho accepto, pero q ho portin una colla d freaks del sabadell que l'únic que volen es que es parli d'ells doncs em fot. esta clar que tothom pot fer el que li dongui la gana però hi coses i coses..i fer les coses només per protagonis-me i per fotre als demés això sí que no.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 06 de Juny de 2007, 10:54:53 am »
eis!!! que os confundis, que en las "pancartetes" esas ponía  "CATALONIA IS NOT SPAIN" , la que nosotros conocemos solo fué una y estuvo donde siempre, esas que había por general, que habían muchas no eran de "barça is not catalonia"  :no: ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

• Entrenador
« Respondre #4 el: 06 de Juny de 2007, 10:56:13 am »
al final del partit van anar a tribuna per general van llençar el andami de tv3 i tirant pedres per la zona del parking al carreruna valla va cedir :**** :****

• Entrenador
« Respondre #5 el: 06 de Juny de 2007, 10:57:50 am »
rsitencia el que te confundes eres tu, la enseñaron alli donde siempre estan, las otras eran esas de catalonia is not spain de otra gente lo vimos todos asi que no defiendas lo indefendible majo

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
« Respondre #6 el: 06 de Juny de 2007, 10:58:14 am »
no no, los de la pancartita colgaron otra q no se que m***** decian de tv3..las de catalonia is not spain estaban mas abajo.
d todas formas da igual..con la de barça is not catalonia ya sobra bastante..

Desconnectat EDU - ST.QUIRZE

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #7 el: 06 de Juny de 2007, 11:30:42 am »
Ahir vaig estar a la NCA i vaig flipar amb els perikos aquests...
Son lamentables, un club català portant banderes d' Espanya i cridant "Que viva Espanya"...  :**** I despres volen considerarse un club català???
A mi em sua la ***** que el Barça l'hagi fundat un suïss com deien aquests 4 BriG*Ydas, pero mai no tindran l'honor de portar el nom de Catalunya per tot el món.
En dos anys estan jugant a 2ªA contra nosaltres a la Nova Creu Alta, i llavors ja els i enseñarem qui es el Sabadell, que es ser català i qui son els HOOLiGANS VALLES...  :****
I aquests de la pancarta de "Barça is not Catalonia", ni vull dir res perque els i tindriem que haver dit ahir, pero que la continuint posant a la NCA i **************************
P.D.: PERIKO QUE VUELA, PERIKO A LA CAZUELA!!!
         PERIKO QUE CANTA, C******O A LA GARGANTA!!!

dE bOn rOLLo eH...!!! jAjAjAjAjA!!!!  :****

H.H.V.V. 1993  :beer2
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2007, 23:13:54 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #8 el: 06 de Juny de 2007, 11:41:04 am »
Totalment d'acord amb EDU-St.Quirze. L'espectacle que van donar molts aficionats pericos (suposo que eren les brigadas) va ser lamentable. Fa anys recordo que van venir i van destrossar els lavabos. Ja n'hi ha prou!

Jo personalment no soc del Barça, ni de l'espanyol ni del madrid. Però què voleu que us digui la pancarta no m'agrada gens. Hi ha molta gent que és del barça i del sabadell i això s'ha de respectar. Igual que hi ha gent de l'europa i del st. andreu q també se senten arlequinats.

Jo diria que aquests que són tan anticulés són una mica periquitos, se'ls hi veu el llautó.
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 06 de Juny de 2007, 12:49:26 pm »
Mark con eso de que os confundis, me referia a image_culé que un post anterior a dicho que habían "VARIAS" pancartas cuando en realidad solo había UNA y no estava ni colgada, la iva enseñando...por eso al decir "VARIAS" he interpretado a que se refería a las de "CATALONIA IS NOT SPAIN" que si que habían muchas...

Por cierto cada semana tema PANCARTA que ja empieza a cansar, i esta vez en un partido que no juega ni el sabadell, y el tema está en el foro de TRIBUNA... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #10 el: 06 de Juny de 2007, 12:55:20 pm »
Estic fart ja de si pancarta per aquí, pancarta per allà. Amb aquesta pancarta es fiquen amb algú? NO. Llavors?? Que no ve al cas? Possiblement. Però és com si jo vull posar una pancarta que posi TERUEL EXISTE. Tindria alguna cosa a veure? NO. Em ficaria amb algú? Doncs no. I si algú es dóna per aludit, doncs alllà ell, però ells no diuen ELS DEL BAR$A SÓN UNS *******, simplement diuen que el Bar$a no és Catalunya, que hi ha vida més enllà del Barça, i són lliures de mostrar-la allà on volguin si no falten a ningú.

I després estem caient un altre cop en tòpics. Que al se de l'Espanyol hi ha molts que se senten espanyolistes (i no del club, sinó del país, i per no usar la paraula "fatxa") ?? Doncs si. Però també hi ha un munt que se senten catalans com els que més. El periquito aquest que tenen de mascota un dia va agafar una bandera espanyola de la part dels Brigadas i va ondejar-la per tot el camp i molta gent dels altres sectors de l'estadi el van xiular. Després va agafar una senyera i a l'altre cantó de l'estadi el van xiular. Així que ni són fatxes, ni són catalanistes, hi ha de tot, com a tot arreu.

I després, em sembla que el Barça no és precissament un club que pugui presumir de catalanisme i puguir alliçonar. Un club que té com a vicepresident un membre de la fundació FRANCISCO FRANCO i que juga la Copa Catalunya amb el tercer filial no  pot ser un club catalanista. Pot vendre's com un club catalanista, però si ho fos, donaria més importància a les coses  de casa.

I per últim, no volem mesclar política amb esport i després ens definim com a fatxes, catalanistes o el que sigui? El que sigui del Barça serà del Barça, i el que sigui de l'Espanyol serà de l'Espanyol, i a part d'això, cadascú tindrà la seva ideologia, com és lògic. Els aficionats del Sabadell som d'esquerres, i de dretes, i uns votaran a ERC, altres al PSC, altres a CiU i altres al PP, com és normal, i a IU i a tots els que vulguin. Jo conec a independentistes que són del Madrid, i al revés,  andalusos votants del PP que són del Barça...

Així que sius plau, no caiguem en els tòpics de sempre  :ostres

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 06 de Juny de 2007, 13:19:06 pm »
Estic fart ja de si pancarta per aquí, pancarta per allà. Amb aquesta pancarta es fiquen amb algú? NO. Llavors?? Que no ve al cas? Possiblement. Però és com si jo vull posar una pancarta que posi TERUEL EXISTE. Tindria alguna cosa a veure? NO. Em ficaria amb algú? Doncs no. I si algú es dóna per aludit, doncs alllà ell, però ells no diuen ELS DEL BAR$A SÓN UNS *******, simplement diuen que el Bar$a no és Catalunya, que hi ha vida més enllà del Barça, i són lliures de mostrar-la allà on volguin si no falten a ningú.

I després estem caient un altre cop en tòpics. Que al se de l'Espanyol hi ha molts que se senten espanyolistes (i no del club, sinó del país, i per no usar la paraula "fatxa") ?? Doncs si. Però també hi ha un munt que se senten catalans com els que més. El periquito aquest que tenen de mascota un dia va agafar una bandera espanyola de la part dels Brigadas i va ondejar-la per tot el camp i molta gent dels altres sectors de l'estadi el van xiular. Després va agafar una senyera i a l'altre cantó de l'estadi el van xiular. Així que ni són fatxes, ni són catalanistes, hi ha de tot, com a tot arreu.

I després, em sembla que el Barça no és precissament un club que pugui presumir de catalanisme i puguir alliçonar. Un club que té com a vicepresident un membre de la fundació FRANCISCO FRANCO i que juga la Copa Catalunya amb el tercer filial no pot ser un club catalanista. Pot vendre's com un club catalanista, però si ho fos, donaria més importància a les coses de casa.

I per últim, no volem mesclar política amb esport i després ens definim com a fatxes, catalanistes o el que sigui? El que sigui del Barça serà del Barça, i el que sigui de l'Espanyol serà de l'Espanyol, i a part d'això, cadascú tindrà la seva ideologia, com és lògic. Els aficionats del Sabadell som d'esquerres, i de dretes, i uns votaran a ERC, altres al PSC, altres a CiU i altres al PP, com és normal, i a IU i a tots els que vulguin. Jo conec a independentistes que són del Madrid, i al revés, andalusos votants del PP que són del Barça...

Així que sius plau, no caiguem en els tòpics de sempre :ostres

:ok

D´acord amb aquests plantjaments.  El dia que la política deixi de barrejar-se amb l´esport, ens entendrem tots molt millor....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
« Respondre #12 el: 06 de Juny de 2007, 13:41:28 pm »

I després, em sembla que el Barça no és precissament un club que pugui presumir de catalanisme i puguir alliçonar. Un club que té com a vicepresident un membre de la fundació FRANCISCO FRANCO i que juga la Copa Catalunya amb el tercer filial no  pot ser un club catalanista. Pot vendre's com un club catalanista, però si ho fos, donaria més importància a les coses  de casa.

I per últim, no volem mesclar política amb esport i després ens definim com a fatxes, catalanistes o el que sigui? El que sigui del Barça serà del Barça, i el que sigui de l'Espanyol serà de l'Espanyol, i a part d'això, cadascú tindrà la seva ideologia, com és lògic. Els aficionats del Sabadell som d'esquerres, i de dretes, i uns votaran a ERC, altres al PSC, altres a CiU i altres al PP, com és normal, i a IU i a tots els que vulguin. Jo conec a independentistes que són del Madrid, i al revés,  andalusos votants del PP que són del Barça...

Així que sius plau, no caiguem en els tòpics de sempre  :ostres

El barça té un vicepresident d'aquesta fundació que esmentes?? em podries dir qui és siusplau? si et refereixes al Alejandro Echeverria vas molt equivocat, aquest home no és membre de la directiva del club, ho va ser en el seu día pero el seu cunyat, el Sr. Laporta, el va fer fora.
i no va ser vicepresident..va ser responsable de la seguretat del Club. Parlem amb propietat siusplau..

I si el Barça no porta el nom de Catalunya pel món qui ho fa? el espanyol potser? (amb el nom del club ja paga..).
El barça porta la senyera a la samarreta, on porta la senyera l'espanyol? i el girona? i el Reus?
El barça en les gires d'estiu que ha fet per Asia i Amèrica ha promocionat Catalunya com a país i com a destí turístic. si aixo no és portar el nom de catalunya arreu del món..
De totes formes crec que ens estem anant del tema, tot i que no he sigut jo qui ha obert el post ni qui ha tret el tema de la catalanitat del Barça.
En quan a la pancarta si es cert que ja cansa el tema..apart crec que els hi estem donant un protagonisme a aquests nanus que la portan innecessari.
De totes formes m'agradaria veure com reaccionaria un soci del Sabadell si en el camp nou es mostrés una pancarta on posés SABADELL IS NOT CATALONIA. no tindria cap sentit oi? doncs la pancarta a la nca tampoc la té, i d'això em queixo jo i la resta d'aficionats del Barça que anem al camp del sabadell a animar al equip.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #13 el: 06 de Juny de 2007, 13:49:13 pm »
Paso de pancartes i histories rares, pero una pregunta per a tots aquests culés tan arleqquinats (qué dificil compartir el cor amb 2 equips), pero bé: El proper dissabte, fcbarcelona es jugue la lliga i el centre d´esports sabadell, la posibilitat de seguir lluitant per l´ascens. En caso de tinguer d´escollir, ¿AMB QUE ES QUEDEN?  Ells diran les dues coses, pero si no pot ser, ¿LLIGA o PLAY OFF DE SEGONA B?  Fora caretes, visca el Sabadell!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #14 el: 06 de Juny de 2007, 13:52:21 pm »
aixo s´acabaria si tothom penses mes en el sabadell que no en altres equips, si prioritcem el amor al sabadell no pasarian aquestes coses, i aixi tothom portaria banderas i pancartas del sabadell i animaria al SABADELL!!! per que el nostre club es el SABADELL!!!!! prou tonterias i centrem-nos en el play-off que prou tenim home!!!
jo no portare mai a la vida cap bandera ni escut ni pancarta amb alussio a cap altre equip que no sigui el meu EL SABADELL!!! :scut :scut i els meus colors sona aquests  :bandera  tot el demes me la porta fluixa,la pancarta es una tonteria i elscrits en contra d´equips com el barsa tambe, si gastessimm força en animar al SABADELL en lloc de criticar a barsa o a un altre equip segur que las coses ens anirien millor
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

• Entrenador
« Respondre #15 el: 06 de Juny de 2007, 14:30:57 pm »
ok resistencia ;), tal com dieu alguns , us contradieu vosaltres mateixos!!! els culers del sabadell aniran a mallorca, i punt ,sou la ***** dieu que si els culers  arlequinats pensesin nomes en el sabadell i pasesim d'aixo aniriem millor i no fariem cas, doncs dieu-me si aquests tius pensessin nomes en el sabadell , perque esmenten al barça???????????????????????????????? en una pancarta d'un equip que esta el seu primer equip a primera a un altre nivell, molt diferent ,per aixo hi ha aquesta dualitat,a sabadell hi ha gent del madrid pericus i altres equips pero tots els que van a la creu alta estan units per el nostre sabadell, i mira si la gent te estima a altres clubs pero son del sabadell benvinguts  :**** :****

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #16 el: 06 de Juny de 2007, 14:36:17 pm »
estic amb tu marc deixeu de criticar el Barça que hi ha gent del Sabadell que son del Barça home una mica de maduresa que no sou uns nens

• Entrenador
« Respondre #17 el: 06 de Juny de 2007, 14:42:24 pm »
 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 es veritat,

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #18 el: 06 de Juny de 2007, 14:49:09 pm »
estic amb tu marc deixeu de criticar el Barça que hi ha gent del Sabadell que son del Barça home una mica de maduresa que no sou uns nens

Però i què importa això? Jo puc criticar a qui vulgui sempre i quan no em fiqui amb ell, i m'és igual que el 99% de la gent amb qui estigui parlant sigui d'aquest equip. No crec que sigui cap gest d'immaduresa ni res per l'estil. Jo puc veure una cosa d'una manera i criticar-la, i potser als altres 99 no els senta bé, però és la meva manera de veure les coses, i si no em fico amb ningú, la puc expresar, que per això està la llibertat, penso jo...

I això de les gires i de més històries... realment us creieu que ho fan per promocionar Catalunya com a destí turístic??????????????? Si es fan gires és per fer calers, i si es posa una senyera de 2 centímetres a la samarreta és perquè ven, ja no perquè vengui més samarretes (que també) sinó per vendre's com a empresa, no perque sigui un club catalanista o jo que sé quines coses es van dient. Perquè no oblidem que els clubs no són altra cosa que empreses.

I un apunt més, el fundador del Barça, que vosaltres li dieu Joan, es diu Hans Gamper, i és suís. I durant la primera dècada els jugadors del Barça eren tots extrangers. L'Espanyol, per la seva banda, va ser fundats per catalans i hi jugaven els universitaris de la zona ;)

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #19 el: 06 de Juny de 2007, 14:57:01 pm »
lo de ayer es dejar en ridiculo a la gente de sabadell ke kiere al barça, estando ahi en contra del barça i animando al español kluando destrozaron toda akella zona de la noca creu alta, esta gente son buena gente pero ayer ke kieres ke te diga *** ***** **** ***** kreo ke se las merecian!

saludos :beer2
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2007, 23:18:15 pm per WebTeam SBD »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros