Autor Tema: Barcelona is not catalonia  (Llegit 19659 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: continua la provocacio
« Respondre #40 el: 06 de Juny de 2007, 20:45:04 pm »
Estic fart ja de si pancarta per aquí, pancarta per allà. Amb aquesta pancarta es fiquen amb algú? NO. Llavors?? Que no ve al cas? Possiblement. Però és com si jo vull posar una pancarta que posi TERUEL EXISTE. Tindria alguna cosa a veure? NO. Em ficaria amb algú? Doncs no. I si algú es dóna per aludit, doncs alllà ell, però ells no diuen ELS DEL BAR$A SÓN UNS *******, simplement diuen que el Bar$a no és Catalunya, que hi ha vida més enllà del Barça, i són lliures de mostrar-la allà on volguin si no falten a ningú.

I després estem caient un altre cop en tòpics. Que al se de l'Espanyol hi ha molts que se senten espanyolistes (i no del club, sinó del país, i per no usar la paraula "fatxa") ?? Doncs si. Però també hi ha un munt que se senten catalans com els que més. El periquito aquest que tenen de mascota un dia va agafar una bandera espanyola de la part dels Brigadas i va ondejar-la per tot el camp i molta gent dels altres sectors de l'estadi el van xiular. Després va agafar una senyera i a l'altre cantó de l'estadi el van xiular. Així que ni són fatxes, ni són catalanistes, hi ha de tot, com a tot arreu.

I després, em sembla que el Barça no és precissament un club que pugui presumir de catalanisme i puguir alliçonar. Un club que té com a vicepresident un membre de la fundació FRANCISCO FRANCO i que juga la Copa Catalunya amb el tercer filial no  pot ser un club catalanista. Pot vendre's com un club catalanista, però si ho fos, donaria més importància a les coses  de casa.

I per últim, no volem mesclar política amb esport i després ens definim com a fatxes, catalanistes o el que sigui? El que sigui del Barça serà del Barça, i el que sigui de l'Espanyol serà de l'Espanyol, i a part d'això, cadascú tindrà la seva ideologia, com és lògic. Els aficionats del Sabadell som d'esquerres, i de dretes, i uns votaran a ERC, altres al PSC, altres a CiU i altres al PP, com és normal, i a IU i a tots els que vulguin. Jo conec a independentistes que són del Madrid, i al revés,  andalusos votants del PP que són del Barça...

Així que sius plau, no caiguem en els tòpics de sempre  :ostres

:oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: totalment d'acord Adry.
Jo no entenc com encara es parla del tema ni entenc com s'els critica per anar a favor del Espanyol. Jo tmb anava a favor de l'Espanyol, perq? perq el Barça em cau malament no hi ha més. He que molts culés quan juga el Madrid van a favor del contrari encara q sigui el Besiktas turc o el Grashoppers? doncs a mi em passa el mateix amb Barça i Madrid vull q perdin hasta en els torneig de futbol 7 que donen al Plus i per això no crec q s'hagi d criticar.
A més, ahir no la van penjar la pancarta, la van treure alguna vegada, suposo q per a no jugar-se la integritat física, deixeu a cadascú q faci el q li dongui la gana, uns disfruten cridant **** ESPAÑOL  Y ADIOS A LA UEFA  altres **** BARÇA ******* y LIVERPOOL LIVERPOOL! y altres porten les pancartes q volen.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 06 de Juny de 2007, 20:55:20 pm »
En mi opinion la pancarta esa no pinta nada, pero tampoco insulta a nadie, aunk hay k ser mas friky aun llevarla ayer al campo donde podria haber tenido problemas (k no deberia, pero hay de todo). Y en el tiempo k llevo llendo a la Nova Creu Alta e visto tantas cosas k no pintaban nada y nunca se le ha dado tantas vueltas como se le esta dando a esta insignificante pancarta. Y para los cules...en vuestro campo teneis tambien cada pancarta k me vais a decir k no es lo mismo, pero la de CATALUNYA IS NOT SPAIN (cuando juega la seleccion catalana y hasta diria k el barsa) os recuerdo k al camp nou tambien hay muxos k van y se sienten catalanes y españoles, eso tambien os parece bonito?  :snore:

Es muy distinto..lo de CATALUNYA IS NOT SPAIN es un frase que refleja el sentimiento independentista que tiene mucha gente y no solo seguidores del Barça. pero lo q dice la pancartita q refleja? a kien representa? a los freakis q la llevan y ya esta..aparte q la frase en si no tiene ningun sentido, cojas x donde la cojas

Entonces estas a favor de esa pancarta y en contra de la otra? Pues yo creo k viene siendo lo mismo, para empezar las 2 no dicen ninguna verdad, una puede provocar a los cules y la otra a los k estan en contra de la independencia de cataluña, vale k una pancarta representa a 2 o 3 frikis (aunk tambien te digo k asi piensa bastante gente, lo k pasa k tampoco se manifiestan xD) y la otra pancarta representa a muxa mas gente. I bueno luego el tema mezclar deporte con politica k a viene siendo habitual  :ko

Y me vuelvo a remitir de k esa pancarta se le esta dando mil vueltas cuando han habido muxas otras cosas en el campo de futbol k no tenian ningun sentido y k seguro k han sentado mal como esta sentando de mal a los cules esa pancarta...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #42 el: 06 de Juny de 2007, 21:04:16 pm »
allí has estado fino Salinasssssssssssss ssss!!! tantas pancartas que hay a veces q no tienen nada q ver con el fútbol... en fin, además será lo mismo la bandera de CATALONIA IS NOT SPAIN que la de BARÇA IS NOT CATALONIA, las dos pueden parecer igual de "provocadoras" y creo q bastante mas la primera para los q no se sienten independentistas evidentemente.
Haber yo creo q eso es cada uno nose, yo ayer ni me vestí del Sabadell para q no pudiera parecer q iba d blanquiazul y a favor del Español y hay otros q les da igual todo y se la juegan llevando pancartas sin pensar q alguien puede meterse con él, pero q ya digo eso es cada uno, es lo q dice el sr. Jos por eso q la pancarta la llevan 2-3 frikies pero hay bastante gente q piensa así como es normal.

Lo que me hizo gracia ayer es q cuando los culés del Gol Norte  cantaban pu... Español en el inicio del partido nadie decia nada y cuando lo hacian al revés los del Español tenia gente detrás q decian... " mira mira només fan q insultar aquests del Español.." está claro q cada cual ve lo q le da la gana y creo q de santitos no hay ni en un lado ni en el otro. :ko

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #43 el: 06 de Juny de 2007, 21:04:58 pm »
avui , acabo de veure com continuen fent el payaso, treient la famosa pancarteta, barça is not catalunya,continuen provocant avui hi havia molt gent de sabadell simpatitzants del barça, preguntantse perque no son benvinguts al estadi, em deien el diumenge vaig venir a veure el sabadell amb el mallorca, i pensu que com afeccionat dels dos equips catalans l'equip de la meva ciutat i el barça no entenc perque creen antipaties amb els culers de sabadell que estimem el sabadell, gaire casi tots els culers de sabadell de la penya blaugrana van asiduament a l'estadi i no ententen aquesta payasada,ademes si alguns ho veieu be, el que ja no es pot aguantar es veure que a part de les pancartetes tambe treien banderes del sabadell con si representessin la nostra aficio,aixo no pot ser es una burrrada,es posicionava, amb l'altra aficio que an trencat valles del camp,i al carrer tirant pedres als cotxes i arrencant senyeres del seus propis seguidors pericus,els del barça incluits els boixos sortien trankils i tots el comentaris eren a veure si pujeu o amb aquest estadi no podeu estar a tercera, si cadascu fes una pancarta perque els equips ens perjudiquen, posaria una de la grama is not catalunya,el figueres,el badalona perque recordeu els anys de putades dels propis equips catalans , jo pensu que el que si es arlequinat i cule, el diumenge si el sabadell necesita anims van abans a la creu alta o el espanyol l'any pasat tambe que ens van machacar sense jugarse res, cada cop que trepitjen l'estadi fan destroses,
al meu fons no es veuen banderes extrañes perque aquest any controlem mes a la gent que es posa alla i penja la seva bandera,i estic donant la meva opinio personal sense representar ningu ,com que sempre ataqueu pel mateix lloc, salutacion a la filla del presi que es millori , fora la pancarteta ridicula, frikis totals :**** :****

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #44 el: 06 de Juny de 2007, 21:26:16 pm »
Paso de pancartes i histories rares, pero una pregunta per a tots aquests culés tan arleqquinats (qué dificil compartir el cor amb 2 equips), pero bé: El proper dissabte, fcbarcelona es jugue la lliga i el centre d´esports sabadell, la posibilitat de seguir lluitant per l´ascens. En caso de tinguer d´escollir, ¿AMB QUE ES QUEDEN?  Ells diran les dues coses, pero si no pot ser, ¿LLIGA o PLAY OFF DE SEGONA B?  Fora caretes, visca el Sabadell!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Con las dos, que uno gane la liga y nuestro CES que pase la eliminatoria, y digo yo ¿por qué no pueden ser las dos cosas? ¿Qué motivo hay para escoger una u otra?
Y sobre la pancarta que ya cansa mi idea sobre el tema es que este o estos individuos no son del CE Sabadell FC., utilizan el equipo para mostrar sus ideas y convicciones políticas, porque no creo que vayan a la Plaza de San Roc  a todas horas a exponerla en las inmediaciones ya que tanto le molesta la expresión contraria.
                                                                 :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #45 el: 06 de Juny de 2007, 22:19:01 pm »
parleu de tonteries...

BARÇA IS NOT CATALONIA

pues bueno, es cert. el barça no és catalunya, catalunya és molt més que el barça: és l'espanyol, és el nàstic de tarragona, és la santboiana, és el bàsquet manresa, és la ue figueres, és l'europa, és el terrassa, és el sant andreu, som el sabadell...  i aixó només esportivament parlant.

crec que el cartell no es gens desafortunat. símplement mostra un cansament vers el gran problema esportiu dels catalans: la centralitat esportista en favor al fb barcelona. no pot ser que el millor club català de fútbol, bàsquet, hocquei patins, handbol...  sigui el barça. crec que per que hi hagi il·lusió en un país (catalunya) cal que aixó es reparteixi una miqueta. si mirem els esports és una vergonya: més del 50% parla del barça, i no és just.

cada dia crec més que aquestta pancarta (ahir només hi havia la de sempre al camp) és justificada. en ella, no es llegeix cap despropòsit vers els club blaugrana, és una simple reivindicació de que els demés existim i mereixem ajut de les diferents institucions, ja siguin públiques o privades. recordeu que, els barcelonistes seran molt arlequinats peró...  quants d'aquets seran socis del sabadell (o del terrassa o de qui sigui) o vindran al nostre estadi a veure un partit a mitja lliga? per a ells abans va el barcelona, i ja els va be l'status amb el que avui és definit l'esport català.

conec dos directius blaugranes, i quan parlo amb ells sobre aquest tema es per veure la sobèrbia que ténen i el poc respecte amb la resta. son ells i només ells. jo, personalment estic preparant una web que va en línia a aquesta reivindicació per que...  ja està be de tant barça !!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #46 el: 06 de Juny de 2007, 22:32:03 pm »
Senyors... provocacions? No es provocacio que el Barça s'autoabanderi estandard i representant de Catalunya per tot arreu? O no heu anat mai per les Espanyes i us han dit: Ah? Tu eres catalan? Entonces eres del Barça no? O no heu parlat mai amb un culé i li heu dit que no us agrada el barça i us ha titllat d'anticatalanista? Que passa? Que nomes pots ser català si ets del Barça... senyors el Barça representava Catalunya en l'època del franquisme perque era lunic club català a l'èlit on anant al seu camp podies mostrar el teu sentiment català perque estava prohibit a qualsevol altre lloc... quan el franquisme va acabar... el Barça va passar a ser un equip català com qualsevol altres... com el Sabadell, com el Terrassa, com l'Espanyol, com el Balaguer i com el Sant Joan de Vilatorrada! I allò de que són més que un club... ve pel mateix... son mes que un club, perque en l'època franquista era una expressió política contra la repressió... una vegada acabat el franquisme son un club com qualsevol altre, com el RACC, com l'At. Terrassa de hoquei, com el CN Sabadell o com Les Franqueses Asociación de Petanca.

La pancarta la trobo encertada totalment, comparteixo el seu significat i l'aplaudeixo.. si l'enteneu com s'ha d'entendre... es una resposta als culés que volen dir que només ets català si ets del Barça... per això BARÇA IS NOT CATALONIA... usease: El Barça no és Catalunya. El Sabadell tambe es Catalunya, i l'Europa, i el Lleida, i el Nàstic, i l'Amposta.

Si us ho agafeu com una provocacio us equivoqueu, ja que es la resposta a una provocacio prèvia o a una actitut prepotent dels culés. Preneu-vos-ho com vulgueu.

Jo he anat al Mini, i he sortit escridassat al crit de: NO SON CATALANS, SON FILLS DE ****!

Qui provoca a qui?

ferni20

• Visitant
« Respondre #47 el: 06 de Juny de 2007, 22:32:32 pm »
kitanovsky si fossis noia m'enamorava de tu  :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: com sempre dic ... un 10 als teus missatges!!!!!  :dance

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #48 el: 06 de Juny de 2007, 23:09:25 pm »
kitanovsky si fossis noia m'enamorava de tu  :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: com sempre dic ... un 10 als teus missatges!!!!!  :dance

possa't perruca nena... !!

jeje :visca

ferni20

• Visitant
« Respondre #49 el: 06 de Juny de 2007, 23:16:50 pm »

possa't perruca nena... !!

jeje :visca

jajajajaj no home, pero q ja és difícil trobar algú q en política i futbol i estiguis pràcticament d'acord amb tot el q diu, apart q sóc un admirador dels q fem grans parrafades i no 2 línies mal escrites jeje.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #50 el: 06 de Juny de 2007, 23:19:56 pm »
A veure a veure... crec que pel dieu alguns, m'he perdut algun canvi de "normes" per poder ser del Sabadell i poder anar a l'estadi, no?

Ara esta prohibit portar una pancarta que posi FAR$A IS NOT CATALONIA?? i aixo des de quan??  :o I aixo es provocar?? provocar que?? Vinga home... aqui el que tindrem de fer es començar a mirar dni's a veure qui es el mes criu, eh?? Quines tonteries redeu...

Si volen posar la pancarta que la posin, que com a ARLEQUINATS que son, tenen el seu dret i si algu vol posar ASI, ASI GANA EL MADRIT, que tambe la posi no us fot!! que a algu li molesta? doncs lo mes facil es no fotre-li cas i passar d'ella. Nomes faltaria que en la NCA no es pogues expressar opinions!! senyors: aixo de prohibir el que a un (i qui diu un, diu 10, 100 o 1000) no li agradi li diuen en alguns llocs TOTALITARISME, eh? ciudadin els que aneu tan de democrates pq diria que aixo no funciona aixi eh...

Tambe, pel que diuen alguns, sembla ser que si ets del sabadell no pots anar a veure l'espanyol per fotre al far$a... i aixo? de quina enciclopedia ho heu tret? de quin Reial Decret estem parlant?? alucino... i alguns del que ho han dit resulta que son els que tan s'omplen la boca dient d'anar a terrassa per animar a l'equip rival... veure per creure: Jo si pero tu no... a que em sona aixo?

Tambe, crec o suposo, que deuen ser el que tambe ens han 'suggerit' no animar al sabadell amb senyeres pq total, que hi pinta una senyera en un camp de futbol oi? No mesclem politica oi?? clar, clar... clarissim que si, vaja... que lo millor seria fotre'ns un rentat de cervell a tots i reprogramar-nos nomes i exclussivament del sabadell, no? fora sentiments i fora opinions personals! tots hem de pensar el mateix!! Uniformitat si senyors!! Doncs lamento comunicar que de senyeres a la NCA sempre s'en han vist i us recordo que el mes facil per alguns es que, si t'han prohibit la teva, intentis fer-ho amb les demes...

Que no que no, que no anem be companys... ara 'provoca' una pancarta, dema 'provocara' venir amb una samarreta, ahir 'ja provocaba' la senyera... i dema pasat, que us provocara i intentereu prohibir?? Amb lo facil que es pasar d'ella...

Fatal tu  :exxxx
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 06 de Juny de 2007, 23:23:27 pm »
Tambe, crec o suposo, que deuen ser el que tambe ens han 'suggerit' no animar al sabadell amb senyeres pq total, que hi pinta una senyera en un camp de futbol oi? No mesclem politica oi??

Home, anar a veure un  :scut-Manresa amb una senyera... a qui animes?

Contra el Mallorca, crec que si que era lògic portar-ne alguna.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #52 el: 06 de Juny de 2007, 23:36:58 pm »
Pues no va a dar vueltas la pancarta... Haber voy a dar mi punto de vista. Yo NO entiendo la pancarta como una provocación, la entiendo como una opinión de un grupo de personas sobre el intento de centralización del barça como principal y unico club de catalunya, opinión en la que yo tampoco estoy de acuerdo pero la entiendo porque pienso que el barça, nos guste o no, es un club mayoritario en catalunya, pero bueno eso ya eso otro debate.

Yo hago una comparación a nivel mas reducido entre el Sabadell los demás clubes de la ciudad. Los equipos de barrio de Sabadell, por ejemplo pueden pensar que los medios de comunicación sólo hablan del Centre d'Esports, que tenemos un programa de una hora semanal en la televisión local que unicamente habla del sabadell, que el diari de sabadell dedica cada dia una pagina entera para nosotros y de ellos nunca hablan, que si RS....... entonces que pasaría si un día vamos al campo del Sabadell Nord y nos encontramos una pancarta que dice "EL CENTRE D'ESPORTS NO ES SABADELL" pues vale ¿y?... yo no me sentiría provocado porque entiendo que puedan estar molestos pero esque el C.E.S. es el club más representativo de la ciudad y es normal que sea al que le dediquen más tiempo los medios de comunicación. Pues lo mismo pasa con el barça y los demás clubes catalanes.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #53 el: 06 de Juny de 2007, 23:47:27 pm »
buaaa yo flipo ferni y los del gol sud todo el rato **** barça y **** catalunya,entonces que cada uno se traiga sus pancartas de sus antipatias y venga  viva la vida ,por esa regla de tres podria poner  .... pancarta friki is not en la creu alta porque no representan a los arlequinados esa pancarta no pinta nada , ademas mucha gente a visto a uno de ellos  celebrando ligas del barça preguntar por ahi,esa pancarta es una clara alusion politica, dejemoslo porque todo el mundo kiere tener razon, por cierto los que vais con el espanyol , recordad en la caixa las banderas robadas, i los terrassa terrassa, aaaaaaaaaah y los destrozos ayer en el estadi i las piedras a coches aparcados,
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #54 el: 06 de Juny de 2007, 23:48:42 pm »
Em fa gracia veure com es demana "llibertat d'expressió" però que alhora si una cosa et molesta "hagis de passar d'allò i no dir res al respecte"  :ejem Precisament el poder fer akest comentari és la llibertat d'expressió (i sempre dic el mateix, SEMPRE que hi hagi respecte cap als altres). I segueixo dient el mateix, no entenc encara que alguns us tankeu en banda i no entengueu que a alguns els pugui molestar la famosa pancarteta, és que només vosaltres podeu tenir raó? Parleu de llibertat i al cap i a la fi intenteu tancar la boca dels altres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #55 el: 06 de Juny de 2007, 23:59:25 pm »
p*** catalunya? NADIE cantó es!!!!! si un caso se cantó, sin culés visca cataluña!!!! pero nada más...no inventeis porfavor y tireis más m***** donde n la hay, porque de que serviría entonces que cantasen el famoso "se creen muy catalanes y un suïzo los fundó..."...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #56 el: 07 de Juny de 2007, 00:08:37 am »
buaaa yo flipo ferni y los del gol sud todo el rato p*** barça y p*** catalunya,entonces que cada uno se traiga sus pancartas de sus antipatias y venga  viva la vida ,por esa regla de tres podria poner  .... pancarta friki is not en la creu alta porque no representan a los arlequinados esa pancarta no pinta nada , ademas mucha gente a visto a uno de ellos  celebrando ligas del barça preguntar por ahi,esa pancarta es una clara alusion politica, dejemoslo porque todo el mundo kiere tener razon, por cierto los que vais con el espanyol , recordad en la caixa las banderas robadas, i los terrassa terrassa, aaaaaaaaaah y los destrozos ayer en el estadi i las piedras a coches aparcados,

yo e ido al mini un monton de veces y a veces con el mark , bascu etc y jamas se an metido con nosotros al campo del espanyol siempre hemos tenido jaleo y un partido de copa catalunya entre europa y espanyol cuando yo y unos amigos ibamos a salir con la pancarta de frente arlequinado cuando existia esa penya aun vinieron 5 o 6 con parches del espanyol y nos la quitaron y mazo de veces en el campo del espanyol decirnos el sabadell es una m***** viva españaa y viva el terrassa
visca el sabadell

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #57 el: 07 de Juny de 2007, 00:11:49 am »
Escolta Birri... jo entenc perfectament que aquesta pancarteta pugui molestar a un, 10 o 100 ja que per aixo es fan, pensa lo soso que seria fer pancartes per posar algo tipus AVUI M'HE LLEVAT A LES 8... i es que, normalment eh, una pancarta es un acte revindicatiu (o com carai s'escrigui!) per queixar-se d'algo.

A mes... trobo be que a algu li molesti un troç de roba blanca amb lletres pel mitg, pq a mi, curiositats de la vida, em molesten i m'irriten molt els jerseis vermells... a que no ho sabies? a que no ho has notat? aixo deu ser pq no m'hi encarat mai amb ningu amb jersei vermell ni he escrit 100 i un post queixant-me dels frikis (pq ho dic jo) que porten jersei vermell ni 'recomanant' a la gent que no vingui a l'estadi amb jersei vermell... pq entenc que, si tots em de vigilar les manies de l'altre, de no 'provocar-lo' amb el meu jersei blau o el d'aquell senyor verd, potser acabariem entrant tots en pilotes, no? s'enten?

Tancar la boca? a qui? que he dit jo? no vulguis malinterpretar les meves paraules ni agafar-les fora de context amic... crec que el meu missatge es molt clar i que el rerafons senzill per a qui no ho hagi entes, es senzillament DEIXEU DE LINXAR PUBLICAMENT UNA FORMA DE PENSAR... potser aixi s'enten mes.

:mmmm
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2007, 21:34:51 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #58 el: 07 de Juny de 2007, 00:50:00 am »
Tambe, crec o suposo, que deuen ser el que tambe ens han 'suggerit' no animar al sabadell amb senyeres pq total, que hi pinta una senyera en un camp de futbol oi? No mesclem politica oi?? clar, clar... clarissim que si, vaja... que lo millor seria fotre'ns un rentat de cervell a tots i reprogramar-nos nomes i exclussivament del sabadell, no? fora sentiments i fora opinions personals! tots hem de pensar el mateix!! Uniformitat si senyors!! Doncs lamento comunicar que de senyeres a la NCA sempre s'en han vist i us recordo que el mes facil per alguns es que, si t'han prohibit la teva, intentis fer-ho amb les demes...

Doncs mira, potser si k faria falta un rentat de cervell, amb lo be k estariem tots amb nomes banderas del sabadell, pk el ki va al camp del sabadell va a animar al sabadell i res mes. Ja se k ets lliure de portar el k volguis al camp, pero k vols k et digui, quant no te sentit portar una cosa k no toca...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #59 el: 07 de Juny de 2007, 01:10:00 am »
X FAVOR..NO HAGAIS MAS EL ********** CON ESTE TEMA YA...ES QUE NO VEIS QUE SIEMPRE VAIS A LO MISMO?mark..encigalat..es tar por el equipo y dejaros de tonterias *****..es que parece mentira...mark..si te lo tomas como una provocacion...y encigalat no se lo toma así..no llegareis a ningun puerto..mark eres mi amigo..ignórala..pa sa de la pancarta...encigala t..esta bien que tengas tus ideales,tus pensamientos..tus motivos incluso..pero por favor..pasar ya..
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2007, 09:05:10 am per X-Men Tempesta »
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.