A veure a veure... crec que pel dieu alguns, m'he perdut algun canvi de "normes" per poder ser del Sabadell i poder anar a l'estadi, no?
Ara esta prohibit portar una pancarta que posi FAR$A IS NOT CATALONIA?? i aixo des de quan??
I aixo es provocar?? provocar que?? Vinga home... aqui el que tindrem de fer es començar a mirar dni's a veure qui es el mes criu, eh?? Quines tonteries redeu...
Si volen posar la pancarta que la posin, que com a ARLEQUINATS que son, tenen el seu dret i si algu vol posar ASI, ASI GANA EL MADRIT, que tambe la posi no us fot!! que a algu li molesta? doncs lo mes facil es no fotre-li cas i passar d'ella. Nomes faltaria que en la NCA no es pogues expressar opinions!! senyors: aixo de prohibir el que a un (i qui diu un, diu 10, 100 o 1000) no li agradi li diuen en alguns llocs TOTALITARISME, eh? ciudadin els que aneu tan de democrates pq diria que aixo no funciona aixi eh...
Tambe, pel que diuen alguns, sembla ser que si ets del sabadell no pots anar a veure l'espanyol per fotre al far$a... i aixo? de quina enciclopedia ho heu tret? de quin Reial Decret estem parlant?? alucino... i alguns del que ho han dit resulta que son els que tan s'omplen la boca dient d'anar a terrassa per animar a l'equip rival... veure per creure: Jo si pero tu no... a que em sona aixo?
Tambe, crec o suposo, que deuen ser el que tambe ens han 'suggerit' no animar al sabadell amb senyeres pq total, que hi pinta una senyera en un camp de futbol oi? No mesclem politica oi?? clar, clar... clarissim que si, vaja... que lo millor seria fotre'ns un rentat de cervell a tots i reprogramar-nos nomes i exclussivament del sabadell, no? fora sentiments i fora opinions personals! tots hem de pensar el mateix!! Uniformitat si senyors!! Doncs lamento comunicar que de senyeres a la NCA sempre s'en han vist i us recordo que el mes facil per alguns es que, si t'han prohibit la teva, intentis fer-ho amb les demes...
Que no que no, que no anem be companys... ara 'provoca' una pancarta, dema 'provocara' venir amb una samarreta, ahir 'ja provocaba' la senyera... i dema pasat, que us provocara i intentereu prohibir?? Amb lo facil que es pasar d'ella...
Fatal tu