Autor Tema: Quique destituido en el valencia  (Llegit 1421 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Quique destituido en el valencia
« el: 29 de Octubre de 2007, 11:41:27 am »
Despues de la tragedia de ayer en sevilla, a las tres de la madrugada se han cargado a quique.

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/valencia/es/desarrollo/1051442.html

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: Quique destituido en el valencia
« Respondre #1 el: 29 de Octubre de 2007, 14:31:19 pm »
Jo vec que posaran Mourinho en aquest Valencia!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Ferni

• Visitant
« Respondre #2 el: 29 de Octubre de 2007, 15:10:47 pm »
doncs fa molta oloreta a Mourinho eh! sí sí.

La veritat es q el Valencia necessitava un canvi d'entrenador fa bastant temps.
El Valencia no es un equip com el Sevilla,Depor,at. Madrid, q representa q han funcionat durant un període X d temps i q llavors passa  a ser un equip normalet.
El Valencia és un equip pràcticament obligat a estar a dalt, i competidor de lliga amb Madrid i Barça. És un club  q té q estar sempre allà esperant a tenir la oportunitat d q els 2 grans d'Espanya estiguin fluixets i llavors ells marcar-se com a objectiu guanyar la lliga. Dit d'una altre manera tindria q ser el 3º club d'Espanya, molt per sobre de Sevilla, Zaragoza, Villarreal....

També el Valencia és un equip q a madurat moltíssim en els últims anys dintre de les competicions europees, participant en vàries edicions i arrivant dos anys seguits a la final de Champions i aconseguint una Copa de la Uefa.

Resumint, q un equip com el Valencia no pot permetre's  quedar eliminat a la lligueta d Champions ( q és el q acabaria passant si segueixen tal com estan ara) i estant per sota de la tercera- quarta  posició en lliga perdent d la manera q ho van fer el passat diumenge, o a casa contra l'Espanyol.

En fi... a veure qui arriva ara. Tmb cal dir q el Valencia aquest estiu no s'ha reforçat lo suficient com per a poder competir amb Barça i Madrid. Això sumat a la marxa d'Ayala, el mal moment d forma d Cañizares, el qual li van marcar dimecres passat en Champions dos gols realment patétics i el desastre de president que té, doncs passa el q passa.... :xupet

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #3 el: 29 de Octubre de 2007, 16:20:11 pm »
Era de esperar, la verdad... Quique no ha logrado nada para entrenar a un grande. Además, le pierde su falta de humildad y el no saber tragarse el orgullo muchas veces.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 29 de Octubre de 2007, 16:28:24 pm »
A mi no es que me guste especialmente su forma de ser pero lo encuentro demasiado prematuro, van cuartos a 4 puntos del lider, vamos que no es una catastrofe. sea quien sea el proximo mister, en 3 meses volveremos a escuchar en Mestalla el himno oficial del Valencia .. X vete ya !! X vete ya !! X vete yaa !! lalalalaaa  :laugh: :laugh:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #5 el: 29 de Octubre de 2007, 16:32:33 pm »
A mi no es que me guste especialmente su forma de ser pero lo encuentro demasiado prematuro, van cuartos a 4 puntos del lider, vamos que no es una catastrofe. sea quien sea el proximo mister, en 3 meses volveremos a escuchar en Mestalla el himno oficial del Valencia .. X vete ya !! X vete ya !! X vete yaa !! lalalalaaa  :laugh: :laugh:

No, si bien posicionados estaban... Pero que algunos partidos los han ganado "in extremis" (caso del Valladolid), y en otros han perdido haciendo el ridículo (Rosenborg, con enorme cantada de Cañete)... La gran cagada del Valencia fue dejar que se fuera Benítez  :ostres

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #6 el: 29 de Octubre de 2007, 19:47:29 pm »
Doncs jo no n'estaria tan segur. Segons sembla el que té més numeros per anar a Mestalla és el campió del món Marcello Lippi.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Ferni

• Visitant
« Respondre #7 el: 29 de Octubre de 2007, 20:09:12 pm »
Doncs jo no n'estaria tan segur. Segons sembla el que té més numeros per anar a Mestalla és el campió del món Marcello Lippi.

doncs penso q Mourinho podria fer un equip subcampió de lliga amb el Valencia però q amb Lippi el Valencia pot fer un equip capaç d lluitar per a tots els títols apessar q la plantilla sigui curta desde lmeu punt d vista i no es pugui comparar per a res amb Madrid i Barça, però q ojo q el Lippi amb poca cosa et fa un equip campió ja ho vau veure al Mundial: Grosso, Materazzi, Perrota... campions del món.

Apart, el Valencia és l'equip italià de la lliga espanyola en quan a futbol, i amb aquest míster els 1-0 i 0-1 serien frecuents jeje, però q jugar a la italiana és la única manera d poder guanyar una lliga a Espanya si no ets Barça o Madrid. el futbol espectacle només es pot fer amb grans estrelles com els dos grans, els equips limitadets ha nd buscar altres alternatives.
« Darrera modificació: 29 de Octubre de 2007, 20:47:50 pm per Ferni »

antcarcer

• Visitant
« Respondre #8 el: 29 de Octubre de 2007, 20:28:04 pm »

doncs penso q Mourinho podria fer un equip subcampió de lliga amb el Valencia però q amb Lippi el Valencia pot fer un equip capaç d lluitar per a tots els títols apessar q la plantilla sigui curta desde lmeu punt d vista i no es pugui comparar per a res amb Madrid i Barça, però q ojo q el Lippi amb poca cosa et fa un equip campió ja ho vau veure al Mundial: Grosso, Materazzi, Perrota... campions del món.

De acuerdo con lo que dices de Lippi, Ferni pero la afición del Valencia es muy exigente, y si los resultados no acompañan desde el principio, con el sistema de juego de Lippi, no durará ni a navidad :beer2

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #9 el: 29 de Octubre de 2007, 20:33:07 pm »
Que fichen a Capello... Se aburrirán, pero seguro que ganarán algo  :laugh:  :beer2

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #10 el: 29 de Octubre de 2007, 20:37:06 pm »
be...ara ja tenim on escollir en el cas que es produis una desgracia...

quique sanchez-flores o jose mourinho
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #11 el: 30 de Octubre de 2007, 11:22:57 am »
Coge fuerza el fichaje de Ronald Koeman por el Valencia, el hombre va como loco por fichar por uno grande :beer2

http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20071030/noticia_53406684019.html

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #12 el: 31 de Octubre de 2007, 14:37:56 pm »
Ya han fichado a Ronald Koeman , a ver como le va  :mmmm
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #13 el: 27 de Gener de 2008, 23:25:40 pm »

solo comentar que quedaban 2 dias para los 3 meses  y en Mestalla se escucho esta tarde la cancion de Koeman vete ya xDDD esta vez les doy la razon despues de la que tiene liada ahi, pero lo de querer echar a entrenadores en el Valencia es algo increible  ;D
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #14 el: 29 de Gener de 2008, 20:57:24 pm »
Hola soy Quique  y solo quiero decir que me estoy partiendo de la risa desde que me fui del valencia  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:   AUPA KOEMAN   :xin-xin  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #15 el: 29 de Gener de 2008, 23:04:06 pm »
ya, si se te ha visto por urgencias en Valencia...ingresas te con la mandibula desencajada, no???

diagnostico: mandibula rigida y desencajada por un acceso de carcajadas incontrolables...
tratamiento : no leer el marca, no escuchar la cope, y no acercarse a mas de 3 km de Mestalla en dia de partido, más cerca se oye a los aficionados gritar...
Millor Moderadora Forera Novell