Autor Tema: Visita dels reis a Ceuta i Melilla  (Llegit 8241 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

GUILLERMO

• Visitant
Re: Visita dels reis a Ceuta i Melilla
« Respondre #20 el: 07 de Novembre de 2007, 22:44:28 pm »
y que mas da lo que haga el rei ? digamos lo que digamos no canviara nada si no se pone todo el mundo de acuerdo. asi que que haga lo que le salga de los coones ahora mientras que puede, por si acaso

Ferni

• Visitant
« Respondre #21 el: 07 de Novembre de 2007, 22:55:33 pm »

passi el que passi...

espero que aquest país -es que tant em fotria espanya, catalunya o europa- faci rebentar la monarquia i a tota aquesta basura que viu del cuento. sobretot gent com la duquesa d'alba em sobra. qui volgui garrofes que se les curri !!

menys reis i menys vagos !

I pots estar ben segur que "les garrofes" se les ha currat.

Tú per edat recordaràs el 23 de Febrer de 1.981....  On eren els "grans campions" de la democràcia que ara treuen tant pit;   tirats a terra i amagats a l´escó com conills.  On era el Rei ?.  Doncs "treient les castanyes del foc".  Em diràs que si ja ho sabia, que si va dubtar, etc, etc., però els fets són els que són i les conseqüències de la seva actuació estan molt clares.

De la mateixa manera, a l´any 1975, després de la mort de Franco, sort n´hi va haver del Rei.  ¿Què et penses que hagués passat sinó?.  Possiblement res de bo; una autèntica "olla de grills" amb els dos extrems fotuts al carrer.  Qui ho hagués moderat això?  ¿Carrillo?, ¿Blas Piñar?.   La seva actuació va ésser decissiva en aquell moment i Catalunya i Espanya en conjunt van poder tirar endavant la transició no exclusivament gràcies al Rei però si amb una quota de participació interior.

Analitzem les coses amb rigor històric i no només seguint "modes mediàtiques" ¡¡¡¡

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 més clar no es pot explicar... el q passa q és molt fàcil criticar les coses sense sapiguer.

Jo no sóc monàrquic ni anti-monàrquic i reconec q ara mateix la figura d'un rei pot resultar sobrant, però q sempre va bé tenir algú per sobre del govern ( i més amb el govern q tenim) per molt q aquest algú, no faci gran cosa....
Apart, q qualsevol persona amb una mica d rigor históric sabrà q la presencia del rei un cop va morir Franco va ser fundamental.

Només cal veure les "pintes" dels personatges q es dediquen a cremar fotos del reI per a veure q no tenen massa idea de història....
A veure quina gràcia els faria q cremessin pels carrers una foto del seu pare a aquesta colla de vagos! aquest són igual o més vagos q el rei i la duquesa de Alba junts.....

Si n'hi ha molta d gent vivint del cuento, mare meva.. el q passa q uns surten a la tele i els altres no.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 08 de Novembre de 2007, 16:04:41 pm »

passi el que passi...

espero que aquest país -es que tant em fotria espanya, catalunya o europa- faci rebentar la monarquia i a tota aquesta basura que viu del cuento. sobretot gent com la duquesa d'alba em sobra. qui volgui garrofes que se les curri !!

Tú per edat recordaràs el 23 de Febrer de 1.981....  On eren els "grans campions" de la democràcia que ara treuen tant pit;   tirats a terra i amagats a l´escó com conills.  On era el Rei ?.  Doncs "treient les castanyes del foc".  Em diràs que si ja ho sabia, que si va dubtar, etc, etc., però els fets són els que són i les conseqüències de la seva actuació estan molt clares.

De la mateixa manera, a l´any 1975, després de la mort de Franco, sort n´hi va haver del Rei.  ¿Què et penses que hagués passat sinó?.  Possiblement res de bo; una autèntica "olla de grills" amb els dos extrems fotuts al carrer.  Qui ho hagués moderat això?  ¿Carrillo?, ¿Blas Piñar?.   La seva actuació va ésser decissiva en aquell moment i Catalunya i Espanya en conjunt van poder tirar endavant la transició no exclusivament gràcies al Rei però si amb una quota de participació interior.

Analitzem les coses amb rigor històric i no només seguint "modes mediàtiques" ¡¡¡¡

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 més clar no es pot explicar... el q passa q és molt fàcil criticar les coses sense sapiguer.

Jo no sóc monàrquic ni anti-monàrquic i reconec q ara mateix la figura d'un rei pot resultar sobrant, però q sempre va bé tenir algú per sobre del govern ( i més amb el govern q tenim) per molt q aquest algú, no faci gran cosa....
Apart, q qualsevol persona amb una mica d rigor históric sabrà q la presencia del rei un cop va morir Franco va ser fundamental.

Només cal veure les "pintes" dels personatges q es dediquen a cremar fotos del reI per a veure q no tenen massa idea de història....
A veure quina gràcia els faria q cremessin pels carrers una foto del seu pare a aquesta colla de vagos! aquest són igual o més vagos q el rei i la duquesa de Alba junts.....

Si n'hi ha molta d gent vivint del cuento, mare meva.. el q passa q uns surten a la tele i els altres no.

Seria bueno que todos aquellos simpatizantes a la Monarquia (yo no me incluyo, pero no soy tan radical como para quemar fotos, eso es vandalismo) quemaran fotos de Carod-Rovira, Pujol, Artur Mas... A ver si les cae bien.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
« Respondre #23 el: 08 de Novembre de 2007, 17:54:59 pm »
Et serveix un President de la República que està per sobre del 1r Ministre o President del Govern? Si fa o no fa la funció és la mateixa però el poble decideix qui vol que sigui aquest president, no ve determinat per herència familiar.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #24 el: 08 de Novembre de 2007, 17:59:10 pm »
pero tampoco veo tan grave quemar una foto!!es papel!!y fotos del carod rovira se han quemado,salio por la tele!!pero siempre es lo mismo,antes se quemavan banderas de catalunya y de españa,y ahora hemos pasado a las fotos!!ya mismo como en francia,los coches!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #25 el: 08 de Novembre de 2007, 18:01:09 pm »
Pregunto, i això no faria que la gent del que no entrès no acceptés a l'altre? Total... A no, que ho farieu votant, s'ha de veure si la majoria està a favor d'això per fer-ho no? O sino, com uns cuants volen república, s'ha de fer, i després ja votarem...

I oju que no soc ni monarquic, ni anti-republicà ni res, tant se m'en fot, però amb les actituds que tenen molts es el que s'observa  :smart:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #26 el: 08 de Novembre de 2007, 18:12:23 pm »
Ya lo dicen en el extranjero que españa es diferente.
Quieren meter a la carcer a gente por quemar una foto, y en las fallas la familia real ha sido quemada decenas de veces.

http://www.20minutos.es/noticia/285555/0/quemada/real/fallas/

Ferni

• Visitant
« Respondre #27 el: 08 de Novembre de 2007, 20:22:30 pm »
Blanc i Blau, això de cremar fotos ho dic perq em sembla patètic q perq estiguis en contra d'una monarquia vagis pel carrer cremant fotos del rei.
Hi ha moltes maneres de demostrar q estàs en contra d'una cosa, no cal cremar cap fotografia. I tota aquesta gent q com a protesta del noi q van detenir per a cremar la foto del rei es dediquen a sortir al carrer amb la imatge del rei i cremant-la demostra molt poqueta credivilitat a la hora de volguer "manifestar-se" en contra de la monarquia, és una manera de voler cridar l'atenció sapiguent q com q ho fa molta gent a tu no et passarà res.. total FER EL RIDÍCUL PEL CARRER, q aquí a Espanya s'en sap molt de sortir al carrer per a qualsevol tonteria, tallant carrers amb pitos, amb pancartes i caretes de polítics, la qüestió és anar en contra de tot, independentment del qué sigui.

Repeteixo que a Valencia i Barcelona ja vaig veure per la tele el tipus de gent q cremaven fotos del rei, skinets i hippies que van deixar d'estudiar als 13 anys per a anar a fotre gamberrades pel carrer, tirar pedres a la polícia  i fumar els primers porrets....total, gent q només surten al carrer a veure quina una en faran: avui cremen la foto del rei, ahir cremaven la de l'Aznar i demà cremaran la del Zapatero.. els           " ANTITODO" q els hi dic jo, q total de història no en saben pas res, però q com q està a moda ficar-se amb el rei doncs vinga.

Hervi, el hecho d quemar la foto de alguien, sea la del rey, la de un político o la de tu vecina es un acto para mi bastante grave, igual q quemar una bandera....

Yo tube q aguantar como delante de la IES Industrial un intento de skin el dia de St Jordi quemaba en la misma puerta del instituto una bandera de Cataluña, y realmente es una cosa q fastidia, ya se q solo es un trozo de tela pero es el significado de la acción.
Ímaginate para la gente pro-monárquica lo q significa la quema de una foto del rey por un niñato piojoso de 16 años, o incluso para la misma família Real.. sigo diciendo lo mismo, d buén rollo, pero a ti t gustaria q por la calle quemaran la foto de tus padres? A mi no....

Para no ir muy lejos, y mira q ahora t hablaré d una cosa del mundo del fútbol, q teóricamente es mucho menos importante q un vandalismo político, un conocido me comentó q la única vez q a visto quemar una bandera del Sabadell fué en campo del Castellón y q la verdad, es una cosa q "impacta" y humilla  bastante.
Osea q hay q entender q el hecho d quemar una foto, una bandera q simboliza cualquier cosa pueda afectar a un determinado sector de gente y por lo tanto pueda ser sancionado, y mas tratándose de una persona "importante" del país.

Ferni

• Visitant
« Respondre #28 el: 08 de Novembre de 2007, 20:29:04 pm »
Y repito q no soy monárquico.

Que a mi me dan el mismo asco las 2.000.000 abuelas que el día q se casó el principe se tiraron 50 horas d pié para verles a 200 metros, e incluso les saltaban las lágrimas porq no se creian q estubieran viendo ese "gran ser superior de España" como los 500-1000 niñatos q se reunen en los eventos del rey en cada ciudad para quemar o escupir su foto....   todo me resulta igual d PATETICO.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #29 el: 08 de Novembre de 2007, 20:51:14 pm »

passi el que passi...

el 23F és un montatge per buscar bona imatge al rei i a la nova societat, de la qual es dubtava.

el 1975 estaba clar que hi hauria democràcia, d'una o altra forma. els americans eren els primers interessats en ella, sinó, haguessin actuat.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #30 el: 08 de Novembre de 2007, 21:37:15 pm »

passi el que passi...

Tú per edat recordaràs el 23 de Febrer de 1.981.... On eren els "grans campions" de la democràcia que ara treuen tant pit; tirats a terra i amagats a l´escó com conills. On era el Rei ?. Doncs "treient les castanyes del foc". Em diràs que si ja ho sabia, que si va dubtar, etc, etc., però els fets són els que són i les conseqüències de la seva actuació estan molt clares.

De la mateixa manera, a l´any 1975, després de la mort de Franco, sort n´hi va haver del Rei. ¿Què et penses que hagués passat sinó?. Possiblement res de bo; una autèntica "olla de grills" amb els dos extrems fotuts al carrer. Qui ho hagués moderat això? ¿Carrillo?, ¿Blas Piñar?. La seva actuació va ésser decissiva en aquell moment i Catalunya i Espanya en conjunt van poder tirar endavant la transició no exclusivament gràcies al Rei però si amb una quota de participació interior.

Seria bueno que todos aquellos simpatizantes a la Monarquia (yo no me incluyo, pero no soy tan radical como para quemar fotos, eso es vandalismo) quemaran fotos de Carod-Rovira, Pujol, Artur Mas... A ver si les cae bien.

I d´on ho treus que Pujol o Artur Mas siguin republicans?.  Em sembla que t´han informat malament....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #31 el: 08 de Novembre de 2007, 21:43:21 pm »
Blanc i Blau, això de cremar fotos ho dic perq em sembla patètic q perq estiguis en contra d'una monarquia vagis pel carrer cremant fotos del rei.
Hi ha moltes maneres de demostrar q estàs en contra d'una cosa, no cal cremar cap fotografia. I tota aquesta gent q com a protesta del noi q van detenir per a cremar la foto del rei es dediquen a sortir al carrer amb la imatge del rei i cremant-la demostra molt poqueta credivilitat a la hora de volguer "manifestar-se" en contra de la monarquia, és una manera de voler cridar l'atenció sapiguent q com q ho fa molta gent a tu no et passarà res.. total FER EL RIDÍCUL PEL CARRER, q aquí a Espanya s'en sap molt de sortir al carrer per a qualsevol tonteria, tallant carrers amb pitos, amb pancartes i caretes de polítics, la qüestió és anar en contra de tot, independentment del qué sigui.

Repeteixo que a Valencia i Barcelona ja vaig veure per la tele el tipus de gent q cremaven fotos del rei, skinets i hippies que van deixar d'estudiar als 13 anys per a anar a fotre gamberrades pel carrer, tirar pedres a la polícia  i fumar els primers porrets....total, gent q només surten al carrer a veure quina una en faran: avui cremen la foto del rei, ahir cremaven la de l'Aznar i demà cremaran la del Zapatero.. els           " ANTITODO" q els hi dic jo, q total de història no en saben pas res, però q com q està a moda ficar-se amb el rei doncs vinga.

Hervi, el hecho d quemar la foto de alguien, sea la del rey, la de un político o la de tu vecina es un acto para mi bastante grave, igual q quemar una bandera....

Yo tube q aguantar como delante de la IES Industrial un intento de skin el dia de St Jordi quemaba en la misma puerta del instituto una bandera de Cataluña, y realmente es una cosa q fastidia, ya se q solo es un trozo de tela pero es el significado de la acción.
Ímaginate para la gente pro-monárquica lo q significa la quema de una foto del rey por un niñato piojoso de 16 años, o incluso para la misma família Real.. sigo diciendo lo mismo, d buén rollo, pero a ti t gustaria q por la calle quemaran la foto de tus padres? A mi no....

Para no ir muy lejos, y mira q ahora t hablaré d una cosa del mundo del fútbol, q teóricamente es mucho menos importante q un vandalismo político, un conocido me comentó q la única vez q a visto quemar una bandera del Sabadell fué en campo del Castellón y q la verdad, es una cosa q "impacta" y humilla  bastante.
Osea q hay q entender q el hecho d quemar una foto, una bandera q simboliza cualquier cosa pueda afectar a un determinado sector de gente y por lo tanto pueda ser sancionado, y mas tratándose de una persona "importante" del país.

No em referia al teu missatge, Ferni, sinó al d´Arrlekinat .  Obviament estic totalment d´acord amb tu amb la valoració que has fet d´un acte tan estúpid i fóra de lloc com les cremades de fotos que s´han fet.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #32 el: 08 de Novembre de 2007, 22:50:29 pm »
Et serveix un President de la República que està per sobre del 1r Ministre o President del Govern? Si fa o no fa la funció és la mateixa però el poble decideix qui vol que sigui aquest president, no ve determinat per herència familiar.
Et recordo Mendo, que el poble també va decidir en el seu moment tenir una democracia monarquica anant a les urnes i votant la constitució.
I també et recordo una cosa: Podrien tenir un President de Republica que estigui per sobre del 1er ministre o President del govern, peró no ens surtiria mes barats. A França mateix en tenen un que te el sou mes alt que el nostre rei i que les seves dietes o despeses superen a las de la monarquia espanyola. Només es una dada pels que diuen que als reis els i donem de menjar i no fan res (que no dic no sigui aixi), peró es que al President de la Republica encara ens costaria mes per fer el mateix.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #33 el: 08 de Novembre de 2007, 22:56:46 pm »
Ya ves si fue un montaje. Que se lo pregunten a Tejero.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 08 de Novembre de 2007, 23:00:20 pm »
Ya ves si fue un montaje. Que se lo pregunten a Tejero.

Tejero, quan estava 'confinat' al castell de Figueres, es va donar la vidorra, quan en altres presons de veritat conviuen 2 i 3 presos per cel-la.

Jo també crec que va ser un cop dirigit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #35 el: 08 de Novembre de 2007, 23:21:26 pm »
Qui a dit que no? Jo nomes dic que li preguntin a ell. A mi no m'agradaria estarme a la presó vivint donant-me la gran vida amb una ce-la per mi sol durant vint-i-picu d'anys. Peró bueno, imagino que el que mes li agrada a un tinent coronel de la guardia civil es participar en un montatge de cop d'estat per que el fiquin a presó per viure de mort durant mooooolt de temps.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 08 de Novembre de 2007, 23:27:22 pm »
El que més li agrada a un tinent coronel de qualsevol exèrcit o cos militaritzat, és servir a la seva pàtria, fins i tot assumint les conseqüències posteriors als seus fets.

I normalment, en una escala militar, es compleixen les ordres, i no es discuteixen.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #37 el: 08 de Novembre de 2007, 23:31:20 pm »
No et dic que no, peró hi han moltes gravacions telefoniques en las que Tejero no s'el veu que nomes estigui complint ordres. Mes be diria que vol fer el que esta fent. Que era un cap de turc? Aixo si que no es pot discutir. Però jo personalment no acataria ordres de cop d'estat si no el volgues fer. Ho denundiaria directament al ministeri de defensa, que ja existia.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 08 de Novembre de 2007, 23:34:31 pm »
No et dic que no, peró hi han moltes gravacions telefoniques en las que Tejero no s'el veu que nomes estigui complint ordres. Mes be diria que vol fer el que esta fent. Que era un cap de turc? Aixo si que no es pot discutir. Però jo personalment no acataria ordres de cop d'estat si no el volgues fer. Ho denundiaria directament al ministeri de defensa, que ja existia.

És el mateix que penso jo. Però també penso que tot estava lligat des de molt més a munt.

No seria el primer cop que en aquest país es monta algun 'cop fantasma' o que s'actua d'aquesta manera (bé, en aquest país i en el món sencer).

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #39 el: 09 de Novembre de 2007, 20:07:42 pm »
aixo que explicare ho he sentit a un programa de radio que es diu "la rosa de los vientos" i al que podeu accedir a la web de onda cero i es que els serveis d´intel.ligencia del pais van desbaratar un altre cop d´estat 1 mes abans de las eleccions que va guanyar el PSOE per primera vegada i va ser gracies al seguiment de varis militars que es van lliurar del cop d´estat  pero que seguian vigilats per sospites aixi dons esta clar que no tots els que van fer el intent de cop d´estat van ser detinguts pero si que van agafar a mes del que tots penseu  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/