hi ha un detall molt important, i es que s'ha puntuat amb els equips forts.
ara vull veure que passa amb equips com Girona, Alacant, Lleida i Gramenet, que vénen tot just ara. crec que aqui es podríen veure coses...
peró una cosa molt clara: aquest any ens han fotut puntets als finals del partit: BONA SENYAL !! m'explico. fins ara, a 2aB, veiem com normalment sempre anàvem perdent o empatant i feiem el gol acabant el partit, "treient alguna cosa". ara, es fan els deures abans i aixó sempre és positiu.
llàstima dels empats que teníem guanyats, cert. peró i dels partits que vam salvar...?
tenim un equip justet, peró un equip que lluita i té il·lusió. crec que si tenim sort i arribem a l'inici del mercat d'hivern (jda 16, finalitzat partit a alacant) amb 24 puntets -caldria un 9 de 15-, podrien surtir persones disposades a posar uns diners per intentar fer una segona gran volta.
de totes maneres, és molt important acabar aquesta primera volta amb, almenys, 25 puntets. tenint en compte el calendari -sobretot a casa- fer 10 punts en aquests 8 partits ens faria veure la 2a volta amb més tranquilitat. i recordem que aquest any el que es pretén és la permanència.
SBD - GIRONA
SBD - GRAMENET
HOSPI - SBD
SBD - GAVÀ
ALACANT - SBD
SBD - DÈNIA
VILA - SBD
SBD - LLEIDA
en quant al moya, li dóno molt bona nota pel paper que s'està fent. és molt difícil dirigir a un equip amb un passat llunyà històric i plé de poca paciència.
DEIXEM-LO FER !! crec que en mutio va dir que era "home de segones voltes"... potser encara ens sorprendrà !!
de vegades, t'enamores quan menys ho busques. donc de vegades, ascens quan menys t'ho penses. o no l'hi va passar aixó al Nàstic quan va pujar a 1a ??
de moment, em faré soci del sabadell la segona volta a meitat de preu. el darrer cop que vaig fer aixó, el sabadell va fer "play-off" d'ascens...