Autor Tema: Som un bon equip  (Llegit 3225 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Som un bon equip
« el: 06 de Novembre de 2007, 13:31:36 pm »
Nomes fa falta una dada... si no ens haguesin arrebatat els 3 punts al ultim minut contra l' eivissa y el español B... a hores d' ara estariem amb 19 punts, tercers en la classificacio..

Ens donem compte d aixo??

O soc jo l' unic que veig que NINGUN equip aquest any ha estat superior al sabadell... que nomes hem perdut 2 partits de 11, y que si guanyem al girona estarem parlan d' un equip per fer play off??

De veritat, no veig pas un equip de luxe per la categoria, pero ni mol menys em veig jugantnos el descens amb els denias, llevants B y ontinyent... ni mol menys

Aquet diumenge a guanyar al girona

Salutacions

Desconnectat Fetpols

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 53
  • Gènere: Masculí
  • @llugasa
Re: Som un bon equip
« Respondre #1 el: 06 de Novembre de 2007, 13:43:03 pm »
Jo penso el mateix, també és veritat que els partits de fora de casa només els he pogut seguir per radio sabadell, però el que he vist en directe tinc una sensació semblant a la de l'any passat on cap equip té un nivell exagerat de futbol i depenem més de nosaltres que de la resta d'equips.

Està clar que jugant, per exemple, com la segona part de terrassa pocs partits s'escaparan.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 06 de Novembre de 2007, 13:46:28 pm »
som un equip justet que ens costará molt guanyar partits i amb una plantilla curta i justa, pero en contra tenim uns jugadors que es deixen la pell al camp i que tenen asumit el seu paper, tambe em de dir que la segona B d´aquest any esta molt forta i apretada i guanyar 2 partits seguits et fa estar a dalt i perdren 2 et fa baixar a la cua de la clasificació  :beer2
cada partit s´ha de suar i aquestos jugadors suen per guanyar i aixo es el millor de tot per que pot ser la diferencia entre estar a dalt i estar a baix
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 06 de Novembre de 2007, 13:51:41 pm »
Yo penso básicament el mateix, en aquest primer tramp de temporada ens ha faltat una miqueta de sort en molts dels partits que em disputat, perdre punts a casa com eivisa, o find i tot el oriola, que si no ens aguesin fet aquell gol tan tempraner...per no parlar de l'ultim partit contra el vilareal-b, on la piloteta no volia entrar...l'esañol-b q ens empatat a l'últim minut...
Un cómol de fets que ens a perjudicat una miqueta, la lesió del roberto també s'ha de esmentar, que els arbitratges mes o menys han estat encertats peró es curiós que no ens hagin pitat encara cap penalt a favor...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Ferni

• Visitant
« Respondre #4 el: 06 de Novembre de 2007, 13:58:19 pm »
estic d'acord en q no sóm tan dolents i q amb 2 puntets o 3 més estaríem tercers i molts ja somiant truites, i q potser no patirem tan com em pensava a la hora d manttenir la categoria.
Ara bé, al igual q vem perdre els punts a l'últim moment davant Eivissa i Espanyol B, tmb em de tenir en compte q en altres partits: Benidorm o Oriola, l'equip a puntuat podríem dir d miracle i més per demèrit del rival q no pas per mèrits propis, inclús contra l'Ontinyent l'equip va guanyar pràcticament sense voler.
No tenim un equip q crea ocasions, per tan d moment penso q ven pocs partits no em aconseguit el resultat q ens mereixíem.. ara mateix penso q tenim els punts q mereixem, o potser 1 o 2 més aconseguits en alguns partits q em empatat.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #5 el: 06 de Novembre de 2007, 15:14:22 pm »
Aixó fa dies que em passa pel cap, si haguéssim guanyat els partits contra l'Eivissa i l'Espanyol B estaríem més amunt de la clasificació  :bigcry:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 06 de Novembre de 2007, 15:16:18 pm »
Aixó fa dies que em passa pel cap, si haguéssim guanyat els partits contra l'Eivissa i l'Espanyol B estaríem més amunt de la clasificació  :bigcry:

jo crec que lo just seria contar-nos 2 pts mes no 4, ja que el dia de L'Ontinyent tb vem guanyar al minut 90 i es compensa amb un dels 2 partits.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #7 el: 06 de Novembre de 2007, 15:18:28 pm »

jo crec que lo just seria contar-nos 2 pts mes no 4, ja que el dia de L'Ontinyent tb vem guanyar al minut 90 i es compensa amb un dels 2 partits.

Ja company, però dic que se'ns van escapar 4 punts del sac per moments puntuals de desconcert...  :beer2

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #8 el: 06 de Novembre de 2007, 16:54:36 pm »
Ara a pensar que aquests punts els recuperarem i prou!!! :anims

els proxims dos partits molt important guanyar-los i anar sumant!!!

:scut :bandera
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #9 el: 06 de Novembre de 2007, 18:00:15 pm »
El dia de l'Espanyol B gairebé no creàvem perill a la segona part i era qüestió de temps i encert que ens empatessin. Diumenge li van ficar 3 a l'Hospitalet, mira nosaltres vam empatar i en aquell moment em va mosquejar bastant però vist ara tampoc no va ser cap desastre.

Ja passa, això. Amb l'Ontinyent la sort i l'encert de desequilibrar al final van ser nostres, amb el Llevant B vam reaccionar bé però la piloteta ha d'entrar i podria no haver-ho fet i estaríem parlant del sisè empat consecutiu... no sé, tot es decanta a vegades per poca diferència. Excepte 2 o 3 que potser es destaquin estem en una categoria molt igualada, podem afinar bé i entrar a la Copa del Rei o ja posats al play-off d'ascensm, sí , no és impossible, però també podem tenir 2 o 3 mals partits ara i començar a patir un altre cop.

En general, anem bé. Tot el que sigui estar a la meitat superior de la taula s'ha de celebrar :beer2

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #10 el: 06 de Novembre de 2007, 21:38:52 pm »

hi ha un detall molt important, i es que s'ha puntuat amb els equips forts.

ara vull veure que passa amb equips com Girona, Alacant, Lleida i Gramenet, que vénen tot just ara. crec que aqui es podríen veure coses...

peró una cosa molt clara: aquest any ens han fotut puntets als finals del partit: BONA SENYAL !!  m'explico. fins ara, a 2aB, veiem com normalment sempre anàvem perdent o empatant i feiem el gol acabant el partit, "treient alguna cosa". ara, es fan els deures abans i aixó sempre és positiu.

llàstima dels empats que teníem guanyats, cert. peró i dels partits que vam salvar...?

tenim un equip justet, peró un equip que lluita i té il·lusió. crec que si tenim sort i arribem a l'inici del mercat d'hivern (jda 16, finalitzat partit a alacant) amb 24 puntets -caldria un 9 de 15-, podrien surtir persones disposades a posar uns diners per intentar fer una segona gran volta.

de totes maneres, és molt important acabar aquesta primera volta amb, almenys, 25 puntets. tenint en compte el calendari -sobretot a casa- fer 10 punts en aquests 8 partits ens faria veure la 2a volta amb més tranquilitat. i recordem que aquest any el que es pretén és la permanència.

SBD - GIRONA
SBD - GRAMENET
HOSPI - SBD
SBD - GAVÀ
ALACANT - SBD
SBD - DÈNIA
VILA - SBD
SBD - LLEIDA

en quant al moya, li dóno molt bona nota pel paper que s'està fent. és molt difícil dirigir a un equip amb un passat llunyà històric i plé de poca paciència.

DEIXEM-LO FER !!   crec que en mutio va dir que era "home de segones voltes"...    potser encara ens sorprendrà !!
de vegades, t'enamores quan menys ho busques. donc de vegades, ascens quan menys t'ho penses. o no l'hi va passar aixó al Nàstic quan va pujar a 1a ??

de moment, em faré soci del sabadell la segona volta a meitat de preu. el darrer cop que vaig fer aixó, el sabadell va fer "play-off" d'ascens...

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #11 el: 06 de Novembre de 2007, 22:03:52 pm »
de moment, em faré soci del sabadell la segona volta a meitat de preu. el darrer cop que vaig fer aixó, el sabadell va fer "play-off" d'ascens...

Com es que encara no has renovat el carnet??  ??? ??? :surprised:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #12 el: 06 de Novembre de 2007, 22:16:37 pm »

per una banda, coses en que no estic d'acord amb la forma de fer de la fundació

per una altra, motius econòmics

aquest any tocaba fer el carnet del ricoh manresa i tampoc l'he fet. quan hi vagi, pagaré entrades.

Ferni

• Visitant
« Respondre #13 el: 06 de Novembre de 2007, 23:59:15 pm »

hi ha un detall molt important, i es que s'ha puntuat amb els equips forts.

ara vull veure que passa amb equips com Girona, Alacant, Lleida i Gramenet, que vénen tot just ara. crec que aqui es podríen veure coses...

peró una cosa molt clara: aquest any ens han fotut puntets als finals del partit: BONA SENYAL !!  m'explico. fins ara, a 2aB, veiem com normalment sempre anàvem perdent o empatant i feiem el gol acabant el partit, "treient alguna cosa". ara, es fan els deures abans i aixó sempre és positiu.

llàstima dels empats que teníem guanyats, cert. peró i dels partits que vam salvar...?

tenim un equip justet, peró un equip que lluita i té il·lusió. crec que si tenim sort i arribem a l'inici del mercat d'hivern (jda 16, finalitzat partit a alacant) amb 24 puntets -caldria un 9 de 15-, podrien surtir persones disposades a posar uns diners per intentar fer una segona gran volta.

de totes maneres, és molt important acabar aquesta primera volta amb, almenys, 25 puntets. tenint en compte el calendari -sobretot a casa- fer 10 punts en aquests 8 partits ens faria veure la 2a volta amb més tranquilitat. i recordem que aquest any el que es pretén és la permanència.

SBD - GIRONA
SBD - GRAMENET
HOSPI - SBD
SBD - GAVÀ
ALACANT - SBD
SBD - DÈNIA
VILA - SBD
SBD - LLEIDA

en quant al moya, li dóno molt bona nota pel paper que s'està fent. és molt difícil dirigir a un equip amb un passat llunyà històric i plé de poca paciència.

DEIXEM-LO FER !!   crec que en mutio va dir que era "home de segones voltes"...    potser encara ens sorprendrà !!
de vegades, t'enamores quan menys ho busques. donc de vegades, ascens quan menys t'ho penses. o no l'hi va passar aixó al Nàstic quan va pujar a 1a ??

a mi q m'agraden tan o  més q a tu fer previsions i mirar  estadístiques vaig a dir més o menys com penso q aniran les coses fins q acabem la jornada 16 i un cop acabada la primera volta....

A veure, jo veia com a provable q l'equip sumés 8-9 punts en els 5 partits ( Villarreal i Llevant B, Girona, Grama i Hospitalet) i segueixo pensant q seran els punts q haurem tret dsp de 14 jornades, uns 8 punts... ara en portem 4 doncs 4 més q equivalen a una victoria, un empat i una derrota. TOTAL 19 PUNTS.

Dsp rebem a Gavà i Alacant, espero sumar un parell d puntets. TOTAL 21 PUNTS.

I per últim rebem a Denia, anem a camp de la Villajoyosa i rebem al Lleida, espero sumar uns 6 punts en aquests 3 partits

FINAL DE LA PRIMERA VOLTA AMB 27 PUNTS.

Si acabem la segona volta amb 54 punts, q crec q no, q seran alguns menys ja q a la segona volta tan els de dalt com els de baix apreten molt, doncs espero sumar allà uns 23 puntets q serien els 50 punts  suficients per a estar a mitja taula.

Desconnectat Fetpols

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 53
  • @llugasa
« Respondre #14 el: 07 de Novembre de 2007, 10:03:04 am »
Doncs jo sincerament no crec que tinguem un equip justet, d'acord que no hem jugat "grans" partits encara, però sincerament del que he vist que ha passat per casa (tot i ser només 5 equips) no els he vist per res superiors a nosaltres.

Siguem realistes, a segona B no hi ha grans equips, de moment s'està demostrant que en 11 jornades hi ha una igualtat impresionant, i ja és gairebé in terç de la lliga,

No siguem tant negatius, que aquest equip ens va demostrar l'any passat que pot jugar molt bé.

Ja queda menys per que tonri Roberto!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #15 el: 07 de Novembre de 2007, 12:28:28 pm »
ja tornem a classificar de pesimistes a la gent que no pensa com vosaltres  :ostres  pero es que aqui si no dius que el equip es molt bo i que jugarem play-of sembla que siguis un anti-sabadell, mes val que us ho feu mirar alguns
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #16 el: 07 de Novembre de 2007, 13:32:58 pm »
El que està clar és que ara venen els forts i serà una mica més difícil puntuar. Després de veure aquests 2 propers partits em faré una millor idea del que som capaços. Però si es perdem, no passa res, entren dins dels possibles pronòstics , tot i que ara no ho tinc tant clar que no en guanyem 1 dels 2.
Estaré molt optimista si s'aconsegueix a partir de 2 empats cap amunt.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #17 el: 07 de Novembre de 2007, 13:34:47 pm »
els meus pronòstics...

SBD - GIRONA 1-X-2
SBD - GRAMENET 1
HOSPI - SBD 2
SBD - GAVÀ X
ALACANT - SBD 1
SBD - DÈNIA 1
VILA - SBD X
SBD - LLEIDA 1

UNS 29 PUNTETS...xD no estaría malament... :mmmm
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

antcarcer

• Visitant
« Respondre #18 el: 07 de Novembre de 2007, 13:48:06 pm »
els meus pronòstics...

SBD - GIRONA 1-X-2
SBD - GRAMENET 1
HOSPI - SBD 2
SBD - GAVÀ X
ALACANT - SBD 1
SBD - DÈNIA 1
VILA - SBD X
SBD - LLEIDA 1

UNS 29 PUNTETS...xD no estaría malament... :mmmm

Donde hay que firmar? :cor

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #19 el: 07 de Novembre de 2007, 13:55:51 pm »
Nomes fa falta una dada... si no ens haguesin arrebatat els 3 punts al ultim minut contra l' eivissa y el español B... a hores d' ara estariem amb 19 punts, tercers en la classificacio..

Ens donem compte d aixo??

O soc jo l' unic que veig que NINGUN equip aquest any ha estat superior al sabadell... que nomes hem perdut 2 partits de 11, y que si guanyem al girona estarem parlan d' un equip per fer play off??

De veritat, no veig pas un equip de luxe per la categoria, pero ni mol menys em veig jugantnos el descens amb els denias, llevants B y ontinyent... ni mol menys

Aquet diumenge a guanyar al girona

Salutacions

Jo penso el mateix que tu!

Som un MOLT BON equip!!!

I el que dius dels punts és ben veritat, si no haguessim perdut alguns punts "tontos", estariem en zona play-off...

Pero ja hauriem d'estar acostumats a que aqui hi ha gent molt criticona, molt catastrofista, etc... .de totes maneres, temps al temps, i segur que al final de temporada estarem on mereixem, per sorpresa d'alguns ;)

Visca el Sabadell!!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!