Autor Tema: MULTAS A LA NOVA CREU ALTA  (Llegit 4954 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat miranda

• Infantil
  • Missatges: 131
  • Gènere: Masculí
MULTAS A LA NOVA CREU ALTA
« el: 11 de Novembre de 2007, 22:28:35 pm »
Avui a sigut un dels meus pitjors dies desde que vaig al nostre estadi ademes de la mala llet k portaba quan eh sortit de cas (NCA) EL NOSTRE ESTADI per el resultat del partit m he trobat un paperet rosa al vidre del cotxe , en un principi pensaba que era el telefon i adresa de alguna noia pero quant l he mirat me donat conta de que era una multa de 60 euros per aparcar on eh aparcat sempre i no gaires cotxes al costat del alcalde i el meu tenia multa i la seva furgoneta no perque aquesta decisio de multar avui , eh sigut el unic multat o ah sigut general ?

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: MULTAS A LA NOVA CREU ALTA
« Respondre #1 el: 11 de Novembre de 2007, 22:33:55 pm »
On el tenies aparcat?

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 11 de Novembre de 2007, 22:34:56 pm »
A la ràdio han comentat que estaven multant a la zona d'Olimpia.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 11 de Novembre de 2007, 22:38:06 pm »
Ahora tambien multan en la nca? ???
Pues deberian haber avisado porque es de toda la vida :no: :no:

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #4 el: 11 de Novembre de 2007, 22:38:26 pm »
jo le aparcat a la zona dolimpia (mal aparcat) i no tenia cap multa... ni cap dels meus veins d'aparcament de sobre la vorera...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 11 de Novembre de 2007, 22:41:20 pm »
El problema és el de sempre. Si hi han 2500 persones, posa-li 1000 cotxes, i només hi ha 600-700 places d'aparcament als voltants de l'estadi, els cotxes no es poden comprimir...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 11 de Novembre de 2007, 22:47:51 pm »
Jo anava a aparcar-lo malament, a la zona d'Olimpia i una guàrdia "molt amable", m'ha comentat que si preferia treure el cotxe jo mateix que si no ja ho faria la grua. jajaja

Mai s'ha multat i avui  :icon_question: Perque avui si  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat miranda

• Infantil
« Respondre #7 el: 11 de Novembre de 2007, 22:57:57 pm »
Si per venir al estadi i no poder aparcar et posan 60 euros de multa es mitja temporada de futbol com vols k tornem a venir si en un dia me gastat el presupost de mitja temporada

Desconnectat miranda

• Infantil
« Respondre #8 el: 11 de Novembre de 2007, 23:19:18 pm »
jo el tenia a olimpia i el meu cosi al costat de la gasolinera i tots dos estavan multats i si amic Adry a la radio oh an dit pero les multes ja hi eran i quan ho an dit el partit ja avia comensat vol dir k ja no podias sortir a retirar el vehicle

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #9 el: 11 de Novembre de 2007, 23:26:15 pm »
Potser els policies també venien de Girona i ens han atracat dues vegades  :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 11 de Novembre de 2007, 23:29:30 pm »
Grandíssima actuació de la Guàrdia Urbana de Sabadell. Deuen estar fent 'calaix' per a la paga extra de Nadal, i avui sabien que la gent estaria més pendent del futbol que d'una altre cosa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #11 el: 11 de Novembre de 2007, 23:31:04 pm »
Es sencillo... Normalmente hay un coche con una pareja de municipales en cada esquina de la NCA, mas que nada controlando el transito y eso... Pues bien, los de hoy de la esquina (olimpia-tribuna) o eran la primera vez que iban o simplemente no tenian su dia o eran del Tarrasa... Pues además iba de chulo y prepotente... cuando estaban TODOS los coches encima de la acera, en pasos de peatones y en doble fila, van y nos lo hacen quitar SOLO A NOSOTROS!!!   Claro, desconociamos que luego se pondria agusto a multas....   IMPRESENTABLES MONILLOS, SI NO SABEIS CUBRIR UN ACONTECIMIENTO DEPORTIVO, NO SALGAIS DEL CUARTELILLO!!!     :****
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

GUILLERMO

• Visitant
« Respondre #12 el: 12 de Novembre de 2007, 00:27:45 am »
y si vivis en sabadell por que no venis andando o en autobus ? no creo que este tan mal como para no poder cojer el autobus para subir a la nca. o venir antes al estadio y cojer sitio para el coche en vez de dejarlo subido en la acera de las entradas al estadio

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #13 el: 12 de Novembre de 2007, 00:47:49 am »
I si vivim a Sabadell, no tenim dret a un aparcament en condicions prop de l'estadi ?, aparcament que pagarem lògicament amb els nostres impostos.

Es lamentable que en les immediacions d'un estadi de futbol no hi hagin actualment les suficients places d'aparcament per satisfer les necessitats dels seus usuaris..

Anar a veure el Sabadell i ser-ne soci és una prova de sabadellinquisme. Estimar al Centre d'esports és estimar Sabadell, però això des del nostre Ajuntament sembla que no es vegi de la mateixa manera i per tant es multa aquest fet.

No hauria sigut molt millor un simple avís alertant de que aquella era una zona on no s'hi podia aparcar??, és més des de sempre i suposo que sabedors de les mancances d'aparcament sempre hi havia hagut una tolerància els dies de partit.

Demanaria una intervenció de la nostra Junta Directiva, perquè fets com el d'avui no es tornessin a repetir.

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #14 el: 12 de Novembre de 2007, 10:32:20 am »
jo ya vaig avisar  i vaig obrir tema amb el tema aparcament i va passar anadvertit aixo anira a pitgor ja ho veureo.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #15 el: 12 de Novembre de 2007, 11:26:00 am »
Lo repito otra vez, es lamentable que cada vez haya menos aparcamiento, y como agradecimiento a que vengan a ver al  :scut te metan 60 euros de multa.
No creo que tengan nada que ver los guardias que pusieron las multas, eso son ordenes de arriba ??? ??? ???

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #16 el: 12 de Novembre de 2007, 17:22:56 pm »

dintre la legislació hi ha el "costum". de fet, en un judici es pot apel·lar al costum d'una cosa que sempre s'ha fet en un moment determinat per dir que aquesta sempre ha estat així, i que la multa es tregui.

peró bueno, si l'ajuntament veu be multar i l'alcalde també, tindran la seva part de raó...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #17 el: 12 de Novembre de 2007, 17:46:37 pm »

dintre la legislació hi ha el "costum". de fet, en un judici es pot apel·lar al costum d'una cosa que sempre s'ha fet en un moment determinat per dir que aquesta sempre ha estat així, i que la multa es tregui.

peró bueno, si l'ajuntament veu be multar i l'alcalde també, tindran la seva part de raó...

No hay razón que valga a no ser que lo avisen, se lleva aparcando encima de la acera más de treinta años.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #18 el: 12 de Novembre de 2007, 18:01:58 pm »

No hay razón que valga a no ser que lo avisen, se lleva aparcando encima de la acera más de treinta años.

ja ho sé, peró ho dic pels qui defensen la casa gran i les seves fòrmules magistrals !

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #19 el: 12 de Novembre de 2007, 20:16:25 pm »
el que jo no entenc es que no es multi "sempre" els cotxes en els passos de peatons i al damunt de la vorera i si als de doble fila, a banda de que hi ha senyals que indiquen que poden haber problemes d'aparcament els dies de partit
Millor Moderadora Forera Novell