Autor Tema: ARBITRATGES AL SABADELL  (Llegit 53660 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: ARBITRATGES AL SABADELL
« Respondre #200 el: 18 de Novembre de 2007, 23:34:40 pm »
Un poquito de por favor Mutio, tu crees que si el arbitro quiere jo****os hubiera pitado el penalti en el minuto 96 y a instancias del linier :no:

Vaja, jo no sé si em vist el mateix.
Dic el mateix que abans, si expulsa a Roca i Pirri ha d'expulsar a 2 jugadors de la Grama per la meteixa falta. Simplement ha compensat l'expulsió del Meca que m'ha semblat excesiva. I si compenses ja portes dues errades, la 1a i la 2a que és la compensació.
Ens han marcat al minut 93 amb 5 minuts de descompte. Després l'àrbitre NO pita penal.

Personalment si que crec que ha vingut a tocar els ous. Decisions que per la Grama no eren faltes i per nosaltres si. I torno a dir que desaprofitem molts minuts que jugavem contra 10 i això tampoc es pot tolerar. L'autocrítica també s'ha de fer.

Pues vale, jugamos por lo menos media hora con uno más, no chutamos ni una vez a puerta, se marca el gol de la manera que se marca, y nos echamos todos atras en vez de ir a por el partido, y la culpa es del arbitro.

Vaja, crec que no has llegit bé el meu post.
Dic que l'arbitre té moltes cagades però que s'ha de fer autocritica quan estem amb superioritat i no sabem matar el partit. Això també s'ha de dir i es criticable.
Però que voleu i que us pensem que som  :icon_question: Som el Sabadell, jugavem contra el 2n i jo NO he vist cap diferencia entre uns i altres.... això també crec que s'ha de dir.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #201 el: 18 de Novembre de 2007, 23:35:26 pm »
y dale..... JUSTIFICA QUE NOS ECHEMOS ATRAS Y NO SEPAMOS SENTENCIAR, PARA QUE EL ARBITRO SE INVENTE DOS EXPULSIONES Y HAGA LO QUE LE DA LA GANA???     >:(
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #202 el: 18 de Novembre de 2007, 23:46:52 pm »
Hoy yo creo que hemos asistido a otro espectáculo arbitral de un señor cachondete que no está al nivel que debería estar, pero no creo que nos haya perjudicado escandalosamente como el domingo pasado. Simplemente puso un listón excesivamente alto y lo mantuvo hasta el final, como comentábamos con el compañero Lutgardo en la salida del estadio. Y a todo eso se le sumó el afán de protagonismo que no se sabe porque últimamente traen "los de negro". Recapitulemos:

Una expulsión rigurosa para la Grama.

Una expulsión justa para Pirri.

Una expulsión rigurosa para Xavi Roca.

Una expulsión innecesaria a Ramon Moya.

--

Un gol con la mano de Monty.

Un penalty discutible para el Sabadell (lo vi repetido y creo que es fuera).

--

En definitiva, cualquiera de los dos equipos pudo quejarse del arbitraje, y como algunos decís, si sentenciamos con 11 vs 10 nadie se queja de arbitrajes ni nada. Pero más allá de los aciertos o errores del árbitro, lo que a mi me molesta son las actitudes innecesarias, las ganas de complicarse la vida y los aires de prepotencia con los que suelen venir. Todo esto se ejemplifica con la jugada del penalty. Si no lo ves claro, pita y ves a hablar con el árbitro. Oyes las dos opciones, las dos opiniones, y decides. Pero no pites una cosa, luego dudes, vayas a hablar cuando ya estábamos esperando para rematar, cambies y pites penalty.

Desconnectat Alfols

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #203 el: 18 de Novembre de 2007, 23:50:01 pm »
Sóc de l'opinió que parlar massa de l'arbitre d'avui és una cortina de fum per tapar les carències que hi ha en aquest equip.

Les excuses s'acaben i ja fa dies. Penso que mica en mica anem perdent gas i em dona la sensació que estem en la corda fluixa i tard o d'hora (tan de bò m'equivoqui) ens veurem en la lluita per sobreviure dels llocs de baix.

Hi ha un problema de base i aquest problema es que jugant contra 10 no es pot tenir la mentalitat de tenir 10 homes a propi camp i només el punta corrent com un desesperat a dalt, i sabent que nomes jugarà 45minuts perque a la segona meitat estarà destrossat, etc, etc.........o sigui, un problema de direcció d'equip.

Estem d'acord que l'experiència es un grau però jo encara no he vist mai tenir dos davanters i que sàpiquen que jugaran 45 minuts cada partit i que jugaran sols a davant........

Penso que ja ha quedat prou clar.

Es una crítica constructiva perque davant de tot, Visca el Sabadell!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #204 el: 18 de Novembre de 2007, 23:52:38 pm »
Estem d'acord que l'experiència es un grau però jo encara no he vist mai tenir dos davanters i que sàpiquen que jugaran 45 minuts cada partit i que jugaran sols a davant........

És que només tenim 2 davanters nats... Ollés (i que per a mi, és mitja-punta) i Fran Arévalo (que li manca experiència).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #205 el: 18 de Novembre de 2007, 23:56:10 pm »

ens veurem en la lluita per sobreviure dels llocs de baix.

Molt bé  molt bé. Veig que ha costat 13 jornades el veure quin és el nostre objectiu. Que us oblideu de res més que no sigui la permanència. Que no podem sortir a l'atac, que em de sortir a no rebre gols i fer-ne algun si podem. Que això és 2a B i no 1a. I que tenim el 3r o 4rt pressupost més baix del grup. Si tinguéssim l'equip que té el Badalona i tinguéssim a la jornada 13 els 14 punts que tenen, llavors si estaria ben capficat i emprenyat. Però som el Sabadell i no som dels forts del grup. Per dir-ho d'una forma menys forta.

www.miequipo.es

Desconnectat Alfols

• Aleví
« Respondre #206 el: 18 de Novembre de 2007, 23:57:52 pm »
Estic d'acord Birrero, però si juguen sols contra 4 defenses igual sent Messi encara faries algo. (aquest es el problema al que em refereixo, no la qualitat o posició nata de cada un)

Si el pobre Fran (que ho dona tot i mes) només fa que saltar a la desesperada per tocar bola,o baixar a mig camp a recollir-les per fer un parell de dribblings "marca de la casa"!!!..........no anem bé

Desconnectat Alfols

• Aleví
« Respondre #207 el: 19 de Novembre de 2007, 00:03:23 am »

Molt bé  molt bé. Veig que ha costat 13 jornades el veure quin és el nostre objectiu. Que us oblideu de res més que no sigui la permanència. Que no podem sortir a l'atac, que em de sortir a no rebre gols i fer-ne algun si podem. Que això és 2a B i no 1a. I que tenim el 3r o 4rt pressupost més baix del grup. Si tinguéssim l'equip que té el Badalona i tinguéssim a la jornada 13 els 14 punts que tenen, llavors si estaria ben capficat i emprenyat. Però som el Sabadell i no som dels forts del grup. Per dir-ho d'una forma menys forta.

Has dit anteriorment que no has vist tanta diferència entre Grama i Sabadell i ara et bases en la diferència de pressupost per diferenciar objectius. En que quedem??

Es un problema d'ACTITUD al camp imposada pel mister, i no de pressupost......... .........quin pressupost deu tenir l'Eivissa, o el Gavà???

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #208 el: 19 de Novembre de 2007, 00:04:53 am »
Home, algo mes si que han de tenir, perque el Gava ens ha pres algun jugador que voliem fitxar, i no crec que hagi estat per afició, o per camp...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #209 el: 19 de Novembre de 2007, 00:05:39 am »

Has dit anteriorment que no has vist tanta diferència entre Grama i Sabadell i ara et bases en la diferència de pressupost per diferenciar objectius. En que quedem??

Es un problema d'ACTITUD al camp imposada pel mister, i no de pressupost......... .........quin pressupost deu tenir l'Eivissa, o el Gavà???

Correcte no hi ha tanta diferencia entre equips, i ni Sabadell ni Grama tenen tanta diferència de pressupost. Però aquí hi ha un problema de fons. La Grama té una cantera increible..... i nosaltres una de lamentable. Així de fàcil.

www.miequipo.es

Desconnectat Alfols

• Aleví
« Respondre #210 el: 19 de Novembre de 2007, 00:08:23 am »
Tot el que tu vulguis Mutio, també es una diferència......... però creus que es problema de cantera també la diferència d'actituds i plantejaments de partits??

El problema es diu R.M!!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #211 el: 19 de Novembre de 2007, 00:13:30 am »
Porque culpa de Moya hoy? Yo en ningun momento he visto que dijera a los jugadores que dieran el balón a la grama, o que cambairan el estilo de juego. Sin embargo ha pasado, por Moya-? Nose me parece a mi que no eee
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #212 el: 19 de Novembre de 2007, 00:26:14 am »
Tot el que tu vulguis Mutio, també es una diferència......... però creus que es problema de cantera també la diferència d'actituds i plantejaments de partits??

El problema es diu R.M!!!!

Quines coses de dir que el problema és RM.....

La Grama juga igual que nosaltres amb Meca en punta solet.....

La MAJORIA d'equips utilitzen el 4-2-3-1 com nosaltres. La diferencia és una altra per favor.
2a B és no encaixar gols i si pots fer-ne algun doncs millor......... veig que tants anys en aquesta categoria i alguns no veieu el que realment hi ha.... En fi....  :snore:

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #213 el: 19 de Novembre de 2007, 08:56:03 am »
esta clar que hi ha gent malalta de criticar a RM i faci el que faci seguira criticant i inclus esta esperant que ens marquin per començar a cridar en contra d´ell, i sempre son els mateixos, els mateixos que encara no han aplaudit ni un sol cop als nostres jugadors, jo he sigut critic amb el mister varias vegades pero mai he cridat en contra de ningu del meu equip o cos tecnic.
i un altre cosa si ara la gent es dona compte que tenim equip per salvar la categoria i poc mes, es que la gent no te gaire bon ull o es molt curteta.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #214 el: 19 de Novembre de 2007, 11:56:22 am »
Alfols, ¿tu creus que le problema es l'entrenador? Jo crec que el Moya fa el que pot amb una plantilla molt limitada. Senyors, tenim el que tenim...

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #215 el: 19 de Novembre de 2007, 12:41:24 pm »
Jo crec que per l'equip que representem, necessitaríem un pressupost doble com a mínim que el que tenim en l'actualitat. És lamentable que equips inferiors a nosaltres puguin tenir més calés per muntar un equip per aguantar-se o, si més no, amb aspiracions de pujar de categoria. Desconec el pressupost nostre (si no vaig errat, uns 1,5 milions d'euros? si no, si us plau que algú em rectifiqui), però no estaria malament que algunes entitats representatives de Sabadell es mullessin més per l'equip de la ciutat, i no per altres afers aliens que en definitiva els suposa més despesa que no pas ajudant-nos.
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #216 el: 19 de Novembre de 2007, 13:39:46 pm »
No l'heu entès, volia dir que el problema és Ràdio Matadepera  :laugh: :laugh:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #217 el: 19 de Novembre de 2007, 15:02:37 pm »

Nooooo, yo creo que R.M.= Real Madrid... O será Ruiz Mateos...?   :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
« Respondre #218 el: 19 de Novembre de 2007, 15:09:50 pm »
 :scut :scut No ajuda gens dir que el problema del Sabadell és l'entrenador. Ramon Moya està fent una campanya molt decent, i a treball i sacrifici no el guanya ningú. Treu dels jugadors como a mínim sacrifici, compromís i treball. Fa mots anys que no teniem un entrenador tan competent.
Els resultats arrivaran, s'esta treballant molt i be.
Visca Moya, Visca el Sabadell.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #219 el: 19 de Novembre de 2007, 15:11:31 pm »

Adry no vulguis desviar l'atenció tu ara eh... ell es refereix a Ràdio Marca  :Paletas: