Autor Tema: ARBITRATGES AL SABADELL  (Llegit 53667 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
Re: ARBITRATGES AL SABADELL
« Respondre #180 el: 13 de Novembre de 2007, 19:51:11 pm »
buenas noches familia arlequinada no he podido opinar hasta hoy sobre el partido del domingo ya que no tenia linea adsl pero ya estoy aquí lo primero que he leído es la crónica de diario de girona y la verdad de pena no tienen ni idea de fútbol estaba tan irritado que he llamado a dicho diario este es el numero 972 20 20 66 y he podido habar con redacción deportiva  según ellos todo nor mal y es mas dan por hecho que el año que viene estarán en segunda A respecto al partido dicen que ayer tele  girona, ya que el canal 33 no lo ven .las dos jugadas no las dieron es decir el gol de toni mora legal de todas todas y el penal ti no se vieron vergonzoso , el resultado no lo canviaremos pero me alegro que Miguel :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 viaje a Madrid a protestar entre comillas el tiene oficio en esto y sabrá en carrilar la protesta
 en cuando al partido del domingo el los laterales del campo tendería que ha-ver pancartas bien grandes que pusiese

SOMOS UNA AFICION CIVILIZADA BASTA YA DE TOMARNOS EL PELO QUEREMOS ARBRITRAJES JUSTOS  VISCA EL SABADELL   
bajo mi punto de vista estas palabras les dolerán mas que cualquier insulto 

VISCA EL SABADELL Y EL QUE NO PIENSE IGUAL PEOR PARA EL :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer

esto por la afición que somos la leche nadie entiende como perdiendo 0-5 seguíamos animando  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2
« Darrera modificació: 13 de Novembre de 2007, 23:54:47 pm per ripollet »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
« Respondre #181 el: 14 de Novembre de 2007, 18:43:18 pm »
buenas noches familia arlequinada no he podido opinar hasta hoy sobre el partido del domingo ya que no tenia linea adsl pero ya estoy aquí lo primero que he leído es la crónica de diario de girona y la verdad de pena no tienen ni idea de fútbol estaba tan irritado que he llamado a dicho diario este es el numero 972 20 20 66 y he podido habar con redacción deportiva  según ellos todo nor mal y es mas dan por hecho que el año que viene estarán en segunda A respecto al partido dicen que ayer tele  girona, ya que el canal 33 no lo ven .las dos jugadas no las dieron es decir el gol de toni mora legal de todas todas y el penal ti no se vieron vergonzoso , el resultado no lo canviaremos pero me alegro que Miguel :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 viaje a Madrid a protestar entre comillas el tiene oficio en esto y sabrá en carrilar la protesta
 en cuando al partido del domingo el los laterales del campo tendería que ha-ver pancartas bien grandes que pusiese

SOMOS UNA AFICION CIVILIZADA BASTA YA DE TOMARNOS EL PELO QUEREMOS ARBRITRAJES JUSTOS  VISCA EL SABADELL   
bajo mi punto de vista estas palabras les dolerán mas que cualquier insulto 

VISCA EL SABADELL Y EL QUE NO PIENSE IGUAL PEOR PARA EL :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer

esto por la afición que somos la leche nadie entiende como perdiendo 0-5 seguíamos animando  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2
Por eso mismo compañero, porque somos una afición civilizada tenemos arbitrajes INJUSTOS, yo personalmente ya estoy un poco harto, si alguna vez saliera alguno de estos personajes de la NCA un poco "tocado" pues no lo lamentaria, se lo habria buscado, y si me quereis decir violento pues respeto cualquier opinión.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Re: Basta ya!!!!!
« Respondre #182 el: 14 de Novembre de 2007, 21:58:19 pm »
Aquest link crec que és important

LINK
Doncs jo et felicito per posar el link, ningú el matarà, però jo si que li penso "felicitar el nadal" a aquest energumen, sembla que només ens vinguin a atracar a la nova creu alta i se'n ens foten a la cara i encara cobren.
A depen de quin camps aquest paio no hagués donat aquest espectacle, a veure si algún d'aquests "xulos" surt escalfat de la NCA algún dia, encara que ens tanquin el camp dos partits.

Sí, i si havent-lo felicitat per nadal torna una altra vegada a arbitrar ala NCA, per revenja expulsarà a 3 jugadors nostres, el Moya, l'Orriols, a 2 taquillers i ens anularà 3 gols i ens pitarà 5 penals en contra...
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat Kams

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #183 el: 14 de Novembre de 2007, 23:27:46 pm »
Bona nit,
com que el passat diumenge vaig estar un dels patidors de l'injusta actuació d'aquest energumen, he decidit perdre el temps i crear un blog amb totes les histories tant sabadellencas com de la resta d'equips d'aquest ilustre navarrès,
aquests blog el podeu visitar a:
http://www.arbitres-dolents.blogspot.com/
De moment està en un estat embrionari pero espero que d'aqui uns dies i amb la vostre ajuda tinguem totes les referencies necessaries.
La seva utilitat, doncs de moment si la nostre directiva decideix demanar el non-gratto per aquesta persona humana tindrà un lloc on anar a buscar totes les seves gestes. I si aconseguim que un dia passejant per internet ho vegi, pot ser fins i tot instructiu per ell.
Si teniu, recupereu o trobeu informació d'aquest tema si us plau m'ho feu arribar. Tots els articles, videos, converses de l'última actuació les publicaré properament.

Amunt,  :scut, aquest diumenge ens calcem l'agrama.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #184 el: 15 de Novembre de 2007, 00:43:43 am »
Molt bona iniciativa. Gràcies amic  :bandera

Desconnectat visi

• President
« Respondre #185 el: 15 de Novembre de 2007, 18:18:18 pm »
Doncs si, felicitats i gràcies per deixar-hi el tu temps.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat visi

• President
« Respondre #186 el: 15 de Novembre de 2007, 18:19:48 pm »

LINK
Doncs jo et felicito per posar el link, ningú el matarà, però jo si que li penso "felicitar el nadal" a aquest energumen, sembla que només ens vinguin a atracar a la nova creu alta i se'n ens foten a la cara i encara cobren.
A depen de quin camps aquest paio no hagués donat aquest espectacle, a veure si algún d'aquests "xulos" surt escalfat de la NCA algún dia, encara que ens tanquin el camp dos partits.

Sí, i si havent-lo felicitat per nadal torna una altra vegada a arbitrar ala NCA, per revenja expulsarà a 3 jugadors nostres, el Moya, l'Orriols, a 2 taquillers i ens anularà 3 gols i ens pitarà 5 penals en contra...
Llavors és que ho tindria molt, molt, molt i molt malament per sortit sencer de Sabadell.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #187 el: 15 de Novembre de 2007, 20:59:10 pm »

LINK

Llavors és que ho tindria molt, molt, molt i molt malament per sortit sencer de Sabadell.

Doncs millor que no hi torni a fotre els peus, perquè passarà el que tu dius...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #188 el: 18 de Novembre de 2007, 21:27:24 pm »
Sigo diciendo, Y ME DA IGUAL LO QUE DIGAIS DE MI, que es una p u t ada que el terreno de juego esté tan lejos de la general.... Así no hay manera de que estos H.J.P. salga intimidados, creemos "miedo", y convirtamos nuestro estadio en un auténtico INFIERNO, tanto para el trio arbitral, como para el equipo contrario...     :-\
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #189 el: 18 de Novembre de 2007, 21:47:14 pm »
y digo yo si el proximo partido aparecieranos todos con bosas de basura megras puestas por encima en contra de los arbitros bosas de basura de las grandes pero todos

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #190 el: 18 de Novembre de 2007, 21:51:13 pm »
És realment trist i patètic espatllar partits d'aqueta manera...

Ferni

• Visitant
« Respondre #191 el: 18 de Novembre de 2007, 22:31:34 pm »
y digo yo si el proximo partido aparecieranos todos con bosas de basura megras puestas por encima en contra de los arbitros bosas de basura de las grandes pero todos

Y si el próximo partido nos dignamos a jugar un poco mejor y hecharle mas "garra" al asunto para podernos llevar los 3 puntos?
Estamos mas pendientes de lo q hace el árbitro q del partido, dejemonos de tonterias q hoy no hemos tenido coj... ones a ganar el partido, no busquemos falsos culpables.
Aún grácias q nos hayan pitado un penalty en el minuto 94, q si llega a ser en contra ahora mismo me estaria cag... en todas las tripletas arbitrales de España.
Que quereis mas si nos han permitido jugar 33 minutos q es 1/3 de partido con un jugador mas en el campo y no lo hemos sabido aprovechar!!!
Si quereis nos marcaran los goles los árbitros también, o quizas ni aún así ganariamos los partidos, quién sabe....

Dejaros de cosas raras q si traer bolsas de basura en el campo q si histórias, la bolsa d basura si quereis os las traeis para tirar los restos d las pipas q os comeis en el campo.
Al final vamos a ser la risa de la categoria, yo almenos si entro en este foro siendo d otro equipo y veo q en cada partido nos quejamos de los árbitros pues me burlaria bastante de según q comentarios, igual q me reiria ahora mismo si en el del Tarrasa estubieran quejándose cada semana del árbitro.

Los árbitros son malos, ya lo sabemos, pero q hoy el equipo q tenia q cojer el mando del partido igual q hizo el Girona la semana pasada eramos nosotros, y no lo hemos hecho y casi perdemos.. hay q aprender d los errores solo eso.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #192 el: 18 de Novembre de 2007, 22:41:56 pm »
Y si el próximo partido nos dignamos a jugar un poco mejor y hecharle mas "garra" al asunto para podernos llevar los 3 puntos?
Estamos mas pendientes de lo q hace el árbitro q del partido, dejemonos de tonterias q hoy no hemos tenido coj... ones a ganar el partido, no busquemos falsos culpables.
Aún grácias q nos hayan pitado un penalty en el minuto 94, q si llega a ser en contra ahora mismo me estaria cag... en todas las tripletas arbitrales de España.
Que quereis mas si nos han permitido jugar 33 minutos q es 1/3 de partido con un jugador mas en el campo y no lo hemos sabido aprovechar!!!
Si quereis nos marcaran los goles los árbitros también, o quizas ni aún así ganariamos los partidos, quién sabe....

Al final vamos a ser la risa de la categoria, yo almenos si entro en este foro siendo d otro equipo y veo q en cada partido nos quejamos de los árbitros pues me burlaria bastante de según q comentarios, igual q me reiria ahora mismo si en el del Tarrasa estubieran quejándose cada semana del árbitro.

Los árbitros son malos, ya lo sabemos, pero q hoy el equipo q tenia q cojer el mando del partido igual q hizo el Girona la semana pasada eramos nosotros, y no lo hemos hecho y casi perdemos.. hay q aprender d los errores solo eso.

:clap :clap :clap jo també tinc aquesta opinió, no hepogut assistir als dos últims partits i no opinaré, però crec que fem molt el ploramiques i molt poca feina

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #193 el: 18 de Novembre de 2007, 22:45:32 pm »

Dejaros de cosas raras q si traer bolsas de basura en el campo q si histórias, la bolsa d basura si quereis os las traeis para tirar los restos d las pipas q os comeis en el campo.

Ferni tens raó avui no podem donar la culpa a l'arbitre per mi les expulsions son justes i si el Carrilo ves marcat el golet amb 2-0 s'acaba el partit
No plorem tant que semblem el barça i el madrid

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #194 el: 18 de Novembre de 2007, 23:09:01 pm »
De l'únic que ens podem queixar és de no matar el partit amb la jugada de Carrillo. Ara, no diguem tonteries amb això de les expulsions i demés. L'àrbitre ha volgut compensar la del Meca fent fora injustament a 2 jugadors nostres. I dic injustament perque durant el partit hi ha hagut MOLTES faltes fetes per jugadors de la Grama IGUALS que les que a nosaltres ens costen les expulsions. I recordeu que el penal no el xiula l'àrbitre, el pita l'assistent.
Que avui ens han tornat a collar fort, no tan com l'altre dia perque allo va ser "el no va mas", però no és just que faltetes que ens fan no les pitin a favor i a ells si.
Sincerament, jo preferixo jugar 10 contra 9 20 minuts que no pas 10 contra 11, 30 minuts. Els espais que tens son molt mes grans.
Jo l'únic que vull es que els arbitres ni es tinguin que veure i que no ens donguin ni ens prenguin res.
I ja sabem que som un equip no dels forts, però si a més venen a tocar els ous, llavors la feina ja sen's fa el doble de costosa.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

antcarcer

• Visitant
« Respondre #195 el: 18 de Novembre de 2007, 23:16:22 pm »
Un poquito de por favor Mutio, tu crees que si el arbitro quiere jo****os hubiera pitado el penalti en el minuto 96 y a instancias del linier :no:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #196 el: 18 de Novembre de 2007, 23:18:24 pm »
el linier a pitado por que se veia colgado por los guebos el y los otros 2 sinverguenzas a la salida del campo,y  sa a ***** vivo
« Darrera modificació: 18 de Novembre de 2007, 23:27:28 pm per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #197 el: 18 de Novembre de 2007, 23:25:00 pm »
Un poquito de por favor Mutio, tu crees que si el arbitro quiere jo****os hubiera pitado el penalti en el minuto 96 y a instancias del linier :no:

Vaja, jo no sé si em vist el mateix.
Dic el mateix que abans, si expulsa a Roca i Pirri ha d'expulsar a 2 jugadors de la Grama per la meteixa falta. Simplement ha compensat l'expulsió del Meca que m'ha semblat excesiva. I si compenses ja portes dues errades, la 1a i la 2a que és la compensació.
Ens han marcat al minut 93 amb 5 minuts de descompte. Després l'àrbitre NO pita penal.

Personalment si que crec que ha vingut a tocar els ous. Decisions que per la Grama no eren faltes i per nosaltres si. I torno a dir que desaprofitem molts minuts que jugavem contra 10 i això tampoc es pot tolerar. L'autocrítica també s'ha de fer.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #198 el: 18 de Novembre de 2007, 23:29:46 pm »
Aixo dels arbitratges es ja vergonyos. Els dos ultims els haurien de retirar de circulacio. Espatllen els partits d´una manera increible. D´acord amb el mutiu quand diu que hem desaprofitat l´ocasio de sentenciar el partit amb 1-0 i els amb 10 (ocasio clara de carrillo, pobret!!!) pero despres aplica la llei de la compensacio i lo del final del partit es penòs. Si aquest home pités a la lliga anglesa que esta plena de contactes els partits acabarien al minut 25. No es pot tolerar. Sort que hem salvat un puntet perque esl de sota s´espavilen i s´acosten. Victories de Ontinyent i Denia i tambe villajoyosa. A Hospitalet no podem perdre.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #199 el: 18 de Novembre de 2007, 23:32:24 pm »

Vaja, jo no sé si em vist el mateix.
Dic el mateix que abans, si expulsa a Roca i Pirri ha d'expulsar a 2 jugadors de la Grama per la meteixa falta. Simplement ha compensat l'expulsió del Meca que m'ha semblat excesiva. I si compenses ja portes dues errades, la 1a i la 2a que és la compensació.
Ens han marcat al minut 93 amb 5 minuts de descompte. Després l'àrbitre NO pita penal.

Personalment si que crec que ha vingut a tocar els ous. Decisions que per la Grama no eren faltes i per nosaltres si. I torno a dir que desaprofitem molts minuts que jugavem contra 10 i això tampoc es pot tolerar. L'autocrítica també s'ha de fer.

Pues vale, jugamos por lo menos media hora con uno más, no chutamos ni una vez a puerta, se marca el gol de la manera que se marca, y nos echamos todos atras en vez de ir a por el partido, y la culpa es del arbitro.