Autor Tema: ARBITRATGES AL SABADELL  (Llegit 53653 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Kams

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
Re: ARBITRATGES AL SABADELL
« Respondre #240 el: 24 de Novembre de 2007, 18:42:28 pm »
... a dios lo que es de dios y al cesar lo que es del cesar ...

Un cop finalitzat el partit (Hospi-CES), em sembla que D. VALLEGO AZNAR, Luis Miguel ha fet un dels millors arbitratges que hem tingut aquesta temporada, com a mínim dels que jo he vist. No ha donat ni ha tret res a ningú.
ARBITRATGES CORRECTES A 2a B SON POSSIBLES

Sobre el resultat millor en un altre foro.

Amunt  :scut

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #241 el: 25 de Novembre de 2007, 09:42:21 am »
tens rao pero el linier de tribuna no encertaba ni una i va pitar un parell de foras de joc en contra nostre que no eren  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #242 el: 25 de Novembre de 2007, 11:10:48 am »
I no creieu que es penalt la jugada de Jose Mari a la primera part? per molt que Sergi Albert digues que no?  :mmmm
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Ferni

• Visitant
« Respondre #243 el: 25 de Novembre de 2007, 15:40:15 pm »
I no creieu que es penalt la jugada de Jose Mari a la primera part? per molt que Sergi Albert digues que no?  :mmmm

no volia fotre llenya al foc però jo també penso que es podia pitar perfectament aquell penalt.
Jose Mari està clar q exagera una miqueta la jugada i es deixa caure al final però q crec q hi ha falta del jugador de l'Hospi abans d deixar-se caure José Mari.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #244 el: 25 de Novembre de 2007, 15:48:38 pm »
Doncs jo crec que no es penal...també dir que els arbitres son dolents quan pitan però si després es fiquen de comentarista a la televisió encara son pitjors. Sergi Albert es dolentíssim no encerta ni una i això que ho veu per televisió i amb repeticions...  :ko
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #245 el: 25 de Novembre de 2007, 15:50:36 pm »
ahir el arbit va esta molt be!!ojala cada setmana ens en pites un aixi!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #246 el: 25 de Novembre de 2007, 17:15:22 pm »
Es que si en este partido tambien se complica la vida y la lia, es para matarlo.... Un partido sin NINGUNA jugada a destacar, ni polémicas, y en el que la mayoria de jugadores de los dos equipos son amigos, si hubiera pasado algo.....  Este partido se pitaba solo!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #247 el: 25 de Novembre de 2007, 21:20:11 pm »
ayer el arbitro estuvo bien ojala todos los partidos fuesen igual tendremos que hablar con t.v.c. haber si nos dan todos por la te le ya que visto lo visto los arbitros a finan mas ante las cámaras

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #248 el: 26 de Novembre de 2007, 00:20:44 am »
1a Jornada : Miapuesta - Sabadell :
- Amb 1-0 en el marcador, es produeix un clar penalt per mans d'un defensa del Miapuesta a remat de Fran Arevalo no xiulat.Expulsions de 2 jugadors del Miapuesta i de Oscar Sierra justes. resultat final 2-0.
PUNTS ACONSEGUITS: 0
POSSIBLES: 1

2a Jornada : Sabadell - Ontinyent :
- Amb 2-1 en el marcador, xiulen un penalt inexistent a favor de L'Ontinyent que els permet empatar el partit. Resultat final 3-2.
PUNTS ACONSEGUITS: 3
POSSIBLES: 3

3a Jornada : Terrassa - Sabadell :
- Amb 1-0 en el marcador, penalt clarissim sobre Roberto Morales no xiulat i amb 1-3 en el marcador gol mal anulat a Oscar Ollés i penalt clar xiulat a Cervian. Resultat final 2-4.

4a Jornada : Sabadell - Eivissa :
- Amb 1-0 en el marcador,penalt clarissim a Jose Mari no xiulat, i tambe dir que Roberto estara 4 mesos lesionat gracies a una entrada d'un jugador balear en la cual ni es va xiular falta. Resultat final 1-1.
PUNTS ACONSEGUITS: 1

5a Jornada : Badalona - Sabadell :
- Amb 0-0 al marcador, penal clar que sí s'ha pitat a favor del Badalona i possible expulsió del jugador del Sabadell que s'ha quedat amb groga. Amb 2-0, penal clar a favor del Sabadell no pitat i un possible segon penal per mans, mes rigurós. Resultat final 2-1.

6a Jornada : Sabadell - Alcoyano :
- Amb 0-0 al marcador, i a punt de finalitzar, gol anul·lat al Alcoyano per fora de joc força clar. Possible penalt per mans de Pep Pagès. Expulsió justa de Roca sense entrar al camp. Resultat final 0-0
POSSIBLES: 0

7a Jornada : Benidorm - Sabadell :
- Amb 0-0 al marcador,caiguda de Fran dins l'area pero sembla que el jugador del Benidorm toca clarament la pilota.minuts mes tard expulsió del jugador del Benidorm Ruano per protestar ( a saber que li va dir al arbitre ).Resultat final 0-0

8a Jornada : Sabadell - Orihuela :
- Amb 0-1 en el marcador,empata el partit Fran Arevalo en posicio dubtosa tot i que sembla que esta en linea amb el defensa, per tant gol legal.Resultat final 1-1

9a Jornada : Espanyol B - Sabadell :
- Arbitratge correcte sense cap jugada clara clara per analitzar.Resultat final 1-1

10a Jornada : Sabadell - Villarreal B :
- Amb 0-0 al marcador, mans involuntaries dins l'area d'un jugador del Villarreal despres d'un xut de Carrillo.També amb 0-0 caiguda dins l'area de Carrillo per possible obstrucció d'un defensa del Villarreal,crec que es deixa caure.Amb 0-1 al marcador un defensa es treu de sobre a Montero d'una manotada a la cara dins l'area,penalt tontillo pero penalt.Finalment a les acaballes del partit expulsió de Jose Mari per doble amonestació,1a groga justa, la 2a dubtosa ja que Raul Pradas es qui comet la primera falta. Resultat final 1-1.

11a Jornada : Llevant B - Sabadell :
- Amb 0-0 al marcador gol anulat al Llevant B per posició clara de fora de joc del davanter valencià. Resultat final 1-2.

12a Jornada : Sabadell - Girona :
-Amb 0-0 al marcador gol anulat a Toni Mora per fora de joc inexistent.Amb 0-0 al marcador penalt inexistent de De Navas a Micky Albert (ell mateix ha reconegut que va simular el penalt) amb posterior expulsió del porter arlequinat. Resultat final 0-5.
POSSIBLES: Com que no podem preveure que hagues donat de si el partit amb 70 minuts que quedaven ho deixo en blanc.

13a Jornada : Sabadell - Gramanet :
-Amb 0-0 al marcador expulsió justa per Meca per 2 grogues(agarron i piscinazo).Amb 1-0 al marcador expulsió justa de Pirri per 2 grogues (2 entrades).Amb 1-0 al marcador expulsió rigurosa de Roca per 2 grogues(2 faltes mes aviat normaletes).Amb 1-2 al marcador el linier pita penalt sobre Jose Mari,no es veu bé si es dintre de l'area o fora pero jo m'inclinaria a que es fora de l'area.Finalment expulsió de Moya per cel.lebrar el gol. Resultat final 2-2.
PUNTS POSSIBLES: 0

14a Jornada : Hospitalet - Sabadell :
-Amb 0-0 al marcador possible penalt a Jose Mari,vist l'opinió de la majoria ho deixarem en que no es suficient el contacte per xiular penalt. Resultat final 0-0.
PUNTS POSSIBLES: 1

PUNTS TOTALS ACONSEGUITS: 17
PUNTS POSSIBLES: 21

Penalts en Contra 4
Penalts a Favor 1
Gols anulats al Sabadell  3
Gols anulats al contrari 2
Expulsions en Contra 8 ( Sierra,Moya(2),Roca(2),Jose Mari,De Navas i Pirri)
Expulsions a Favor 4

28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #249 el: 26 de Novembre de 2007, 22:30:25 pm »
Vista la repetición, el penalty a Jose Mari es CLARISIMO! 
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #250 el: 26 de Novembre de 2007, 22:32:18 pm »

La veritat és que si.

Faig la mateixa pregunta que he fet en un altre post.

Creieu que si passa això mateix fora de l'àrea, l'arbitre ho xiula com a falta...  :icon_question: La resposta està clara.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #251 el: 26 de Novembre de 2007, 23:00:20 pm »
pues yo no estoy con vosotros (y eso que en el campo lo vimos uno allado de otro  :laugh: :laugh: )  en directo me pareció penalty clarisimo pero en la tv no aprecio nisiquiera empujon, hammouch se interpone entre jose mari y el balon pero sin crear falta, ivan tiene muchos tiros pegaos en esto del futbol i sabe como hacerlo   ;)  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #252 el: 26 de Novembre de 2007, 23:05:33 pm »
Doncs jo penso que si és penalt, però que l'àrbitre, des del lloc on era, no podia veure a l'Iván empenyent amb el colze a JoseMari.

El 90% dels àrbitres, no el xiularien.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #253 el: 26 de Novembre de 2007, 23:14:00 pm »
Jo segueix pensant que no es penal pero bueno. Per cert, parlant de penals, ahir nou penal a favor de l'Ontinyent, algun sap cuants porten ja :icon_question:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #254 el: 27 de Novembre de 2007, 00:56:08 am »

La veritat és que si.

Creieu que si passa això mateix fora de l'àrea, l'arbitre ho xiula com a falta...  :icon_question: La resposta està clara.....

Aquesta mateixa pregunta li vaig fer a un amic mentres veiem el partit per TV, esta clar que aixo al mitg del camp es falta si o si.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Kams

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #255 el: 29 de Novembre de 2007, 21:33:26 pm »
Ja tenim arbitre per aquests diumenge.
Aquests cop ens ha tocat una 'perla' del comite Català d'arbitres, asociat a la Federació Catalana de Futbol, que presideix ja sabeu qui que es l'ex-president de ja sabeu on.

Arbitro :  D. Rebollo López, Gustavo (Comité Comité Territorial Catalán)  
Informador :  D. Mars Lluis, Víctor (Comité Comité Territorial Catalán)  
Encara no ha triat els seus asistents pero segur que també seran d'aquí.

Aquests es un arbitre curios, porta com a mínim 4 anys a la mateixa categoria, aquests any únicament ha arbitrat a les jornades 1, 3, 6, 9, 12 i ara a la 15, algun tipus de maladicció?

Els seus numeros aquests any son molt equilibrats, 2 vitories visitants, 1 empat, 2 vitories locals.

En les seves dos ultimes actuacions ( Ibiza - Denia i Sport - Zamora) un total de 10 i 11 tarjetes groges repectivament, amb unicament una expulsió vol dir que te memoria.

Vist tot aixó podem resumir:
Perla Catalana, a favor del Girona, per tant en contra del perseguidor (Gava), supersticios, equilibrat, amb la ma lleugera i amb molta memoria.

Que deu ens agafi confessats.

Amunt  :scut

sempre Sabadell

• Visitant
« Respondre #256 el: 01 de Desembre de 2007, 19:50:51 pm »

La veritat és que si.

Aquesta mateixa pregunta li vaig fer a un amic mentres veiem el partit per TV, esta clar que aixo al mitg del camp es falta si o si.

aquesta falta li va fer miki a un jugador de l'hospi al mig del camp i no va dubtar ni un segon a pitar-la, inclus m'atreviria a dir que no era tan clara com el penal

sempre Sabadell

• Visitant
« Respondre #257 el: 02 de Desembre de 2007, 19:33:13 pm »
un altre cop aixo ja es massa, si no era penal aixo no se que es un penal, i a quan protestava pel penal hi havia gent del Sabadell que em mirava malament, com si no fos penal, esque a casa nostre la majoria de gent ve a veure el futbol com si anes a veure l'opera tots callats i sense dir res, els arbitres s'els te d'apretar una mica i des del principi.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #258 el: 02 de Desembre de 2007, 19:36:53 pm »
un altre cop aixo ja es massa, si no era penal aixo no se que es un penal, i a quan protestava pel penal hi havia gent del Sabadell que em mirava malament, com si no fos penal, esque a casa nostre la majoria de gent ve a veure el futbol com si anes a veure l'opera tots callats i sense dir res, els arbitres s'els te d'apretar una mica i des del principi.

jo ho he vist com tu pero Toni Mora ha dit a la radio que el penalt la buscat ell i que era com el del dia del Girona, o sigui m'imagino que haura deixat el peu enrrera perque se l'emportes el porter per davant .. en fi el dia del Girona si va ser penalt i expulsió, avui groga.de totes maneres s'hauria de veure per TV.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #259 el: 03 de Desembre de 2007, 09:17:54 am »
Avans del gol del gava ens pita un fora de joc en un contratac, que a la pilota li falta un pam per sortir fora.
VISCA EL SABADELL