Bueno tb es podria mirar per una altra banda i es que som els socis els warretes que hauriem de procurar no embrutar tant l'estadi
Exacte, el que hauríem de mirar entre tots és de no embrutar tan l'estadi.
Entenc q es pugui tirar confeti o papers d diari a la sortida dels jugadors però no entenc com pot haber-hi gent ( i això sabeu q és veritat) q deixa cada setmana el terra ple però ple d'esclofies de pipes, aixo porta molta feina a netejar i dona la imatge de camp de Regional on els jovenets es porten les pipes i les xuxes pel partit... a casa seva tmb o deu fer això la gent? deixar el terra ple d'esclofies de pipes? Va home q no costa res possarles dins duna bossa o d'un diari plegat i tirar-les al sortir del camp sí és q vaya gent PORCA!!!.
Tema gots ja és més delicat.. evidentment no sortirà la gent amb el got de coca cola q s'ha begut a la primera meitat, però ampolletes d'aigua tmb s'hauria d mirar d tirar a la sortida.
Una altre manera d'evitar aquestes coses seria colocar papeleres dins l'estadi.
Sobre el tema neteja, no acabo d'entendre com pot haber diaris tan antics... jo sempre que he anat a veure a l'equip entrenar he vist gent netejant les graderies, inclús un dia el sr. Dinarés li va dir a un familiar de Finidi que si fumava tirés el cigarret al carrer q dsp la gent es queixava q el camp estava brut i no servia per a res la feina dels q ho estaven netejaven.....
en fi, que SI VOLEM NETEJA A LA NCA, ELS PRIMERS QUE EM DE COLABORAR EM DE SER NOSALTRES!!!!