Autor Tema: SABADELL - GRAMANET  (Llegit 16148 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
Re: SABADELL - GRAMANET
« Respondre #80 el: 18 de Novembre de 2007, 20:01:37 pm »
Clar que ells han anat a pel partit, perquè estaven perdent! Només faltaria! Nosaltres estàvem guanyant i tampoc ens podíem tornar bojos buscant el segon, sobre tot tenint en compte que havíem fet un canvi ofensiu i estàvem jugant amb Pirri de lateral. A més, la superioritat numèrica no ha durat gaires minuts...

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #81 el: 18 de Novembre de 2007, 20:02:33 pm »
buenas noches familia arlequinada de pena penita pena de arbitros  :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :paret :paret :paret :paret :paret :paretes para :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
menos mal que el linier por miedo o protagonismo nos a dado el penal ti justo de todas todas las expulsiones justas pero creo que ellos se merecían alguna mas sobre todo monti :**** :**** :**** :**** :**** :paret :paret :police: :police: :police: :police:no se puede provocar de esta manera y si mi memoria no me falla el reglamento dice que tiene que sacarle tarjeta por provocacion
el tema de los hooligans nos puede costar caro a la que el pelón de canarias lo ponga en el acta esperemos que no
que os puedo decir de Diego carrillo es malo malo malo por mi en navidad podarían intentar darle puerta y traer otro haber si tenemos mas suerte

vis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #82 el: 18 de Novembre de 2007, 20:06:31 pm »
Muy valientes son los jugadores sobre el terreno de juego, ya lo hizo Rodri con el sant andreu, hoy este. es muy facil provocar a la aficion teniendo 4 mossos al lado, si tiene tantas ganas de provocar que salga ahora por tribuna y haga las mismas provocaciones. pero seguramente saldra por la puerta de atras pk es una **** maricona
« Darrera modificació: 18 de Novembre de 2007, 20:14:10 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #83 el: 18 de Novembre de 2007, 20:06:46 pm »
La Vila Joiosa ha guanyat a Benidorm, començo a pensar que en aquest grup pot passar qualsevol cosa, i ara es queden els 2 amb 17 punts just un per sobre nostre. Això ens deixa 12ens a la classificació. A un punt nostre, Miapuesta i Badalona. Convé puntuar a L'Hospitalet.

Recordem que els 2 partits a casa els hem jugat contra els teòrics millors de la categoria.

Desconnectat deimiel

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #84 el: 18 de Novembre de 2007, 20:10:21 pm »
La afición creo que a veces es demasiado exigente con el equipo, por cualquier tonteria ya se grita al jugador, y tampoco creo que debe ser asi... luego estan los de la banderita famosa que si el equipo pierde, es por Moya, y si el equipo gana es por que el rival es malo... tampoco tiene ke ser asi... en fin... ke ya toka encadenar 2 o 3 victorias para llegar a la zona trankila
Camí del ascens

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #85 el: 18 de Novembre de 2007, 20:14:24 pm »
tal como iva el partido,con el 1-0,tienes que ir a sentenciar!!y nos falta esto,ir a machacar al rival cuando juegas en casa,u con uno menos,pero al final el punto me sabe bueno!!ahora a por el hospi,que perfectamente se puede sumar 3 puntitos!! :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #86 el: 18 de Novembre de 2007, 20:14:45 pm »
Avui ha sigut un partit que no hem sabut matar.

Amb 1 de més hem marcat l'1-0, però desprès, en un parell de jugades que els haguéssim matat, el Carrillo li ha regalat al porter (i mira que estava sol) i en l'altre els davanters han  tingut por de xutar (o a alguns l'esquerra no els hi va).

També em semblen lamentables els crits contra l'entrenador i un jugador al minut 12 (si, 12) de partit. Una cosa és que un jugador no t'agradi i comentar-ho amb el veí i l'altre transmetre el nerviosisme als jugadors que estan sobre el camp cridant. Sempre podeu anar al final del partit a tribuna i parlar amb el Moya.

Però per favor, no ens queixem de l'àrbitre. L'àrbitre la ha cagat impressionantment, però per a les dues bandes. La expulsió de Meca, un àrbitre normal, no la pita, i tres targes que han caigut cap al Sabadell, ni de conya les pita una persona normal.

I capítol a part és el penalt. Si és falta (que per a mi, no ho és), és fora de l'àrea, per poc, si, però és 30 cm fora de l'àrea. Jo estava a la banda, insultant al linier i ho he vist, a dos metres de mi (estava al costat dels seguidors de la Grama).
Simplement, el linier s'ha cagat i li ha dit a l'àrbitre que no es compliqués la vida. Penalt  i que sigui el que Déu vulgui. Gol i en un partit que hauríem d'haver perdut, per no saber jugar-lo, ens hem trobat un puntet.

Per cert, el puntet se'l dedico a un jugador de la Grama: Monty. Tu provoques violència en els terrenys de joc.

P.D.: Aplaudeixo als seguidors de la Grama, amb els que he parlat i que m'han dit (abans del penalt)  que han al.lucinat amb l'àrbitre, per les xorrades que ha pitat. Desprès devien estar mosquejadíssims. 
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #87 el: 18 de Novembre de 2007, 20:15:34 pm »
Si cogemos la dinamica de cada partido echarle la culpa al arbitro, mal panorama veo.
Con once contra once, no chutamos a puerta, si nos echan a uno nos hundimos, si jugamos con uno más dejamos pasar el tiempo y no apretamos, y si vamos ganando por la minima en vez de sentenciar nos echamos atras hasta que nos empatan :paret

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #88 el: 18 de Novembre de 2007, 20:18:18 pm »
Las dos expulsiones son, tontas pero son, pero claro es que a la grama les ha perdonado unas cuantas también siguiendo con el mismo rasero... El problema del partido no es otro que no saber matar el partido. Por cierto, mirad porque han hechado al Moya, brutal  :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Ferni

• Visitant
« Respondre #89 el: 18 de Novembre de 2007, 20:20:08 pm »
Si cogemos la dinamica de cada partido echarle la culpa al arbitro, mal panorama veo.
Con once contra once, no chutamos a puerta, si nos echan a uno nos hundimos, si jugamos con uno más dejamos pasar el tiempo y no apretamos, y si vamos ganando por la minima en vez de sentenciar nos echamos atras hasta que nos empatan :paret

es el resumen del CE Sabadell 07- 08.....

A mi lo q me da miedo es q llevamos solo un punto mas que el año del descenso dsp de 13 jornadas....

Y ojo, 6 puntos menos conseguidos en casa, ahora 8 de 21 y el del descenso 14 de 21... suerte q nos ganamos los puntos fuera d casa!!!!! si no seriamos equipo claro para el descenso.
De todas formas sigo diciendo q no se extrañe nadie si nos comemos los turrones en Navidad en zona de descenso directo, total lo tenemos cerquita. Pero q nadie se asuste, any nou vida nova dicen!!!! entonces Carrillo las meterá de 3 en 3  :laugh: :laugh:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #90 el: 18 de Novembre de 2007, 20:21:35 pm »

es el resumen del CE Sabadell 07- 08.....

A mi lo q me da miedo es q llevamos solo un punto mas que el año del descenso dsp de 13 jornadas....

Y ojo, 6 puntos menos conseguidos en casa, ahora 8 de 21 y el del descenso 14 de 21... suerte q nos ganamos los puntos fuera d casa!!!!! si no seriamos equipo claro para el descenso.
De todas formas sigo diciendo q no se extrañe nadie si nos comemos los turrones en Navidad en zona de descenso directo, total lo tenemos cerquita. Pero q nadie se asuste, any nou vida nova dicen!!!! entonces Carrillo las meterá de 3 en 3  :laugh: :laugh:

que pesimista por dios...si uvieramos ganado hoy veriamos lo que dirías.... :mmmm :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat deimiel

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #91 el: 18 de Novembre de 2007, 20:21:37 pm »
La afición creo que a veces es demasiado exigente con el equipo, por cualquier tonteria ya se grita al jugador, y tampoco creo que debe ser asi... luego estan los de la banderita famosa que si el equipo pierde, es por Moya, y si el equipo gana es por que el rival es malo... tampoco tiene ke ser asi... en fin... ke ya toka encadenar 2 o 3 victorias para llegar a la zona trankila

Totalmente de acuerdo, a la que un jugador falla un pase ya hay gritos contra él, y así los 90 minutos, y luego que si Moya tiene la culpa, que nosequé... habría que animar al equipo y dejar trabajar... :-\

Por cierto, la MARICONA de Monty que salga por tribuna si tan valiente es dedicando sus goles a la afición y a los Hooligans, lo que pasa que es muy fácil PROVOCAR y luego tener 20 mossos que te cubren, habría que sancionar a este tipo de jugadores provocadores.

Y entrando en el tema de la bandera de los cojo..., porque ya me explikaran que pinta esa bandera en el campo de la NCA, creo que esa bandera se tendría que quitar ya que solamente se tendria que ir a animar al SBD, pero bueno, son cosas que no tienen remedio...
En cuanto a Monty estaría bién que le suspendieran por dedicar de manera provocadora los goles a la grada, creo recordar que Giovanni del Barcelona hará ya bastantes años hizó 3 butifarras en el campo del madrid y se le suspendio, aunke no estoy seguro..
En conclsusión, que toca ganar YA.
Camí del ascens

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #92 el: 18 de Novembre de 2007, 20:22:33 pm »
Si us semblen justes les expulsions tots els partits haurien d'acabar amb 7 contra 7.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #93 el: 18 de Novembre de 2007, 20:39:17 pm »
a mi el que em sorpren es l´ajuda del propi club per que no empaitem als arbitres i als jugadors rivals fora del estadi  :**** :****  que collonada es aquesta de treure al arbitre pel radera i als jugadors provocadors pel parquing?
a dins del camp s´ha de fer l´imposible per que ningu salti (jo he saltat   :ejem  ) i inclus pendre mesures a la sortida dels vestuaris pero despres..... despres campi qui pugi kollons!!!!!!!  no a l´ajuda als arbits i als jugadors rivals!!! antigament recordo carreras al carrer darrera de arbitres i liniers i cotxes abonyagats aixo fa reflexionar als maleits kabrons que venen al estadi a tocarnos els cascabells i segur que aixi canviarian els arbitratges i les actituds de jugadors envers de la nostre afició i el nostre club :**** :**** :****
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #94 el: 18 de Novembre de 2007, 20:40:08 pm »
Lo siento pero vuelvo a Monty, es que estoy muy indignado, solo un detalle mas a decir, un jugador que marca un gol y se quita la camiseta para festejarlo es sancionado con tarjeta, un jugador que marca un gol y provoca a toda una aficion se va de rositas, viva el reglamento  :**** :****
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #95 el: 18 de Novembre de 2007, 20:42:07 pm »

Totalmente de acuerdo, a la que un jugador falla un pase ya hay gritos contra él, y así los 90 minutos, y luego que si Moya tiene la culpa, que nosequé... habría que animar al equipo y dejar trabajar... :-\

Por cierto, la MARICONA de Monty que salga por tribuna si tan valiente es dedicando sus goles a la afición y a los Hooligans, lo que pasa que es muy fácil PROVOCAR y luego tener 20 mossos que te cubren, habría que sancionar a este tipo de jugadores provocadores.

Y entrando en el tema de la bandera de los cojo..., porque ya me explikaran que pinta esa bandera en el campo de la NCA, creo que esa bandera se tendría que quitar ya que solamente se tendria que ir a animar al SBD, pero bueno, son cosas que no tienen remedio...
En cuanto a Monty estaría bién que le suspendieran por dedicar de manera provocadora los goles a la grada, creo recordar que Giovanni del Barcelona hará ya bastantes años hizó 3 butifarras en el campo del madrid y se le suspendio, aunke no estoy seguro..
En conclsusión, que toca ganar YA.

y tu avatar en el foro del  :scut :bandera ... :smart:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #96 el: 18 de Novembre de 2007, 20:43:31 pm »
no empeceis con la m****a  de la pancarta i ese tema que no sirve de nada j****, preocupemonos de nuestro equipo  :**** :****
« Darrera modificació: 18 de Novembre de 2007, 20:44:44 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #97 el: 18 de Novembre de 2007, 20:47:39 pm »
Per sii voleu veure el gol de penal

http://www.youtube.com/watch?v=rZcCGBjino0
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #98 el: 18 de Novembre de 2007, 21:08:38 pm »
que injusticia y encima salen escoltados y arropados por muestro club luego no quieren que haya violencia si demasiado buenos somos hasta cuando bamos a tener que aguantar estos atracos :paret

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #99 el: 18 de Novembre de 2007, 21:24:13 pm »
dons segons radio sabadell MONTY el molt fill de **** a sortit escoltat com una rata per la porta del darrera , no entenc com el club pot ajudar a martxar a aquest individu maleit del nostre estadi  :ostres :**** :**** :paret :paret