Autor Tema: SABADELL - GRAMANET  (Llegit 16168 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
  • Gènere: Masculí
    • horitzons inesperats
Re: SABADELL - GRAMANET
« Respondre #60 el: 18 de Novembre de 2007, 18:57:47 pm »
Ramon Moya expulsat, cap novetat  :laugh: i encara no tenim el final... ara sí FINAL 2-2

Desconnectat Malica

• Aleví
  • Missatges: 57
  • Gènere: Femení
« Respondre #61 el: 18 de Novembre de 2007, 18:59:33 pm »
quins nervis!
pero encara no ha acabat????!!!!!

anim equip!!!!!!

Desconnectat JeSuLy-69_HHVV

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
  • Hooligans Vallés - CE Sabadell SuPpOrTeRs
« Respondre #62 el: 18 de Novembre de 2007, 19:01:21 pm »
 :laugh:

ke manera d sufrir señores!! podiamos haver marcado con 11 y djar medio sentenciado.. al final con 9 y el empate a 2 nos alegra algo... pero vaya arbitrajes... saludoss!! y viska el CE Sabadell!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #63 el: 18 de Novembre de 2007, 19:13:05 pm »

que tal l'arbitratge d'avui ?

em dona la sensació de "más de lo mismo..."

tenim la negra amb els àrbitres ?  per sort, ESTEM A NOMÉS 5 DE PLAY-OFF, 2 DEL TRS I A 4 DE DESCENS DIRECTE.

si amb aquestes ens va així, imagineu-vos amb la ratxeta i arbitratges favorables !!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #64 el: 18 de Novembre de 2007, 19:23:58 pm »
Jo crec que les 3 expulsions son justes, el penalt no ho se, s'hauria de veure per TV si es fora del area o dins, i si hi ha falta o no.
Monty es un fill de la grandissima ****, en el primer gol ha provocat a tota la general, en el segon als hooligans, si algu li trenca la cara ara al sortir segur que s'anira al cuartelillo no? provocar es gratis no? es que vaya tela,  :paret :paret :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #65 el: 18 de Novembre de 2007, 19:24:41 pm »

que tal l'arbitratge d'avui ?

em dona la sensació de "más de lo mismo..."

tenim la negra amb els àrbitres ?  per sort, ESTEM A NOMÉS 5 DE PLAY-OFF, 2 DEL TRS I A 4 DE DESCENS DIRECTE.

si amb aquestes ens va així, imagineu-vos amb la ratxeta i arbitratges favorables !!

Arbitre molt dolent, que ha deixat descontent a tothom, que ha intentat compensar en tot moment. Quan estavem amb 11 contra 10, ha perdonat l'expulsió dels dorsals 6 (Xavi Muñoz) i 3 de las Gramanet. Posteriorment expulsa a 2 jugadors del Sabadell, de forma justa, remonta la Gramanet, i en l'últim minut del descompte pita una falta que era, no sé si fora o dins de l'àrea, que a instàncies del linier esdevé penalty.
Tripleta arbital absolutament protagonista del partit, tècnicament dolents, i que no hi ha dret que juguin amb 22 jugadors professionals.
Arbitratge molt lamentable !!!

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #66 el: 18 de Novembre de 2007, 19:26:21 pm »
Menuda frustració... un partit que s'havia de guanyar i que es tenia guanyat.  Aquest equip no sap rematar la feina, el Carrillo aquest quina ha fallat  :paret :paret I desprès magistral actuació de l'arbitre (i ja van dos de seguides, al menys que siguin descarades). Al final hauriem de fer alguna cosa per protestar, no pot ser que cada vegada ens prenguin el pel... :ostres
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #67 el: 18 de Novembre de 2007, 19:35:29 pm »
Ja no sé perquè ens sorprenem del arbitratges encara... :snore:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #68 el: 18 de Novembre de 2007, 19:40:50 pm »
Ens quedem 11ens amb 16 punts, com sabeu 3 victòries, 7 empats i 3 derrotes. És un grup molt igualat, tenim els mateixos punts que l'Hospitalet, un menys que Benidorm (a falta del seu resultat amb Vila Joiosa), 2 menys que Terrassa i 3 menys que Eivissa i Oriola. Però també podem mirar cap avall ja que l'Ontinyent és en zona de promoció amb 3 punts menys que nosaltres.

D'altra banda destacar que més gols que nosaltres només han marcat Girona, Gramenet i... el cuer Llevant B.

En fi ànim i a no defallir, a veure si acabem la primera volta amb bon peu i si pot ser a la meitat de dalt de la taula millor que millor  :scut :bandera :ok

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #69 el: 18 de Novembre de 2007, 19:44:25 pm »
Vaja final de partit. Al menys hem salvat un punt. Anim Sabadell :clap
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Ferni

• Visitant
« Respondre #70 el: 18 de Novembre de 2007, 19:45:24 pm »
Torno de la NCA enfadat... pero no enfadat només amb l'àrbitre, torno enfadat per a tot en general.

Com pot ser q un partit en el qual hem jugat bastanta estona amb un jugador més no el sabem rematar? Perq sóm tan conformistes, no ho entenc.
Una Gramanet totalment venguda, q amb l'1-0 apretant-los una miqueta ens els menjàvem... pos no.. em provocat dos faltes estúpides que han supossat dos expulsions i llavors amb un menys nosaltres...em salvat un punt i encara gràcies!! mare meva.. anda q s'ho a pensat gaire la Grama quan a vist q no atacàvem i  q ens expulsaven jugadors, en poca estona s'ens han adelantat. És la diferencia d'un bon equip a un equip justet com el nostre.
Carrillo no cal parlar-ne, aquest home no pot jugar ni a Tercera Divisió, heu vist el q ha fet quan s'ha trobat sol davant el porter? Em sembla increible.
Avui no donem l'excusa de l'àrbitre perfavor, perq em faria pena per la meva part culpar a l'àrbitre.
l'àrbitre a sigut dolent pels dos costats, a tret targeta absolutament a tothom, i penso q el penal si q era penal, q si q el volia pitar fora de l'àrea, sort del linier! Però q bueno, me alegrat de l'empat per l'impresentable fill de se mare del Monty, però q per a nosaltres no ens mereixíem ni l'empat vista la mentalitat de l'equip en el dia d'avui.

En fi....que ho millorem moltíssim o ara sí que afirmo que PATIREM MOOOOOOLT PER A MANTENIR LA CATEGORIA, però molt....8 punts de 21 possibles a casa, és per a fer-s'ho mirar la veritat, i aviat serem el pitjor equip de casa, dit d'una altre manera, la NCA el camp més fàcil de la categoria per a puntuar.
Espero q a fora guanyem el q ens deixem a casa, a veure si tenim sort i puntuem a camp de l'Hospi, encara q ho vec més negre q el carbó.

I d'aquí 2 setmanes ve el Gavà, mare meva...  :paret :paret :paret :paret

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #71 el: 18 de Novembre de 2007, 19:49:06 pm »
Pero k asco d arbitros.... , aunke la verdad es k este ekipo no rula . Arevalo no vale para jugar d titular , parece k no acava d entenderse con sus compañeros .Olles aunke no marke da la sensacion mas d peligro. :****

Desconnectat deimiel

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #72 el: 18 de Novembre de 2007, 19:52:07 pm »
El partido de hoy uno mas a lo que está siendo la temporada... La verdad que la Gramanet no ha echo mucho, pero nosotros no estamos jugando muy bien... las expulsiones pueden aber sido justas y el penalti en el último penalti en directo no se puede saber bien si ha sido dentro o fuera, lo que si está claro que hay un tio que es un HIJO DE ****, el Monty este no tendria ke salir vivo de la NCA esta noche... lo que ha hecho es de verdadero c*****. Pues nada tocará puntuar fuera y ganar en casa YA.
Camí del ascens

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #73 el: 18 de Novembre de 2007, 19:52:40 pm »
 ELEMENTS POSITIUS;  capacitat de reacció, sacrifici / capacitat de treball i intensitat en el joc. Detalls tècnics interessants, encara que de manera una mica intermitent.

ELEMENTS NEGATIUS;  enfonsament psicòlogic de l´equip quan es queda en inferioritat numèrica, falta a més a més saber "refredar" els partits si és que no es poden "matar", circunstància aquesta que es difícil a Segona B.

Com s´ha de valorar aquest punt?....  Hagués tingut un valor extraordinari la victòria per trencar l´"empatitis" a casa i escalar posicions, però també és veritat que un gol com el d´empat amb la dinàmica prèvia que es portava i el temps que quedava, quasi mai arriva. Aquest gol ha fet justícia, perquè òbviament un segon gol de la Gramanet era massa càstig.   D´altra banda, els jugadors arrossegaven vàries "psicosis" de la setmana passada i els nervis eren més dels habituals, i això davant d´un rival ben ordenat i posicionat com l Gramanet dificulta les coses.   Tot això, juntament amb alguns resultats que ens han beneficiat, fan que aquest punt es pugui considerar COM A BO.

L´arbitratge;   protagonisme exagerat, "mà lleugera" amb les targetes, però aquest cop no podem considerar que se´ns hagi robat punts per aplicació equivocada i tendenciosa del reglament com va passar el dia del Girona.

Ens costa guanyar, però som molt difícils de batre tant a casa com a fóra.... Quedarem en zona mitjana de la taula.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #74 el: 18 de Novembre de 2007, 19:53:06 pm »
Pero k asco d arbitros.... , aunke la verdad es k este ekipo no rula . Arevalo no vale para jugar d titular , parece k no acava d entenderse con sus compañeros .Olles aunke no marke da la sensacion mas d peligro. :****

Carrillo mejor que Vilanova ??

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #75 el: 18 de Novembre de 2007, 19:53:38 pm »
Doncs a mi no em sembla expulsió cap de les dues, ni la de Pirri ni la de Roca. Són faltes normals que mai poden ser targeta groga. Robatori descarat i molt mèrit de l'equip de poder empatar al final el partit tot i la persecució arbitral.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #76 el: 18 de Novembre de 2007, 19:55:30 pm »
Doncs jo crec que avui el fran ho ha fet bé a la primera part i les dues expulsions justes. Els jugadors arriben tard a la pilota i targeta. El que no podem fer es pensar que amb un 1-0 i amb un home de més ja tenim el partit guanyat pq ens passa el que ens ha passat.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #77 el: 18 de Novembre de 2007, 19:58:09 pm »
El arbritro lamentable , pero no es excusa para que un partido que vamos ganando y con un juigador mas , no sepamos matarlo, porque las expulsiones han sido justas, lo que no se puede hacer es perder el control de los partidos tan facilmente, si no hay esta la prueba la gram copn uno menos no se ha viuelto loca ha mantenido las lineas y ha esperado su oportunidad ,cuando se ha visto con un hombra mas ha ido a por el partido , al contrario que nosotros que con un hombre más especulabamos con el resultado.

Esperemos que el proximo partido contra el Hospi saquemos algo positivo

:clap2 :clap2 :clap2

Sabadelllllllll
la meva sang és arlequinada

friend

• Visitant
« Respondre #78 el: 18 de Novembre de 2007, 20:00:28 pm »
si les 4 faltes q ens han assenyalat quan ens han tret groga si totes 4 son de grogues el partit agues acabat am el arbit sol damunt de la gespa. perq la entrada q li an fet al jose mari si aixo no es targeta, no entenc de futbol llavors!!

l'arbit masa protagonista pero em perdut nosaltres dos punts  :disappointed:

Ferni

• Visitant
« Respondre #79 el: 18 de Novembre de 2007, 20:01:03 pm »
Doncs a mi no em sembla expulsió cap de les dues, ni la de Pirri ni la de Roca. Són faltes normals que mai poden ser targeta groga. Robatori descarat i molt mèrit de l'equip de poder empatar al final el partit tot i la persecució arbitral.

semblem culés o merengues eh.... vale q l'àrbitre no s'ho a pensat dues vegades alhora de treure targetes, però q acàs no s'hauria pogut tmb deixar l'expulsió de la Grama? No estic gens d'acord amb el q dius, i una cosa et dic, no ens pensem q gaires àrbitres et pitaran un penal al minut 94 per molt que el penal sigui existent.
Així q no parlem de persecució arbitral perfavor!!! àrbit dolent i punto, però pels dos cantons ja q no era un partit ni molt menys dur, i amb les targetes q a tret sembla q hagi sigut un ball d bastons aquest partit.

Molt malament tmb la gent que al minut 15 de partit ja està criticant a Moya i als jugadors, no se q ens pensem la veritat....
Jo he perdut la paciencia quan he vist que amb l'1-0 no em sapigut en cap moment ni matar el partit ni molts menys sapiguer defensar elresultat, no en tenim ni idea d matar un partit ni congelar-lo, però bueno, confio en aconseguir guanyar algun partit a casa mantenint el 0-0  i marcant al minut 89 quan el rival no tingui ja temps d reaccionar.

Tot lo demés, doncs espero q l'equip fora d casa jugui amb les idees més clares i pugui treure algo de profit, si nó em vec suant la gota gorda per a salvar la categoria.

I d cara al mercat invernal espero que ens treiem de sobre a Carrillo però el primer, i fitxem algun bon jugador.