Torno de la NCA enfadat... pero no enfadat només amb l'àrbitre, torno enfadat per a tot en general.
Com pot ser q un partit en el qual hem jugat bastanta estona amb un jugador més no el sabem rematar? Perq sóm tan conformistes, no ho entenc.
Una Gramanet totalment venguda, q amb l'1-0 apretant-los una miqueta ens els menjàvem... pos no.. em provocat dos faltes estúpides que han supossat dos expulsions i llavors amb un menys nosaltres...em salvat un punt i encara gràcies!! mare meva.. anda q s'ho a pensat gaire la Grama quan a vist q no atacàvem i q ens expulsaven jugadors, en poca estona s'ens han adelantat. És la diferencia d'un bon equip a un equip justet com el nostre.
Carrillo no cal parlar-ne, aquest home no pot jugar ni a Tercera Divisió, heu vist el q ha fet quan s'ha trobat sol davant el porter? Em sembla increible.
Avui no donem l'excusa de l'àrbitre perfavor, perq em faria pena per la meva part culpar a l'àrbitre.
l'àrbitre a sigut dolent pels dos costats, a tret targeta absolutament a tothom, i penso q el penal si q era penal, q si q el volia pitar fora de l'àrea, sort del linier! Però q bueno, me alegrat de l'empat per l'impresentable fill de se mare del Monty, però q per a nosaltres no ens mereixíem ni l'empat vista la mentalitat de l'equip en el dia d'avui.
En fi....que ho millorem moltíssim o ara sí que afirmo que PATIREM MOOOOOOLT PER A MANTENIR LA CATEGORIA, però molt....8 punts de 21 possibles a casa, és per a fer-s'ho mirar la veritat, i aviat serem el pitjor equip de casa, dit d'una altre manera, la NCA el camp més fàcil de la categoria per a puntuar.
Espero q a fora guanyem el q ens deixem a casa, a veure si tenim sort i puntuem a camp de l'Hospi, encara q ho vec més negre q el carbó.
I d'aquí 2 setmanes ve el Gavà, mare meva...