Avui ha sigut un partit que no hem sabut matar.
Amb 1 de més hem marcat l'1-0, però desprès, en un parell de jugades que els haguéssim matat, el Carrillo li ha regalat al porter (i mira que estava sol) i en l'altre els davanters han tingut por de xutar (o a alguns l'esquerra no els hi va).
També em semblen lamentables els crits contra l'entrenador i un jugador al minut 12 (si, 12) de partit. Una cosa és que un jugador no t'agradi i comentar-ho amb el veí i l'altre transmetre el nerviosisme als jugadors que estan sobre el camp cridant. Sempre podeu anar al final del partit a tribuna i parlar amb el Moya.
Però per favor, no ens queixem de l'àrbitre. L'àrbitre la ha cagat impressionantment, però per a les dues bandes. La expulsió de Meca, un àrbitre normal, no la pita, i tres targes que han caigut cap al Sabadell, ni de conya les pita una persona normal.
I capítol a part és el penalt. Si és falta (que per a mi, no ho és), és fora de l'àrea, per poc, si, però és 30 cm fora de l'àrea. Jo estava a la banda, insultant al linier i ho he vist, a dos metres de mi (estava al costat dels seguidors de la Grama).
Simplement, el linier s'ha cagat i li ha dit a l'àrbitre que no es compliqués la vida. Penalt i que sigui el que Déu vulgui. Gol i en un partit que hauríem d'haver perdut, per no saber jugar-lo, ens hem trobat un puntet.
Per cert, el puntet se'l dedico a un jugador de la Grama: Monty. Tu provoques violència en els terrenys de joc.
P.D.: Aplaudeixo als seguidors de la Grama, amb els que he parlat i que m'han dit (abans del penalt) que han al.lucinat amb l'àrbitre, per les xorrades que ha pitat. Desprès devien estar mosquejadíssims.