Autor Tema: SABADELL - GRAMANET  (Llegit 16146 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
Re: SABADELL - GRAMANET
« Respondre #100 el: 18 de Novembre de 2007, 21:29:21 pm »
jo si lo entiendo panso proque me parece que estan volviendo a jugar con todos mosotros y no nos estamos dando cuenta te has dado cuenta los furgones que an enpezado a venir y el tio hay dentro escoltado con parte de muestra directiva flipante

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #101 el: 18 de Novembre de 2007, 21:36:12 pm »
pero es que no sabeis que siempre salen por detras?
la semana pasada se lo llevo en coche el delegado del sabadell, que paso por mi lado y le pregunte si iba a por el arbitro y se echo a reir...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #102 el: 18 de Novembre de 2007, 22:17:54 pm »
a mi el que em sorpren es l´ajuda del propi club per que no empaitem als arbitres i als jugadors rivals fora del estadi :**** :**** que collonada es aquesta de treure al arbitre pel radera i als jugadors provocadors pel parquing?
a dins del camp s´ha de fer l´imposible per que ningu salti (jo he saltat :ejem ) i inclus pendre mesures a la sortida dels vestuaris pero despres..... despres campi qui pugi kollons!!!!!!! no a l´ajuda als arbits i als jugadors rivals!!! antigament recordo carreras al carrer darrera de arbitres i liniers i cotxes abonyagats aixo fa reflexionar als maleits kabrons que venen al estadi a tocarnos els cascabells i segur que aixi canviarian els arbitratges i les actituds de jugadors envers de la nostre afició i el nostre club :**** :**** :****

Jo puc parlar del que veig a Vilanova, i us puc dir que quan un arbitre la lia, es el propi president del Vilanova, junt amb els vicepresidents, que escoltan al arbitre fins el cotxe. Crec que es el que fan tots els equips, ajudal´s a sortir vius del estadi, suposo perque no caiguin sancions i multes.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #103 el: 18 de Novembre de 2007, 22:55:58 pm »
Si cogemos la dinamica de cada partido echarle la culpa al arbitro, mal panorama veo.
Con once contra once, no chutamos a puerta, si nos echan a uno nos hundimos, si jugamos con uno más dejamos pasar el tiempo y no apretamos, y si vamos ganando por la minima en vez de sentenciar nos echamos atras hasta que nos empatan :paret

es el resumen del CE Sabadell 07- 08.....

A mi lo q me da miedo es q llevamos solo un punto mas que el año del descenso dsp de 13 jornadas....

Y ojo, 6 puntos menos conseguidos en casa, ahora 8 de 21 y el del descenso 14 de 21... suerte q nos ganamos los puntos fuera d casa!!!!! si no seriamos equipo claro para el descenso.
De todas formas sigo diciendo q no se extrañe nadie si nos comemos los turrones en Navidad en zona de descenso directo, total lo tenemos cerquita. Pero q nadie se asuste, any nou vida nova dicen!!!! entonces Carrillo las meterá de 3 en 3  :laugh: :laugh:

Vida nova després de jugar contra el Lleida!!!!  jejeje!!!  ;D

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #104 el: 18 de Novembre de 2007, 23:14:54 pm »
a mi el que em sorpren es l´ajuda del propi club per que no empaitem als arbitres i als jugadors rivals fora del estadi :**** :**** que collonada es aquesta de treure al arbitre pel radera i als jugadors provocadors pel parquing?
a dins del camp s´ha de fer l´imposible per que ningu salti (jo he saltat :ejem ) i inclus pendre mesures a la sortida dels vestuaris pero despres..... despres campi qui pugi kollons!!!!!!! no a l´ajuda als arbits i als jugadors rivals!!! antigament recordo carreras al carrer darrera de arbitres i liniers i cotxes abonyagats aixo fa reflexionar als maleits kabrons que venen al estadi a tocarnos els cascabells i segur que aixi canviarian els arbitratges i les actituds de jugadors envers de la nostre afició i el nostre club :**** :**** :****

Jo puc parlar del que veig a Vilanova, i us puc dir que quan un arbitre la lia, es el propi president del Vilanova, junt amb els vicepresidents, que escoltan al arbitre fins el cotxe. Crec que es el que fan tots els equips, ajudal´s a sortir vius del estadi, suposo perque no caiguin sancions i multes.

Perque no caiguin sancions i per sentit comu companys!!! Que voleu anar apedregant a un senyor pq ha pitat malament... que es futbol!! Que es un joc!! A més, com sempre, el facil es criticar sempre a l'arbitre, l'arbitre sempre te la culpa de tot... com costa fer autocritica!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #105 el: 18 de Novembre de 2007, 23:15:49 pm »
las sancions cauen si las agresions  o insults son dins del estadi pero no a fora companys  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #106 el: 18 de Novembre de 2007, 23:17:01 pm »

semblem culés o merengues eh.... vale q l'àrbitre no s'ho a pensat dues vegades alhora de treure targetes, però q acàs no s'hauria pogut tmb deixar l'expulsió de la Grama?

Bé si, i llavors no et sembla que la Grama hagués pogut acabar amb 8 jugadors ?
S'ha de medir per igual i que com diu Chemaez en un altre post pot ser que siguin groga les de Pirri i Roca, però si ho son aquestes, ho son la 2a de dos jugadors també de la Grama.

Que hauriem d'haver matat el partit amb l'1 a 0 i jugant amb 1 home més, complertament d'acord. Perpo som el que som i ja està.

S'ha de vèncer al camp de l'Hospi.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #107 el: 19 de Novembre de 2007, 10:23:03 am »

Perque no caiguin sancions i per sentit comu companys!!! Que voleu anar apedregant a un senyor pq ha pitat malament... que es futbol!! Que es un joc!! A més, com sempre, el facil es criticar sempre a l'arbitre, l'arbitre sempre te la culpa de tot... com costa fer autocritica!

no home...jo nomes el vull posar dins del meu congelador...amb el senyor de la setmana passada...per cert li he fet cas al ROMA  i he tret les pizzes!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #108 el: 19 de Novembre de 2007, 14:31:57 pm »
Es como el tema d acompañar a los arbitros durante su estada en nuestra ciudad , concretamente el exlinier de primera division  señor Raja se encarga d recivirlos y escoltarlos a la salida d la NCA . La directiva tiene k hacer algo , estos infames arbitruchos k se busken la vida , si nos joden en el terreno d juego k arrastren con las consecuencias ellos solitos . Ni por nombre , ni por historia nos respetan.... :****

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #109 el: 19 de Novembre de 2007, 14:52:03 pm »
 :scut :scut Novament una lliçò de ràbia dels nostres jugadors, felicitats. Crec que van estar molt a l'alçada de les circumstàncies, novament vaig estar molt orgullòs de ser arlekinat. La gent força be, apretant a l'àrbrit, l'afició un 10. L'arbitre força dolent, però així com la setmana passada crec que va se premeditat, ahir no m'ho va semblar, es que no en sabia més i ja està. El penal ens va donar moral per l'Hospi. VISCA EL SABADELL.
PD. Com sempre ens toca patir, així som els arlekinats.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #110 el: 19 de Novembre de 2007, 15:29:58 pm »
jo cada hora que pasa  em dono mes conte que el penalti el pita l´afició apretan al linier fins la extenuació, i aixo fa que el linier s´acolloni i piti penal, aixi que un altre 10 per quasi tota l´aficio (ja sabeu per qui ho dic) :ejem

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #111 el: 19 de Novembre de 2007, 16:14:10 pm »
las sancions cauen si las agresions  o insults son dins del estadi pero no a fora companys  :ejem

Bueno, pues ale, dedicaros a apalear a todo el que venga a la NCA... Parece mentira que, con la edad que tenéis la mayoría de vosotros, digais tal cantidad de sandeces...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #112 el: 19 de Novembre de 2007, 16:17:51 pm »
Monty se merecia un buen susto, los arbitros al fin y al cabo son malos de solemnidad porque es bastante complicado arbitrar .. pero ese mal nacido de Monty se merecia que le rompieran la cabeza, por m*****a .. si tan valiente es para provocar dentro del campo que hubiese salido sin escolta.

pd La violencia la creo el futbolista no la aficion.
« Darrera modificació: 19 de Novembre de 2007, 19:49:54 pm per X-Men Aigua »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #113 el: 19 de Novembre de 2007, 19:35:43 pm »
En el campo se puede gritar, insultar y acojonar al arbitro como alguno dice. Yo estoy de acuerdo para presionarlo, pero una vez que se pita el final del partido no entiendo que se le agreda a nadie por muy malo que haya arbitrado. Pensad que esa persona puede tener un hijo y que diria ese chaval, a mi padre le han pegado por arbitrar mal un partido de fulbol.
Lo dicho yo ayer me cague en sus m*****s todo el rato pero de hay a luego esperar a sangre fria  a una persona para pegarle, no lo entiendo. Con razon hay tanta violencia por todos sitios.
Seamos personas ante todo, por favor.
« Darrera modificació: 19 de Novembre de 2007, 19:50:25 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #114 el: 19 de Novembre de 2007, 21:37:21 pm »

Bueno, pues ale, dedicaros a apalear a todo el que venga a la NCA... Parece mentira que, con la edad que tenéis la mayoría de vosotros, digais tal cantidad de sandeces...

vamos que todo lo que tu dices es lo mas coherente que se ha escrito nunca  :ostres

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #115 el: 19 de Novembre de 2007, 21:42:03 pm »

vamos que todo lo que tu dices es lo mas coherente que se ha escrito nunca  :ostres

No, pero que personas ya casadas y con hijos hablen de tomar represalias contra otras personas... No es de ser muy maduro, que yo diga. La semana pasada, uno puso la dirección del árbitro aquí, como para que todos le llamáramos para amenazarle. Y ahora sales tú diciendo que el campo lo cierran si la lías dentro, pero fuera no... Pues ale, a liarla. QUE ES FUTBOL COÑO!!! QUE NO NOS VA LA VIDA EN ELLO.

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #116 el: 19 de Novembre de 2007, 22:53:56 pm »
Vist el resum, crec que la targeta a Meca és indiscutible. Es tira, segona groga, expulsió. La de Pirri no l'han ensenyada i la de Xavi Roca em segueix semblant exagerada. Com diu Moya a la roda de premsa, hi ha un moment del partit en què ens ensenya targeta a totes les faltes que fem. El penal a José Mari no l'he vist tan clar a la tele: li fan amb la cama esquerra, que queda tapada pel jugador. Podria ser sobre la linia.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #117 el: 19 de Novembre de 2007, 22:54:55 pm »
jajajajaja nomes per veure la cara del xavi muñoz al retirarse ya val la pena el empat jajajajaja   :laugh: :laugh: :laugh:  apa ara escriu una carteta de queixa ploramiques  :laugh: :laugh:

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #118 el: 19 de Novembre de 2007, 22:57:26 pm »
Mira, a mi no em va fer cap gràcia que Xavi Muñoz marxés enfadat i queixant-se de l'arbitratge -perquè crec que ens va perjudicar més a nosaltres que a ells-, però no crec que sigui com per riure's d'ell. És un noi de Sabadell, del Sabadell, que va defensar la nostra samarreta amb orgull i que en aquella carta demostrava que tenia sentiment arlequinat.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #119 el: 19 de Novembre de 2007, 22:58:51 pm »
sentiment arlequinat???? el mateix sentiment amb que celebrava els gols del dropo del Monty  :borratxo :**** :**** :****