Autor Tema: Ovació a la NCA  (Llegit 797 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Ovació a la NCA
« el: 15 de Novembre de 2007, 20:52:58 pm »
Malgrat el mal tràngol que ens fan fer passar tan l'àrbitre mal parit com els gironins, aquest diumenge hem de rebre la sortida de l'equip al camp amb una CLAMOROSA OVACIÓ, perquè sentim aquests colors, l'equip, la història i, encara que les passem p_u_t_e_s, anirem demostrant a tothom qui som i que seguirem lluitant fins arribar el més amunt possible! VISCA EL CE SABADELL PER TOTA LA VIDA I UN ANY MÉS!!!  :scut :scut :scut :cheer :cheer :cheer :beer2 :beer2 :beer2 :anims :anims :anims :anims :xin-xin :xin-xin :xin-xin :balla :balla :balla :hurra :hurra (ah, i p... egara i girona  :tongue3: :tongue3:)
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
  • Gènere: Masculí
    • horitzons inesperats
Re: Ovació a la NCA
« Respondre #1 el: 15 de Novembre de 2007, 21:50:16 pm »
Completament d'acord.

Ànims i ovació ja des del començament!  :scut :bandera :cheer :clap :anims

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 15 de Novembre de 2007, 22:18:31 pm »
Quan ho em deixat de fer ???
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #3 el: 15 de Novembre de 2007, 22:31:07 pm »
Aixo es cert, quan no ho em fet? Som el Sabadell, sempre les passem p u t e s i sempre estem amb l'equip
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #4 el: 16 de Novembre de 2007, 00:17:13 am »
Ovacio aquest diumenge :icon_question: No veig perquè hem de fer una cosa especial...rebent-los com sempre ja està bé. Es veritat que ens van robar el partit...pero recordeu que vam perdre per 0-5 :icon_question:

Ja sé que em direu lo del gol anul.lat, el penal, l'expulsió...però en els demés gols no crec que tingui res a veure l'àrbitre.

Jo rebria l'equip como cada 15 dies.
« Darrera modificació: 16 de Novembre de 2007, 12:46:34 pm per almuniaforever »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Ferni

• Visitant
« Respondre #5 el: 16 de Novembre de 2007, 00:20:14 am »
sí home!! ara els rebre'm amb la gran ovació dsp de perdre 0-5....
Estic d'acord amb Almunia.... vale q ens van expulsar el porter, ens van anular un gol i l'àrbitre era un patata, però 5 gols són molts gols... si haguessim quedat 0-2 o 1-2 encara podríem fer una ovació per a animar a l'equip i agrair-lis l'esforç, però dsp d 0-5 millor és passar pàgina i rebre'ls com cada 15 dies, q tampoc vol dir malament eh!
Simplement com un partit més.

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #6 el: 16 de Novembre de 2007, 05:56:08 am »
familia arlequinada este domingo como cada domingo ovación de gala .

referente el punto de vista de almunia y de jordisv mi pregunta es  gol anulado legal  a toni expulsión y penal ti  0-1 mientras recomponer las lineas 0-2 con este resultado se acabo el partido lo que vino después es normal un equipo roto sin ánimos un entrenador que le dijo el linier antes del penal ti si abres la boca te expulsamos cuando todo sale mal da igual 8 que 80 aquí tienes bajo mi punto de vista el 0-5 del domingo

:cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer vis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #7 el: 16 de Novembre de 2007, 09:31:16 am »
familia arlequinada este domingo como cada domingo ovación de gala .

referente el punto de vista de almunia y de jordisv mi pregunta es  gol anulado legal  a toni expulsión y penal ti  0-1 mientras recomponer las lineas 0-2 con este resultado se acabo el partido lo que vino después es normal un equipo roto sin ánimos un entrenador que le dijo el linier antes del penal ti si abres la boca te expulsamos cuando todo sale mal da igual 8 que 80 aquí tienes bajo mi punto de vista el 0-5 del domingo

:cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer vis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el
Es un breu resum de com va ser exactament aquell partit per oblidar, penso el mateix, i l'equip s'ha de rebre com sempre.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #8 el: 16 de Novembre de 2007, 16:25:30 pm »
Aixo es cert, quan no ho em fet? Som el Sabadell, sempre les passem p u t e s i sempre estem amb l'equip

home, ja ho sabem perfectament que cada diumenge el rebem amb ovació, pero després d'aquest mal rotllo caldria augmentar una mica mes el volum de la nostra cridòria en senyal d'amor al nostre ekip...
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!