Autor Tema: SABADELL - GIRONA  (Llegit 24822 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: SABADELL - GIRONA
« Respondre #140 el: 12 de Novembre de 2007, 12:42:45 pm »
gracies a tots menys a un p****o que un dia s´enportara una boca i*****a a casa seva, ahir ja li va anar de ben poc  :**** :****
« Darrera modificació: 12 de Novembre de 2007, 19:23:35 pm per X-Men Aigua »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Re: Ens han anul.lat correctament el nostre gol ??
« Respondre #141 el: 12 de Novembre de 2007, 12:50:26 pm »
És vergonyosa la manera de putejar als altres que té la gent...
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #142 el: 12 de Novembre de 2007, 12:51:06 pm »
Ahir vaig arribar a casa mes orgullos que mai de pertanyer a aquest club.

Diuen que en els pitjors moments es veu com es algu, doncs ahir, mentres perdiem 0-5, no vaig veure que ningu se n'anes de la seva localitat i general i en molts moments tribuna animavem tant com si estiguessim fora de casa.

Gracies a tots, un 10 per l'aficio!

:clap

jo si que vaig veure marxar gent...
el que es increible es la manera d'animar perdent 3- 4 o 5  a cero...de debo que estem tots una mica pirats ( per sort...)
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #143 el: 12 de Novembre de 2007, 12:55:43 pm »
Ahir no vaig poder assistir al partit perquè era fora de cap de setmana, però jo tampoc hagués marxat del camp fins al final. Lo nostre no és com la "moral de l'alcoyano", sinó estima per l'equip i exemple d'afició cap al altres clubs, que bona part tenen molt poca vergonya i ni molt menys civisme.
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat MIKE

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #144 el: 12 de Novembre de 2007, 13:52:40 pm »
EL PROPI MICKY ALBERT VA COMENTAR QUE ES VA DEIXAR CAURE, I QUANT VA VEURE L'ARBITRE A CORRER AMB LES TARJETES, ESTAVA CONVENÇUT QUE EREN PER ELL PER SIMULAR..... IMPRESSIONANT !!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #145 el: 12 de Novembre de 2007, 14:15:11 pm »
El colegiado se carga el partido

Pese a la contundente derrota, la afición del Sabadell esperó a jugadores y técnicos para ovacionarlos

Redacción - 12/11/2007 03:00

El Girona demostró su condición de líder, demostró que sigue siendo la bestia negra al Sabadell y le endosó una 'manita'.

El partido duró 20 minutos. Durante ese tiempo el colegiado Sáez García se encargó de anular un gol válido a Toni Mora y de señalar un penalti de De Navas sobre Micky Albert que después el delantero reconoció que no era. Al tiempo, expulsó al portero arlequinado. A partir de ahí el Girona fue dueño y señor del encuentro y antes del descanso Arnal, en una jugada de estrategia marcó el segundo y poco después, en otro fallo defensivo, Chechu hizo el tercero.

En el descanso, Ramón Moya dio entrada a Ollés y Cervián, pero poco pudieron hacer ante un Girona que con un oportuno Micky Albert marcó el cuarto y Xumetra, de precioso disparo, puso el quinto en el marcador. Con el 0-5 el Girona levantó el pie del acelerador y un Sabadell perdido sólo pudo poner lucha y entrega.

Al final del partido, la afición esperó la salida de los jugadores y el entrenador y les obsequió con una gran ovación en agradecimiento a su esfuerzo pese a la adversidad y pese al lamentable arbitraje de Sáez García.

www.elmundodeportiv o.es

Ja que els critiquem quan ho fan malament, s'ha de ser just i reconéixer que en aquesta ocasió la crònica reflecteix molt bé el que va passar. És molt fàcil, com porten fent tothom amb qui m'he trobat avui, mirar el 20 minutos i dir: quina pallisa, 0-5!!

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #146 el: 12 de Novembre de 2007, 14:20:54 pm »
És escandalós. Acabo de veure les imatges per TV3 i el gol de Toni Mora és legalíssim, jo crec que hi ha fins a 3 jugadors que trenquen el fora de joc. Només un arbitratge premeditat por anular-lo. El penal, sobre si ho és o no, pot oferir més dubtes perquè no relanteixen les imatges, però sembla que no ho sigui. I és evident que MAI pot ser vermella. En sèrio, no ens fotrà ningú cas, però sembla tan clar que va venir a putejar-nos que s'hauria de repetir el partit.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #147 el: 12 de Novembre de 2007, 14:22:13 pm »
EL PROPI MICKY ALBERT VA COMENTAR QUE ES VA DEIXAR CAURE, I QUANT VA VEURE L'ARBITRE A CORRER AMB LES TARJETES, ESTAVA CONVENÇUT QUE EREN PER ELL PER SIMULAR..... IMPRESSIONANT !!

Increible la veritat, hasta els del Girona flipen i aquest arbitre no serà sancionat .. el futbol esta molt podrit. almenys queda gent amb seny com Micky Albert que reconeix les coses.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #148 el: 12 de Novembre de 2007, 14:49:34 pm »
 :scut   :scut Crec que és el primer cop que veig tant clarament el desafovoriment arbitral al nostre equip. Però, tot i que l'arbritre va voler doblegar a la nostra afició, aquesta va respondre com sempre. Mai m'havia sentit tant orgullos de ser arlekinat, com ahir, quan perdent per 5-0 la grada animava l'esforç dels jugadors. Aquesta és l'afició que necessitem, tan a segona, a tercera o a preferent, si estem amb l'equip i aquest se sent estimat no ens venceran mai.
VISCA EL SABADELL I ELS ARLEKINATS.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1065
« Respondre #149 el: 12 de Novembre de 2007, 15:13:39 pm »
He vist el microreportatge del tn comarques i confirmar el que em pensava. El gol no era fora de joc i el penalty, depen del contacte que hi hagues, però mai de la vida targeta vermella.
SANGUI

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #150 el: 12 de Novembre de 2007, 15:56:28 pm »
Doncs aquí està la crònica de Diari de Girona del partit d'ahir...sense comentaris  :exxxx

http://www.diaridegirona.cat/secciones/noticia.jsp?pRef=2872_8_229948__ESPORTS-Recital-pluja-gols
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #151 el: 12 de Novembre de 2007, 16:25:34 pm »
No se que pasa amb el Girona però els arbitres els afavoreixen. Ho dic perque el any pasat, faltaven poques jornades per al final, el Girona va guanyar a Vilanova per 2-5, marcant el primer de penal, un penal que va venir perque un defensa local va treure la pilota clarament amb el cap i el va expulsar. Despres va anar descaradament a favor dels gironins. Per cert, en aquell partit estava designat un àrbitre i el van sustituir per el qui va venir, amb la excusa de que el àrbitre designat no podia venir. Despres ens vam enterar que va arbitrar al Prat.

Voleu dir que tot això no ve de mes amunt? Es que es molt extrany que sempre afavoreixin al Girona, i Roche, que era el seu president, .... no se, seria una pena si aixo fos veritat, pero com deia un... es raro,raro... :****
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #152 el: 12 de Novembre de 2007, 16:42:47 pm »
per cert Jose Mari estava a la banqueta? o es que esta lesionat?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #153 el: 12 de Novembre de 2007, 16:46:06 pm »
Xavier, ho preguntes o ho afirmes ?

Es tal i com dius. Girona es l'unica provincia catalana que fa mes d'una decada que no tenen cap equip a 2A i ja no diguem la Ciutat de Girona.

El sr. Roche ex-president i fill d'ex-president del Girona te l'objectiu personal de pujar l'equip a 2A. com sigui.

Cada estiu fa batudes per tota la ciutat perque les empreses posin diners, pero al mateix temps utilitza les administracions amb aquest objectiu. Nomes cal que et fixis quan hi posa posa Caixa Girona, el principal Patro es la Diputacio de Girona.

La Federacio Catalana es una eina de poder mes que aquesta persona utilitza.

I tot es un tema de vanitats...

Xavier, el millor es que el Girona pugi a 2A, com a minim ens deixaran en pau a la resta d'equips catalans.

P.D.: El que us va fer l'any passat el Girona en particular i els arbitres en general en l'ultim tram de la lliga no te nom !
« Darrera modificació: 12 de Novembre de 2007, 18:01:02 pm per Talleret »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
Això és el que ha vingut a fer el trio arbitral.
« Respondre #154 el: 12 de Novembre de 2007, 18:45:26 pm »
A tocar els c_oll_on_s.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #155 el: 12 de Novembre de 2007, 19:20:08 pm »
El que penso que hauria de fer la nostra directiva és presentar el video, i un escrit de GRAN enfadament, a més d'intentar que li treguin la tarjeta vernella a De Navas.

Ja sé que no serviria de massa, però s'hauria de fer d'alguna manera que es donguéssin compte que ja n'hi ha prou i que MAI més el Sabadell acceptarà l'arbitrage d'aquest "senyor". Com a mínim que no ens quedem callats com si no hagués passat res  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #156 el: 12 de Novembre de 2007, 19:24:13 pm »
Doncs aquí està la crònica de Diari de Girona del partit d'ahir...sense comentaris  :exxxx

http://www.diaridegirona.cat/secciones/noticia.jsp?pRef=2872_8_229948__ESPORTS-Recital-pluja-gols
Quina pena de comentari, el que ha escrit això es debia estar rascant-se les pilotes al qualsevol lloc, enlloc de presenciar el partit.
Potser es pensen que el Girona farà el play-off per pujar de categoria, a mi personalment no em van demostrar res de res.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #157 el: 12 de Novembre de 2007, 19:28:26 pm »
El que penso que hauria de fer la nostra directiva és presentar el video, i un escrit de GRAN enfadament, a més d'intentar que li treguin la tarjeta vernella a De Navas.

Ja sé que no serviria de massa, però s'hauria de fer d'alguna manera que es donguéssin compte que ja n'hi ha prou i que MAI més el Sabadell acceptarà l'arbitrage d'aquest "senyor". Com a mínim que no ens quedem callats com si no hagués passat res  :icon_exclaim:

saps si li va treure la tarja x la falta o per algun comentari?
se sap que posa l'acta?

ahir el montero no ho savia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #158 el: 12 de Novembre de 2007, 19:30:54 pm »

saps si li va treure la tarja x la falta o per algun comentari?
se sap que posa l'acta?

ahir el montero no ho savia

Ni idea, però imagino que és pel penal que li xiula. Potser després si que li diu alguna cosa..... però imagino que la vermella és per la falta que en teoria fa.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #159 el: 12 de Novembre de 2007, 19:49:58 pm »
doncs haurem d'esperar l'acta.
pero jo diria que poques vegades expulsan a un porter per fer una falta dins l'area, encara que li pitin el penalt