Autor Tema: SABADELL - GIRONA  (Llegit 24093 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: SABADELL - GIRONA
« Respondre #180 el: 14 de Novembre de 2007, 22:39:54 pm »
Muy buena la foto del sport, donde los amigos antonio, jordi y el de la regalizia están en primera linea de fuego echandole piropos al arbitro.

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=458009&idseccio_PK=1055

:beer2

i el Fumadó

Desconnectat Kams

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #181 el: 15 de Novembre de 2007, 16:05:39 pm »
Bona tarda,
L'acta del partit del passar diumenge, robatori a favor del FC Girona, el preferit de la FCF, es pot consultar a:
http://81.93.211.98/actas/RFEF_CmpActa2?cod_primaria=1000144&CodActa=4431
Qui tingui informacions, articles, videos, fotos del l'ilustrissim colegiat navarres Eusebio Saez Garcia que me les envii aniran apareixen a:
www.arbitres-dolents.blogspot.com

Amunt  :scut

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #182 el: 15 de Novembre de 2007, 16:08:56 pm »
Estic flipant amb l'acte :

+ En el minuto 89 el jugador (8) Martínez Moya, Miguel fue amonestado por el siguiente motivo: dirigirse a mí en los siguientes términos: ¡ esa sí, esa sí. La de antes no las has visto!

Això es targeta groga?  :laugh: :laugh:

+ En el minuto 46 el jugador (12) Cervian Escobar, Juan De Dios fue amonestado por el siguiente motivo: derribar a un contrario en la disputa del balón.

totes les faltes son targeta?  :laugh: :laugh:
« Darrera modificació: 15 de Novembre de 2007, 16:29:03 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Kams

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #183 el: 15 de Novembre de 2007, 16:27:12 pm »
Bona tarda,
algú em podria dir si algún dels que apareixen en el Link següent es l'ilustre col.legiat navarrès?
http://navarra.ugt.org/UGT/Web/Que_es_la_UGT/Uniones_comarcales/Tudela.htm
es que amb la calentor no em vaig quedar amb la seva cara.

Ja direu.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #184 el: 15 de Novembre de 2007, 16:45:15 pm »
Kams: et deixo 'material' per a l'admiració d'aquest gran àrbitre que ens va visitar el diumenge:

http://www.cadistasfinos.com/cadiz-cf/4504.html
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #185 el: 15 de Novembre de 2007, 16:46:30 pm »
Bona tarda,
algú em podria dir si algún dels que apareixen en el Link següent es l'ilustre col.legiat navarrès?
http://navarra.ugt.org/UGT/Web/Que_es_la_UGT/Uniones_comarcales/Tudela.htm
es que amb la calentor no em vaig quedar amb la seva cara.

Ja direu.

Doncs és el tio que està al mig si no vaig errat
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #186 el: 15 de Novembre de 2007, 17:40:28 pm »
El acta es la bomba pero lo que mas me gusta es casi al final que pone:
PUBLICO: "NORMAL" jajajajajajaja que tonteria  :borratxo
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #187 el: 15 de Novembre de 2007, 17:59:36 pm »
jajaja. Això venia a afegir jo, PANSO! Es veu que el ** està acostumat.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
A De Navas li han retirat la tarjeta
« Respondre #188 el: 16 de Novembre de 2007, 01:02:03 am »
El jujge únic de la 2 B, considera improcedent la tarjeta vermella que es va mostrar a De Navas.

Considera que no hi ha contacte i per tant mai i pot haver tarjeta....

Es una gran notícia, que desautoritza la decisió presa per l'acabat i dolent àrbitre navarrès.  :clap2

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
Re: A De Navas li han retirat la tarjeta
« Respondre #189 el: 16 de Novembre de 2007, 01:22:22 am »
Es veu que es la ultima temporada que aquest arbitre arbitre!!! i segons ma comentat al meu pare, te prohibit per la federacó tornar a arbitrar al Sabadell.
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
Re: A De Navas li han retirat la tarjeta
« Respondre #190 el: 16 de Novembre de 2007, 05:45:12 am »
gran noticia pero si no hubo contacto no hay penal ti el resultado no lo canviaremos pero se puede hacer algo mas

¿QUE HUVIESE PASADO DE NA PITAR EL PENALTI PUEDE PEDIR NUESTRO CLUB LA REPETICION DELPARTIDO  YA QUE EL JUEZ RECONOCE QUE EL DEL PITO :**** :**** :**** :**** :**** :****SE EQUIVOCO?

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #191 el: 16 de Novembre de 2007, 12:45:40 pm »
gran noticia pero si no hubo contacto no hay penal ti el resultado no lo canviaremos pero se puede hacer algo mas

¿QUE HUVIESE PASADO DE NA PITAR EL PENALTI PUEDE PEDIR NUESTRO CLUB LA REPETICION DELPARTIDO YA QUE EL JUEZ RECONOCE QUE EL DEL PITO :**** :**** :**** :**** :**** :****SE EQUIVOCO?

Si se repitieran todos los partidos donde hay errores arbitrales los jugadores acabarian jugando 76 partidos porque en todos hay errores mayores o menores.
El arbitro es una parte más del futbol y un dia te dan y otros te quitan...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #192 el: 16 de Novembre de 2007, 16:43:35 pm »
El acta es la bomba pero lo que mas me gusta es casi al final que pone:
PUBLICO: "NORMAL" jajajajajajaja que tonteria  :borratxo

Sí, jaja. Lo dirá porque tenemos dos ojos, una boca, dos orejas, dos brazos y dos piernas...  ::) Quizás en otros campos se ha encontrado a un público anormal, con tres cabezas  :laugh:  :beer2

Desconnectat ripollet

• Juvenil
« Respondre #193 el: 17 de Novembre de 2007, 01:52:28 am »
buenas noches familia arlequinada estamos de acuerdo que en todos los partidos pasan cosas pero que un juez desautoriza al arbitro y que dicho individuo le prohibe arbitrar al sabadell no se da todos los días creo que nuestro presidente algo tendría que hacer

antcarcer

• Visitant
« Respondre #194 el: 17 de Novembre de 2007, 15:45:52 pm »
buenas noches familia arlequinada estamos de acuerdo que en todos los partidos pasan cosas pero que un juez desautoriza al arbitro y que dicho individuo le prohibe arbitrar al sabadell no se da todos los días creo que nuestro presidente algo tendría que hacer

Tampoco hace falta que vaya el presidente, recuerda que fue Miquel Arroyos :beer2

Desconnectat ripollet

• Juvenil
« Respondre #195 el: 17 de Novembre de 2007, 18:56:47 pm »
antcarcer ya sabemos que fue arroyos mas su cometido lo hizo chapo :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo:pero tendrán que intentarlo que se anulara el partido ya se que es misión casi imposible pero quedara la constancia de nuestra protesta ya que si nos callamos y nos conformamos con el perdón de navas se nos queda cara de tontos esto es mi opinión .

aun que lo que me gustaría de verdad es que Miguel fuese nuestro presi ya que el esta mas que pro vado que en el tema de compra de partidos nada tuvo que ver y en federacion no esta mal mirado
 :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheervis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el

antcarcer

• Visitant
« Respondre #196 el: 17 de Novembre de 2007, 19:20:46 pm »
antcarcer ya sabemos que fue arroyos mas su cometido lo hizo chapo :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo:pero tendrán que intentarlo que se anulara el partido ya se que es misión casi imposible pero quedara la constancia de nuestra protesta ya que si nos callamos y nos conformamos con el perdón de navas se nos queda cara de tontos esto es mi opinión .

aun que lo que me gustaría de verdad es que Miguel fuese nuestro presi ya que el esta mas que pro vado que en el tema de compra de partidos nada tuvo que ver y en federacion no esta mal mirado
 :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheervis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el

Ten en cuenta que al bueno de Mique Arroyos ya se le ha pasado el arroz para ser Presidente, tiene una edad y está delicado del corazon, pero para hacer trabajos especificos como el de está semana aún se ve bien :beer2